Oh... nou dat is vervelend lang. kan ik beter op steam kijken.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:57 schreef StateOfMind het volgende:
Ik laat het je over 55 dagen weten
Welk platform? Welk genre?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:56 schreef cablegunmaster het volgende:
54 dagen niet gepost ! wat een record! wat voor spellen kan je aanraden?
Wat speel je zoal? Favoriete genres? Of ben je heel open mindedquote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:01 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
PC , of switch?Al speel ik meeste op PC.
even 54 dagen wachten voor ik antwoordquote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:34 schreef 2dope het volgende:
Wat speel je zoal? Favoriete genres? Of ben je heel open minded
Ik ben ook fan van indie-gamesquote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:35 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
even 54 dagen wachten voor ik antwoord![]()
Mwhoah ben redelijk openminded, voornamelijk fan van indie games, met het idee van nieuwe genre's.
Lastige vraag maar ik denk Afterimage?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:36 schreef dud0r het volgende:
oh ehm er komt binnenkort een metroidvania uit die er heel goed uit zag.
kan nu natuurlijk niet op de naam komen
@:jimbo welke had ik het laatst over
Ja! die ja!quote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Lastige vraag maar ik denk Afterimage?
https://store.steampowered.com/app/1701520/Afterimage/
Dus dit weekend geen Hogwarts Legacy maarquote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:47 schreef StateOfMind het volgende:
Dan kun je het beste de game nog even proberen voordat ie eraf gaat.
Denk dat je met slechts een paar uurtjes spelen wel een indruk hebt of je het leuk vindt of niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus dit weekend geen Hogwarts Legacy maar
Zover de plaatjes zag, moest me denken aan de oude Final Fantasy spellen en die vind ik leuk.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:55 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Denk dat je met slechts een paar uurtjes spelen wel een indruk hebt of je het leuk vindt of niet.
En kun je daarna verder met Hogwarts
Octopath is fantastisch. Top 5 Switch games met Mario Odyssey, Zelda, Xenoblade, en Tetris 99.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
Octopath Travel verdwijnt binnenkort van de Game Pass. Is het waard de 48 euro waard ook al is voor de xbox?
Alsnog aangeschaft voor de xboxquote:Op zaterdag 25 februari 2023 13:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Octopath is fantastisch. Top 5 Switch games met Mario Odyssey, Zelda, Xenoblade, en Tetris 99.
quote:Op maandag 27 februari 2023 20:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Alsnog aangeschaft voor de xbox
Ftfyquote:Op maandag 27 februari 2023 22:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er luistert gewoon iemand naar me
Niet te stoer doen hé qtip.quote:
quote:Op maandag 27 februari 2023 23:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet te stoer doen hé qtip.
|
Forum Opties | |