Waar is Hall eigenlijk?quote:Op zondag 29 augustus 2021 12:04 schreef fetX het volgende:
1 pure verdediger op de bank (lol). Alleen Haps en Burger kunnen achterin.
Toch wel handig om iemand op de bank te hebben die rechtsback kan staanquote:Op zondag 29 augustus 2021 12:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Volgens mij vinden ze die nog niet goed genoeg.
Maar dat daar werk aan de winkel is leek me afgelopen donderdag al wel duidelijk.quote:Op zondag 29 augustus 2021 12:23 schreef fetX het volgende:
Verdedigend staat het nog net niet lekker.
Mja, alleen in de breedte.quote:Op zondag 29 augustus 2021 12:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar dat daar werk aan de winkel is leek me afgelopen donderdag al wel duidelijk.
2x zonder Senesi, tjaquote:Op zondag 29 augustus 2021 12:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar dat daar werk aan de winkel is leek me afgelopen donderdag al wel duidelijk.
Kwestie van tijd, duurt wel even eer die weer echt zichzelf is.quote:Op zondag 29 augustus 2021 12:31 schreef hhh38 het volgende:
Ik vind Jahanbakhsh wel erg log ogen, hij was toch een stuk sneller en beweeglijker vroeger?
Tegen Willem 2 was dat ook.quote:Op zondag 29 augustus 2021 12:31 schreef fetX het volgende:
We spelen niet echt heel goed trouwens. Totaal geen rust aan de bal, heel slordig steeds. Snel balverlies.
Die hebben een beter team ja. Rustig en geduldig blijven.quote:Op zondag 29 augustus 2021 12:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt, maar daar controleerden we wel volledig. Ik vind Utrecht sterker nu hoor.
Hake is tactisch best sterk ook.quote:Op zondag 29 augustus 2021 12:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt, maar daar controleerden we wel volledig. Ik vind Utrecht sterker nu hoor.
Beetje laten uitrazen inderdaadquote:Op zondag 29 augustus 2021 12:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Utrecht speelt zich altijd het eerste halfuur al stuk aan ons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |