Moet Twente nog wat spelers erbij halen?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pff, 2-0 verliezen in Liwwadden
Cambuur > Ajaxquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ja, en ik weet precies wat voor spelers.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet Twente nog wat spelers erbij halen?
Vertel.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja, en ik weet precies wat voor spelers.
Mssn dat Twente door het gelijkspel van vorige week zn doelstelling voor dit seizoen ookal gehaald heeft.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:43 schreef GGMM het volgende:
Logisch dat Cambuur wint als Twente zo vroeg een rode kaart krijgt
Met een trainer die een beetje tactisch is ingesteld is dat vanzelfsprekend.
Zou niet naar de banner bovenaan de fok site kijkenquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vermoeden van?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
in de 7e minuut van de blessuretijd de 3-2
Waarom was er in vredesnaam zoveel extra tijd?
4 doelpunten en een blessure behandeling van een paar minquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
in de 7e minuut van de blessuretijd de 3-2
Waarom was er in vredesnaam zoveel extra tijd?
Iemand anders heeft die vast wel ergens opgeslagenquote:
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:54 schreef PSVCL het volgende:
De beste verdediger van de eredivisie doet het weer
[..]
4 doelpunten en een blessure behandeling van een paar min
Toch leuk dat je maar drie pixels nodig hebt om hem te herkennen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:56 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
@:Coco @:fetX @:lenny_leonard @:de_kraam
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:56 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Erg wazig.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:56 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
IQ = 200quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 21:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
Vertessen probeert achter het standbeen te spelen, raakt de bal niet en voorkomt daarmee buitenspel. Tactisch.
Nee.quote:
Die, niet dat.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:04 schreef PSVCL het volgende:
schandalig dat kutmuziek en die lichtshow na afloop
Echt hčquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:07 schreef RipCity het volgende:
Hoe vaak heeft een liplezer al die uitspraken uitgetypt van een voetballer na psv Groningen dat die spelers het altijd nodig vinden om achter hun hand te praten?
Ja, bij 2-1 ofzo is het wel slim natuurlijk!quote:
Ljouwert, als je het goed wilt schrijven op z'n Fries. Pff, dat een Groninger dit nog moet uitleggen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waarschijnlijk dachten ze iets geniaals te bespreken waarmee ze de 4-2 nog in een overwinning konden draaien. Een geniale tactische move die, opgepikt door de camera's door een liplezende PSV-staflid doorgespeeld zou worden aan Schmidt zodat hij zijn tactische meesterbrein er op los kon laten met een geniale counter.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Echt hč![]()
Tijdens de wedstrijd was er ook zo'n moment. Speler van Groningen gaat invallen en krijgt nog wat instructies. Ging die eikel met hand voor zijn mond terugpraten naar de coach
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, bij 2-1 ofzo is het wel slim natuurlijk!
Maar sinds ze bij Cambuur zo Antifries zijn, hebben ze daar een eigen dialectje, en zeggen ze Liwwadden.quote:Op zondag 29 augustus 2021 00:10 schreef Also-von-Oder het volgende:
[..]
Ljouwert, als je het goed wilt schrijven op z'n Fries. Pff, dat een Groninger dit nog moet uitleggen.
Mike niet in de spits?quote:Op zondag 29 augustus 2021 09:35 schreef Paul het volgende:
Vermoedelijke opstelling tegen Feyenoord
[ afbeelding ]
Je shirt uittrekken is altijd een domme actie van euforie en opluchting. Of het nou gaat om de winnende treffer of na een mooie goal na een lastige periode.quote:
Zou ik ook zijn als een speler zichzelf omver trapt.quote:Op zondag 29 augustus 2021 12:34 schreef Paul het volgende:
Ik zit in het stadion. We waren heel boos net
Terecht, wat een sukkel om zo over de bal te maaienquote:Op zondag 29 augustus 2021 12:34 schreef Paul het volgende:
Ik zit in het stadion. We waren heel boos net
quote:Op zondag 29 augustus 2021 12:52 schreef Buitendam het volgende:
Het is wachten op de eerste van Utrecht.
quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, zij staan qua doelpunten nog op 0 dus is het wachten op hun eerste goal.
Daar is de eerste van Utrecht dan.quote:Op zondag 29 augustus 2021 12:52 schreef Buitendam het volgende:
Het is wachten op de eerste van Utrecht.
quote:
Jawel, wordt gewoon gehaakt.quote:
Ik kan niet wachten op VI "Dickie had hier meer uitgehaald".quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Einde tijdperk Feyenoord-hype
@:LordVoldermort
Vind het wel heel zwaar gestraft.quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jawel, wordt gewoon gehaakt.
Meltdown bij Feyenoord nu.
Van Dickie zag ik alweer wat langskomen uit die docu.quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op VI "Dickie had hier meer uitgehaald".
Ik heb trouwens even een topic aangemaakt voor die docuquote:Op zondag 29 augustus 2021 13:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van Dickie zag ik alweer wat langskomen uit die docu.
Die speeches in de rust slaan ook nergens op hč.
Oh zetten ze niet eens alles in één keer onlinequote:Op zondag 29 augustus 2021 13:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb trouwens even een topic aangemaakt voor die docu
VBL / [Disney+] Feyenoorddocu: Dat ene woord - Vanaf 01-09-2021
Misschien wel leuk als je even reageert
Ik bedoelde in dat topicquote:Op zondag 29 augustus 2021 13:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh zetten ze niet eens alles in één keer online
Hoeft ook niet, als ik er maar om kan lachen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van Dickie zag ik alweer wat langskomen uit die docu.
Die speeches in de rust slaan ook nergens op hč.
Ik kan niet wachten op de items met die fans van "Dit kan maar bij één club"quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, als ik er maar om kan lachen.
Bij alle 3 de penals geloof ik zelfs.quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:43 schreef Slobeend het volgende:
Dit was niks. Higler moet vaak gecorrigeerd worden zeg
Dat zal het probleem zijn ja.quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:31 schreef D_A het volgende:
Keer een Europese wedstrijd moeten spelen en gelijk futloos.
Elke keer als die shit van naam verandert doen ze er 3 jaar over om die app goed te krijgen. Die Foxsports app was helemaal prima (dat je onderin die balk de goals en kaarten kunt aanklikken en terugkijken). Is dat vervolgens weer helemaal weg 😂.quote:
Utrecht heeft kwalitatief gewoon een beter elftalquote:Op zondag 29 augustus 2021 13:31 schreef D_A het volgende:
Keer een Europese wedstrijd moeten spelen en gelijk futloos.
Utrecht domineert, maar okequote:Op zondag 29 augustus 2021 13:55 schreef Keyos het volgende:
Zo goed is Utrecht niet. Zonder cadeautjes stond het gewoon gelijk, terwijl Feyenoord nog oogaids slecht speelt ook.
Aan het eind van de competitie staat Feyenoord gewoon boven Utrecht hoor.quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:55 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Utrecht heeft kwalitatief gewoon een beter elftal
1 PSVquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:05 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Aan het eind van de competitie staat Feyenoord gewoon boven Utrecht hoor.
Gaan we doenquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:12 schreef PSVCL het volgende:
[..]
1 PSV
2 ajax
3 Utrecht
4 Feyenoord
5 AZ
Sla maar op
Ten Hag is de controle kwijt.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:15 schreef GGMM het volgende:
Antony in de basis, Berghuis op de bank.
DAT WORDT EEN RELLETJE
quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:23 schreef GGMM het volgende:
Mensen die willen weten wat hun slaap DNA is hebben vaak een kleine piemel
Hoewel ik de link tussen beide betwijfel blijf ik dan toch maar gewoon slecht liggen voor de zekerheid.quote:Het SLAAP-DNA® is de neerslag van een Digitale Nachtrust-Analyse, die voor elke consument wordt uitgevoerd. Daarbij worden gewicht, lichaamsbouw, voorkeursslaaphoudingen en lichaamsprofiel in de Ergosleep® Belevingsstudio gemeten en in kaart gebracht.
Ja maar dat kan je toch gewoon zelf wel bepalenquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:29 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
[..]
Hoewel ik de link tussen beide betwijfel blijf ik dan toch maar gewoon slecht liggen voor de zekerheid.
Dit roep ik standaard tegenwoordig, dus erg veel waarde heeft het niet inderdaadquote:
Waarom doe je het dan.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit roep ik standaard tegenwoordig, dus erg veel waarde heeft het niet inderdaad
Omdat het er bij hoort om dat te roepen.quote:
Bij jou ja!!quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat het er bij hoort om dat te roepen.
quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:37 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat 'ie Marokkaan is en omdat je hem wil pijpen.
Is hij zelfs beter dan Van Rhijn?quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:39 schreef PSVCL het volgende:
[..]![]()
Als hij niet zo blessuregevoelig is had ie i.p.v. Dest bij Barca gezeten .. is een paar klasse beter (completer)
Met iets meer rust terugleggen en het is gewoon een kolquote:
Ik dacht eerst ook dat Klaassen hem raakte op zichquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:02 schreef Makamba_ het volgende:
Dit is een gefloten overtreding lijkt mij? Buitenspel slaat nergens op
Buitenspel Alvarez of zoquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:02 schreef Makamba_ het volgende:
Maar waar vlagt de grensrechter dan voor.
Buitenspelquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:02 schreef Makamba_ het volgende:
Maar waar vlagt de grensrechter dan voor.
Dit is gespeeldquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht eerst ook dat Klaassen hem raakte op zich
Lijkt mij ook ja.quote:
Na de 1-0 weggezaptquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:02 schreef GGMM het volgende:
De VAR gaat kijken of ze Ajax kunnen helpen
@:psvcl
Tottenham vs Watfordquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:09 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Met NEC - Heracles als alternatief blijf ik trouw aan deze wedstrijd.
Alsof het zo erg was het is voornamelijk de achterlijke plek en situatie om überhaupt geel te halen daar.quote:
Hij is zo krankzinnig goed. Hij doet me denken aan Koundé.quote:
Van Sevilla?quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij is zo krankzinnig goed. Hij doet me denken aan Koundé.
Ja, die binnenkort naar Chelsea gaat. Op zijn 22e al de Liga uitgespeeld.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:24 schreef SpaceOdyssey het volgende:
[..]
Van Sevilla?
Lowietje kan in ieder geval niet om hem en Gakpo heen.
Klopt.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:33 schreef Makamba_ het volgende:
Bazoer wordt maar tegen zichzelf beschermt.
beschermtquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:33 schreef Makamba_ het volgende:
Bazoer wordt maar tegen zichzelf beschermt.
En dan moet de bal er zo ingaanquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dit afrondingspercentage wordt weer een probleem in de CL.
Spits.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:01 schreef SpaceOdyssey het volgende:
Wat is de functie van Haller in dit Ajax? En dat voor 22,5 miljoen + Brobbey gratis weg, lekker man.
Goed fictief verhaal, zeer spannend.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:01 schreef SpaceOdyssey het volgende:
Wat is de functie van Haller in dit Ajax? En dat voor 22,5 miljoen + Brobbey gratis weg, lekker man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |