SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 8 (met Bertie, Theo, Jan, Tom en Geert)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 9: Internationaal: (Met Olke, Herman, Marc, Riks en David)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 10 (met Steffi, Michelle, Marnix, Jaap en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 11 (met Annemiek, Bastiaan, Frans, Geert Jan, Geert, Jan, Johan, John, Ronald en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 12 (met Evert, Joost, Janine, Hans, Rob, Hilda, Gerben, Rob, Robert en Jouke)
[ Bericht 0% gewijzigd door Zipportal op 29-08-2021 21:33:26 ]![]()
En expres deze boer als laatste
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Die krijgt samen met die LImburgse boerin de meeste brieven, kan bijna niet anders...quote:"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Meer dan duizend brieven.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Ze zijn iig weer terug naar het oorspronkelijke idee. De echte verlegen boer die op zoek is.quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die krijgt samen met die LImburgse boerin de meeste brieven, kan bijna niet anders...Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Geen idee, check anders de kuilen op het strand van Scheveningen evenquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:15 schreef vuvuzela het volgende:
Die duitser had toch wel een grotere put?![]()
![]()
Dan hoedde zelf niet te trekken @Zipportalquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
Ik weet niet hoe oud hij is. Maar van die dertigers of veertigers die nog een ‘meid’ zoeken.![]()
31quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
Ik weet niet hoe oud hij is. Maar van die dertigers of veertigers die nog een ‘meid’ zoeken.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
Wat heb jij op vanavondquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:30 schreef Nine. het volgende:
[..]
Geen idee, check anders de kuilen op het strand van Scheveningen even
Hoe lang voor het seizoen gaat beginnen? Zeker december ofzo?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Over geestdodend gesproken. Roeien.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Januari normaliter toch?quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe lang voor het seizoen gaat beginnen? Zeker december ofzo?![]()
Oh geen idee.quote:
Wat een tijd nog. Jammer.
3-6 maanden denk ikquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe lang voor het seizoen gaat beginnen? Zeker december ofzo?![]()
quote:https://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/boeren/2021-2022/joostquote:Hoe ziet jouw avond eruit na een dag hard werken?
Ik eet een hapje en dan ga ik meestal nog even een rondje doen door de kas. Daarna ga ik op de bank liggen met mijn laptop om tv of een film te kijken. Mijn telefoon heb ik dan in mijn andere hand.
Streetwise.![]()
quote:Wat is het meest dierbare dat in jouw huis staat?
Ik ben absoluut niet materialistisch. Ik weet ook nooit iets te vragen met mijn verjaardag. Jaren geleden kreeg ik een asbak en die gebruik ik nog steeds. Alhoewel ik probeer te stoppen met roken of in ieder geval flink te minderen.JOOSTED.quote:Kun je goed koken?
Ik kook wel voor mezelf, maar verder dan een magnetronmaaltijd, een gebakken ei, biefstukje of een ander stukje vlees komt het meestal niet. Mijn lievelingseten is Chinees, een lekkere bak met babi pangang en bami. Heerlijk!![]()
Op naar RTL7!quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
https://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/boeren/2021-2022/joost
Streetwise.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: