Waar moet dat uit blijken?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:43 schreef PSVCL het volgende:
Er komt dus nog een middenvelder en een verdediger.. prima
Als ze dan voor het eerste komen en niet meteen bij Jong worden gestald vinnik het primaquote:
Daar hebben we niks aan idd, die aangetrokken spelers voor jong PSV breken nooit door.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als ze dan voor het eerste komen en niet meteen bij Jong worden gestald vinnik het prima
quote:
quote:PSV trekt vandaag tussen alle bedrijven door ook rechtsback Yunus Bahadir (19) aan. Komt van Charleroi. Start bij de beloften op.
quote:Agent van Angers-middenvelder Angelo Fulgini wil niet reageren op transfergeruchten over zijn speler en verwijst naar PSV voor nadere info. Op dit moment in ieder geval nog geen bevestiging van een doorbraak.
Volgens mij zijn Malen en Madueke ook ooit aangetrokken en begonnen bij Jong.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:12 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Daar hebben we niks aan idd, die aangetrokken spelers voor jong PSV breken nooit door.
Niks meer dan opvulling voor j PSV
Dat waren altijd al exceptionele talenten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Volgens mij zijn Malen en Madueke ook ooit aangetrokken en begonnen bij Jong.
Doet niets af aan het feit dat je stelling dus niet klopt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:41 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dat waren altijd al exceptionele talenten.
Dat kun jij prima vinnen, maar als ze eerst wat wedstrijdrimte op doen bij Jong PSV, dan kan dat beter zijn voor een speler dan bankzitten bij het eerste.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als ze dan voor het eerste komen en niet meteen bij Jong worden gestald vinnik het prima
Altijd al? Malen weggestuurd bij Ajax en Arsenalquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:41 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dat waren altijd al exceptionele talenten.
ik denk juist dat het goed is om ook in die categorie te kijken, spelers die er meteen staan zitten in een andere prijsklassequote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Volgens mij zijn Malen en Madueke ook ooit aangetrokken en begonnen bij Jong.
Weggestuurd?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Altijd al? Malen weggestuurd bij Ajax en Arsenal
Bij Arsenal weggestuurd worden zegt toch niks man..quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Altijd al? Malen weggestuurd bij Ajax en Arsenal
Ja gewoon weggestuurd. Bij Azzenal idem dito.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:48 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Weggestuurd?
https://www.vi.nl/nieuws/(...)e-had-was-wel-helder
Juist.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja gewoon weggestuurd. Bij Azzenal idem dito.
4giver vergetenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:50 schreef TehRocks het volgende:
Doe mij nog maar zo'n afdankertje van Ajax dan
Toch jammer.quote:
19-jarigen die in de nationale jeugdelftallen hun opwachting hebben mogen maken, hun talent niet helemaal hebben ingelost, maar misschien in een nieuwe omgeving een stap kunnen zetten? Die categorie?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik denk juist dat het goed is om ook in die categorie te kijken, spelers die er meteen staan zitten in een andere prijsklasse
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |