Nee, ik heb geld betaald om eventjes te wachten totdat ik mijn cijfers heb gepubliceerd,quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:09 schreef Federer-fan het volgende:
De GP op Spa is een beetje uitgesteld, tot 15.20 u. Zou echt lachen zijn als dat is om gelijk te lopen met het Coronadashboard.
Goed idee, want anders zijn ook de mensen daar nog aan het wachten op jouw cijfers en zijn ze minder geconcentreerd bezig met die race.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:14 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Nee, ik heb geld betaald om eventjes te wachten totdat ik mijn cijfers heb gepubliceerd,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besmettingcijfers dinsdag 3 t/m maandag 9 augustus:
Daling t.o.v. week ervóór: 20,5%
dinsdag: 2.184
woensdag: 2.763
donderdag: 3.352
vrijdag: 2.907
zaterdag: 2.392
zondag: 2.292
maandag: 2.026
totaal: 17.916
Besmettingcijfers dinsdag 10 t/m maandag 16 augustus:
Daling t.o.v. week ervóór: 9,0%
dinsdag: 2.161
woensdag: 2.112
donderdag: 2.563
vrijdag: 2.677
zaterdag: 2.303
zondag: 2.253
maandag: 2.228
totaal: 16.297
Besmettingcijfers dinsdag 17 t/m maandag 23 augustus:
Stijging t.o.v. week ervóór: 4,5%
dinsdag: 2.306
woensdag: 2.777
donderdag: 2.488
vrijdag: 2.209
zaterdag: 2.408
zondag: 2.453
maandag: 2.390
totaal: 17.031
Besmettingcijfers dinsdag 24 t/m maandag 30 augustus:
(Voorlopige) Wijziging t.o.v. week ervóór: + 5,3%
dinsdag: 2.437
woensdag: 2.828
donderdag: 2.594
vrijdag: 2.815
zaterdag: 2.450
zondag: 2.289
maandag:
totaal: 17.980 (Extrapolatie op basis van de weekcijfers tot nu toe:)
![]()
Gelijk heb je! Maar ik snap ook dat je nog even doorgaat. Mensen hechten er inderdaad waarde aan en verwachten het dan ook. Net als hier op het topic langskomen, het gaat niet alleen om de besmettingen bv te volgen, je wil toch een beetje het verloop zien, de meningen van anderen lezen, het delen met elkaar, stukje gezelligheid. Maar ergens houdt het een keer op ja, maar wanneer komt dat moment? Ik ben er nog niet uit.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:50 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Ik merk ook echt aan mijzelf dat Corona mij ook veel minder bezighoud dan voorheen. Ja, ik publiceer de cijfertjes. Waarom?, Mensen hechten er waarde aan, vandaar ga ik er voorlopig nog mee door. Maar zodra de versoepelingen op 20 september groen licht krijgen, gaat Ollie de Cijfertjesman rentenieren op een tropisch eiland.
Er komt een moment dat het klaar is inderdaad, komende weken gaan de cijfers vast wel meer dalen......En verder, het is echt fijn om in dit topic te zijn!quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:18 schreef Sangha het volgende:
[..]
Gelijk heb je! Maar ik snap ook dat je nog even doorgaat. Mensen hechten er inderdaad waarde aan en verwachten het dan ook. Net als hier op het topic langskomen, het gaat niet alleen om de besmettingen bv te volgen, je wil toch een beetje het verloop zien, de meningen van anderen lezen, het delen met elkaar, stukje gezelligheid. Maar ergens houdt het een keer op ja, maar wanneer komt dat moment? Ik ben er nog niet uit.
Stabiliteit op en top. Alleen een stijging op de IC instroom, maar die wordt behoorlijk gecompenseerd door een dezelfde stijging qua uitstroom op de ICquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:20 schreef Oliver23 het volgende:
De Weekcijfers
Patiënten met een Covid-19 infectie op IC afdelingen van de Nederlandse ziekenhuizen
Stijging: 2,3%
[ afbeelding ]
Patiënten met een Covid-19 infectie op Verpleegafdelingen van de Nederlandse ziekenhuizen
Daling: 5,2%
[ afbeelding ]
Instroom Patiënten met een Covid-19 infectie op IC afdelingen van de Nederlandse ziekenhuizen
Stijging: 26,1%
[ afbeelding ]
Instroom Patiënten met een Covid-19 infectie op Verpleegafdelingen van de Nederlandse ziekenhuizen
Daling: 0,2%
[ afbeelding ]
Uitstroom Patiënten met een Covid-19 infectie op IC afdelingen van de Nederlandse ziekenhuizen
Stijging: 50,0%
[ afbeelding ]
Uitstroom Patiënten met een Covid-19 infectie op Verpleegafdelingen van de Nederlandse ziekenhuizen
Daling: 1,3%
[ afbeelding ]
Sterftegevallen gerelateerd aan een Covid-19 infectie
Stijging: 2,3%
[ afbeelding ]
Zeker fijn, heb het standaard openstaan op de pc en als ik achter de pc bezig ben hou ik het altijd in de gaten.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:20 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Er komt een moment dat het klaar is inderdaad, komende weken gaan de cijfers vast wel meer dalen......En verder, het is echt fijn om in dit topic te zijn!
Ja precies, eigenlijk kom ik niet eens meer in het algemene topicquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:22 schreef Sangha het volgende:
[..]
Zeker fijn, heb het standaard openstaan op de pc en als ik achter de pc bezig ben hou ik het altijd in de gaten.
Zelfs een PSV supporter die geboren en getogen is in Utrecht genoot enormquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:25 schreef GereDathan het volgende:
Mooie cijfers en mooie wedstrijd gezien net, top!
Wel vreemd dat de afdeling al paar weken gestaag daalt en de IC juist stijgt. Dat kan ik lastig rijmen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:21 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Stabiliteit op en top. Alleen een stijging op de IC instroom, maar die wordt behoorlijk gecompenseerd door een dezelfde stijging qua uitstroom op de IC
Misschien komt het door lange ligtijden op de IC's en doordat sommige mensen natuurlijk van de verpleeg naar de IC gaan.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:54 schreef Brad het volgende:
[..]
Wel vreemd dat de afdeling al paar weken gestaag daalt en de IC juist stijgt. Dat kan ik lastig rijmen.
Ah ok! Ik ben daar zelf nog nooit geweest, dit is de enige qua covid die ik lees en volg, gewoon omdat ik de negativiteit, angstberichten en reacties liever niet lees. Geeft me allemaal stress.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja precies, eigenlijk kom ik niet eens meer in het algemene topic
Inderdaad!quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:26 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ah ok! Ik ben daar zelf nog nooit geweest, dit is de enige qua covid die ik lees en volg, gewoon omdat ik de negativiteit, angstberichten en reacties liever niet lees. Geeft me allemaal stress.![]()
Deze topicreeks helpt mij echt en geeft me rust doordat het hier met een positieve inslag wordt gemeld, maar ook realistisch is. Tevens is er een fijne, vriendelijke vibe die het gewoon fijn maakt hier langs te komen.
En humor.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:26 schreef Sangha het volgende:
[..]
Deze topicreeks helpt mij echt en geeft me rust doordat het hier met een positieve inslag wordt gemeld, maar ook realistisch is. [...]
Het lijkt erop alsof er een lichte daling te zien is in alle cijfers, het is niet onaannemelijk dat we wat gaan dalen. Maar helaas is Corona ook koffiedik kijken gebleken, dus je weet het nooit.quote:Op maandag 30 augustus 2021 07:53 schreef Sangha het volgende:
Best wel weer benieuwd naar de cijfers van deze week, gaan we op dit plateau blijven of duiken we er weer eens onder?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |