Ja die ene keer wel ja, maar je hebt 'm ook daarvoor een keer van Schakeltopia aangepast. Doe nou niet alsof dat niet is gebeurd.quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:50 schreef Paul het volgende:
[..]
Was gewoon mn eigen TT. Ik was de TS
Dit. Er is zelfs al een user uit ONZ gebanned omdat hij exact dezelfde opmerking heeft gemaakt die een mod eerder tegen een user heeft gemaakt.quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:49 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ach schrikken. Het gaat er een beetje om dat je je de ene keer gedraagt als mod en notes uitdeelt en het volgende moment ga je zelf een TT aanpassen van een user in Negersex. Blijkbaar is dat dan weer wel oké. (En uiteindelijk wel weer terug veranderen, maar vraag me af wat jouw lol dan is behalve het uitlokken van dit soort reacties).
quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:57 schreef R-woud93 het volgende:
Klagen over Negersex op Black Friday..
Ik vind daar wat van.
Nee je had die van schakel ook aangepastquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:50 schreef Paul het volgende:
[..]
Was gewoon mn eigen TT. Ik was de TS
Welkequote:Op zaterdag 27 november 2021 10:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee je had die van schakel ook aangepast
En dat weet je best.
Is greys weer bezigquote:Op zaterdag 27 november 2021 10:06 schreef Paul het volgende:
Er worden hier leugens over mij verspreid!
Ik vind het snowflake gedrag daar over te klagen een tt die ze al jaren op vbl en en eerder in dts gebruikte kan nu opeens niet meer wat een onzinquote:Op vrijdag 26 november 2021 19:57 schreef R-woud93 het volgende:
Klagen over Negersex op Black Friday..
Ik vind daar wat van.
@GGMMquote:Op zaterdag 27 november 2021 13:57 schreef Paul het volgende:
[modbreak]Negersex als TT mag niet meer!
Einde mededeling![/modbreak]
Zeker mag dat welquote:Op zaterdag 27 november 2021 13:57 schreef Paul het volgende:
Over VBL kan ik niet oordelen!quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:00 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
@:GGMM
Geen Negersex meer in TT's in VBL
Nee!quote:
Die mensen die er niet tegen kunnen zijn van die mensen die naast een plein gaan wonen waar al jaren elk jaar kermis is die opeens gaan klagen over de overlast.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:09 schreef Paul het volgende:
[..]
Over VBL kan ik niet oordelen!
[..]
Nee!
De TT is helemaal het punt niet hier. Dat er voor bepaalde mensen andere regels gelden, dat is het hele punt in deze discussie.quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die mensen die er niet tegen kunnen zijn van die mensen die naast een plein gaan wonen waar al jaren elk jaar kermis is die opeens gaan klagen over de overlast.
Moet je niet voor buigen Paulus
In dat geval is Negerseks voor niemand meer als tt wel een simpele makkelijke oplossing.quote:Op zaterdag 27 november 2021 15:20 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
De TT is helemaal het punt niet hier. Dat er voor bepaalde mensen andere regels gelden, dat is het hele punt in deze discussie.
Of voor iedereen, ook prima.quote:Op zaterdag 27 november 2021 16:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In dat geval is Negerseks voor niemand meer als tt wel een simpele makkelijke oplossing.
Maar deze TS mag het wel?quote:Op zaterdag 27 november 2021 13:57 schreef Paul het volgende:
Nee.quote:Op zondag 28 november 2021 09:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Maar deze TS mag het wel?
ONZ / [ronde 47 Het dodetopicspel #12161] Foei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |