* Aoibhin schuift een flinke borrel naar NailQueenquote:Op zaterdag 4 september 2021 21:08 schreef NailQueen het volgende:
Oke, hier heb ik niet genoeg alcohol voor gehad.
Haha nou inderdaadquote:Op zaterdag 4 september 2021 21:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En dan val je net binnen bij de grootste ellende van de avond![]()
Maar leuk dat je er bent
Oh ja dat was dit jaarquote:
Of staan de microfoons niet goed afgesteld?quote:Op zaterdag 4 september 2021 21:09 schreef Sableheart het volgende:
Is dit ultramodern dat amelodisch hoort te klinken?
Ik geloof een jaar ervoor hoorquote:Op zaterdag 4 september 2021 21:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja dat was dit jaar![]()
Nightwish mocht ook al niet
Op een schaal tot 2000?quote:Op zaterdag 4 september 2021 21:11 schreef NailQueen het volgende:
Oke mijn eerste 12 punten zijn uitgedeeld!
Je denkt teveel na Sableheart. Dit valt niet te begrijpenquote:Op zaterdag 4 september 2021 21:09 schreef Sableheart het volgende:
Is dit ultramodern dat amelodisch hoort te klinken?
Het terugkijkavondje op zaterdag is een van de hoogtepunten van de week voor mijquote:Op zaterdag 4 september 2021 21:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha nou inderdaad![]()
En verrassend jou hier te zien
@Aoibhin is hier elke weekquote:Op zaterdag 4 september 2021 21:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha nou inderdaad![]()
En verrassend jou hier te zien
Lijkt net of er drie personen in kunnen!quote:Op zaterdag 4 september 2021 21:12 schreef sportfreak het volgende:
Wat een enorm grote jurk, zo kun je toch niet dansen?
Ik nietquote:
quote:Op zaterdag 4 september 2021 21:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik kende een klasgenoot van haar. Had echt niks positiefs over haar te zeggen
Ze gedroeg zich daar toch ook de hele week als de ster die wel even gingen winnen?quote:Op zaterdag 4 september 2021 21:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik kende een klasgenoot van haar. Had echt niks positiefs over haar te zeggen
Ja een soort real life Silvia Night.quote:Op zaterdag 4 september 2021 21:14 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ze gedroeg zich daar toch ook de hele week als de ster die wel even gingen winnen?
inderdaad.quote:Op zaterdag 4 september 2021 21:15 schreef Meke het volgende:
Dit was dan ook het jaar van de vuurwerkramp toch?
Voor mij ook!quote:Op zaterdag 4 september 2021 21:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het terugkijkavondje op zaterdag is een van de hoogtepunten van de week voor mij
Jaquote:Op zaterdag 4 september 2021 21:15 schreef Meke het volgende:
Ja. Ze had een rood wit blauwe variant laten maken voor het winnaarsoptreden. Kreeg toen te horen dat ze niet mocht optreden als ze zou winnen ivm de vuurwerkramp. Uiteindelijk hoefde ze zich daar sowieso geen zorgen over te makenquote:Op zaterdag 4 september 2021 21:15 schreef Meke het volgende:
quote:
Ook wel sneu!quote:Op zaterdag 4 september 2021 21:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja. Ze had een rood wit blauwe variant laten maken voor het winnaarsoptreden. Kreeg toen te horen dat ze niet mocht optreden als ze zou winnen ivm de vuurwerkramp. Uiteindelijk hoefde ze zich daar sowieso geen zorgen over te maken
Yepquote:Op zaterdag 4 september 2021 21:15 schreef Meke het volgende:
quote:In 2003, French was one of nine contestants on a special Eurovision edition of BBC Television's The Weakest Link. Joining Sonia, Lyn Paul, James Fox, Katie Boyle, Bobby Gee, Jessica Garlick, Katrina Leskanich and Jemini on the show hosted by Anne Robinson, French won the event and was declared 'The Strongest Link' raising £13,000 for Cancer Research, having lost her father to cancer in 1997.
Ja ik denk echt dat ze nu moet huilenquote:Op zaterdag 4 september 2021 21:23 schreef NailQueen het volgende:
Ze staat gewoon strak van de spanning!
Er komt nog genoeg Barbara Dex Award materiaal aanquote:Op zaterdag 4 september 2021 21:22 schreef Meke het volgende:
Alles is erg, de kleur, het pak, de riem, de ketting, de hoed![]()
Ja dat geloof ik directquote:Op zaterdag 4 september 2021 21:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er komt nog genoeg Barbara Dex Award materiaal aan
Ah, ik dacht al, waarom komt er geen reactie op mijn Nicki French grapquote:Op zaterdag 4 september 2021 21:22 schreef Aoibhin het volgende:
Internetproblemen en mijn laptop moest opnieuw opgestart worden
Daarom het VK gemist
Geluk bij een ongeluk
Dit inderdaad. Estland had een redelijk nummer.quote:Op zaterdag 4 september 2021 21:23 schreef Aoibhin het volgende:
Prima huppelnummertje en beter dan veel wat er nog gaat komen, maar ook een beetje niksig dit
Alsnog!quote:Op zaterdag 4 september 2021 21:17 schreef sportfreak het volgende:
Nou, dit is niet veel, ze kan het beter bij het schrijven van boeken houden
En dan we hebben we het nog niet over het nummer gehad.quote:Op zaterdag 4 september 2021 21:22 schreef Meke het volgende:
Alles is erg, de kleur, het pak, de riem, de ketting, de hoed![]()
Ik kan me het liedje wel herinneren. Waarom, echt?quote:Op zaterdag 4 september 2021 21:24 schreef Aoibhin het volgende:
Frankrijk, deze kan ik me helemaal niet herinneren, dus ik laat me verrassen
Nee inderdaadquote:Op zaterdag 4 september 2021 21:25 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En dan we hebben we het nog niet over het nummer gehad.
13 in een dozijn.
Nee in de coupletten trek ik het beter dan de refreinen, dan komt er iets echt geks overheenquote:
Kledingquote:
Ik ook niet, maar het beschreef het voortdurend in dezelfde toon zingen wel prima.quote:Op zaterdag 4 september 2021 21:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Kleding![]()
Wist niet dat het ook een muzikaal ding was
Ja, goed puntquote:Op zaterdag 4 september 2021 21:27 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het beschreef het voortdurend in dezelfde toon zingen wel prima.
Dracula of die koelkast of wat het ook moest voorstellen?quote:Op zaterdag 4 september 2021 21:28 schreef Meke het volgende:
Nu al beter gekleed dan de meeste acts op het podium
Ik typte het bij die hand, maar eigenlijk ALLEMAALquote:Op zaterdag 4 september 2021 21:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dracula of die koelkast of wat het ook moest voorstellen?
Ja volgende week gaat het een stuk leuker wordenquote:Op zaterdag 4 september 2021 21:33 schreef Sableheart het volgende:
"This program isn't being broadcasted in Italy"
Ouch. De jaren 2000 waren zwaar voor het ESF. En aan de kwaliteit van de inzendingen tot nu toe te horen was dat correct.
Absoluut.quote:Op zaterdag 4 september 2021 21:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja volgende week gaat het een stuk leuker worden
32 zelfsquote:Op zaterdag 4 september 2021 21:34 schreef Meke het volgende:
Dit is zo'n vrouw dat je denk; "Ziet er nog best leuk uit voor een vrouw van rond de 60", maar ze is vast 34 ofzoZal eens kijken
Haha ja zo'n Bobbysocks situatiequote:Op zaterdag 4 september 2021 21:34 schreef Meke het volgende:
Dit is zo'n vrouw dat je denk; "Ziet er nog best leuk uit voor een vrouw van rond de 60", maar ze is vast 34 ofzoZal eens kijken
Dat kapsel maakt haar er niet bepaald jonger op nee.quote:Op zaterdag 4 september 2021 21:34 schreef Meke het volgende:
Geboren in 1968. Dus 32 toen.quote:Op zaterdag 4 september 2021 21:34 schreef Meke het volgende:
Nee dat is het ook vooral, en de make-up, haar gezicht is nog wel prima jongquote:Op zaterdag 4 september 2021 21:35 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Dat kapsel maakt haar er niet bepaald jonger op nee.
Fwiw, Desire was ook het anthem van de Britse Gay Pride in 2000.quote:Op zaterdag 4 september 2021 21:35 schreef Meke het volgende:
Wel een interessant CV;
Claudette Buttigieg (née Pace, 8 February 1968[1]) is a Maltese member of parliament, Deputy Speaker, and former TV presenter[2] and singer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |