Kwestie van tijd, duurt wel even eer die weer echt zichzelf is.quote:Op zondag 29 augustus 2021 12:31 schreef hhh38 het volgende:
Ik vind Jahanbakhsh wel erg log ogen, hij was toch een stuk sneller en beweeglijker vroeger?
Tegen Willem 2 was dat ook.quote:Op zondag 29 augustus 2021 12:31 schreef fetX het volgende:
We spelen niet echt heel goed trouwens. Totaal geen rust aan de bal, heel slordig steeds. Snel balverlies.
Die hebben een beter team ja. Rustig en geduldig blijven.quote:Op zondag 29 augustus 2021 12:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt, maar daar controleerden we wel volledig. Ik vind Utrecht sterker nu hoor.
Hake is tactisch best sterk ook.quote:Op zondag 29 augustus 2021 12:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt, maar daar controleerden we wel volledig. Ik vind Utrecht sterker nu hoor.
Beetje laten uitrazen inderdaadquote:Op zondag 29 augustus 2021 12:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Utrecht speelt zich altijd het eerste halfuur al stuk aan ons
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Linssen hoort bij Feyenoord niet in de basis. Moet je 13e/14e man zijn. Gelukkig werken we daar langzaam naartoe.quote:Op zondag 29 augustus 2021 12:37 schreef Duveldrinker het volgende:
Linssen komt echt zwaar tekort wanneer het tempo hoog ligt.
Ik vond het ook een wat vreemde keuze om donderdag met nagenoeg dezelfde spelers te spelen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 12:48 schreef hhh38 het volgende:
Ik verwacht Aursnes wel in de rust. Ze lijken wel wat vermoeid.
Het is nog niet eens september en de spelers ogen nu inderdaad al ontzettend vermoeid. Maar ja, dat kon je verwachten met die speelstijl van Slot in combinatie met de veel te smalle selectie en het vroege begin van het seizoen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 12:48 schreef hhh38 het volgende:
Ik verwacht Aursnes wel in de rust. Ze lijken wel wat vermoeid.
Ik had daar nog een discussie over met een vriend, die vond de lijn van Slot juist heel logisch. Maar dat drukke schema lijkt nu wel door te wegen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 12:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond het ook een wat vreemde keuze om donderdag met nagenoeg dezelfde spelers te spelen.
Als je een brede gelijkwaardige selectie hebt is wisselen veel makkelijker maar dat is nog toekomstmuziek. De keuze van Slot is heel begrijpelijk.quote:Op zondag 29 augustus 2021 12:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik had daar nog een discussie over met een vriend, die vond de lijn van Slot juist heel logisch. Maar dat drukke schema lijkt nu wel door te wegen.
Maar de wedstrijd van donderdag ging nauwelijks om het resultaat. Ideale kans om spelers als Jahanbakhsh, Kökcü/Toornstra/Til en Malacia rust te gevenquote:Op zondag 29 augustus 2021 12:54 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Als je een brede gelijkwaardige selectie hebt is wisselen veel makkelijker maar dat is nog toekomstmuziek. De keuze van Slot is heel begrijpelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |