Ik hoop het. Maar ik vind het vrij magertjes. Zeker omdat zijn back ups er werkelijk geen hol van kunnen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 01:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Linssen staat na 2 wedstrijden al op 3. Echt niet uitgesloten dat die er 15-20 maakt
Gewoon 9 punten uit de eerste 3 wedstrijdenquote:Maccabi Haifa - Feyenoord
Donderdag 16 september 18:45 uur
Feyenoord - Slavia Praag
Donderdag 30 september 21:00 uur
Feyenoord - FC Union Berlin
Donderdag 21 oktober 18:45 uur
FC Union Berlin - Feyenoord
Donderdag 4 november 21:00 uur
Slavia Praag - Feyenoord
Donderdag 25 november 18:45 uur
Feyenoord - Maccabi Haifa
Donderdag 9 december 21:00 uur
Pff. Ik begin toch liever met een thuispotje.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 10:12 schreef hhh38 het volgende:
Nu het echte schema:
[..]
Gewoon 9 punten uit de eerste 3 wedstrijden
Gezien die wedstrijd op zondag erna wel, maar verder maakt dat niet zoveel uit toch?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 10:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Pff. Ik begin toch liever met een thuispotje.
Het is lekkerder om meteen met 3 punten te beginnen en inderdaad vooral vanwege de wedstrijd erna.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 10:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gezien die wedstrijd op zondag erna wel, maar verder maakt dat niet zoveel uit toch?
Lijkt me wel fijn om thuis te spelen in de laatste wedstrijd als plaatsing voor de volgende ronde nog op het spel staat
Aj, had nog niet bedacht dat dat ook voor de thuiswedstrijd geldt. Laat ze eens tot vrede komen daar.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 10:43 schreef Pistolero het volgende:
Ook helemaal kut dat je Ali dus in de eerste en laatste wedstrijd niet kan gebruiken.
zij spelen ook op donderdag, geen idee waarquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 10:40 schreef Scrummie het volgende:
Gvd, dan krijgen we dus Israel uit voor PSV uit. Vind ik niet leuk.
Thuis, tegen Sociedad.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
zij spelen ook op donderdag, geen idee waar
Schandalig. Zou Feyenoord dan ook vaker uit spelen dan thuis?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:25 schreef Maastoren het volgende:
Wat een onzin dat wij 5 keer uit spelen na een Europese wedstrijd.
Vliegtickets kosten 72 euro, ben wat maten hyped aan het maken om die kant op te gaan. Rest van het weekend in de Berghainquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 10:35 schreef Caland het volgende:
Voor de zekerheid toch maar een hotelletje Berlijn geboekt.
Voor een paar tientjes rij je erheen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:32 schreef leeroy het volgende:
[..]
Vliegtickets kosten 72 euro, ben wat maten hyped aan het maken om die kant op te gaan. Rest van het weekend in de Berghain
Ja, daar gaat de UEFA geen rekening mee houden natuurlijkquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:25 schreef Maastoren het volgende:
Wat een onzin dat wij 5 keer uit spelen na een Europese wedstrijd.
Dat is aardig. Al weet ik niet of het interessant is om vorig seizoen nog een keer te herbeleven. Met hoofdrolspelers die inmiddels al lang en breed fertrokken zijn.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 14:09 schreef Caland het volgende:
Nice, brief van Feyenoord met een code voor een maand gratis Disney.
Nee dat is de schuld van de KNJB natuurlijkquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, daar gaat de UEFA geen rekening mee houden natuurlijk
Dat zeg ik ook nergens.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, daar gaat de UEFA geen rekening mee houden natuurlijk
Hier ook. Wat een rommel bieden ze toch aan. Het is een uitgeklede versie van Netflix. Snel opzeggen als die Feyenoord docu erop zit.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 14:09 schreef Caland het volgende:
Nice, brief van Feyenoord met een code voor een maand gratis Disney.
Per week.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier ook. Wat een rommel bieden ze toch aan. Het is een uitgeklede versie van Netflix. Snel opzeggen als die Feyenoord docu erop zit.
Is er nu al bekend of je het kan bingewatchen of pleuren ze één aflevering per week online?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |