Ohhhh en ik heb het eerder koudquote:
Dit vind ik zelf nog wel de irritantste.quote:Op maandag 6 september 2021 13:13 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Ohhhh en ik heb het eerder koudElk voordeel heb ze nadeel
Freakin 26 gradenquote:Op maandag 6 september 2021 13:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit vind ik zelf nog wel de irritantste.![]()
Al ga ik daar komende week als het goed is weinig last van hebben.
Herkenbaar ja!quote:Op maandag 6 september 2021 13:13 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Ohhhh en ik heb het eerder koudElk voordeel heb ze nadeel
Ik heb er ook mooi een vrije middag ingegooid hier.quote:Op maandag 6 september 2021 13:18 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Freakin 26 graden
Afgelopen winter had ik het wel écht koud elke keer, maar ik vertik het om de CV hoger te zetten
Rustig aan jijquote:Op maandag 6 september 2021 12:13 schreef LPFAN het volgende:
Kaasbroodjes
Ik heb echt compleet geen energie vandaag en ben ook niet echt lekker dus maar even een rustig dagje.
Ik denk dat ik te veel van mijn lichaam heb gevraagd afgelopen week.
Zo flink wat stappen zeg, top!quote:Op maandag 6 september 2021 16:42 schreef minilot het volgende:
Rustdagje na bijna 40k stappen gisteren bovenop de krachttraining. Yikes!
Sowieso vandaag teveel spierpijn voor wat dan ook.
Lijst!
B: Uurtje gewandeld.
T: Koffie, afsnijdsels nog warme espressobrownies
D: Versgemaakte tomaten-wortelsoep met pesto en een kaas/ui-bolletje. Toe een flink stuk van voornoemde brownie en een handje frambozen.
Nja nou, deel ervan jammerlijk veroorzaakt door niet precies meer weten waar de auto op de parkeerplaats stond bij het in het donker verlaten van de Eftelingquote:
Oopsquote:Op maandag 6 september 2021 16:49 schreef minilot het volgende:
[..]
Nja nou, deel ervan jammerlijk veroorzaakt door niet precies meer weten waar de auto op de parkeerplaats stond bij het in het donker verlaten van de Efteling
Bohquote:Op maandag 6 september 2021 16:45 schreef LPFAN het volgende:
Straks 'nachos'![]()
Koolhydraatarme wraps in stukjes met gehakt, paprika, mais kaas en creme fraice
Ik heb deze: https://www.ah.nl/product(...)-carb-tortilla-wrapsquote:
Ha, die ga ik eens proberen. Voor die steevast kortstondige vlaag van koolhydraatarmheid die eens in de paar weken door dit huis waaitquote:Op maandag 6 september 2021 16:57 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ik heb deze: https://www.ah.nl/product(...)-carb-tortilla-wraps
Ik gooi ze straks een paar minuten in de airfryer zodat ze krokant worden
Haha. Ik merk sinds ik minder koolhydraten eet dat mijn energie beter is over de hele dag heen dus zulke dingen heb ik nu wel bijna standaard in huis ;pquote:Op maandag 6 september 2021 16:59 schreef minilot het volgende:
[..]
Ha, die ga ik eens proberen. Voor die vlaag van koolhydraatarmheid die eens in de paar weken kortstondig door dit huis waait![]()
Carrrrrrbs :8
Hahaquote:Op maandag 6 september 2021 17:03 schreef minilot het volgende:
Ik eet überhaupt pas 's avonds dus als ik na een al te enthousiast carbfest slaperig raak dan ga ik gewoon vroeg naar bed
Super CotS! Goed gedaanquote:Op maandag 6 september 2021 17:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
eten ging goed vandaag! Geen stress wel genoeg
Das wel lastig idd dat er dan een onverwachte eter er bij komt.quote:Op maandag 6 september 2021 18:58 schreef Declan-Harp het volgende:
Mijn zoon keek het eten bijna uit vriendje z'n bord, hij heeft ook 3x gevraagd of hij al vol zatFavoriete pasta, vandaar. Hij zit nu aan 2 extra boterhammen.
Best onhandig soms, dat werkelijk álles hier in huis op precies 2 man is afgestemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |