Doe ik een respons.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 10:03 schreef Maanvis het volgende:
Ik wil voorkomen dat dit topique doodbloedt dus bij deze een reactie
repons op repsonsquote:
rectumficatiequote:
Je had het tegen mijquote:Op zondag 31 oktober 2021 14:23 schreef JochemSjakie het volgende:
In hoeverre is het OK dat een moderator willekeurig berichten van users edit, omdat desbetreffende mod denkt dat alle berichten over hem gaan?
Dat maak jij ervan.quote:
Dat was nav @Schakeltopia zijn gifsquote:Op zondag 31 oktober 2021 15:07 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan.
En anders: 'het is maar ONZ', toch? Of geldt dat nu opeens niet meer?
En zelfs al zou ik het over jou gehad hebben, zie de topictitel die jij zelf gemaakt heeft.
Waarom zou jij ons wel calimero's mogen noemen, maar zodra iemand jou zogenaamd een calimero noemt, dan moet ineens die post aangepast worden?
jij bent er nogquote:
quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:32 schreef Paul het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vandaag was Mini-ToT weer moe, kijk zie je hem gapen, het was weer een waar avontuur
en dan ook even de afbeelding aanklikkenquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:47 schreef greysbones het volgende:
@:Murp?
is dit soort posten normaal?
[..]
Vertel anders ff het hele verhaalquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
anders vraag je of @murp even terugleestquote:
Dat is goedquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
anders vraag je of @:Murp even terugleest
kap zelf eens met je vermoeiende actquote:
ONZ-FBquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |