Gelijk geëindigd met Gala zie ik, die konden er geen klote van. *op basis van de twee potjes tegen PSV waar ze wel spelers misten.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hutchinson? Geen idee verder
Met het Belgische coëfficiënt gaat het niet zo goed.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:13 schreef LordVoldermort het volgende:
Leuke potjes wel voor Brugge
Vorig jaar waren ze toch bijna door , dit jaar kansloos.quote:
Heb jij ooit Sporting of Besiktas zien spelen?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:13 schreef BB-King het volgende:
Op zich heeft Ajax niet slecht geloot.
Dortmund is lastig maar Sporting en Besiktas moeten ze kunnen hebben.
Aan de onderkant op korte termijn Schotland en Oostenrijk. Als Nederland echt heel goed gaat draaien en naar boven wil kijken dan Frankrijk en Portugal.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie zijn onze concurrenten op de coefficientenlijst? België, Portugal, Schotland toch?
Zal Brugge weinig uitmaken lijkt mij. Die hebben smerig veel geld inmiddelsquote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Met het Belgische coëfficiënt gaat het niet zo goed.
Makkelijker dan PSG en City toch?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Heb jij ooit Sporting of Besiktas zien spelen?
Portugal is op zich na komend jaar niet zo heel ver weg. Als er lekker wordt gedraaid op alle fronten kan dat nog bestquote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Aan de onderkant op korte termijn Schotland en Oostenrijk. Als Nederland echt heel goed gaat draaien en naar boven wil kijken dan Frankrijk en Portugal.
Zenit is a different cook.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:13 schreef LordVoldermort het volgende:
Juventus en Chelsea loten ook vaak easy
Hebben vorige week al een paar wedstrijden in Mongolie gespeeld dus 42/60. Ruud Vormer heeft het wedstrijdformulier ingevuld.quote:
Dat kijkt alleen Stijn.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:15 schreef Caland het volgende:
Lille
Sevilla
Salzburg
Wolfsburg
Die gaan we overslaan
Qua naam had Besiktas in groep E gemogenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:14 schreef El-Stinho het volgende:
A1. Manchester City (Engeland)
A2. Paris Saint-Germain (Frankrijk)
A3. RB Leipzig (Duitsland)
A4. Club Brugge (België)
B1. Atlético Madrid (Spanje)
B2. Liverpool (Engeland)
B3. FC Porto (Portugal)
B4. AC Milan (Italië)
C1. Sporting CP (Portugal)
C2. Borussia Dortmund (Duitsland)
C3. Ajax (Nederland)
C4. Besiktas (Turkije)
D1. Internazionale (Italië)
D2. Real Madrid (Spanje)
D3. Shakthar Donetsk (Oekraïne)
D4. Sheriff Tiraspol (Moldavië)
E1. Bayern München (Duitsland)
E2. FC Barcelona (Spanje)
E3. SL Benfica (Portugal)
E4. Dynamo Kyiv (Oekraïne)
F1. Villarreal (Spanje)
F2. Manchester United (Engeland)
F3. Atalanta (Italië)
F4. Young Boys (Zwitserland)
G1. Lille OSC (Frankrijk)
G2. Sevilla (Spanje)
G3. RB Salzburg (Oostenrijk)
G4. VfL Wolfsburg (Duitsland)
H1. Chelsea (Engeland)
H2. Juventus (Italië)
H3. Zenit (Rusland)
H4. Malmö FF (Zweden)
Ik kijk F.quote:
Halsema-uit altijd lastigquote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:16 schreef Caland het volgende:
Besiktas in Amsterdam gaat ook wel een leuk dagje worden voor de politie
*Shakhtarquote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:14 schreef El-Stinho het volgende:
A1. Manchester City (Engeland)
A2. Paris Saint-Germain (Frankrijk)
A3. RB Leipzig (Duitsland)
A4. Club Brugge (België)
B1. Atlético Madrid (Spanje)
B2. Liverpool (Engeland)
B3. FC Porto (Portugal)
B4. AC Milan (Italië)
C1. Sporting CP (Portugal)
C2. Borussia Dortmund (Duitsland)
C3. Ajax (Nederland)
C4. Besiktas (Turkije)
D1. Internazionale (Italië)
D2. Real Madrid (Spanje)
D3. Shakthar Donetsk (Oekraïne)
D4. Sheriff Tiraspol (Moldavië)
E1. Bayern München (Duitsland)
E2. FC Barcelona (Spanje)
E3. SL Benfica (Portugal)
E4. Dynamo Kyiv (Oekraïne)
F1. Villarreal (Spanje)
F2. Manchester United (Engeland)
F3. Atalanta (Italië)
F4. Young Boys (Zwitserland)
G1. Lille OSC (Frankrijk)
G2. Sevilla (Spanje)
G3. RB Salzburg (Oostenrijk)
G4. VfL Wolfsburg (Duitsland)
H1. Chelsea (Engeland)
H2. Juventus (Italië)
H3. Zenit (Rusland)
H4. Malmö FF (Zweden)
Deze komt niet in de OPquote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
A = Leuk voor de top 3
B = Top en eindelijk een keer een kutloting voor Porto
C = Wel een mooie open groep, maar wel weer minder balans dan in G en ook geen echte topteams.
D = Herhaling van vorig jaar maar dan saaier
E = Wel prima, kan nog wel wat gebeuren, maar kan ook snel klaar zijn
F = Ook wel aardig
G = Gebalanceerd maar Wolfsburg en Lille tsja
H = Kutgroep deluxe
E en F zijn ook nog wel potentieel vermakelijk. Groep G is spannend maar dat zendt alleen Ziggy uit en Groep H cancelen wij.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
Enige jammer van deze loting is dat Ajax tegelijk met groep A en B is.
Atléti v Liverpool >> Ajax v Besiktas/Sportingquote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:19 schreef El-Stinho het volgende:
Alleen jammer dat ik Atlético niet kan zien omdat tegelijk met Ajax.
Verder zeer tevreden met deze loting.
Ik heb zo'n zin in Simeone die terugkeert op Anfield na de show van maart 2020.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:20 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Atléti v Liverpool >> Ajax v Besiktas/Sporting
Users zoals @Tarado ja.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:19 schreef maxi-mus het volgende:
Nu al zin in de T koppen dat Ajax deze poule MOET doorkomen terwijl ze de tegenstanders behalve Haaland = Dortmund totaal niet kennen.
'Ajax aan stand verplicht deze zwakke poule door te komen'.
Als we zo doordoen spelen we straks tegen Sheriff Tiraspol voor een plaatsje in de CLquote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:14 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Zal Brugge weinig uitmaken lijkt mij. Die hebben smerig veel geld inmiddels
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:32 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Users zoals @:Tarado ja.
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:55 schreef Oriente het volgende:
Weer Messi vs. Ronaldo dus met City - PSG
Altijd? Onzin.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:30 schreef xminator het volgende:
Damn, hoe kan het dat ajax altijd zulke makkelijke tegenstanders loot?
Wel interessant wie er met Bayern doorgaat.quote:Op dinsdag 14 september 2021 08:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Groep E-H heeft nauwelijks leuke potjes. Kan me niet voorstellen dat Bayern - Barca minder wordt dan 2x een slachting voor Barca. Dat is toch wel zo'n matig elftal..
Mijn voorspelling vandaag is dat Barça knap stand gaat houdenquote:Op dinsdag 14 september 2021 08:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Groep E-H heeft nauwelijks leuke potjes. Kan me niet voorstellen dat Bayern - Barca minder wordt dan 2x een slachting voor Barca. Dat is toch wel zo'n matig elftal..
Waarop gebaseerd? Bayern mist niemand en draait weer als een trein.quote:Op dinsdag 14 september 2021 09:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mijn voorspelling vandaag is dat Barça knap stand gaat houden
Ze waren tegen Getafe ook niet best en Athletic Club heeft ze 60 minuten de wedstrijd uit gepresst. Het zou me verbazen allemaal.quote:Op dinsdag 14 september 2021 09:14 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Waarop gebaseerd? Bayern mist niemand en draait weer als een trein.
Koeman is eigenlijk altijd goed in grote wedstrijdenquote:Op dinsdag 14 september 2021 09:14 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Waarop gebaseerd? Bayern mist niemand en draait weer als een trein.
Maar ze hebben vorig seizoen geen enkele clash tegen Real Madrid/Atlético gewonnen en gefaald in de CL.quote:Op dinsdag 14 september 2021 09:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Koeman is eigenlijk altijd goed in grote wedstrijden
als underdog wel ja maar voorin met Luuk? Dat is toch wel armoequote:Op dinsdag 14 september 2021 09:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Koeman is eigenlijk altijd goed in grote wedstrijden
Je kan moeilijk ontkennen dat ze nu underdog zijn. Als Luuk speelt trek ik m'n statement wel terug overigensquote:Op dinsdag 14 september 2021 09:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
als underdog wel ja maar voorin met Luuk? Dat is toch wel armoe
Ze hebben weinig keus met alleen Memphis, Luuk de Jong en de 18-jarige Demir als andere fitte optie.quote:Op dinsdag 14 september 2021 09:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je kan moeilijk ontkennen dat ze nu underdog zijn. Als Luuk speelt trek ik m'n statement wel terug overigens
Dat is dus plan B vanaf minuut 1quote:Op dinsdag 14 september 2021 09:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ze hebben weinig keus met alleen Memphis, Luuk de Jong en de 18-jarige Demir als andere fitte optie.
quote:XI del #SevillaFC 🆚 @RedBullSalzburg ⤵️
Bono - J. Navas, Koundé, Diego Carlos, Acuña - Fernando, Jordán, Rakitic - Suso, Papu Gómez - En-Nesyri
Köhn; Kristensen, Solet, Wöber, Ulmer; Sucic, Aaronson, Camara, Seiwald; Sesko, Adeyemi
Wöber keert terug in Nervión, dat intermezzo had je ook nog.quote:De brede bank van Sevilla in volle glorie
Dmitrovic, Alfonso Pastor, Montiel, Augustinsson, Rekik, Ocampos, Munir, Rafa Mir, Óscar, Lamela, Delaney y Óliver Torres
Gevoelsmatig doet Mantingh echt elke wedstrijd van United.quote:Op dinsdag 14 september 2021 18:46 schreef Bolasie het volgende:
Albert Mantingh; het houdt niet op, niet vanzelf.
Wat is er in Sevilla aan de hand? Scheidsrechter dronken of lompe verdedigers?quote:Op dinsdag 14 september 2021 19:37 schreef El-Stinho het volgende:
Adeyemi, die kende ik niet. Leuke voetballer.
Jaquote:Op dinsdag 14 september 2021 19:49 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wat is er in Sevilla aan de hand? Scheidsrechter dronken of lompe verdedigers?
Hij werd wel geduwd ..quote:Op dinsdag 14 september 2021 19:57 schreef TweedeKlum het volgende:
Da's gewoon geel voor een schwalbe.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 14 september 2021 19:40 schreef PowerLoungen het volgende:
JAAAAA LUUK DE JONG KAN ZIJN DEBUUT MAKEN
Sevilla is echt wanstaltig slecht.quote:Op dinsdag 14 september 2021 20:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Goede tweede gele kaart voor En-Nesyri @:El-Stinho
Die heeft een goede verdediger naast zich nodig, dan lijkt hij nog aardig.quote:Op dinsdag 14 september 2021 20:11 schreef LordVoldermort het volgende:
Varane is ook zo'n ontzettend overschatte verdediger
Dat krijg je zonder Luuk.quote:Op dinsdag 14 september 2021 20:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sevilla is echt wanstaltig slecht.
Dit krijg je met Luuk:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
Wat haalt die soms t niveau van Telstarquote:Op dinsdag 14 september 2021 20:34 schreef PowerLoungen het volgende:
Pogba ook altijd lekker scherp als het niet gaat.
De term mooi-weer voetballer past perfect bij die jongenquote:Op dinsdag 14 september 2021 20:38 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wat haalt die soms t niveau van Telstar
Zijn tweede naam is Labile....quote:Op dinsdag 14 september 2021 20:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De term mooi-weer voetballer past perfect bij die jongen
Hans Nijland aan de telefoon die hem naar het mooie Euroborg wil halen.quote:Op dinsdag 14 september 2021 20:40 schreef Oriente het volgende:
[..]
Zijn tweede naam is Labile....
Wat wil je nog meer?
Villarreal en Atalanta zullen toch wel iets kunnen uitrichten?quote:Op dinsdag 14 september 2021 20:39 schreef LordVoldermort het volgende:
Wat een afgang. Jammer dat United in zo'n easy poule zit en nog wel doorrolt
Van wie won Villarreal de UEL-finale?quote:Op dinsdag 14 september 2021 20:39 schreef LordVoldermort het volgende:
Wat een afgang. Jammer dat United in zo'n easy poule zit en nog wel doorrolt
Liever dan de domheid van Boskamp.quote:Op dinsdag 14 september 2021 20:41 schreef Pedroso het volgende:
Marco zet weer een paar deuren open.
Schelvisgodquote:Op dinsdag 14 september 2021 20:56 schreef El-Stinho het volgende:
Emile Schelvis bij Villarreal v Atalanta, mijn avond is goed.
Heeft hij nog feiten over Italië?quote:Op dinsdag 14 september 2021 20:56 schreef El-Stinho het volgende:
Emile Schelvis bij Villarreal v Atalanta, mijn avond is goed.
Dat hele elftal van Barca is toch pure armoede..quote:Op dinsdag 14 september 2021 20:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Barcelona CL kijken met Luuk de Jong en Memphis Depay in de basis. Dat had ik niet verwacht in 2015. Wat zeg ik, in 2020 nog niet.
Twee weken terug zelfs niet. Bizar.
Even wachten......quote:Op dinsdag 14 september 2021 20:58 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Heeft hij nog feiten over Italië?
Alleen de keeper zou in de Eredivisie bij elke club basis staan.quote:Op dinsdag 14 september 2021 20:59 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat hele elftal van Barca is toch pure armoede..
quote:Op dinsdag 14 september 2021 20:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Alleen de keeper zou in de Eredivisie bij elke club basis staan.
Frenkie zou banken voor Toornstra?quote:Op dinsdag 14 september 2021 20:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Alleen de keeper zou in de Eredivisie bij elke club basis staan.
Toornstragod.quote:Op dinsdag 14 september 2021 21:00 schreef Naesala_1981 het volgende:
[..]
Frenkie zou banken voor Toornstra?
sowiesoquote:Op dinsdag 14 september 2021 21:00 schreef Naesala_1981 het volgende:
[..]
Frenkie zou banken voor Toornstra?
Tja, bezuinigen hè. Pekskes uit Alanya.quote:Op dinsdag 14 september 2021 21:01 schreef -XOR- het volgende:
Dat tenue van Barca, wat een hemeltergend lelijke combo
Bij zijn geboorte.quote:Op dinsdag 14 september 2021 21:00 schreef -XOR- het volgende:
Busquets speelde ooit met Messi, Xavi en Iniesta. Waar is het misgegaan met die jongen?
Jouw posts.quote:Op dinsdag 14 september 2021 21:07 schreef tong80 het volgende:
Wat is meer horror, Schelvis of de Vos ?
'Uw' voor jou.quote:
Graag of niet biatchquote:Op dinsdag 14 september 2021 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Helaas zit ik thuis en heb ik weinig te doen. Dan toch maar dittem.
Ronald is een emotie-eter.quote:Op dinsdag 14 september 2021 21:16 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Gijp moet duidelijk weer een opmerking over cm ontsluiting bij Koeman maken.
Die van nek?quote:
De commentator zei Rieks en hij leek er wel opquote:
Die speelt bij Malmeu ja.quote:Op dinsdag 14 september 2021 21:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De commentator zei Rieks en hij leek er wel op
Sterke vermoedens maar ik kan het nog niet bewijzen
Het riekt er wel naar dat hij het is.quote:Op dinsdag 14 september 2021 21:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De commentator zei Rieks en hij leek er wel op
Sterke vermoedens maar ik kan het nog niet bewijzen
Waarom, juich jij voor HET VLAGGETJE?quote:Op dinsdag 14 september 2021 21:19 schreef 3rr0r het volgende:
Die zou mooi geweest zijn, Memph naar Frenkie, naar Luuk, gol
Dat is mooi! (Verder 'tongue in cheek' omdat er de nodige mensen zijn hier die daar op neerkijken)quote:Op dinsdag 14 september 2021 21:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom, juich jij voor HET VLAGGETJE?
Ter Stegen is ongeveer 5 klasses beter als dat Groesbeekse jankgezichtquote:Op dinsdag 14 september 2021 21:27 schreef Naesala_1981 het volgende:
Die waren in dit Barca wel toppers geweest ja.
Cillessen was de beste spits geweest op dit moment.quote:Op dinsdag 14 september 2021 21:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ter Stegen is ongeveer 5 klasses beter als dat Groesbeekse jankgezicht
Ik vind Ter Stegen niet meer zo goed als een paar jaar terug eigenlijk. Hij is natuurlijk wel beter dan Jesper. Maar als je Luuk in de basis zet, dan ben je niet ver af van het niveau Affelay en Cillesen.quote:Op dinsdag 14 september 2021 21:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ter Stegen is ongeveer 5 klasses beter als dat Groesbeekse jankgezicht
Affelay was een prima speler die geblesseerd raakte.quote:Op dinsdag 14 september 2021 21:32 schreef Naesala_1981 het volgende:
[..]
Ik vind Ter Stegen niet meer zo goed als een paar jaar terug eigenlijk. Hij is natuurlijk wel beter dan Jesper. Maar als je Luuk in de basis zet, dan ben je niet ver af van het niveau Affelay en Cillesen.
Geluk dwing je af allen.quote:
Hij was idd een goede speler, maar beetje te veel type postbode. Om er ff eenMario Beentje uit te gooien: "Ik weet niet of Affelay mee zou kunnen komen in het huidige fysieke en op snelheid drijvende voetbal."quote:Op dinsdag 14 september 2021 21:33 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Affelay was een prima speler die geblesseerd raakte.
Als we genereus zijn hebben ze 7 problemenquote:Op dinsdag 14 september 2021 21:36 schreef Pedroso het volgende:
Barca heeft een probleem. Of eigenlijk 11 problemen.
Al besproken.quote:Op dinsdag 14 september 2021 21:42 schreef Caland het volgende:
Ze gooien steeds de hoge bal op de verkeerde De Jong
Ze zijn nu van hun ronaldo balast afquote:Op dinsdag 14 september 2021 21:48 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Juventus gaat een wedstrijd winnen; het is niet te geloven.
Ze zijn eindelijk van hun Ronaldo ballast afquote:Op dinsdag 14 september 2021 21:48 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Juventus gaat een wedstrijd winnen; het is niet te geloven.
Ik hoorde hem vorige week nog zelf zeggen dat niet iedere scheet op Twitter hoeftquote:Op dinsdag 14 september 2021 21:44 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
Maarten Wijffels dames en heren
quote:Op dinsdag 14 september 2021 21:50 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ze zijn nu van hun ronaldo balast af
[..]
Ze zijn eindelijk van hun Ronaldo ballast af
Wij hopen op de uitschakeling van Joenaaited.quote:Op dinsdag 14 september 2021 21:51 schreef El-Stinho het volgende:
Manu Trigueros draagt Villarreal. Best een interessante pot tegen Atalanta, 1-1 is terecht maar best wat moodswings.
Beginnerspech.quote:
quote:Op dinsdag 14 september 2021 21:53 schreef Bugno3 het volgende:
Op RTL nu Ron Vlaar, die er bij zit als een echte Mr. Bigstar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |