Aadgod zegt dat het niks wordt, dus.quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:59 schreef PSVCL het volgende:
Paar keer in actie gezien voor Spurs, is een een fysiek sterkere versie van Zahavi,iemand die wel een bal kan vasthouden. Was 2 seizoenen terug nog topscoorder in de Portugese competitie.. prima aanwinst dus
Als Aad het zegt dan is het zoquote:Op maandag 30 augustus 2021 22:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Aadgod zegt dat het niks wordt, dus.
beetje vreemd wel, Welcome to Juventus maar je speelt bij Sampdoriaquote:Op maandag 30 augustus 2021 23:24 schreef de_boswachter het volgende:
Hebben ze 8 minuten gevuld gekregen met filmpjes van die klootzak
Heerlijke beelden wel. Voetbaltalent te over. Hopen dat hij dat bij Samp weer gaat laten zien.quote:Op maandag 30 augustus 2021 23:24 schreef de_boswachter het volgende:
Hebben ze 8 minuten gevuld gekregen met filmpjes van die klootzak
Dit is waarschijnlijk de enige keer dat hij het Juve-shirt zal dragenquote:Op maandag 30 augustus 2021 23:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
beetje vreemd wel, Welcome to Juventus maar je speelt bij Sampdoria
Op gebied van sfeer verzieken en ziekmelden?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 06:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heerlijke beelden wel. Voetbaltalent te over. Hopen dat hij dat bij Samp weer gaat laten zien.
Ik niet, hoop dat die gast gaat floppen tot en met. Hij moet niet het voorbeeld worden voor de volgende generatie marokkaantjesquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 06:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heerlijke beelden wel. Voetbaltalent te over. Hopen dat hij dat bij Samp weer gaat laten zien.
Wat raar dat misgunnen van jouquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 09:38 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik niet, hoop dat die gast gaat floppen tot en met. Hij moet niet het voorbeeld worden voor de volgende generatie marokkaantjes
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:28 schreef TehRocks het volgende:
Ik hoop echt dat er nog een rechtsback bij komt.
Hij heeft zich belachelijk gedragen tegenover psv en de supporters, dus ik gun hem inderdaad geen spetterende carrire.quote:
Dat valt toch wel mee? In elk geval een beetje vreemd om hem een slechte carrire toe te wensen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:55 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Hij heeft zich belachelijk gedragen tegenover psv en de supporters, dus ik gun hem inderdaad geen spetterende carrire.
Wat heeft hij jou misdaanquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:55 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Hij heeft zich belachelijk gedragen tegenover psv en de supporters, dus ik gun hem inderdaad geen spetterende carrire.
Denk overigens niet dat iemand ook maar medelijden hoeft te hebben met hem op carrire gebied. Zelfs met 150k per jaar zou hij nog een betere carrire hebben dan 90% van alle andere Nederlanders
Wat lelijk, wat een afgunst.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:55 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |