Die oogt niet clean nee.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 19:24 schreef Raw85 het volgende:
Anouk kwam op mij over als iemand die zwaar aan de shit zitDe hele tijd heel over haar hoofd of armen wrijven, bijzondere blikken en enorm onrustig.
Maar dat is ze wel.quote:
Ik heb heel wat ongemakkelijke mensen meegemaakt maar ook heel wat mensen aan de shit, en dit kwam op mij meer over als het laatste.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
Denken als iemand ongemakkelijk doet dat diegene gelijk aan de drugs is![]()
Je zag dat ze dit niet gewoon is en dat ze uit haar comfortzone stapte. Dat is waarom ze wat ongemakkelijk deed. Ik vind het al heel wat voor haar om aan dit programma mee te doen, ik heb nog nooit een bewegend interview van haar gezien.
Ik hoop het voor haar.quote:
Ex-junkie.quote:
quote:Kwam het bij jou door de kinderen, dat je…
Onderbreekt: ‘Zeker. Dat is het. Daardoor ben ik gestopt, anders was ik net zo lang doorgegaan tot ik erbij was neergevallen.’
Waar moest je mee stoppen?
‘Met coke. Dat vond ik superlekker. Als ik daaraan begin, is er geen rem. Het was moeilijk om daarmee te stoppen. Daarom is voor mij die rust, reinheid en regelmaat van een druk gezinsleven zo goed.
quote:Op zondag 12 juni 2022 20:26 schreef FlippingCoin het volgende:
Was katja ook een van die BNers die destijds in de krant stond om vluchtelingen op te vangen?
Zolang ze dr muil maar houdtquote:
Dat hoop ik ook oprecht voor haar.quote:Op zondag 12 juni 2022 21:03 schreef Remco het volgende:
[..]
Nou en hoe, hoop echt dat ze de juiste hulp heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |