abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201112467
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 09:52 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Ik zie nog steeds de rentebetalingen en aflossingen niet bij de projecten. Ik zie alleen de investeringsbedragen en ook investeringen die helemaal niet doorgegaan zijn (Count Basiestraat) staan op betaald. Dus ik denk dat ze nog wat meer red bull aan moeten laten rukken.
OPM
mijn projecten,
re de zoekfunctie een plaats invullen, hoeft geen enter,
vervolgens komen er projecten naar voren en dan overzicht betalingen en kosten, kiezen investeringen of rente.

bij mij klopt het, ook de afgeloste projecten kloppen, hoop dat het werkt + klopt succes

[ Bericht 1% gewijzigd door peterc op 28-08-2021 18:22:02 ]
pi_201113436
quote:
12s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 18:13 schreef peterc het volgende:

[..]
OPM
mijn projecten,
re de zoekfunctie een plaats invullen, hoeft geen enter,
vervolgens komen er projecten naar voren en dan overzicht betalingen en kosten, kiezen investeringen of rente.

bij mij klopt het, ook de afgeloste projecten kloppen, hoop dat het werkt + klopt succes

Vanochtend was het niet zichtbaar en zag je alleen de investering maar inmiddels is het inderdaad weer terug dus dat is mooi.
pi_201114022
Vandaag mijn incentive opgehaald bij 't Broodhuisje in Lamswaarde in Zeeuws Vlaanderen. Ziet er prima uit (zie foto) en ook was de Westerscheldetunnel tolvrij....

pi_201114262
quote:
12s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 17:54 schreef peterc het volgende:

[..]
Al mijn SIG betalingen gedaan, en direct verwerkt op de website. Positief vind ik dat je keurig betaalspec + e-mail hiervan krijgt Het telkens opnieuw invullen van persoonsgegevens vind ik geen issue. Dus zeker geen black hole.
Treintje rijdt nu blijkbaar gelukkig weer, de optimale dienstregeling komt eraan, ga ik vanuit.

Als alles achter de rug is , moeten Luuck & Gijs er maar een leuke blog over schrijven, vervolgens gooi je er paar knaken tegenaan en geven ze elke investeerder en geldnemer een leuke SIG gadget of organiseert een keer een bijeenkomst of zoiets. En andersom en positief , de komende jaren kunnen ze met dit pakket vooruit, dus voorlopig geen nieuwe migratie. Het was K.T & R.K , maar yesterday is yesterday en up naar de future. Ik blijf niet zo hangen in principes, fouten of tekortkomingen (idem van mijzelf) , hoe terecht deze ook zijn. Ben zelf meer pragmatisch & praktisch, wat is dat is, en wat had kunnen zijn had kunnen zijn ...ja.

Verder sluit ik mij aan bij de post van Antropoceen, ik wil rendement en het concept van SIG is best OK

Red bull, Chinees en Domino's zal het wel geweest zijn inderdaad.
Mee eens, er is nog genoeg te verbeteren maar voorlopig werkt het weer en ik heb er nog wel vertrouwen in. Bovendien verwacht ik dat eerder de nieuwe leverancier Bloqhouse zich aan de conversie heeft vertild; zo'n conversie naar een nieuwe omgeving doe je namelijk niet zo gauw zelf als niet-IT bedrijf. En ja, achteraf kan alles altijd beter.
pi_201116836
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 20:06 schreef tuiniertje het volgende:
Vandaag mijn incentive opgehaald bij 't Broodhuisje in Lamswaarde in Zeeuws Vlaanderen. Ziet er prima uit (zie foto) en ook was de Westerscheldetunnel tolvrij....

[ afbeelding ]
Wat een toeval! Wij zijn vandaag ook langs geweest om de picknick tas op te halen. Was een groot succes, sterker nog…..morgen gaan we weer langs voor ontbijt, voordat we weer naar de Randstad terugrijden.

De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
pi_201117163

[ Bericht 100% gewijzigd door Incitatus3 op 28-08-2021 23:12:26 (verkeerd gekeken) ]
  zondag 29 augustus 2021 @ 10:19:42 #82
493763 Zeghomaar
Crowdfunding spreiden
pi_201119774
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 19:33 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Vanochtend was het niet zichtbaar en zag je alleen de investering maar inmiddels is het inderdaad weer terug dus dat is mooi.
Zie dat bij SIG e.e.a al is bijgewerkt.

Zijn de uitbetalingsschema's ook te vinden? Ben een slechte zoeker!
Kan beter tegen winst dan tegen verlies.
pi_201124047
Right. Paar dagen op een camping gestaan en toen, zeker het gestelde hier, even geen zin om bij SIG in te loggen. Vandaag toch maar eens geprobeerd. Maar errrm, is het niet gebruikelijk dat als je een "wachtwoord vergeten"-verzoek doet dat je daar meteen een reactie op krijgt?
Heb dus nog niet in kunnen loggen en kan geen oordeel geven over de site.

Met betrekking tot het betalingsverzoek dat ik ontvangen heb (ik dacht dat ik nog voor drie projecten moest betalen maar heb maar één betalingsverzoek ontvangen) moet ik wel mijn wenkbrauwen fronsen zeg.
Dat het betaalverzoek per mail vanaf de betaaldienstverlener en niet vanuit SIG komt vind ik eigenlijk niet kunnen.
Zowel de mail als de webpagina waar je vervolgens terechtkomt zien er compleet amateuristisch uit (weergave van de datum in de mail; niet werkende links naar helpdesk en voorwaarden op de webpagina) maar waar ik vooral over val is dat ik bij een derde partij mijn naam en adresgegevens moet invullen.

Volgens mij is het zo dat voor het legaal kunnen verwerken van persoonsgegevens (en combinatie van mijn naam plus mijn adres zijn zeker persoonsgegevens) dat er of toestemming gegeven moet worden (en ik zie nergens staan dat ik hier expliciet toestemming voor geef) of er moet een noodzaak tot verwerking zijn. De noodzaak dat de betaaldienstverlener mijn persoonsgegevens verwerkt lijkt mij hier compleet afwezig en ik zou dan ook denken dat de gegevens niet gevraagd en verwerkt mogen worden.
Hoe zien jullie dat?
Ceterum censeo Teevum et Opsteltus esse delendam
pi_201124742
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 15:17 schreef BruderKlaus het volgende:
Volgens mij is het zo dat voor het legaal kunnen verwerken van persoonsgegevens (en combinatie van mijn naam plus mijn adres zijn zeker persoonsgegevens) dat er of toestemming gegeven moet worden (en ik zie nergens staan dat ik hier expliciet toestemming voor geef) of er moet een noodzaak tot verwerking zijn. De noodzaak dat de betaaldienstverlener mijn persoonsgegevens verwerkt lijkt mij hier compleet afwezig en ik zou dan ook denken dat de gegevens niet gevraagd en verwerkt mogen worden.
Hoe zien jullie dat?
Voor deze 'bestelling' lijkt het me niet noodzakelijk dat de werkelijke gegevens nodig zijn. Zou volstaan kunnen worden mer dhr SIG, SIGweg 1 te SIG?

[ Bericht 0% gewijzigd door KrekelJapie op 29-08-2021 16:09:37 ]
pi_201125195
Oh ja. Mijn brave inborst denkt nooit zo snel aan dat soort opties. :P
pi_201125466
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 16:02 schreef BruderKlaus het volgende:
Oh ja. Mijn brave inborst denkt nooit zo snel aan dat soort opties. :P
Ik ga als adres Kanaalweg 1 te Delft invoeren. Daar staat het hoofdkantoor van Online Payment Platform.
Er is geen enkele reden waarom ik bij elke betaling mijn persoonlijke gegevens achter zou moeten laten.

Overigens wacht ik nog altijd op mijn betaalverzoek voor de Nico Koomanskade. Nog anderen die deze ook nog moeten krijgen?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201125525
Kleine tip met betrekking tot het emailadres: er wordt daadwerkelijk een emailbevestiging verzonden. Dus als je een fake adres invoert moet je of heel zeker weten dat het emailadres echt niet bestaat of je moet even een tijdelijk/forward adres gebruik of iets dergelijks.

quote:
Overigens wacht ik nog altijd op mijn betaalverzoek voor de Nico Koomanskade. Nog anderen die deze ook nog moeten krijgen?
Ik verwacht eigenlijk nog twee betaalverzoeken. Omdat ik even (?) niet kan inloggen geen idee welke eerlijk gezegd.
pi_201125573
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 16:18 schreef BruderKlaus het volgende:
Kleine tip met betrekking tot het emailadres: er wordt daadwerkelijk een emailbevestiging verzonden. Dus als je een fake adres invoert
info@sameningeld.nl })
pi_201125833
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 16:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Die moet ik ook nog krijgen.
pi_201126136
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 16:34 schreef Horsemen het volgende:

[..]
Dit project en die 2 in Maastricht gaan later. Dus is logisch dat we daar nog geen betaalverzoeken van hebben.
  zondag 29 augustus 2021 @ 17:11:33 #91
493763 Zeghomaar
Crowdfunding spreiden
pi_201126684
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 16:18 schreef BruderKlaus het volgende:
Kleine tip met betrekking tot het emailadres: er wordt daadwerkelijk een emailbevestiging verzonden. Dus als je een fake adres invoert moet je of heel zeker weten dat het emailadres echt niet bestaat of je moet even een tijdelijk/forward adres gebruik of iets dergelijks.
[..]
Ik verwacht eigenlijk nog twee betaalverzoeken. Omdat ik even (?) niet kan inloggen geen idee welke eerlijk gezegd.
Wacht ook nog op 2 betaalverzoeken van projecten in Maastricht die wat "langer nodig hadden"
Kan beter tegen winst dan tegen verlies.
pi_201130242
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 16:34 schreef Horsemen het volgende:

[..]
Transportdatum is niet deze maand ik heb hem ook nog niet gekregen
  maandag 30 augustus 2021 @ 09:20:20 #93
443453 InVestEerder
wie zaait zal oogsten
pi_201136417
Ik was even een paar dagen in Parijs en heb de crowdfundboel de boel gelaten..... Inmiddels weer helemaal bijgelezen op dit forum.
Het viel mij op dat sommigen het toch weer nodig vinden om specifiek te vermelden welke bedragen zij investeren. Dit voegt helemaal niets toe, in mijn ogen. Iedere lezer / investeerder is hier volstrekt gelijk. Laten we dat ook zo proberen te houden en om die reden wegblijven van de hoogte van individuele investeringsbedragen. Dat bedrag is alléén maar interessant voor de investeerder zelf....
pi_201138030
Ik heb drie dagen geleden mijn SIG-betalingen gedaan, zij het met de nodige argwaan. Ik ben heel benieuwd of, hoe en wanneer ze dit allemaal recht gaan trekken. De betalingen van 1 september worden een interessante test case.

Overigens blijft mijn betaling voor Amersfoort Spreeuwenstraat 217, in tegenstelling tot bij de andere projecten en ondanks een betaalbevestiging, staan op status 'Pending'. Van een een-op-een koppeling is dus geen sprake. Hebben meer mensen daar last van? Het zal er ook wel mee te maken hebben dat ik voor dat project vijf (!) betaalverzoeken kreeg voor één investering. Ik vrees daarom dat SIG voor een heleboel handwerk staat om alle betalingen van de afgelopen dagen uit te pluizen, en juist aan zorgvuldigheid ontbreekt het ze regelmatig. Ik houd m'n hart eerlijk gezegd vast...
pi_201138177
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 11:36 schreef Incitatus3 het volgende:

Overigens blijft mijn betaling voor Amersfoort Spreeuwenstraat 217, in tegenstelling tot bij de andere projecten en ondanks een betaalbevestiging, staan op status 'Pending'. Van een een-op-een koppeling is dus geen sprake. Hebben meer mensen daar last van? Het zal er ook wel mee te maken hebben dat ik voor dat project vijf (!) betaalverzoeken kreeg voor één investering. Ik vrees daarom dat SIG voor een heleboel handwerk staat om alle betalingen van de afgelopen dagen uit te pluizen, en juist aan zorgvuldigheid ontbreekt het ze regelmatig. Ik houd m'n hart eerlijk gezegd vast...
Amersfoort Spreeuwenstraat 217 staat bij mij op "paid" ik heb dan ook de betaling via de laatste mail (van de 3 mailtjes voor hetzelfde adres) gedaan.
pi_201138225
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 11:36 schreef Incitatus3 het volgende:
Ik heb drie dagen geleden mijn SIG-betalingen gedaan, zij het met de nodige argwaan. Ik ben heel benieuwd of, hoe en wanneer ze dit allemaal recht gaan trekken. De betalingen van 1 september worden een interessante test case.

Ja, ik heb hetzelfde, heb ze vanochtend maar een mailtje gestuurd hierover.
pi_201138233
NLI Herfinanciering motorvrachtschip M*rjo-R (ex Av*nce) staat open, loopt nog niet erg hard (22,2%)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_201138387
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 05:57 schreef KrekelJapie het volgende:

[..]
Bij het afronden van de betaling krijg je dit te zien. Ik heb me voor geschreven, maar kies waarschijnlijk om maar 1 van de 3 delen mee te pakken.
OK, weer wat geleerd. Jammer dat je dat als niet te zien krijgt als je al betaald hebt, dan kan je de voortgang zien.
Eigenlijk een waardeloos en onnodig traag systeem dit. Vrijblijvende voorinschrijvingen tot over 200% en dan vervolgens in groepjes mensen de kans geven om te betalen. De SIG en GVE manier werkt dan een stuk beter.
pi_201138787
quote:
14s.gif Op maandag 30 augustus 2021 11:49 schreef gaanmetdiebanaan het volgende:

[..]
Ja, ik heb hetzelfde, heb ze vanochtend maar een mailtje gestuurd hierover.
Ik loop tegen hetzelfde als jullie aan. Bij mij zijn de betalingen van spreeuwenstraat 277 opgeteld bij die van 217. En 217 zie ik nog niet staan. Project 217 is dus nog niet zichtbaar en spreeuwenstraat 277 is daardoor vier keer te veel betaald (ik had de 1 ook 4 keer groter meegenomen dan de andere).
Ook even over gemaild. Dit is geen blockchain technologie inderdaad.
pi_201138963
quote:
1s.gif Op maandag 30 augustus 2021 12:33 schreef Jaco078 het volgende:
Bij mij zijn de betalingen van spreeuwenstraat 277 opgeteld bij die van 217.
Oef... Als betalingen voor 217 bij die van 277 terecht kunnen komen, dan is de chaos nog een tikkie groter dan ik had verwacht. o|O Dat zou toch helemaal niet moeten kunnen? Projecten hebben toch een unieke code, neem ik aan? Dat het toevallig dezelfde straat is, zou administratief 0,0 moeten uitmaken. Als dit voorkomt, dan begin je bijna te vermoeden dat dit een verkeerd uitgevoerde handmatige correctie is van SIG.

Ik hoop maar dat het aan de 'ontvangende kant' van het systeem niet ook zo'n chaos is en de betalingen van pandeigenaren gewoon op de goede plek aankomen. Anders moet ik straks alle ontvangsten handmatig gaan zitten controleren... (voor de eerstkomende uitbetaling ben ik dat overigens sowieso van plan).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')