Nouja, je kan in ieder geval stellen dat ook wanneer de koelste leden uitkomen het toch wel 20 graden zal worden. Gemiddelde kruipt inderdaad richting de 25 graden. Eens zien hoe het er over een uur of drie voorstaat. GFS overigens ook aan boord.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Meest recente pluim laat vanaf maandag dagen zien van 25+ dat is toch prima nazomer weer?
Januari en februariquote:Op woensdag 1 september 2021 07:04 schreef Dven het volgende:
September begonnen, samen met oktober de fijnste weermaand van het jaar. Kom maar op
Dit mag uitkomenquote:Op woensdag 1 september 2021 07:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Nouja, je kan in ieder geval stellen dat ook wanneer de koelste leden uitkomen het toch wel 20 graden zal worden. Gemiddelde kruipt inderdaad richting de 25 graden. Eens zien hoe het er over een uur of drie voorstaat. GFS overigens ook aan boord.
[ afbeelding ]
Kunnen schitterend zijn. Kunnen dikwijls ook tegenvallenquote:
En in de zomer dan juli en augustus. (Maar dan niet zoals dit jaar).quote:Op woensdag 1 september 2021 08:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Kunnen schitterend zijn. Kunnen dikwijls ook tegenvallenFebruari is echt zo'n alles of niets maand waar ik over het algemeen wel van kan genieten ja.
Vind de dagen zoals ze hier momenteel zijn een waar genot. Minima rond de 12/15 graden en overdag zo'n 25/30. Geen fan van eentonig weer maar als ik moet kiezen dan maar zoquote:Op woensdag 1 september 2021 09:01 schreef aloa het volgende:
[..]
En in de zomer dan juli en augustus. (Maar dan niet zoals dit jaar).
In de lente en herfst maakt het me verder niet uit.
Klopt, ik zag net dat de pluim nu opeens weer verbeterd isquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Meest recente pluim laat vanaf maandag dagen zien van 25+ dat is toch prima nazomer weer?
Oktober begin je al wel goed te merken da de zon al een stuk later opkomt en ondergaat.quote:Op woensdag 1 september 2021 07:04 schreef Dven het volgende:
September begonnen, samen met oktober de fijnste weermaand van het jaar. Kom maar op
Ook iets waar ik uitstekend mee kan levenquote:Op woensdag 1 september 2021 09:28 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Oktober begin je al wel goed te merken da de zon al een stuk later opkomt en ondergaat.
Valt hier vrijwel altijd tegen. Redelijk hetzelfde elke dag. Het wordt geen winter of met moeite 1 week, dus vaak een verlengstuk van de herfst. Ik heb dan het liefst z.s.m voorjaar na kerst. Maart en april zijn dan veel beter.quote:Op woensdag 1 september 2021 08:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Kunnen schitterend zijn. Kunnen dikwijls ook tegenvallenFebruari is echt zo'n alles of niets maand waar ik over het algemeen wel van kan genieten ja.
December en Januari vind ik in NL echt by far de meest kutte deprimerende maanden van het jaar.quote:Op woensdag 1 september 2021 10:15 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Valt hier vrijwel altijd tegen. Redelijk hetzelfde elke dag. Het wordt geen winter of met moeite 1 week, dus vaak een verlengstuk van de herfst. Ik heb dan het liefst z.s.m voorjaar na kerst. Maart en april zijn dan veel beter.
Wil ik ookquote:Op woensdag 1 september 2021 10:44 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
December en Januari vind ik in NL echt by far de meest kutte deprimerende maanden van het jaar.
Daarom dit jaar dat ik het voor elkaar heb gekregen met mijn werkgever om die twee maanden op afstand te werken (zuid Spanje, omgeving Malaga)
Is die covid pandemic toch nog ergens goed voor geweest
2 maanden naar Spanje, ja?! Helemaal alleenquote:Op woensdag 1 september 2021 10:44 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
December en Januari vind ik in NL echt by far de meest kutte deprimerende maanden van het jaar.
Daarom dit jaar dat ik het voor elkaar heb gekregen met mijn werkgever om die twee maanden op afstand te werken (zuid Spanje, omgeving Malaga)
Is die covid pandemic toch nog ergens goed voor geweest
Aangezien het op afstand werken is indirect waarschijnlijk welquote:Op woensdag 1 september 2021 10:55 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
2 maanden naar Spanje, ja?! Helemaal alleen. Betaald de werkgever?
Lol, was het maar zo'n feest dat ze dat betalen haha. Nee ik heb simpelweg toestemming om die periode op afstand te werken. Minus 2 weken in Dec. want die heb ik sowieso altijd vrij (kerstvakantie)quote:Op woensdag 1 september 2021 10:55 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
2 maanden naar Spanje, ja?! Helemaal alleen. Betaald de werkgever?
Slim. Gewoon aan de muur geïnstalleerd oid? Dat je ervoor kan gaan zitten zeg maar?quote:Op woensdag 1 september 2021 11:16 schreef Nattekat het volgende:
Maar ik ga verhuizen en ga de kans niet nalaten om twee dikke daglicht LED panelen te installeren
Idee is 1 aan de muur in de keuken, aangezien de keuken aan de binnenzijde zit en dus geen direct daglicht ontvangt. De ander ben ik nog even over aan het nadenken. Waarschijnlijk bij mijn bureau, maar ik ben er nog niet helemaal uit waar die gaat komen en of dat wel mogelijk gaat zijn.quote:Op woensdag 1 september 2021 11:24 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Slim. Gewoon aan de muur geïnstalleerd oid? Dat je ervoor kan gaan zitten zeg maar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |