Qtipquote:Op maandag 27 februari 2023 23:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet te stoer doen hé qtip.
Ik heb deels naar je geluisterd door hem aan te schaffen voor de xbox ipv de switchquote:Op maandag 27 februari 2023 22:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er luistert gewoon iemand naar me op fok
Nee. FFXIII is een matige trilogie.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 07:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb deels naar je geluisterd door hem aan te schaffen voor de xbox ipv de switch
Ik heb getwijfeld of ik Lightning Returns aka FF13-3 zou aanschaffen voor de xbox. Toch niet gedaan, omdat ik niet aan toe kom om die te spelen en ten tweede ik heb al op steam aangeschaft een lange tijd geleden.
Octopath ook bij deel 3quote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee. FFXIII is een matige trilogie.
quote:
Wel met je eens. Het battle system is alquote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee. FFXIII is een matige trilogie.
Om die reden vond ik X-2 ook al matig. Verschillende jobs prima maar niet tig keer wisselen in één battle...quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wel met je eens. Het battle system is al
Dat jochie Hope wou ik steeds vermoorden, die was nog irritanter dan Snowquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Om die reden vond ik X-2 ook al matig. Verschillende jobs prima maar niet tig keer wisselen in één battle...
En Vanille was ook irritant. En Snow. Alleen die negers was wel cool.
Hahaha oh ja. Die was ik alweer vergeten. Dat zegt ook genoegquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat jochie Hope wou ik steeds vermoorden, die was nog irritanter dan Snow
Tot nu toe eens, ook al heb FF12 nog niet gespeeld en FF15 gedeeltelijkquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hahaha oh ja. Die was ik alweer vergeten. Dat zegt ook genoeg
Nee. Ik blijf erbij dat X de laatste goede Final Fantasy is.
XII was wel geinig omdat je het zo kan instellen dat combat volledig automatisch gaat. XV is een coole roadtrip. Maar episch? Nee. Dat is deze reeks al meer dan 20 jaar niet meer.quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Tot nu toe eens, ook al heb FF12 nog niet gespeeld en FF15 gedeeltelijk
Ik hoor echt van iedereen dat HL een toffe game is. Maar zelf voel ik m niet. Ben verder ook geen echte HP fan.quote:Op woensdag 1 maart 2023 20:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik zit nu helemaal into Hogwarts Legacy, dus de FF-reeks en de KH-reeks staat bij mij nu op een laag pitje
koop die van state over, ga je leuk vindenquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik hoor echt van iedereen dat HL een toffe game is. Maar zelf voel ik m niet. Ben verder ook geen echte HP fan.
Ik heb de boeken een paar keer gelezen. Alle films minstens 1 keer gezien.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik hoor echt van iedereen dat HL een toffe game is. Maar zelf voel ik m niet. Ben verder ook geen echte HP fan.
Verkoop je jouw exemplaar @StateOfMind ?quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
koop die van state over, ga je leuk vinden
Alle films heb ik ook wel gezien jaquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb de boeken een paar keer gelezen. Alle films minstens 1 keer gezien.
Dus ik ben een HP-fan
Heb digitaal gekochtquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Verkoop je jouw exemplaar @:stateofmind ?
[..]
Alle films heb ik ook wel gezien jaDenk zelfs dat ik ze allemaal op Blu-ray heb.
Ben er wel mee eensquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
XII was wel geinig omdat je het zo kan instellen dat combat volledig automatisch gaat. XV is een coole roadtrip. Maar episch? Nee. Dat is deze reeks al meer dan 20 jaar niet meer.
....
Fuck 😅
Noem je Nintendo nu kiddy?quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:29 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Ben er wel mee eens
X en x2 is zeker goed.
Maar ik vind ff15 ook wel leuk
Trouwens ff15 Pocket Edition ben ik nu mee bezig.
Zelfde verhaal maar erg simpel.
Voor kinderen zeker iets wat leuk is.
Beetje Nintendo gehalte zeg maar.
Trouwens verkrijgbaar op de switch.
Ja zeker .quote:
quote:Op donderdag 2 maart 2023 08:50 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Ja zeker .
Altijd Nintendo gehad tot aan de Wii .
Kinderen waren er altijd mee bezig ja.
Ik zelf nee ik niet zo .
Er waren zeker goede games .