SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 8 (met Bertie, Theo, Jan, Tom en Geert)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 9: Internationaal: (Met Olke, Herman, Marc, Riks en David)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 10 (met Steffi, Michelle, Marnix, Jaap en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 11 (met Annemiek, Bastiaan, Frans, Geert Jan, Geert, Jan, Johan, John, Ronald en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 12 (met Evert, Joost, Janine, Hans, Rob, Hilda, Gerben, Rob, Robert en Jouke)
[ Bericht 0% gewijzigd door Zipportal op 29-08-2021 21:33:26 ]![]()
En expres deze boer als laatste
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Die krijgt samen met die LImburgse boerin de meeste brieven, kan bijna niet anders...quote:"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Meer dan duizend brieven.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Ze zijn iig weer terug naar het oorspronkelijke idee. De echte verlegen boer die op zoek is.quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die krijgt samen met die LImburgse boerin de meeste brieven, kan bijna niet anders...Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Geen idee, check anders de kuilen op het strand van Scheveningen evenquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:15 schreef vuvuzela het volgende:
Die duitser had toch wel een grotere put?![]()
![]()
Dan hoedde zelf niet te trekken @Zipportalquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
Ik weet niet hoe oud hij is. Maar van die dertigers of veertigers die nog een ‘meid’ zoeken.![]()
31quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
Ik weet niet hoe oud hij is. Maar van die dertigers of veertigers die nog een ‘meid’ zoeken.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
Wat heb jij op vanavondquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:30 schreef Nine. het volgende:
[..]
Geen idee, check anders de kuilen op het strand van Scheveningen even
Hoe lang voor het seizoen gaat beginnen? Zeker december ofzo?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Over geestdodend gesproken. Roeien.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Januari normaliter toch?quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe lang voor het seizoen gaat beginnen? Zeker december ofzo?![]()
Oh geen idee.quote:
Wat een tijd nog. Jammer.
3-6 maanden denk ikquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe lang voor het seizoen gaat beginnen? Zeker december ofzo?![]()
quote:https://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/boeren/2021-2022/joostquote:Hoe ziet jouw avond eruit na een dag hard werken?
Ik eet een hapje en dan ga ik meestal nog even een rondje doen door de kas. Daarna ga ik op de bank liggen met mijn laptop om tv of een film te kijken. Mijn telefoon heb ik dan in mijn andere hand.
Streetwise.![]()
quote:Wat is het meest dierbare dat in jouw huis staat?
Ik ben absoluut niet materialistisch. Ik weet ook nooit iets te vragen met mijn verjaardag. Jaren geleden kreeg ik een asbak en die gebruik ik nog steeds. Alhoewel ik probeer te stoppen met roken of in ieder geval flink te minderen.JOOSTED.quote:Kun je goed koken?
Ik kook wel voor mezelf, maar verder dan een magnetronmaaltijd, een gebakken ei, biefstukje of een ander stukje vlees komt het meestal niet. Mijn lievelingseten is Chinees, een lekkere bak met babi pangang en bami. Heerlijk!![]()
Op naar RTL7!quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
https://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/boeren/2021-2022/joost
Streetwise.![]()
Vrouwquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:47 schreef Da hopman het volgende:
Die laatste boer..... zoekt hij een man of een vrouw?![]()
![]()
Gewoon schrijven, kan jou het schelen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:47 schreef Da hopman het volgende:
Die laatste boer..... zoekt hij een man of een vrouw?![]()
Heeft ie überhaupt hobbies of passies? Lijkt totaal geen kraak of smaak aan.quote:And what rough beast, its hour come round at last,
Geen niet-hetero's dit seizoen alleen
And what rough beast, its hour come round at last,
Ik dacht nog ff dat de kersenboer de overstap naar de mannen had gemaakt, maar ook niet dus.quote:A mind with a heart of it's own![]()
Gerben is de autistische maagd die Yvon het hele seizoen voor lul gaat zetten.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Gerben is ook echt in alles een Gerben.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dacht ik ook hahaquote:Op zondag 29 augustus 2021 22:06 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik dacht nog ff dat de kersenboer de overstap naar de mannen had gemaakt, maar ook niet dus.![]()
![]()
Die Limburgse meisje gaat echt een leger aan simps achter zich aankrijgen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:
In ruil daarvoor hebben we meerdere vrouwen
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2021 22:42:33 ]![]()
Gaan we volgen:
Robert, Rob Kersen, Jouke, Janine en Hans.
Te weinig brieven:
Evert, Hilda, Rob Witlof, Joost en Gerben.Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Die Janine valt me echt vies tegen. Beetje een beroerte-mondje. Oud gezicht voor leeftijd. Geen tiet. Nee.![]()
quote:Op zondag 29 augustus 2021 22:49 schreef Sfancta het volgende:
Die Janine valt me echt vies tegen. Beetje een beroerte-mondje. Oud gezicht voor leeftijd. Geen tiet. Nee.![]()
![]()
Janine geeft Lilian Marijnissen vibes.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op zondag 29 augustus 2021 22:49 schreef Sfancta het volgende:
![]()
![]()
Terwijl juist Joost en (vooral) Gerben weleens interessante tv op zouden kunnen leveren. De huiskamer van Joost intrigeert.quote:Op zondag 29 augustus 2021 22:48 schreef Arcee het volgende:
Gaan we volgen:
Te weinig brieven:
Evert, Hilda, Rob Witlof, Joost en Gerben.
(Met de verkeerde naam erbij, maar goed.)
Gerben is qua uiterlijk nog niet eens verkeerd, hopelijk compenseert dat de verlegenheid (qua genoeg brieven om door te gaan).
[ Bericht 21% gewijzigd door Eightyone op 30-08-2021 06:23:07 ]![]()
Rob Kersen en Rob Witlofquote:Op zondag 29 augustus 2021 22:48 schreef Arcee het volgende:
Gaan we volgen:
Te weinig brieven:
Evert, Hilda, Rob Witlof, Joost en Gerben.![]()
![]()
Is deze reeks altijd zo'n onsympathieke vleeskeuring geweest?I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Zo extreem als gister, nee.quote:Op maandag 30 augustus 2021 09:04 schreef Claudia_x het volgende:
Is deze reeks altijd zo'n onsympathieke vleeskeuring geweest?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Het leuke aan het programma vind ik dat er mensen aan deelnemen die je anders niet zo gauw op televisie zou zien. Verlegen, sociaal onhandig, beschadigd - net echte mensen dus, maar dan met een schier onverstaanbaar accent, het interieur van mijn overgrootmoeder en een hardnekkige voorkeur voor witte boterhammen als lunch en een gehaktbal bij het avondeten.
Ik hoop van harte dat die mensen geen sociale media gaan volgen, waar ze over zichzelf lezen dat ze te dik of te kaal zijn, te kleine tieten hebben of - en dit vond ik wel een van de sneuste om te lezen - een 'beroertemondje'.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Nee, een handjevol kenusjes vindt het nodig om te trollen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 09:04 schreef Claudia_x het volgende:
Is deze reeks altijd zo'n onsympathieke vleeskeuring geweest?A mind with a heart of it's own![]()
Dat hoor ik hier ieder seizoen, maar volgensmij krijg je juist zeer saaie seizoenen als je het zou doen met de Gerbens e.d. Misschien dat 10% daarvan uit zijn schulp kruipt maar de overige 90% van de Gerbens levert enkel zeer ongemakkelijk tv met zeer weinig tekst op. Dat semi-autistische gaat snel irriteren als dat op hetzelfde niveau blijft.quote:Op maandag 30 augustus 2021 04:17 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Terwijl juist Joost en (vooral) Gerben weleens interessante tv op zouden kunnen leveren. De huiskamer van Joost intrigeert.
[ tweet ]
(Met de verkeerde naam erbij, maar goed.)
Gerben is qua uiterlijk nog niet eens verkeerd, hopelijk compenseert dat de verlegenheid (qua genoeg brieven om door te gaan).![]()
De laatste is zo druk dat ze alleen op zondagmiddag een paar uur tijd heeft om op Twitter te duiken. Dat scheelt.quote:Op maandag 30 augustus 2021 09:16 schreef Claudia_x het volgende:
Ik hoop van harte dat die mensen geen sociale media gaan volgen, waar ze over zichzelf lezen dat ze te dik of te kaal zijn, te kleine tieten hebben of - en dit vond ik wel een van de sneuste om te lezen - een 'beroertemondje'.
Een belachelijke opmerking over een heel o.k. uitziende vrouw, idd.![]()
Mag dat niet gezegd worden dan, een scheve mond heeft veel weg van een beroerte. Hoedt het niet te zijn natuurlijk.
Mag ik hier ook niet zeggen dat ik Yvon een opwindend ding vind waarbij ik het meestal tot het eind van de uitzending niet uithou?![]()
Dan wordt het alleen een 'normale' datingshow en dat is juist wat BZV een beetje onderscheidend maakt. Het doel is juíst om een beetje die contactgestoorde boeren aan een partner te helpen. Yvon die ze los moet krijgen, die boeren die ontdooien, en uiteindelijk lukt het dan hopelijk.quote:Op maandag 30 augustus 2021 09:52 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Dat hoor ik hier ieder seizoen, maar volgensmij krijg je juist zeer saaie seizoenen als je het zou doen met de Gerbens e.d. Misschien dat 10% daarvan uit zijn schulp kruipt maar de overige 90% van de Gerbens levert enkel zeer ongemakkelijk tv met zeer weinig tekst op. Dat semi-autistische gaat snel irriteren als dat op hetzelfde niveau blijft.
Alle boeren (op die plantenkweker na) hadden bij mij wel de gunfactor.
Ik denk dat doorgaan: Janine, Joost (helaas), Gerben, Hans en Jouke. Ik hoop eigenlijk ook op From Rob- With lof. Ook sympathieke kerel.
Sidekick de zus van Gerben die daar op dat hek stond te leunen, die gaan ze ook vast volgen.Gourmetten of steengrillen?![]()
Want alleen oubollige inrichtingen zijn makkelijk te stofzuigen? En die tapijttegels zijn nog helemaal niet zo makkelijk te stofzuigen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:27 schreef tralalala het volgende:
[..]
Makkelijk stofzuigen, ik begrijp hem wel.![]()
Tissues binnen handbereikquote:Op maandag 30 augustus 2021 10:36 schreef Sfancta het volgende:
Mag ik hier ook niet zeggen dat ik Yvon een opwindend ding vind waarbij ik het meestal tot het eind van de uitzending niet uithou?![]()
![]()
![]()
Mooi toch, eindelijk een vervolg op Wietse.quote:Op zondag 29 augustus 2021 22:11 schreef Mani89 het volgende:
Gerben is de autistische maagd die Yvon het hele seizoen voor lul gaat zetten.
Met die Hans zou ik wel eens een biertje willen doen, volgens mij kan die wel van 't leven genieten.afspraak tandarts verzetten![]()
Wel een mooie variatie van bedrijven: planten, kersen, witlof, verschillende soorten koeien, schapen, geiten, paarden.
Wel leuk, vind ik.![]()
Blijven boeren he?quote:Op maandag 30 augustus 2021 09:16 schreef Claudia_x het volgende:
Het leuke aan het programma vind ik dat er mensen aan deelnemen die je anders niet zo gauw op televisie zou zien. Verlegen, sociaal onhandig, beschadigd - net echte mensen dus, maar dan met een schier onverstaanbaar accent, het interieur van mijn overgrootmoeder en een hardnekkige voorkeur voor witte boterhammen als lunch avondeten en een gehaktbal bij het avondeten lunch.![]()
Wel op Terschelling.
Mooi voor een vakantie, maar er wónen? Ik zou er zowel claustrofobisch als depressief van worden.
De briefschrijvers moeten iig een beetje van rust houden.![]()
![]()
Hans is wel goeie gast ik hoop dat hij er éen van isIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Janine vond ik nogal een muts eigenlijk.
Ik snap dat je veel met je schapen bezig bent, maar vaak kan je wel een zondagmiddag wel iets leuks doen. Die heeft gewoon geen tijd voor een vent.![]()
Helemaal mee eens. Al is het jammer dat we juist de populairste daarin volgen. Zo had ik het in de afgelopen editie juist tof gevonden als we een Willem volgden ofzo. Die was minder populair qua brieven, maar volgens mij minstens zo interessant om te volgenquote:Op maandag 30 augustus 2021 09:16 schreef Claudia_x het volgende:
Het leuke aan het programma vind ik dat er mensen aan deelnemen die je anders niet zo gauw op televisie zou zien. Verlegen, sociaal onhandig, beschadigd - net echte mensen dus, maar dan met een schier onverstaanbaar accent, het interieur van mijn overgrootmoeder en een hardnekkige voorkeur voor witte boterhammen als lunch en een gehaktbal bij het avondeten.
Ik hoop van harte dat die mensen geen sociale media gaan volgen, waar ze over zichzelf lezen dat ze te dik of te kaal zijn, te kleine tieten hebben of - en dit vond ik wel een van de sneuste om te lezen - een 'beroertemondje'.![]()
Eens! Dan krijg je pas echt mooie TV. Net als met Herman in Frankrijk destijds.quote:Op woensdag 1 september 2021 07:21 schreef Benny het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Al is het jammer dat we juist de populairste daarin volgen. Zo had ik het in de afgelopen editie juist tof gevonden als we een Willem volgden ofzo. Die was minder populair qua brieven, maar volgens mij minstens zo interessant om te volgen![]()
Moet er trouwens wel gewaakt worden dat het geen uitlach-tv wordt. Maar boeren zijn naar mijn idee puur (puurder dan de gemiddelde woke randstedeling in ieder geval) en vind het eigenlijk jammer dat dat een enigszins ondergeschoven kindje
![]()
Nou, alleen in de zomer danquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:01 schreef Eightyone het volgende:
Wel op Terschelling.
Mooi voor een vakantie, maar er wónen? Ik zou er zowel claustrofobisch als depressief van worden.
De briefschrijvers moeten iig een beetje van rust houden.![]()
![]()
Ik denk dat het meer is dat ze veel tijd voor de schapen heeft omdat ze geen vent heeft.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:33 schreef needakill het volgende:
Janine vond ik nogal een muts eigenlijk.
Ik snap dat je veel met je schapen bezig bent, maar vaak kan je wel een zondagmiddag wel iets leuks doen. Die heeft gewoon geen tijd voor een vent.![]()
Het 1 heeft ook te maken met de andere. Als jij meer tijd doorbrengt met je schapen, ga je minder buiten de deur iets doen en kom je minder snel aan de vent en de avonden dat je vrij heb wil je soms even op de bank hangen.quote:Op woensdag 1 september 2021 11:40 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer is dat ze veel tijd voor de schapen heeft omdat ze geen vent heeft.
Plus ik denk als zij een beetje actief is op Tinder, dat ze zo een vent heeft.![]()
https://www.linda.nl/nieu(...)t-bed-and-breakfast/
Iemand enig idee waarover dit conflict gaat?Bizar dat de gemeente zo je eigendom kan afpakken anders. Of zou het onteigening zijn geweest tbv windmolens, huizenbouw, industrie?
![]()
![]()
Uit het artikel is onduidelijk of het wel zijn eigen grond was, misschien alleen gepacht?quote:Op donderdag 2 september 2021 09:44 schreef RedFever007 het volgende:
Iemand enig idee waarover dit conflict gaat?Bizar dat de gemeente zo je eigendom kan afpakken anders. Of zou het onteigening zijn geweest tbv windmolens, huizenbouw, industrie?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Dat kan de gemeente ook niet zo even.quote:Op donderdag 2 september 2021 09:44 schreef RedFever007 het volgende:
En bij een onteigening is er een vergoeding, die idd vaak veel te mager is, maar grond onteigenen is niet heel makkelijk, de rechter gaat daar niet zomaar in mee.
Er speelt daar dus iets anders. Net zoals dat "geen pensioen" verhaal.
Vervelend dat hij daar niet voor gereserveerd heeft, maar hij heeft natuurlijk gewoon recht op AOW.
Net als ieder ander.![]()
Hier wat meer info:
https://www.superguide.nl(...)5c-b6f8-b353259f56ed
En meer:
https://www.story.nl/arti(...)5c-b6f8-b353259f56ed
En meer:
https://www.shownieuws.nl/entertainment/drama-voor-boer-geert-jan
Aan de gekozen bewoording te zien denk ik dat het om erfpacht of zelfs huur gaat, want anders had hij geen (extra) inkomen nodig om op de boerderij te blijven wonen.
De boerderij waar zijn vader en grootvader al wonen zou immers vast afgelost zijn als het eigendom was.
En:Bronquote:De gemeente Amsterdam heeft het contract met boer Van Meerveld voor zestig hectare agrarische grond in de Burkmeer - onder Broek in Waterland - opgezegd, onder meer om proeven te doen met de teelt van lisdodde
[ Bericht 34% gewijzigd door Leandra op 02-09-2021 11:07:01 ]![]()
Boer Jouke woont op een van de mooiste plekken in Friesland op een prachtige boerderij. Het dorp Witmarsum, met supermarkt binnen een straal van minder dan 500 meter, is lopend te bereiken, en de afslag van de A7 naar Bolsward-Sneek en de Afsluitdijk is op twee kilometer afstand..![]()
Boer Geert Jan is inderdaad geen eigenaar van het gebied. dat is de gemeente Amsterdam. Dit is de projectpagina van de gemeente voor de Burkmeer:
https://www.amsterdam.nl/wonen-leefomgeving/duurzaam-amsterdam/pilot-lisdoddeteelt-burkmeer/#h7cdfa60a-dfff-40a5-bdbd-b16f9eaa9a18![]()
Tuorreboutenquote:Op vrijdag 3 september 2021 09:10 schreef Coppi het volgende:
Boer Geert Jan is inderdaad geen eigenaar van het gebied. dat is de gemeente Amsterdam. Dit is de projectpagina van de gemeente voor de Burkmeer:
https://www.amsterdam.nl/wonen-leefomgeving/duurzaam-amsterdam/pilot-lisdoddeteelt-burkmeer/#h7cdfa60a-dfff-40a5-bdbd-b16f9eaa9a18Als kleine jongens gingen we zogenaamd een beetje stoer 'sigaren' roken.
![]()
Jammer voor Geert Jan, maar ik snap de gemeente wel. In een notendop: "In Waterland droogt het veen uit door een lage grondwaterstand. Hierdoor daalt de bodem. Dit zorgt voor de uitstoot van broeikasgassen. De gemeente wil de bodemdaling stoppen en de biodiversiteit in het gebied vergroten. Lisdoddeteelt is daar mogelijk een manier voor." (bron)quote:Op donderdag 2 september 2021 10:53 schreef Leandra het volgende:
Hier wat meer info:
https://www.superguide.nl(...)5c-b6f8-b353259f56ed
En meer:
https://www.story.nl/arti(...)5c-b6f8-b353259f56ed
En meer:
https://www.shownieuws.nl/entertainment/drama-voor-boer-geert-jan
Aan de gekozen bewoording te zien denk ik dat het om erfpacht of zelfs huur gaat, want anders had hij geen (extra) inkomen nodig om op de boerderij te blijven wonen.
De boerderij waar zijn vader en grootvader al wonen zou immers vast afgelost zijn als het eigendom was.
En:
[..]
Bron
Goed dat ik het weet, want ik heb ook lisdodde in m'n tuin. Het is een enorme woekeraar.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Toen boer Jouke als laatste in beeld kwam, dacht ik: daar hebben we de homo van dit seizoen! Mijn vriendin was er ook van overtuigd, toen we hem zo uitdagend zagen staan, leunend op zijn hark met zijn blauwe overall opengeknoopt. Maar aangezien er niets over zijn voorkeuren gezegd wordt, moet ik er dan van uitgaan dat hij een vrouw zoekt? Of laten ze het lekker in het midden? Misschien maakt het Jouke niet zoveel uit?Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.![]()
quote:Op dinsdag 7 september 2021 14:45 schreef JohnDDD het volgende:
Toen boer Jouke als laatste in beeld kwam, dacht ik: daar hebben we de homo van dit seizoen! Mijn vriendin was er ook van overtuigd, toen we hem zo uitdagend zagen staan, leunend op zijn hark met zijn blauwe overall opengeknoopt. Maar aangezien er niets over zijn voorkeuren gezegd wordt, moet ik er dan van uitgaan dat hij een vrouw zoekt? Of laten ze het lekker in het midden? Misschien maakt het Jouke niet zoveel uit?quote:Jouke
"Ik zoek wel een zelfstandige vrouw, ik hoef geen muurbloempje. Iemand die zich makkelijk mengt onder vrienden."![]()
Verbaasd! 1. dat er geen homo/lesbo in zit dit jaar, ook al kan ik me wel voorstellen dat de resultaten daarmee in het verleden niet altijd even positief waren en 2. dat mijn gaydar me in de steek liet!quote:Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.![]()
Was dit hier al bekend? Staat nu (pas) op nu.nl.Maarten en Michelle hebben een dochter gekregen.
https://www.nu.nl/achterk(...)ouders-geworden.htmlSomebody that I used to know![]()
Leuk hoe het altijd zo ver weg is, maar dan ineens is het dichtbij.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:32 schreef Fosive het volgende:
Vanaf zondag 27 februari gaan we los met de bezorging van de brieven
Hebben we er al zin in @:Pisces29 @:Nine. @:Coco ?Zin in het nieuwe seizoen.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:32 schreef Fosive het volgende:
Hebben we er al zin in @:Pisces29 @:Nine. @:Coco ?
Your beauty never ever scared me.![]()
Ik vergeet het gewoon altijd ofzo en dan ineens weer berichtje dat het weer gaat beginnen en dan denk ik ohja is ook zo.
Your beauty never ever scared me.![]()
Hebben we er al zin in @:Pisces29 @:Nine. @:Coco ?
[ Bericht 19% gewijzigd door Nine. op 15-02-2022 21:01:14 ]![]()
Hebben we er al zin in @:Pisces29 @:Nine. @:Coco ?![]()
![]()
![]()
![]()
Vanavond weer BZV
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Kijk pas 2 seizoenen, dit wordt mijn derde. Zin in.
Leuk dat er zoveel variëteit zit in de bedrijven, en meer boerinnen ook.![]()
Ik heb daarnet de voorstel-aflevering nog maar eens een keertje bekeken. Ik hoop dat die Joost doorgaat, lijkt me briljante TV opleveren....![]()
Ben benieuwd!Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Erg veel zin in dot nieuwe seizoen! Mijn top 5 in willekeurige volgorde:
1.Janine
2. Hans
3. Gerben
4. Hilda
5. Jouke![]()
Dat intro filmpje denk je echt dat het een parodie van LuckyTV is qua stemmen
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Mooi landschap
Ontbreekt soms wel ondertiteling
Ze steunt de russische invasie.quote:
CANCELLEN!Zullen vast mannen zijn die van lange neuzen houden.quote:Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Had meer verwacht iddquote:
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Hoezo dan? En wat kregen voorgaande vrouwen dan gemiddeld?quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Omdat in het verleden knappe vrouwen wel meer brieven kregen.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoezo dan? En wat kregen voorgaande vrouwen dan gemiddeld?Your beauty never ever scared me.![]()
Kreukeltjes in je neus?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Programma is stuk minder populair plus waarsch. veel mensen die geen zin hebben om voor lul te staan op tv. Kunnen net goed gaan tinderen. Je doet hier toch beetje aan mee omdat je t leuk vind om op tv te komen.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:51 schreef MorganLeFay het volgende:
De vrouwen uit de vorige seizoenen kregen toch veeeeeeel meer brieven?
Maar leuk dat ze erbij zit!Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Ah ja Bas van Toor doet ook mee.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Scheelt dat ze niet knap is.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Omdat in het verleden knappe vrouwen wel meer brief kregen.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Ja weet niet, het is toch een leuke jonge vrouwquote:Op zondag 27 februari 2022 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoezo dan? En wat kregen voorgaande vrouwen dan gemiddeld?
Had er iets meer verwacht
Dacht dat de andere vrouwen gemiddeld meer kregen
Weet niet precies hoeveel, dacht 200-300??Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
89 brieven, allemaalmaggies.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Die waren vaak net iets knapper en jonger tochquote:Op zondag 27 februari 2022 20:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Omdat in het verleden knappe vrouwen wel meer brieven kregen.![]()
Bij Boulevard vanavond: “niemand hier kijkt dit, maar welke mensen kijken dit dan wel?”quote:Op zondag 27 februari 2022 20:52 schreef RipCity het volgende:
[..]
Programma is stuk minder populair plus waarsch. veel mensen die geen zin hebben om voor lul te staan op tv. Kunnen net goed gaan tinderen. Je doet hier toch beetje aan mee omdat je t leuk vind om op tv te komen.
Annemiek kreeg toch ook bakken vol?quote:Op zondag 27 februari 2022 20:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja weet niet, het is toch een leuke jonge vrouw
Weet niet precies hoeveel, dacht 200-300??Your beauty never ever scared me.![]()
Volgens mij kijken best wel veel mensen dit. Ik gok morgen een van de best bekeken programma's van vandaag.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij Boulevard vanavond: “niemand hier kijkt dit, maar welke mensen kijken dit dan wel?”Your beauty never ever scared me.![]()
Ze leek zo weinig tijd te hebben voor een man in haar filmpje, ik kan t me wel voorstellen dat je dan niet schrijft.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet niet precies hoeveel, dacht 200-300??![]()
Normaliter maar één vrouw per seizoen, nu kunnen de mannen kiezen.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet niet precies hoeveel, dacht 200-300??
En Limburg. Een eind weg.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Deze man is leuk om te volgen
Hebben jullie ook altijd zoveel moeite met de naam van de boeren + dates te onthouden?
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-02-2022 20:55:40 ]![]()
Oh in vergelijking met die Michelle is het wel weinigquote:Op zondag 27 februari 2022 20:54 schreef MorganLeFay het volgende:
Lees net dat Annemiek 633 brieven kreeg. Michelle kreeg er destijds 326 en Steffi 49![]()
Maar Steffi is ook heel gelukkig geëindigd![]()
![]()
Annemiek was echt de grootste tegenvaller ooit.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:54 schreef MorganLeFay het volgende:
Lees net dat Annemiek 633 brieven kreeg. Michelle kreeg er destijds 326 en Steffi 49The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Nou kijk dat bedoel ik.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:54 schreef MorganLeFay het volgende:
Lees net dat Annemiek 633 brieven kreeg. Michelle kreeg er destijds 326 en Steffi 49Your beauty never ever scared me.![]()
2.3 miljoenquote:Op zondag 27 februari 2022 20:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij kijken best wel veel mensen dit. Ik gok morgen een van de best bekeken programma's van vandaag.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Ja zeker. Ze vulden ook aan dat het populair is.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij kijken best wel veel mensen dit. Ik gok morgen een van de best bekeken programma's van vandaag.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Meestal tegen de laatste aflevering weet ik het allemaal wel.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:55 schreef Fosive het volgende:
Hebben jullie ook altijd zoveel moeite met de naam van de boeren + dates te onthouden?Your beauty never ever scared me.![]()
Oh ja, maar die was achteraf niet zo leukquote:
Annemiek zag er leuk uit maakt wekte tijdens het seizoen de indruk van een natte dweil.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:54 schreef MorganLeFay het volgende:
Lees net dat Annemiek 633 brieven kreeg. Michelle kreeg er destijds 326 en Steffi 49![]()
Wonder hoe die Yvonne wegkomt met dat kinderachtige debiele stemmetje tegen wie dan ook he.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
quote:Op zondag 27 februari 2022 20:55 schreef Fosive het volgende:
Hebben jullie ook altijd zoveel moeite met de naam van de boeren + dates te onthouden?
Vaag kind was dat iddquote:Op zondag 27 februari 2022 20:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja, maar die was achteraf niet zo leuk![]()
![]()
Boer Henk (die van Fiona) had de meeste brieven ooit toch?Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
9?
Irene zette haar wel geniaal neer in de TV Kantine.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:57 schreef RipCity het volgende:
Wonder hoe die Yvonne wegkomt met dat kinderachtige debiele stemmetje tegen wie dan ook he.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Oh wat akward dit
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Leuk meisje voor hemOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Ja, leuke vrouw wel.quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Dit ja. Girl next doorquote:
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Die voorstelaflevering is ook alweer een half jaar geledenquote:Op zondag 27 februari 2022 20:55 schreef Fosive het volgende:
Hebben jullie ook altijd zoveel moeite met de naam van de boeren + dates te onthouden?![]()
![]()
Yvon behandelt wel iedereen hetzelfde, als een zwakzinnige kleuter.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:57 schreef RipCity het volgende:
Wonder hoe die Yvonne wegkomt met dat kinderachtige debiele stemmetje tegen wie dan ook he.![]()
Die spontane opgedrongen dates vind ik wel altijd awkward
Yvon weer met haar kutactiesOp maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Ik zag dat je naar me cake, zei Gerben.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Ja welke verlegen boer bedoelde jij net?quote:Op zondag 27 februari 2022 20:59 schreef Nine. het volgende:
[..]
Die voorstelaflevering is ook alweer een half jaar geledenOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Zou zijn zus(je) meer brieven hebben gekregen?quote:Op zondag 27 februari 2022 20:58 schreef Ama het volgende:
Nou leuk is één van die meiden gewoon daar.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Ze kan er ook niks aan doenquote:Op zondag 27 februari 2022 21:00 schreef matthijst het volgende:
Gvd, 1980 belde, wil z'n permanentje terug
Die maagd van 30 met z'n geitjes.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
Ja welke verlegen boer bedoelde jij net?![]()
Stoppen nou.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:00 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik zag dat je naar me cake, zei Gerben.![]()
Ze wordt gesponsord door Swiffer.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:00 schreef matthijst het volgende:
Gvd, 1980 belde, wil z'n permanentje terugThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Wat zielig eigenlijk.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:00 schreef Zwansen het volgende:
2 brieven. Wtf. Zelfs tong80 zou er meer krijgen.Your beauty never ever scared me.![]()
40 is een heel mooi aantal.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Ja behoorlijkquote:Op zondag 27 februari 2022 20:55 schreef Fosive het volgende:
Hebben jullie ook altijd zoveel moeite met de naam van de boeren + dates te onthouden?![]()
De eerste paar seizoenen vielen mee, maar op een gegeven moment ging het bij mij mis bij boer Geert, Geert -Jan en Jan
Lijken verder totaal niet op elkaar ..
Oh, dus deze gaan we volgen, dat wordt mooie tv.
Pfff, niet dus
Haters everywhere but I don't really care.![]()
Haha. Bijna ingetrapt. Ik vond het al niet kloppen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Dat wordt dweilen straks.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Zelfs uit het buitenland!You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Oh man, waarom doe je dit hem aan
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Dit klinkt wel fantastischquote:
Sow bijna 40 in 1 x daten, als ik zou moeten kiezen tussen dat en de kogel was de keuze snel gemaakt.![]()
Oké het valt mee hoe hij ermee omgaat.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Leuk voor tv ofzoquote:
Hoezo. Je kunt op uiterlijk toch in een minuut selecterenquote:Op zondag 27 februari 2022 21:03 schreef InstortendeSter het volgende:
Sow bijna 40 in 1 x daten, als ik zou moeten kiezen tussen dat en de kogel was de keuze snel gemaakt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Als die zoon een boer was dan kwamen er 1k brieven
Helaas geen Wietse deel 2. Was leuk geweest als hij erbij zat.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
40 valt heel erg mee toch? Dan is het ten minste nog te doen met kiezen.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:02 schreef InstortendeSter het volgende:
40 maar. Vind t allemaal wel matig dit seizoen.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Dat is wel heel 1-dimensionaal.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoezo. Je kunt op uiterlijk toch in een minuut selecteren![]()
Altijd zo vaag, waarom lezen anderen die brieven,
Lui volk. Lees ze zelf gewoon even allemaal.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Deze heeft denk ik wel veel brieven.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Wow wat een mooie beesten.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Wat een gemene actie. Mijn hart brak toen Yvon die brieven aan die zus gaf. Gewoon al de 2 minuten dat je denkt dat er niemand op je heeft geschreven maar wel op je zus die niet mee doet whyyyy Yvon? WhyyyyyyyyDon't call me Shirley![]()
Dat is juist kut weet ik zelf uit ervaring.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoezo. Je kunt op uiterlijk toch in een minuut selecterenYour beauty never ever scared me.![]()
De meeste mannen begrijpen mijn idee primaquote:Op zondag 27 februari 2022 21:05 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Dat is wel heel 1-dimensionaal.
@Nine. @tja77 @CocoOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Gelukkig hoor je niet dat hij Fries is.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Je moet het er uiteindelijk wel op kunnenquote:Op zondag 27 februari 2022 21:05 schreef Ama het volgende:
Dat is juist kut weet ik zelf uit ervaring.![]()
![]()
Doelgroepenregisterquote:Op zondag 27 februari 2022 21:04 schreef Nielojram75 het volgende:
TT 888 is ook door een zwakzinnige gedaan.. Wat een fouten…Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Alles voor de kijkcijfers.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:05 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Wat een gemene actie. Mijn hart brak toen Yvon die brieven aan die zus gaf. Gewoon al de 2 minuten dat je denkt dat er niemand op je heeft geschreven maar wel op je zus die niet mee doet whyyyy Yvon? Whyyyyyyyy
Ja nou ik vind dat je niet alleen naar het uiterlijk van iemand moet kijken.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:06 schreef Nine. het volgende:
[..]
Je moet het er uiteindelijk wel op kunnenYour beauty never ever scared me.![]()
Ik heb er ook niet veel moeite mee, wel vrij kneuterig.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:06 schreef Zwansen het volgende:
Ben ik de enige die Yvon best okay vindt?You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Zo koekoek die blonde.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Ik vind Yvon alleen leuk bij dit programma.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:06 schreef Zwansen het volgende:
Ben ik de enige die Yvon best okay vindt?Your beauty never ever scared me.![]()
Nee, dat zeker niet. Maar uiterlijk is wel degelijk belangrijkquote:Op zondag 27 februari 2022 21:07 schreef Ama het volgende:
Ja nou ik vind dat je niet alleen naar het uiterlijk van iemand moet kijken.![]()
![]()
Deze man.
Album top 100 2024![]()
Sukkeltje dit
Wat zegt hij nou allemaal
Haha precies wat ik dachtquote:Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Wat is dit voor type joh
Ik ben vrij zwart/wit, daarom vind ik dit ook zo moeilijk.Dat vind ik niet zo logisch.
Album top 100 2024![]()
A la percentage Henk.quote:Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Dit is dus waarom je niet op uiterlijk alleen moet
selecteren, deze man is dus gewoon een enorme lul.![]()
Zoals die ene die in procenten ging raten. Jaren geledenquote:
Deze lijkt een beetje op Gertje Jakobs.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Een weldenkend mens doet dat toch ook niet. Maar met 40 vrouwen kun je zo prima selecteren.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:10 schreef InstortendeSter het volgende:
Dit is dus waarom je niet op uiterlijk alleen moet
selecteren, deze man is dus gewoon een enorme lul.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Wat heeft ie nou op zn shirt staan?
Wat slijmen mensen in de brieven. Zowel mannen als vrouwen.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Dat was meer een onhandige poging tot transparantie dan horkerig.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zoals die ene die in procenten ging raten. Jaren geleden![]()
Dikkere Arjan Robbenquote:Op zondag 27 februari 2022 21:10 schreef Felagund het volgende:
Deze lijkt een beetje op Gertje Jakobs.![]()
Ik zou zulke briefschrijvers gelijk af laten vallenquote:Op zondag 27 februari 2022 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
Wat slijmen mensen in de brieven. Zowel mannen als vrouwen.![]()
26?quote:Op zondag 27 februari 2022 21:12 schreef Ama het volgende:
Even gemist hoeveel brieven hij heeft gekregen.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Boerinnen en vee artsen zijn niet vrouwelijk, ze zijn altijd smerig en vies...Don't call me Shirley![]()
Maar BzV is soberso wel ietwat zoetzappigquote:Op zondag 27 februari 2022 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
Wat slijmen mensen in de brieven. Zowel mannen als vrouwen.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: