SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam: MarkdeajaxfanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.START THE PANIC![]()
![]()
![]()
Zonder wrijving geen glans![]()
Ja wat wil je nouquote:Ik zeg toch ik denk aan de zorg
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Misschien moet je ook nog even klappen voor de zorg, ik heb vernomen dat dat helpt.. 🤣quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja wat wil je nouIk zeg toch ik denk aan de zorg
![]()
Wat zou jij een leuke TT vinden aloa?quote:~FEYENOORD~
Deze niet.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wat zou jij een leuke TT vinden aloa?![]()
In plaats van klappen steek ik dit jaar een honderdduizendklapper af.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:55 schreef madam-april het volgende:
[..]
Misschien moet je ook nog even klappen voor de zorg, ik heb vernomen dat dat helpt.. 🤣
Dat heeft veel meer effect.
Komt ook veel beter aan, denk ik.Zonder wrijving geen glans![]()
En straks een vinger uit de kom zeker, nee, dat ga ik niet riskerenquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:55 schreef madam-april het volgende:
[..]
Misschien moet je ook nog even klappen voor de zorg, ik heb vernomen dat dat helpt.. 🤣
~FEYENOORD~
Liggen ze op de IC niet wakker van.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:56 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
En straks een vinger uit de kom zeker, nee, dat ga ik niet riskerenZonder wrijving geen glans![]()
hey Ernie!quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Klinkt eigenlijk als een normaal griepje, net als cojona.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: