Ja lastig in de omgang sinds die autisme show.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 21:07 schreef Kanaroe het volgende:
Ik vind Filemon een vervelend kereltje anno 2021, voorheen leek ie mij wel oké
Wat gaat hij doen?quote:Op woensdag 6 oktober 2021 21:21 schreef Ama het volgende:
Ik zie door dit programma dat Filemon zelf ook weer op tv te zien is volgende maand.
Beetje lastig wel ja! Misschien ook door die scheiding.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 21:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja lastig in de omgang sinds die autisme show.
quote:Op donderdag 7 oktober 2021 00:20 schreef Nine. het volgende:
[..]
Linkje: https://www.televizier.nl(...)ik-heb-iemand-gedood
Is dit programma geannuleerd of zo? Volgens die link zou het op 5 okt. 20:25 NPO3 beginnen, maar toen was er Vier Handen Op Een Buik...quote:
Ja, blijkbaar is het uitgesteld. De startdatum in Televizier klopt inderdaad niet.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 10:20 schreef Fosive het volgende:
edit: ik had iets beter moeten zoeken, vanaf 12 november (https://www.npo3.nl/ik-heb-iemand-gedood/12-11-2021/BV_101406972)
Stefano. En die is echt zo. En daar heeft hij het zelf het moeilijkst mee. Ik heb wel sympathie voor die knul.quote:
Ja, ik denk ook dat hij 'zo' is. En ik mag hem ook wel.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 23:21 schreef praadje het volgende:
[..]
Stefano. En die is echt zo. En daar heeft hij het zelf het moeilijkst mee. Ik heb wel sympathie voor die knul.
Vorig jaar was er een docu over hem gemaakt ; Mijn naam is Stefano Keizers.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:12 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ja, ik denk ook dat hij 'zo' is. En ik mag hem ook wel.
Ben wel benieuwd naar zijn ouders n.a.v. zijn verhaal gisteren
Hee, bedankt! Dat ga ik eens bekijken.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:45 schreef praadje het volgende:
[..]
Vorig jaar was er een docu over hem gemaakt ; Mijn naam is Stefano Keizers.
https://www.npostart.nl/3doc/03-09-2020/BV_101401517
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:45 schreef praadje het volgende:
[..]
Vorig jaar was er een docu over hem gemaakt ; Mijn naam is Stefano Keizers.
https://www.npostart.nl/3doc/03-09-2020/BV_101401517
Art is vorig jaar ook bij hem geweest. Was ook leuk. Art over de vloerquote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:45 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Hee, bedankt! Dat ga ik eens bekijken.
rare snijboon inderdaad. Kan me voorstelen dat mensen zich ongemakkelijk bij hem voelen door zijn gedrag en manier van praten.quote:
Ga ik wellicht ook nog eens kijken, thanks.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:47 schreef StephanL het volgende:
[..]
[..]
Art is vorig jaar ook bij hem geweest. Was ook leuk. Art over de vloer
Hoezo moeilijk mee?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 23:21 schreef praadje het volgende:
[..]
Stefano. En die is echt zo. En daar heeft hij het zelf het moeilijkst mee. Ik heb wel sympathie voor die knul.
Ja ik kan dat niet precies uitleggen. Hij moet Stefano Keizers zijn, zijn alter ego. Zonder dat is hij zwaar depressief en heeft hij angststoornissen.quote:
Hoe gaat ze dat doen??? het programma is fake.quote:
Joh...quote:Op maandag 1 november 2021 18:08 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Hoe gaat ze dat doen??? het programma is fake.
Ze hebben aan iedere gemeente een brief gestuurd met de vraag of ze een grote woning of boerderij konden huren, deze boerderij staat op de nominatie om gesloopt te worden voor woningbouw.
Het naastgelegen tuinbouwbedrijf schijnt flink geholpen te helpen.......
quote:Op maandag 1 november 2021 18:08 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ze hebben aan iedere gemeente een brief gestuurd met de vraag of ze een grote woning of boerderij konden huren, deze boerderij staat op de nominatie om gesloopt te worden voor woningbouw.
In Ruinerwold staat er nog eentje vrijquote:Op maandag 1 november 2021 18:08 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Nopequote:Op maandag 1 november 2021 23:09 schreef praadje het volgende:
[..]
In Ruinerwold staat er nog eentje vrij
Toch schijnt ze er echt te wonen.quote:Op maandag 1 november 2021 18:08 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Het probleem is natuurlijk dat ze bij hoog en laag beweerd heeft er echt wonen, ze heeft uitgebreide intervieuws gegeven over haar reis terug naar de natuur en bla bla bla.quote:Op dinsdag 2 november 2021 07:51 schreef Stepperoller het volgende:
Genoeg zorgboerderijen die stoppen vanwege een onhoudbare financiële situatie en zulke panden worden vervolgens ook anti-kraak. Kan prima gecombineerd worden met zo'n programma. Zie ook niet waarom Ryanne zelf per definitie niet de anti-kraakbewoner zou kunnen zijn.
Hoef je echt geen tig gemeenten voor aan te schrijven. Gewoon Natuurmonumenten en Ad Hoc en je hebt waarschijnlijk al beet.
Denk je??quote:Op dinsdag 2 november 2021 07:49 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Toch schijnt ze er echt te wonen.
Maar ook ik vraag me af hoe ze een tweede seizoen in gaan vullen, op een beetje een natuurlijke manier. Er valt op een gegeven moment niet meer zoveel te rotzooien, daar buiten.
Is hij niet zo dan? Hij praat alsof hij een TIA heeft gehad.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
rare snijboon inderdaad. Kan me voorstelen dat mensen zich ongemakkelijk bij hem voelen door zijn gedrag en manier van praten.
Hoeft natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 2 november 2021 07:49 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Maar ook ik vraag me af hoe ze een tweede seizoen in gaan vullen, op een beetje een natuurlijke manier. Er valt op een gegeven moment niet meer zoveel te rotzooien, daar buiten.
Dat soort processen kunnen jaren duren.quote:Op zondag 29 mei 2022 19:42 schreef Nemrut het volgende:
Hopelijk is dit niet het laatste seizoen, want er wordt gekeken naar herinrichting van het gebied waar de boerderij staat.
Raven is toch helemaal geen 'boerderij-mens'.quote:Op dinsdag 2 november 2021 07:49 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |