bij het begin van de zin dacht ik :quote:Op donderdag 16 september 2021 20:24 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Heb altijd vakantieBen fulltime mantelzorger sinds 2 jaar, vrouw is ernstig ziek.
Aw shit... kan ze een soort van meekijken en daar van genieten?quote:Op donderdag 16 september 2021 20:24 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Heb altijd vakantieBen fulltime mantelzorger sinds 2 jaar, vrouw is ernstig ziek.
Moest echt heel hard lachenquote:Op vrijdag 17 september 2021 10:20 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Aw shit... kan ze een soort van meekijken en daar van genieten?
quote:Project "Indus" (Oxide Games)
I first heard about Indus back in spring 2021, although was only able to confirm that the project is definitely going ahead, thanks to the GeForce leak. Project Indus is a 4X strategy game being developed by Oxide Games, known for its work on real-time strategy (RTS) title, Ashes of the Singularity.
https://www.windowscentral.com/xbox-game-studios-cobalt-indusquote:Project "Cobalt" (inXile Entertainment)
As teased by inXile Entertainment itself on Twitter, the Wasteland studio is working on a new FPS RPG, although details remain shrouded in mystery.
What we do know is that it's codenamed Cobalt, and believe it has a Steampunk-style, inspired by Industrial Revolution-inspired tech. Expect steam engines, zeppelins, retro-futuristic robots, dark Victorian-era streets, and more.
Meer dat ze dus ook hondsvermoeid had kunnen zijnquote:Op vrijdag 17 september 2021 10:22 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Moest echt heel hard lachenHet is geen apatisch figuur met een stuk kwijl uit de mond
![]()
Van de buitenkant zie je weinig, maar intern is er vanalles aan de hand om niet verder uit te breiden. Ze kan in huis niet heel veel.
Valhalla voelt als werk, de eerste paar arc's zijn leuk om te doen maar je beseft al heel snel dat je constant hetzelfde blijft doen...quote:Op zondag 19 september 2021 01:08 schreef OMG het volgende:
Moet AC Valhalla nog ooit eens uitspelen. Een beetje moeilijker dan Origins en Odyssey en vind het lang niet zo leuk. Die andere 2 bleven me wel boeien, maar Valhalla speel ik in stukjes tussen andere games door.
AC speel ik voor de lore maar ik zie de spellen daar compleet van afwijken de laatste paar delen. Meer content is niet hetzelfde als een betere game. Beide games kwamen qua verhaal net op gang toen het abrupt afliep.quote:Op zondag 19 september 2021 08:18 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Valhalla voelt als werk, de eerste paar arc's zijn leuk om te doen maar je beseft al heel snel dat je constant hetzelfde blijft doen...
Verhaal is ook niet verheffend, en vechten is redelijk. Ik heb echt spijt dat ik de Gold versie heb gekocht want ik speel hem nooit uit. Bij Odessey en Origins had ik dat echt niet maar Valhalla is te groot en te veel van hetzelfde.
Heb zo'n gevoel dat het met FarCry 6 niet veel anders gaat worden.
Setting van die games was prima. Ik vond alleen die eindeloze fetch missions echt kansloos. Verhaal was binnen twee uur te doen zonder die onzin...quote:Op zondag 19 september 2021 10:34 schreef DKUp het volgende:
AC Valhalla is een goede game, maar wat hierboven staat inderdaad. Er is nauwelijks tot geen fun en plezier in deze game.
Daarnaast al die korte stukjes en enorm veel moeten grinden om sterker te worden en door het spel te komen. Spel voelt als werken en een GAAS-game. De vorige delen hadden dit in veel mindere mate.
De setting is gewoon ontzettend saai vergeleken met Egypte en Griekenland.
De meeste arcs zijn nogal saai. Best knap dat de “broer” al uren spoorloos is.quote:Op maandag 20 september 2021 00:02 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Setting van die games was prima. Ik vond alleen die eindeloze fetch missions echt kansloos. Verhaal was binnen twee uur te doen zonder die onzin...
Ja echt hoor, kansloze verhalen die wel opbouw maar geen middenstuk kennen. En net als veel gamers verwart Ubisoft het hebben van veel content met het hebben van een toffe ervaring.quote:Op maandag 20 september 2021 07:24 schreef DKUp het volgende:
[..]
De meeste arcs zijn nogal saai. Best knap dat de “broer” al uren spoorloos is.
FH4 is een topperquote:Op maandag 20 september 2021 13:39 schreef OMG het volgende:
Moet zeggen dat ik persoonlijk de verhalen van Origins en Odyssey wel leuk vond voor wat ze waren, en ik uitkeek naar vikingen, maar Engeland is elke leer een totaal niet boeiende setting.
Ik vond het niet boeiend in AC Syndicate, het was de minst boeiende setting in Watch Dogs, en na een tijdje had ik die stomme muurtjes in Forza Horizon 4 ook wel gezien, en heb ik me meer vermaakt in de Lego DLC dan in de base game.
Zou het niet doen. Zij verkopen geen keys hč, maar Xbox-accounts waar die game dan in beschikbaar is. Kan wel werken maar lijkt me ten eerste superonhandig (je kunt games niet transferen naar je eigen account) en ten tweede gewoon dodgy (account mogelijk online geband etc.).quote:Op donderdag 23 september 2021 10:09 schreef Sfancta het volgende:
Iemand ervaring met deze site:
https://difmark.com/en/bu(...)referal=keysforgames
WIl deze nog eens spelen voor FH5 maar wil geen cd, maar gewoon digitaal.
'Nergens anders te krijgen helaasOf zoek ik niet goed?
Ayy thanks! Dat heb ik helemaal gemist. Wil geen ander account.quote:Op donderdag 23 september 2021 10:30 schreef 2dope het volgende:
[..]
Zou het niet doen. Zij verkopen geen keys hč, maar Xbox-accounts waar die game dan in beschikbaar is. Kan wel werken maar lijkt me ten eerste superonhandig (je kunt games niet transferen naar je eigen account) en ten tweede gewoon dodgy (account mogelijk online geband etc.).
Wel vreemd dat Forza 6 digital zo moeilijk verkrijgbaar is, had sowieso wel verwacht dat 'ie gewoon in de MS Store zou staan. Ook bij cdkeys.com en g2play.net is 'ie out-of-stock. Je zou nog ff het gamekeys-topic op Tweakers kunnen afstruinen of daar nog ergens een site is die gewoon de digital key verkoopt (zie OP van dit topic).
Ja ik lees het idd, discontinued sinds eind 2019.quote:Op donderdag 23 september 2021 10:35 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ayy thanks! Dat heb ik helemaal gemist. Wil geen ander account.
Overal out of stock inderdaad, zelfs op eneba.
Forza 7 is sinds 15 september zelfs uit de MS store gehaald, en (nog)alleen te verkrijgen elders. Te maken met licenties.
Op marktplaats wel te vinden, maar vind dat zo lastig zo'n cd.
Hoe kan je dan keyboard en muis toevoegen? Is er een goedkope optie daarvoor? Wel relax lijkt me dat op de tv.quote:Op zaterdag 25 september 2021 10:05 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Inmiddels kun je, als je het nog niet hebt, de volledige edge versie verkrijgen via een 736mb update voor de console.
Ik zet mijn series X altijd volledig uit (eco mode) dus ik zag het nu pas.
Erg handig moet ik zeggen, keyboard en muis support, syncen met andere apparaten met edge voor je account.
Elke keyboard en muis met USB werkt volgens mij.quote:Op zondag 26 september 2021 10:20 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Hoe kan je dan keyboard en muis toevoegen? Is er een goedkope optie daarvoor? Wel relax lijkt me dat op de tv.
Iemand verder enig idee wat de games with gold oktober zullen worden, er gaan geruchten dat het de remastered Alan Wake zal worden. Zou vet zijn. Heb die van de 360 kapot gespeeld.
Misschien weet jij meer @:noorotirious-Roy
Maar kan je hiermee dan gamen (controller niet gebruiken) of alleen internetten in die browser.?quote:Op zondag 26 september 2021 10:23 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Elke keyboard en muis met USB werkt volgens mij.
Ja sommige spellen werken ook met toetsenbord en muis.quote:Op zondag 26 september 2021 10:24 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Maar kan je hiermee dan gamen (controller niet gebruiken) of alleen internetten in die browser.?
Er zijn games die muis en keyboard ondersteunen.quote:Op zondag 26 september 2021 10:24 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Maar kan je hiermee dan gamen (controller niet gebruiken) of alleen internetten in die browser.?
GOTYquote:Op zondag 19 september 2021 13:40 schreef Sfancta het volgende:
Heb 1000/1000 achievements gehaald binnen 3.5 uur in the Artful Escape
Kopen en inleveren bij Gamemania. #profitquote:Op maandag 27 september 2021 07:22 schreef DKUp het volgende:
Mass Effect Legendary Edition 11 euro nog iets fysiek bij Amazon.nl
Ik verwacht crap maar hoop Sniper Elite V2 Remastered.quote:Op maandag 27 september 2021 16:46 schreef Sfancta het volgende:
Morgen worden de games with gold bekendgemaakt
Wie wat voor games verwachten jullie?
Scarlett Nexus, Nier Replicant en Biomutant.quote:Op maandag 27 september 2021 16:46 schreef Sfancta het volgende:
Morgen worden de games with gold bekendgemaakt
Wie wat voor games verwachten jullie?
quote:Op maandag 27 september 2021 17:22 schreef Sfancta het volgende:
Ik verwacht zelf Alan wake remastered, een crash bandicoot en een oude Forza motorsport van de 360.
Het worden natuurlijk gewoon vier kutgames.quote:
Chaosbane was best oké deze maand vond ikquote:Op maandag 27 september 2021 17:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
Het worden natuurlijk gewoon vier kutgames.
Wat een vieze oplichters, heb daar toen flink voor betaald.quote:Op woensdag 29 september 2021 17:44 schreef OMG het volgende:
Nee, blijkbaar alleen voor de Xbox One versie.
https://www.alanwake.com/story/faq/
Da's al meer dan de next-gen versie van Control waar je apart de deluxe versie van moest kopen ook al had je de base game en season pass voor de Xbox One versie.
Da's dezelfde remaster, komt dus ook op 5 oktober uit. Dus voor deze versie kun je wel de X|S versie gratis krijgen.quote:Op woensdag 29 september 2021 17:49 schreef Sfancta het volgende:
Er bestaat helemaal geen xbox one versie van alan wake![]()
Ik kan dit nergens terugvindenquote:Op woensdag 29 september 2021 17:58 schreef OMG het volgende:
[..]
Da's dezelfde remaster, komt dus ook op 5 oktober uit. Dus voor deze versie kun je wel de X|S versie gratis krijgen.
De remaster staat ook als aparte game op achievement sites dus lijkt me sterk dat je gratis de X|S versie met een 360 disc kunt downloaden.
Van de FAQ die ik eerder linkte;quote:Op woensdag 29 september 2021 21:05 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ik kan dit nergens terugvindenze brengen de remaster toch niet als Xbox one game uit die x en s spelers geüpdate krijgen?
quote:
If I buy an Xbox One disc, can I get an Xbox Series X|S digital upgrade?
Yes.
Mooi deal hoor die series s, zeker met de gamepassquote:Op zondag 3 oktober 2021 17:09 schreef Black-Hole het volgende:
Na lang twijfelen toch maar een Series S gehaald omdat ik steeds misgrijp om een Series X te bemachtigen ondanks de Telegram groepen....
Nu is alleen mij Microsoft voor 24 uur gelocked vanwege teveel reset pogingen. Ging wat mis met de password manager en iets te gehaast zijnDus heb er nog geen zak aan, morgen maar eens proberen om in te loggen.
Heb wel mooi voor 94,- nu 3 jaar Game Pass Ulimate dus daar wel tevreden mee. Wordt sowieso voor 99% een Game Pass console, nu er alleen nog op kunnen gamen![]()
Ben benieuwd morgen hoe het eruit ziet op de 4K tv. Lees ondanks de1080p/1440p output van de S toch veel positieve verhalen. Nu zelf maar eens ervaren hoe het echt is.
Jep, Game pass is fantastisch, daar laat Sony het echt liggen. Die Series X komt nog wel een keer, voor nu genoeg te gamen via Game pass.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mooi deal hoor die series s, zeker met de gamepass
Had ook zoiets gevraagd in een vorig topic, geen antwoord..quote:Op maandag 4 oktober 2021 16:36 schreef Sfancta het volgende:
Hoe werkt dit?
https://www.gamivo.com/pr(...)-OLw-wxoCp0MQAvD_BwE
Staat bij dat je moet activeren en spelen in Argentinië. Activeren is natuurlijk geen probleem. Maar spelen? Nog nooit gezien bij een key.
Anders is dit echt een super goed koopje.
quote:Op maandag 16 augustus 2021 11:23 schreef Wouter2006 het volgende:
Iemand ervaring met het kopen van een Season Pass VPN op MTCGame?
Ik ben geīnteresseerd in de Season Pass van Sniper Elite 4:
https://www.mtcgame.com/n(...)season-pass-xbox-one
30 euro vind ik te duur als ik hem normaal koop.
Het werkt gewoon goed al vaak dingen gekocht zo, snapte alleen het spelen in Argentinië niet. Op Eneba stond dat nergens, dus neem aan dat ik morgen als spel uitkomt even redeem met die VPN en dan gewoon kan spelen.quote:Op maandag 4 oktober 2021 17:18 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Had ook zoiets gevraagd in een vorig topic, geen antwoord..
[..]
Ben heel benieuwd, laat je het hier even weten?quote:Op maandag 4 oktober 2021 17:29 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Het werkt gewoon goed al vaak dingen gekocht zo, snapte alleen het spelen in Argentinië niet. Op Eneba stond dat nergens, dus neem aan dat ik morgen als spel uitkomt even redeem met die VPN en dan gewoon kan spelen.
Je moet eens op pepper kijken, veel actiever op dat gebied dan hier.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 09:11 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Ben heel benieuwd, laat je het hier even weten?![]()
Ja in feite wel, zo heb ik vorig jaar 2 jaar GamePass gekocht voor ¤42.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 09:22 schreef Wouter2006 het volgende:
Dus in principe goedkoop kopen, met VPN in je browser activeren en wordt het op je Xbox geactiveerd om te downloaden toch?
Ok nice, dan ga ik maar eens even achter de Season Pass van Sniper Elite 4 en Alan Wake Remastered aanquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 09:23 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ja in feite wel, zo heb ik vorig jaar 2 jaar GamePass gekocht voor ¤42.
Alan Wake is nu uitverkocht zag ik, blij dat ik deze kon kopen gisteren. Alleen de key is er momenteel nog nietquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 09:24 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Ok nice, dan ga ik maar eens even achter de Season Pass van Sniper Elite 4 en Alan Wake Remastered aan
Idd uitverkocht. Ff notificatie instellenquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 09:27 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Alan Wake is nu uitverkocht zag ik, blij dat ik deze kon kopen gisteren. Alleen de key is er momenteel nog nietLas op pepper dat die meestal smiddags in je mail komt. (remaster komt vandaag uit)
Heb wel al kunnen preloaden, en het is de XS versie
Jep, zondag nog 3x 12 maanden Xbox Live gekocht via https://livekaarten.nl/nl/xbox-live-gold-12-months . Dan krijg je Turkse codes. VPN opzetten en daarna met je Turkse IP adres de codes redeemen. Daarna de VPN uitzetten en voor ¤ 1,- je 36 maanden live upgraden naar Game Pass Ultimate. Ben je voor ¤ 94,- klaar.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 09:22 schreef Wouter2006 het volgende:
Dus in principe goedkoop kopen, met VPN in je browser activeren en wordt het op je Xbox geactiveerd om te downloaden toch?
Via tunnelbear trial?quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 10:39 schreef Wouter2006 het volgende:
Nou het is gelukt met Season Pass voor Sniper Elite 4 om te redeemen.
Vanavond (na mijn werk) maar even kijken of die gaat downloaden op de Xbox.
Zeer zeker, werkt ook echt supermakkelijk ook.quote:
Netjesquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 10:55 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Zeer zeker, werkt ook echt supermakkelijk ook.
MTCGame heeft wel hele slechte reviews zeg. Gelukkig met iDEAL kunnen betalen.
Je ziet heel veel problemen met mensen die met CreditCard betalen, omdat daar veel mee gescamt wordt denk ik. Mensen die dan hun paspoort moeten mailen e.d..
Ik had de code binnen een half uur, dus heel netjes.
Nice, die had ik toen voor 2 euro op cdkeys.com gekocht.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 11:23 schreef Sfancta het volgende:
Ik heb net op Eneba Assassin's Creed Unity gekocht voor 92 centde Europa versie, geen VPN nodig.
Qua reviews een goed spel, en met een FPS boost en verbeteren graphics op XS
Ik hou er niet van, maar als het je interesseert, waarom niet.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 11:27 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Nice, die had ik toen voor 2 euro op cdkeys.com gekocht.
Zit ook te denken aan deze:
https://www.eneba.com/nl/(...)x-live-key-argentina
Forza of andere autosport hou ik dan weer niet van hehe.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 12:44 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ik hou er niet van, maar als het je interesseert, waarom niet.
Ben zelf meer van (arcade) racen zoals Forza horizon en Forza motorsport.
Kan niet wachten op Forza horizon 5, heb deze als premium gepreordered terwijl ik GamePass heb. Maar wou deze hebben net als de vorige 4
Booooooooooh schaam jequote:Op dinsdag 5 oktober 2021 12:45 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Forza of andere autosport hou ik dan weer niet van hehe.
Maar ieder zijn meug inderdaad
Heb nog nooit 1 ronde volgemaakt zonder te vallen in een stuk of 5 bochten.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 12:48 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
MotoGP daarentegen.. Ben meer van de 2 wielen (ook in het echt).
Dit is mijn 'fiets':quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 12:50 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Heb nog nooit 1 ronde volgemaakt zonder te vallen in een stuk of 5 bochten.
Maarja ik rij ook scootmobiel in dagelijks leven
Leuk dingquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 12:58 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Dit is mijn 'fiets':
[ afbeelding ]
Leuk speelgoed..
Die is blitzer dan die van mij.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 12:59 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Leuk ding
[ afbeelding ]
Dit is mijne
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |