Dit kan niet. Je bent crew.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DISCLAIMER: IK ZEG DIT ALS USER, NIET ALS CREW *
Ik ben op het forum gewoon user.quote:
Dan mag je gaan klagen bij de FA's. Als TT's worden toegestaan die voor een bepaalde groepering kwetsend zijn, dan moeten TT's die kwetsend zijn voor een andere groepering ook gewoon worden toegestaan.quote:Op donderdag 25 november 2021 22:52 schreef Paul het volgende:
Negersex wordt elke dag als TT in VBL gebruikt. Dus ik dacht ik doe het eens in ONZ
Dit is niet VBLquote:Op donderdag 25 november 2021 22:52 schreef Paul het volgende:
Negersex wordt elke dag als TT in VBL gebruikt. Dus ik dacht ik doe het eens in ONZ
Blijkbaar mag het!quote:Op donderdag 25 november 2021 23:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dan mag je gaan klagen bij de FA's. Als TT's worden toegestaan die voor een bepaalde groepering kwetsend zijn, dan moeten TT's die kwetsend zijn voor een andere groepering ook gewoon worden toegestaan.
Het ene niet toestaan en het andere wel is ronduit hypocriet.
quote:Op donderdag 25 november 2021 23:52 schreef BasEnAad het volgende:
Het is negerseks in het Nederlands.
Prima. Dan mag kutkaap ook gewoon. Is gewoon een gebbetje immers.quote:
Kan ook gewoon was eerder in dts ook.quote:Op donderdag 25 november 2021 22:52 schreef Paul het volgende:
En in het roemeens?quote:Op donderdag 25 november 2021 23:52 schreef BasEnAad het volgende:
Het is negerseks in het Nederlands.
Mag het ook met andere soorten seks?quote:
Wat gebeurt er als ik 'Negersex' als TT gebruik?quote:Op donderdag 25 november 2021 22:52 schreef Paul het volgende:
Nietsquote:Op vrijdag 26 november 2021 15:37 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Wat gebeurt er als ik 'Negersex' als TT gebruik?
Dan kom jij er achter dat 1 piemel tegelijk kan pijpen en kontneuken.quote:Op vrijdag 26 november 2021 15:37 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Wat gebeurt er als ik 'Negersex' als TT gebruik?
Ach schrikken. Het gaat er een beetje om dat je je de ene keer gedraagt als mod en notes uitdeelt en het volgende moment ga je zelf een TT aanpassen van een user in Negersex. Blijkbaar is dat dan weer wel oké. (En uiteindelijk wel weer terug veranderen, maar vraag me af wat jouw lol dan is behalve het uitlokken van dit soort reacties).quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:51 schreef Paul het volgende:
Sorry jongens, ik wist niet dat jullie zo waren geschrokken van mijn TT
Was gewoon mn eigen TT. Ik was de TSquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:49 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ach schrikken. Het gaat er een beetje om dat je je de ene keer gedraagt als mod en notes uitdeelt en het volgende moment ga je zelf een TT aanpassen van een user in Negersex. Blijkbaar is dat dan weer wel oké. (En uiteindelijk wel weer terug veranderen, maar vraag me af wat jouw lol dan is behalve het uitlokken van dit soort reacties).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |