abonnement Unibet Coolblue
pi_201092377
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_201092496
Wat gaat iedereen dit weekend doen?
pi_201092539
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 10:31 schreef Sarabi het volgende:
Wat gaat iedereen dit weekend doen?
Men neme een luie stoel, men neme een voetenbankje, men neme de Narnia bundel om te lezen

En verder hoop ik dat knutselen weer lukt, en geschiedenis lezen, beetje gamen... etc

Eigenlijk de gewone dingen dus
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_201092615
Oh ik vergeet de liters thee :9 , zo'n drie per dag
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_201092780
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 10:34 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Men neme een luie stoel, men neme een voetenbankje, men neme de Narnia bundel om te lezen

En verder hoop ik dat knutselen weer lukt, en geschiedenis lezen, beetje gamen... etc

Eigenlijk de gewone dingen dus
Lekker :)
pi_201092801
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 10:57 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Lekker :)
Ja moet echt even bijkomen van de afgelopen periode
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_201092824
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 10:31 schreef Sarabi het volgende:
Wat gaat iedereen dit weekend doen?
Morgen waarschijnlijk met een vriendin en onze kinderen een wandelingetje maken en picknicken op de hei, en verder vooral heel weinig behalve F1 kijken O+
Maandag (mijn parttimedag, voor mij nog weekend ;) ) is onze laatste vakantiemaandag, dan ga ik met de kinderen zwemmen :)
pi_201092848
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 11:00 schreef Shandaly het volgende:

[..]
Morgen waarschijnlijk met een vriendin en onze kinderen een wandelingetje maken en picknicken op de hei, en verder vooral heel weinig behalve F1 kijken O+
Maandag (mijn parttimedag, voor mij nog weekend ;) ) is onze laatste vakantiemaandag, dan ga ik met de kinderen zwemmen :)
Klinkt als een fantastisch leuk weekend
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_201092861
Vanavond krijgen we geloof ik visite, morgen is lekker lui met z'n tweeën (alleen F1 kijken staat vast op het programma) en zondag krijgen we weer visite voor de F1. :P

En tussenliggend waarschijnlijk wat Animal Crossing (ik heb echt tijden niet zoveel zin gehad in uitgebreid aan m'n eiland bouwen O+) en 's avonds de series even "bij" kijken. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_201093082
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 11:00 schreef Shandaly het volgende:

[..]
Morgen waarschijnlijk met een vriendin en onze kinderen een wandelingetje maken en picknicken op de hei, en verder vooral heel weinig behalve F1 kijken O+
Maandag (mijn parttimedag, voor mij nog weekend ;) ) is onze laatste vakantiemaandag, dan ga ik met de kinderen zwemmen :)
Dat klinkt fijn :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 11:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Vanavond krijgen we geloof ik visite, morgen is lekker lui met z'n tweeën (alleen F1 kijken staat vast op het programma) en zondag krijgen we weer visite voor de F1. :P

En tussenliggend waarschijnlijk wat Animal Crossing (ik heb echt tijden niet zoveel zin gehad in uitgebreid aan m'n eiland bouwen O+) en 's avonds de series even "bij" kijken. :P
Veel onkruid trekken op je eiland?

Ik heb zin in zondag, lekker niets en F1 kijken.
Vandaag en morgen is het vooral bier bezorgen.
pi_201093083
Soms ben ik raar. Ik drink een glaasje fris light. En door het koolzuur liet ik per ongeluk een boertje. En zei vervolgens sorry. Terwijl ik helemaal alleen ben _O-
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_201093125
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 11:18 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Dat klinkt fijn :)
[..]
Veel onkruid trekken op je eiland?

Ik heb zin in zondag, lekker niets en F1 kijken.
Vandaag en morgen is het vooral bier bezorgen.
Valt mee hoor, dat onkruid. Als je niet inlogt, stopt het gewoon met groeien. :P

Maar ik ga m'n complete indeling omgooien en er een Jumanji/Zathura-eiland van maken. :9 Dus bij de entree allemaal spelletjes en een Mario-buis, dan wordt het een verrassing in welk spel je terechtkomt. En dan dus de ene helft in jungle-thema (Jumanji) en de andere helft in ruimtebattle-thema (Zathura). *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_201093247
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 11:22 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Valt mee hoor, dat onkruid. Als je niet inlogt, stopt het gewoon met groeien. :P

Maar ik ga m'n complete indeling omgooien en er een Jumanji/Zathura-eiland van maken. :9 Dus bij de entree allemaal spelletjes en een Mario-buis, dan wordt het een verrassing in welk spel je terechtkomt. En dan dus de ene helft in jungle-thema (Jumanji) en de andere helft in ruimtebattle-thema (Zathura). *O*
Ahh dat wist ik niet :D

En dat klinkt als een gaaf plan. Succes ^O^
  Moderator vrijdag 27 augustus 2021 @ 12:09:46 #14
388664 crew  Dotteke
pi_201093814
Middag creabea's :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_201093969
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 12:09 schreef Dotteke het volgende:
Middag creabea's :W
Hallootjes :W
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_201093978
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 11:22 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Valt mee hoor, dat onkruid. Als je niet inlogt, stopt het gewoon met groeien. :P

Maar ik ga m'n complete indeling omgooien en er een Jumanji/Zathura-eiland van maken. :9 Dus bij de entree allemaal spelletjes en een Mario-buis, dan wordt het een verrassing in welk spel je terechtkomt. En dan dus de ene helft in jungle-thema (Jumanji) en de andere helft in ruimtebattle-thema (Zathura). *O*
Wow.... dat is indrukwekkender dan het mijne _O-
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator vrijdag 27 augustus 2021 @ 12:22:34 #17
388664 crew  Dotteke
pi_201094037
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 12:18 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Hallootjes :W
Hello , ook spelletjes aan het doen, ik lees veel over die animal crossing, maar het zelf niet
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_201094052
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 12:19 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Wow.... dat is indrukwekkender dan het mijne _O-
Het is voorlopig alleen nog een idee hoor. :D Eerst moet ik alles van m'n huidige inrichting af gaan breken en tig gebouwen verplaatsen. _O-

Maar het maakt me wel weer enthousiast om het op te pakken. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_201094848
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 10:31 schreef Sarabi het volgende:
Wat gaat iedereen dit weekend doen?
Helaas geen tijd om te knutselen. Vanavond bordspellen spelen met vrienden. Morgen BBQ bij een collega van mijn man. Gaat laat worden, vermoed ik. Zondag spellendag met vrienden en hun kinderen.

Wat heb ik de real life bordspellen toch gemist!
  Moderator vrijdag 27 augustus 2021 @ 13:47:40 #20
388664 crew  Dotteke
pi_201095330
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 13:10 schreef Morri2 het volgende:

[..]
Helaas geen tijd om te knutselen. Vanavond bordspellen spelen met vrienden. Morgen BBQ bij een collega van mijn man. Gaat laat worden, vermoed ik. Zondag spellendag met vrienden en hun kinderen.

Wat heb ik de real life bordspellen toch gemist!
Lekker, heb ik dit jaar nog nite een keer gedaan :D

IK ga dit weekend een puzzel doen, heb tegenwoordig een puzzel tik :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_201096360
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 13:47 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Lekker, heb ik dit jaar nog nite een keer gedaan :D

IK ga dit weekend een puzzel doen, heb tegenwoordig een puzzel tik :D
Oh.. da's een goed plan! Ik heb al sinds m'n verjaardag (half juni) een nieuwe JvH liggen van 2k stukjes O+ O+
  Moderator vrijdag 27 augustus 2021 @ 15:22:07 #22
388664 crew  Dotteke
pi_201096500
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 15:12 schreef Shandaly het volgende:

[..]
Oh.. da's een goed plan! Ik heb al sinds m'n verjaardag (half juni) een nieuwe JvH liggen van 2k stukjes O+ O+
Vind zelf JvH niet zoveel aan
Heb wel vorige week een puzzel gekocht van 2000 stukjes. Maar van wat ik nu zie is dat hij best moeilijk is.
Heb de rand nu liggen nu de rest nog. Ben nu een beetje de kleuren bij elkaar aan het zoeken. Ook altijd een hele klus vind ik.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_201096548
Ik had rond de 50 puzzels en die heb ik allemaal aan een vriendin gegeven. Die is er erg blij mee :)

(ik dacht even dat dit het dieettopic was en vroeg me al af wat JvH nou weer voor nieuw dieet was _O- )
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator vrijdag 27 augustus 2021 @ 16:00:02 #24
388664 crew  Dotteke
pi_201097050
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 15:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik had rond de 50 puzzels en die heb ik allemaal aan een vriendin gegeven. Die is er erg blij mee :)

(ik dacht even dat dit het dieettopic was en vroeg me al af wat JvH nou weer voor nieuw dieet was _O- )
Kan mij voorstellen dat ze er blij mee was, puzzels zijn best duur.
Zou het maar niet eten als ik jou was :P
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_201097361
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 16:00 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Kan mij voorstellen dat ze er blij mee was, puzzels zijn best duur.
Zou het maar niet eten als ik jou was :P
Ja, daarom niet weggegooid ;) Alleen bij mij lagen ze een kast vol te maken terwijl ik er geen plezier meer in had

Helaas kan ik ze niet eten, ze liggen immers bij die vriendin ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')