SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam: MarkdeajaxfanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
ChipsZak.
![]()
That's hot.![]()
Dat was snel
Ik had net een nieuwe TT getypt
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?![]()
ben je blond ?quote:Op woensdag 24 november 2021 22:00 schreef ChipsZak. het volgende:
Dat was snel
Ik had net een nieuwe TT getypt![]()
ChipsZak.
![]()
That's hot.![]()
Ben je rood?quote:[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?![]()
ChipsZak.
![]()
That's hot.![]()
quote:
Mensen moeten leren lezen...quote:Op woensdag 24 november 2021 21:58 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik waardeer deze vraag omdat normaal iedereen altijd reageert of ik de chips zelf ben, terwijl ik alleen de zak ben.
Maar: welke chips jij wil. Ik laat het aan eenieder om de chipszak te interpreteren zoals hij of zij dat wenst.
Zelf zou ik kiezen voor naturel of Nibb-its.
Nibb-its hebben we hier niet, dus graag die, is echt al jaaaaaaaaren geleden dat ik die at.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
ChipsZak.
![]()
That's hot.![]()
+1quote:Op woensdag 24 november 2021 22:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mensen moeten leren lezen...
Nibb-its hebben we hier niet, dus graag die, is echt al jaaaaaaaaren geleden dat ik die at.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
Sorry voor de traagheid, was even hier aan het kijken https://booking.hollandnorwaylines.com/
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik weet of die boot nice is. Maar het is in ieder geval niet zo ver rijden als Kiel. Alleen moet ik dan 9-10 ipv 6-7 uur in Noorwegen karren. Overweeg om deze zomer met de auto naar Nederland te komen nl. Keer wat anders dan vliegen.I'm surrounded by morons!
ChipsZak.
![]()
That's hot.![]()
![]()
Trusten! Ik ga nog even lezen en dan pitten,
.
Pit ze met je nibbits!
I'm surrounded by morons!
ziet er wel geinig uitquote:Op woensdag 24 november 2021 22:06 schreef Fogel het volgende:
Ik weet of die boot nice is. Maar het is in ieder geval niet zo ver rijden als Kiel. Alleen moet ik dan 9-10 ipv 6-7 uur in Noorwegen karren. Overweeg om deze zomer met de auto naar Nederland te komen nl. Keer wat anders dan vliegen.
https://en.tallink.com/romantika-tallink-cruise-shipIk heb het recht om te bepalen!![]()
slaaplekkerquote:Op woensdag 24 november 2021 22:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Trusten! Ik ga nog even lezen en dan pitten,
.
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
ChipsZak.
![]()
That's hot.![]()
Ik neem afscheid met een bolk, byeee[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: