quote:Het nieuwe seizoen van De slimste mens staat voor de deur. Vanaf maandag 13 december gaan de deelnemers uitmaken wie er dit seizoen de trofee van Lisa Loeb mag overnemen.
Onder leiding van Philip Freriks en het kritisch oog van kritisch en enig jurylid Maarten van Rossem gaan dagelijks drie prominente Nederlanders de strijd aan.
https://kro-ncrv.nl/dit-zijn-de-deelnemers-van-de-slimste-mens-0quote:Wie o wie is De slimste mens? Nieuwsmakers, politici, acteurs, en vele andere prominenten maken zich op voor de strijd om de eervolle titel van 'de slimste mens' in de wacht te slepen.
De slimste mens is een tv-quiz waarbij het niet alleen gaat om kennis en algemene ontwikkeling, maar ook om associatief kunnen denken. Kritisch jurylid Maarten van Rossem staat Philip Freriks bij en levert op zijn geheel eigen wijze commentaar op de kandidaten en hun kennis.
Iedere werkdag ontvangt presentator Philip Freriks drie Bekende Nederlanders die aanspraak maken op de titel 'de slimste mens'. Per aflevering valt één kandidaat af. De volgende dag komt een nieuwe deelnemer in de plaats. Wie zich het langst staande houdt in de vragenarena en de bloedspannende finale overleeft, mag zich De slimste mens noemen!
quote:Annette van Trigt (presentatrice)
Bettina Holwerda (musicalster)
Elke Vierveijzer (cabaretier, winnares Poelifinario)
Fatima Warsame (journalist, columnist, presentatrice)
Frank Heinen (sportschrijver, Volkskrantcolumnist)
Henk van Straten (schrijver, columnist)
Joosje Duk (filmmaker, auteur)
Joost Eerdmans (fractievoorzitter JA21)
Johan Nijenhuis (filmregisseur)
Justus van Dillen (acteur, o.a. Dertigers)
Koos Buster (kunstenaar, Minister of Ceramic Affairs)
Marie Lotte Hagen (auteur, oprichter feministisch platform Damn Honey)
Martin Visser (financieel journalist Telegraaf)
Milouska Meulens (voormalig presentatrice Jeugdjournaal)
Pete Wu (journalist, auteur)
Randy Fokke (actrice)
Remy Evers (cabaretier, Winnaar Cameretten 2019)
Rosanne Hertzberger (microbioloog, columnist NRC)
Steef de Jong (theatermaker)
Tessa Veldhuis (sportpresentatrice, ex-rugby international)
Thorn Roos de Vries (acteur)
Vera Siemons (DJ 3FM, podcast Lesbische Liga)
Wouter Bouwman (NPO Radio 1-presentator, genomineerd Marconi Talent Award)
Yuki Kempees (Muzikant, Kriss Kross Amsterdam)
Zaïre Krieger (spoken word artist, vertaalster Amanda Gorman)
Ze hebben alledrie een nogal aanwezige stem.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 21:02 schreef Slobeend het volgende:
De stem van Joost kan ik niet meer aan.
Ik merk juist dat meer blootstelling de irritatie wegneemt.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 21:02 schreef Slobeend het volgende:
De stem van Joost kan ik niet meer aan.
The Voice of Holland soort van dus.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 21:03 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ze hebben alledrie een nogal aanwezige stem.
Dat vinden wij onszelf op FOK! ook.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 21:06 schreef Verida het volgende:
ze vinden zichzelf allemaal zo ontzettend grappig
maar goed dat die dat gedicht wat die bij Humberto deed niet nog eens opvoerdequote:Op vrijdag 27 augustus 2021 21:09 schreef Monolith het volgende:
Ik dacht even dat Joost zijn tijd vol ging lullen.
Ja, ik dacht ook dat hij dacht in de finale-ronde te zitten..quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 21:09 schreef Monolith het volgende:
Dat dacht ik ook; gewoon 4 minuten pakkenquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 21:09 schreef Monolith het volgende:
Rossum denkt ook echtquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 21:13 schreef svann het volgende:
Bram heeft wel vreemde, gaten in zijn kennis.
Klopt, en de spanning sloeg volgens mij op zijn hersenen, zeker naar het einde toe. Maar dat hoort er ook bij, er is de kennis en er is het spelen van het spel. Lisa was juist op haar best toen het spannend werd.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 21:13 schreef svann het volgende:
Bram heeft wel vreemde, gaten in zijn kennis.
Nou, die gaten in zijn kennis dat was de hele serie door hoor. En maar doen alsof hij het juiste antwoord had, terwijl hij er geen barst van wist.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 21:19 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Klopt, en de spanning sloeg volgens mij op zijn hersenen, zeker naar het einde toe. Maar dat hoort er ook bij, er is de kennis en er is het spelen van het spel. Lisa was juist op haar best toen het spannend werd.
Dat voelt zo 'einde van het programma'-achtig, dus nog even niet wat mij betreft.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 21:20 schreef SonicVolcano het volgende:
Mij lijkt een editie waarbij de winnaars van afgelopen seizoenen tegen elkaar moeten wel tof.
Ja, goed idee!quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 21:20 schreef SonicVolcano het volgende:
Mij lijkt een editie waarbij de winnaars van afgelopen seizoenen tegen elkaar moeten wel tof.
Met ook nog eventjes “en het ligt in Spanje” heel scherp tussendoor.quote:
Ik niet, ik vond haar meestal scherp, gevat en grappigquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 21:20 schreef JaapKroket het volgende:
Ik werd gek van Lisa met haar gekakel constant wat moeten zeggen
Vond de reactiesnelheid van Lisa ongelofelijk.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 21:19 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Klopt, en de spanning sloeg volgens mij op zijn hersenen, zeker naar het einde toe. Maar dat hoort er ook bij, er is de kennis en er is het spelen van het spel. Lisa was juist op haar best toen het spannend werd.
Tante Astrid is voor niks opgetrommeld.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 21:10 schreef SonicVolcano het volgende:
Joost viel best tegen deze finale. Nooit in de buurt geweest.
Dat je als boswachter altijd bij mensen door hun ramen staat te koekeloerenquote:
Hebben ze in België ook gewoon ergens tussendoor gedaan. Ik zou het leuk vinden.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 21:22 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Dat voelt zo 'einde van het programma'-achtig, dus nog even niet wat mij betreft.
Maar ik snap je idee
Dat hebben ze een paar jaar geleden al gedaan, voorafgaand aan de normale reeks.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 21:20 schreef SonicVolcano het volgende:
Gezien de leeftijden van Philip en Maarten ben ik er mentaal wel op voorbereid dat er eventueel geen nieuwe reeks komt. Dat Maarten halverwege de opnames opeens net wat te stil in z'n stoel zit, of zo.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 21:22 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Dat voelt zo 'einde van het programma'-achtig, dus nog even niet wat mij betreft.
Maar ik snap je idee
Ik zou ook even niet weten wie die twee zouden moeten vervangenquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:59 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Gezien de leeftijden van Philip en Maarten ben ik er mentaal wel op voorbereid dat er eventueel geen nieuwe reeks komt. Dat Maarten halverwege de opnames opeens net wat te stil in z'n stoel zit, of zo.
Of vervanging van minimaal één van de twee zou werken, is nog maar de vraag.
Ik heb niet zoveel tegen die Bram, het is een vreemde snuiter maar dat mag en hij viel me een paar geleden een keer op toen hij op de lokale zender een soort debatavond met interviews heel goed deed. Het is wel zo'n mannetje wiens hersens snel malen. Maar hij heeft inderdaad vreemde leemtes in basiskennis.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 21:25 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Vond de reactiesnelheid van Lisa ongelofelijk.
Meestal zit er na het stellen van de vraag toch een fractie van een seconde tussen voor een kandidaat op antwoorden komt, maar bij haar niet hoor.ideaal in de finale waar je zo min mogelijk tijd wil verspillen aan denken en antwoorden geven.
Bram was ook helemaal overrompeld
15 jaar geleden had je het op de Belg, terwijl het accent nog op de quiz zelf lag. Was ook prima en het niveau was veel hoger. Het grootste probleem lijkt me dan ook dat de BN-ers met hun geheugen op orde opraken, het niveau is al tamelijk bedroevend. Natuurlijk is de naam met een knipoog, maar het moet ook weer niet 'de wat minder vergeetachtige mens' worden.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 14:19 schreef Tegan het volgende:
Ik heb ook een seizoen gezien met Linda de Mol, dat was ook prima, volgens mij zou het dus prima werken met een nieuwe presentator.
Ja, dat zit er een keer aan te komen natuurlijk...quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:59 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Gezien de leeftijden van Philip en Maarten ben ik er mentaal wel op voorbereid dat er eventueel geen nieuwe reeks komt. Dat Maarten halverwege de opnames opeens net wat te stil in z'n stoel zit, of zo.
Of vervanging van minimaal één van de twee zou werken, is nog maar de vraag.
Te druk? Te harde stem? Tanden te scheef?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 15:44 schreef lily het volgende:
Ik heb ook geen negatieve associaties met die Bram. Ik was trouwens voor Joost.
Die Lisa heeft absoluut terecht gewonnen maar ze zit enorm in mijn allergie. Ik kan niet uitleggen waarom precies. Ik vind haar vervelend maar wellicht verast ze me nog ergens een keer in de toekomst.
Die laatste twee zeker niet.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:00 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Te druk? Te harde stem? Tanden te scheef?
Soms weet je het niet. Ik heb altijd wel gasten bij de Slimste waar ik vlekken van krijg in mijn nek. Zoals die Diederik jaren geleden, hij is van de Spelt geloof ik. Als de galerij kwam kwam er plotseling een bril tevoorschijn en viel hij bijna van zijn stoel om de antwoorden op het scherm te kunnen ontcijferen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 15:44 schreef lily het volgende:
Ik heb ook geen negatieve associaties met die Bram. Ik was trouwens voor Joost.
Die Lisa heeft absoluut terecht gewonnen maar ze zit enorm in mijn allergie. Ik kan niet uitleggen waarom precies. Ik vind haar vervelend maar wellicht verast ze me nog ergens een keer in de toekomst.
Bert Visscher?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:20 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Soms weet je het niet. Ik heb altijd wel gasten bij de Slimste waar ik vlekken van krijg in mijn nek. Zoals die Diederik jaren geleden, hij is van de Spelt geloof ik. Als de galerij kwam kwam er plotseling een bril tevoorschijn en viel hij bijna van zijn stoel om de antwoorden op het scherm te kunnen ontcijferen.
Waar ik nu puisten van kreeg was die Bram, omdat hij zichzelf volgens mij helemaal het einde vindt en die Groningse cabaretier in het begin. Werd helemaal gek van die vent.
Ik zie Maarten wel als godfather hoorquote:Op donderdag 30 september 2021 07:25 schreef Jan_Lul het volgende:
Kan je je zo'n trailer voorstellen voor de saaie Nederlandse versie?
Ik vond Tijl juist top in de Slimste. Hij was ook erg goed in het spel zelf. Maar goed, daarin verschillen de meningen heel erg heb ik al gemerkt.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:46 schreef SonicVolcano het volgende:
Niemand zal ooit Tijl overtreffen wat irritatiefactor betreft.
Vreselijke man.quote:
quote:Annette van Trigt (presentatrice)
Bettina Holwerda (musicalster)
Elke Vierveijzer (cabaretier, winnares Poelifinario)
Fatima Warsame (journalist, columnist, presentatrice)
Frank Heinen (sportschrijver, Volkskrantcolumnist)
Henk van Straten (schrijver, columnist)
Joosje Duk (filmmaker, auteur)
Joost Eerdmans (fractievoorzitter JA21)
Johan Nijenhuis (filmregisseur)
Justus van Dillen (acteur, o.a. Dertigers)
Koos Buster (kunstenaar, Minister of Ceramic Affairs)
Marie Lotte Hagen (auteur, oprichter feministisch platform Damn Honey)
Martin Visser (financieel journalist Telegraaf)
Milouska Meulens (voormalig presentatrice Jeugdjournaal)
Pete Wu (journalist, auteur)
Randy Fokke (actrice)
Remy Evers (cabaretier, Winnaar Cameretten 2019)
Rosanne Hertzberger (microbioloog, columnist NRC)
Steef de Jong (theatermaker)
Tessa Veldhuis (sportpresentatrice, ex-rugby international)
Thorn Roos de Vries (acteur)
Vera Siemons (DJ 3FM, podcast Lesbische Liga)
Wouter Bouwman (NPO Radio 1-presentator, genomineerd Marconi Talent Award)
Yuki Kempees (Muzikant, Kriss Kross Amsterdam)
Zaïre Krieger (spoken word artist, vertaalster Amanda Gorman)
Frank HeinenGodquote:Op maandag 29 november 2021 11:31 schreef Pino112 het volgende:
https://kro-ncrv.nl/dit-zijn-de-deelnemers-van-de-slimste-mens-0
Het nieuwe seizoen van De slimste mens staat voor de deur. Vanaf maandag 13 december gaan de deelnemers uitmaken wie er dit seizoen de trofee van Lisa Loeb mag overnemen. Lees hier wie er dit jaar kans maken op de titel ‘De slimste mens’.
Dit seizoen trappen we af met parlementair verslaggever Marieke Smits, acteur Jacob Derwig en columniste Yesim Candan. Daarnaast zien we de volgende namen dit seizoen terug:
[..]
Knap om Rosanne Hertzberger en Milouska Meulens niet te kennenquote:Op maandag 29 november 2021 13:32 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ik ken alleen Yuki, Eerdmans en Heinen. Iig is er eyecandy met Yuki
Opgezocht. Was de laatste niet ooit de Mol bij WIDM? Dan neem ik het terugquote:Op maandag 29 november 2021 13:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Frank HeinenGod
[..]
Knap om Rosanne Hertzberger en Milouska Meulens niet te kennen
Klopt. En ze presenteerde het jeugdjournaal.quote:Op maandag 29 november 2021 13:59 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Opgezocht. Was de laatste niet ooit de Mol bij WIDM? Dan neem ik het terug
Die vind ik stiekem wel leuk. Zij dan, de reclames niet.quote:Op maandag 29 november 2021 14:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Klopt. En ze presenteerde het jeugdjournaal.
Randy Fokke is trouwens de actrice van dieAH reclames
Ik wacht met mijn oordeel tot ik haar buiten die rol kenquote:Op maandag 29 november 2021 15:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Die vind ik stiekem wel leuk. Zij dan, de reclames niet.
quote:Op maandag 29 november 2021 15:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik wacht met mijn oordeel tot ik haar buiten die rol ken
Beetje een cliché, maar de BN'ers zijn nu echt bijna op.quote:Op maandag 29 november 2021 11:31 schreef Pino112 het volgende:
https://kro-ncrv.nl/dit-zijn-de-deelnemers-van-de-slimste-mens-0
Het nieuwe seizoen van De slimste mens staat voor de deur. Vanaf maandag 13 december gaan de deelnemers uitmaken wie er dit seizoen de trofee van Lisa Loeb mag overnemen. Lees hier wie er dit jaar kans maken op de titel ‘De slimste mens’.
Dit seizoen trappen we af met parlementair verslaggever Marieke Smits, acteur Jacob Derwig en columniste Yesim Candan. Daarnaast zien we de volgende namen dit seizoen terug:
[..]
Het is al heel veel seizoenen op rij ongeveer hetzelfde toch?quote:Op maandag 29 november 2021 22:59 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Beetje een cliché, maar de BN'ers zijn nu echt bijna op.
Ik ken ze ook allebei niet, nooit van die namen gehoord.quote:Knap om Rosanne Hertzberger en Milouska Meulens niet te kennen
quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:05 schreef Robinson00 het volgende:
[..]
Ik ken ze ook allebei niet, nooit van die namen gehoord.
De trend is al wat langer zo inderdaad, maar meestal zitten er nog wel 3 of 4 vrij bekende en 6 of 7 die me vaag bekend voorkomen. Dat is nu nog een stuk minder.quote:Op maandag 29 november 2021 23:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is al heel veel seizoenen op rij ongeveer hetzelfde toch?
Van mij mogen ze veel meer programmas met onbekende Nederlanders doen, ik ben wel klaar met al tweede en derderangs 'bekende' Nederlanders.quote:Op maandag 29 november 2021 22:59 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Denk ook dat een heleboel bekende gezichten het niet aandurven, aankomend talent juist wel.quote:Op maandag 29 november 2021 22:59 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Klopt, vind een programma als Hunted daardoor juist een verademing.quote:Op dinsdag 30 november 2021 14:50 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Van mij mogen ze veel meer programmas met onbekende Nederlanders doen, ik ben wel klaar met al tweede en derderangs 'bekende' Nederlanders.
Dat denk ik ook wel inderdaad. De echte BN'ers kunnen alleen maar afgaan, terwijl het opkomende talent het juist als een uitgelezen kans ziet. Ach ja, uiteindelijk ga ik me toch wel weer vermaken.quote:Op dinsdag 30 november 2021 15:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk ook dat een heleboel bekende gezichten het niet aandurven, aankomend talent juist wel.
Precies! En Belgische versies van De Mol en Expeditie Robinson met onbekende Belgen.quote:Op dinsdag 30 november 2021 15:51 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Klopt, vind een programma als Hunted daardoor juist een verademing.
Nou ja, vreemd, ík vond het best opmerkelijk omdat beiden al jaren publiek figuur zijn en op verschillende momenten en manieren in de media te zien zijn geweest. Maar het kan natuurlijk dat ze steeds buiten jouw interessegebied hebben geopereerd.quote:
rosanne zegt mij ook nietsquote:Op woensdag 1 december 2021 22:44 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nou ja, vreemd, ík vond het best opmerkelijk omdat beiden al jaren publiek figuur zijn en op verschillende momenten en manieren in de media te zien zijn geweest. Maar het kan natuurlijk dat ze steeds buiten jouw interessegebied hebben geopereerd.![]()
Als je hun bio’s leest denk je dan ook niet “o ja, die”?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rosanne_Hertzberger
http://nl.wikipedia.org/wiki/Milouska_Meulens
Nee, dan zegt Rosanne me nog steeds niks, Milouska op zich ook niet, alleen haar gezicht komt we wel bekend voor, wel eens ergens op tv voorbij zien komen, waarschijnlijk bij het journaal. Wie is de mol? kijk ik nooit, ze zullen inderdaad wat jij zegt, buiten mijn interessegebied hebben geopereerd 😃quote:Op woensdag 1 december 2021 22:44 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nou ja, vreemd, ík vond het best opmerkelijk omdat beiden al jaren publiek figuur zijn en op verschillende momenten en manieren in de media te zien zijn geweest. Maar het kan natuurlijk dat ze steeds buiten jouw interessegebied hebben geopereerd.![]()
Als je hun bio’s leest denk je dan ook niet “o ja, die”?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rosanne_Hertzberger
http://nl.wikipedia.org/wiki/Milouska_Meulens
Huh? Is het alweer begonnen? Ik had gerekend op half december.quote:Op vrijdag 3 december 2021 00:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Anthony mag er nu weleens uit. Die glibbert al 5 afleveringen dan door met nul kennis. Dit wordt echt een eitje voor Merol in de finaleweken.
TV / [BEL] De Slimste Mens Ter Wereld #10 - wachten op afleveringenquote:Op vrijdag 3 december 2021 00:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Anthony mag er nu weleens uit. Die glibbert al 5 afleveringen dan door met nul kennis. Dit wordt echt een eitje voor Merol in de finaleweken.
"Nodig eens uit.."quote:Op vrijdag 3 december 2021 10:53 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Ik keek altijd naar de slimste mens, maar vind het wel wat saai worden. Nodig eens bijvoorbeeld , Linda de Mol, of Barto Braat uit of Nikki de jager, en maak het wat leuker...het is allemaal zo formeel en dan met bromsnor Maarten van Rossem als jury.
Ik keek een tijdje naar de slimste mens ter wereld België, dat is veel vermakelijker, een stuk minder serieus, dat wel .. maar ik denk , die mensen die er nu komende seizoen in komen...ik ken er geen één.
Nodig Wilfred genee uit, of Midas Dekkers etc.
quote:Op maandag 13 december 2021 20:42 schreef Kanaroe het volgende:
De vaste publkeksgast zit er ook weer!
Waar?quote:Op maandag 13 december 2021 20:42 schreef Kanaroe het volgende:
De vaste publkeksgast zit er ook weer!
Ja volgens mij wel, donderdag bij de intro van de podcast vertelde die andere meneer dat ze op vrijdag weer een nieuwe zouden opnemen. Die is volgens mij zaterdag uitgekomen.quote:Op maandag 13 december 2021 20:46 schreef la_perle_rouge het volgende:
Zou Maarten al weer beter zijn? Vorige week had hij Corona.
Lekker live smakkenquote:Op maandag 13 december 2021 20:58 schreef la_perle_rouge het volgende:
Praten met volle mond, vooral op tv, vind ik ook afschuwelijk.
Ik ril al bij voorbaat van de oliebollentijd zo meteen.![]()
![]()
![]()
Inderdaad! Kling Klokje Klingelingeling.quote:Op maandag 13 december 2021 21:01 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ik ken helemaal geen kinderliedje over sneeuwklokjes, luid klokjes tingelingeling gaat over kerstklokken.
Kandidaten kunnen er ook in groeien, zie wel potentie bij Jacobquote:Op dinsdag 14 december 2021 13:25 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
dit waren idd niet de toekomstige finalisten lijkt me
quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kandidaten kunnen er ook in groeien, zie wel potentie bij Jacob
Met wie doet ze hetquote:Op dinsdag 14 december 2021 20:57 schreef Koffieplanter het volgende:
Tessa heeft een waanzinnig irritante euh...
Sjaak Afhaak had ook gekund (met een ander persoon)quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:08 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Die is veel sterker dan « klaar is Kees »!
Leuk weetje. Ons kent onsquote:Op dinsdag 14 december 2021 21:10 schreef la_perle_rouge het volgende:
Hij komt ook uit Dordrecht, net als Jacob.
quote:
aw idd, hij kwam mij al zo bekend voor.quote:Op woensdag 15 december 2021 20:42 schreef Kanaroe het volgende:
Ramon Wiendels, de vaste publieksgast, is er ook, boven Philippe's rechterschouder![]()
Ik kan niet niet op hem letten, mijn excuses daarvoor
Heerlijke positieve manquote:Op woensdag 15 december 2021 20:44 schreef fespo het volgende:
[..]
[..]
aw idd, hij kwam mij al zo bekend voor.
die gozer is altijd zo lekker lacherig
Ik vind haar wel leuk.quote:Op woensdag 15 december 2021 20:48 schreef NoCigar het volgende:
Joosje slaat al een paar keer de plank mis. IRRITANT.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |