Haha verkeerd gelezen dan sorry.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 14:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik doelde op de dikgedrukte tekst......qua vaccinaties na de vakantie inhalen....
Goeie nuancering weer, ik zit toch het meeste te denken aan dat het gros nog terug moet komen of nu terug komt, maar het gros is inderdaad al lang en breed weer back at home. Stelt wel weer gerust!quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 15:11 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Haha verkeerd gelezen dan sorry.
Maar dat zal in midden en zuid ook wel weer aan het lopen zijn, de meeste mensen gaan niet de laatste weken van de vakantie weg. Een groot deel van midden Nederland, waar ik woon, is al lang en breed weer thuis.
Het is in ieder geval fijn als veel mensen weer in het land zijn, scheelt hoop inkomst van buitenlandse besmettingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besmettingcijfers dinsdag 3 t/m maandag 9 augustus:
Daling t.o.v. week ervóór: 20,5%
dinsdag: 2.184
woensdag: 2.763
donderdag: 3.352
vrijdag: 2.907
zaterdag: 2.392
zondag: 2.292
maandag: 2.026
totaal: 17.916
Besmettingcijfers dinsdag 10 t/m maandag 16 augustus:
Daling t.o.v. week ervóór: 9,0%
dinsdag: 2.161
woensdag: 2.112
donderdag: 2.563
vrijdag: 2.677
zaterdag: 2.303
zondag: 2.253
maandag: 2.228
totaal: 16.297
Besmettingcijfers dinsdag 17 t/m maandag 23 augustus:
Stijging t.o.v. week ervóór: 4,5%
dinsdag: 2.306
woensdag: 2.777
donderdag: 2.488
vrijdag: 2.209
zaterdag: 2.408
zondag: 2.453
maandag: 2.390
totaal: 17.031
Besmettingcijfers dinsdag 24 t/m maandag 30 augustus:
(Voorlopige) Wijziging t.o.v. week ervóór: + 9,1%
dinsdag: 2.437
woensdag: 2.828
donderdag: 2.594
vrijdag: 2.815
zaterdag:
zondag:
maandag:
totaal: 18.680 (Extrapolatie op basis van de weekcijfers tot nu toe:)
![]()
Dank je wel. De schouders eronder inderdaad, maar met resultaat.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 14:31 schreef GereDathan het volgende:
Hard gewerkt @:Oliver23 en @:Federer-Fan, mooi stabiel!
Nou hier in de straat zijn er een aantal gezinnen nog niet thuis hoor, maar zal inderdaad nog maar een paar dagen duren. Eigenlijk zouden ze bij scholen prikbussen moeten neerzetten, heb je ze meteen bij elkaarquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 15:11 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Haha verkeerd gelezen dan sorry.
Maar dat zal in midden en zuid ook wel weer aan het lopen zijn, de meeste mensen gaan niet de laatste weken van de vakantie weg. Een groot deel van midden Nederland, waar ik woon, is al lang en breed weer thuis.
Het is in ieder geval fijn als veel mensen weer in het land zijn, scheelt hoop inkomst van buitenlandse besmettingen.
Prikbussen is zeker een goed idee, al vind ik dat de jeugd het al heel goed doet zonder.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 15:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nou hier in de straat zijn er een aantal gezinnen nog niet thuis hoor, maar zal inderdaad nog maar een paar dagen duren. Eigenlijk zouden ze bij scholen prikbussen moeten neerzetten, heb je ze meteen bij elkaar
Neem gerust de tijd. https://quotefancy.com/qu(...)ditate-for-two-hoursquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 15:24 schreef Federer-fan het volgende:
Het percentage positieve tests is opnieuw gedaald, van 14,5 naar 13,1. Als jullie het niet erg vinden, ga ik nu even mijn ogen dichtdoen.![]()
Ik wil niet betweterig doen, maar dat citaat is van mij.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 15:34 schreef blissard1984 het volgende:
[..]
Neem gerust de tijd. https://quotefancy.com/qu(...)ditate-for-two-hours
Hijzelf denk ik. Denkt altijd alleen maar aan zichzelf die gast. Egotripper eerste klasquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 15:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik wil niet betweterig doen, maar dat citaat is van mij.![]()
Wie heeft Ghandi's naam daar in vredesnaam bij gezet.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 15:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik wil niet betweterig doen, maar dat citaat is van mij.![]()
Wie heeft Ghandi's naam daar in vredesnaam bij gezet.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 15:39 schreef blissard1984 het volgende:
[..]
Hijzelf denk ik. Denkt altijd alleen maar aan zichzelf die gast. Egotripper eerste klas
Ja klopt, ook een goed ideequote:Op vrijdag 27 augustus 2021 15:33 schreef blissard1984 het volgende:
[..]
Prikbussen is zeker een goed idee, al vind ik dat de jeugd het al heel goed doet zonder.
Gisteren met mijn 2 dochters naar de broodfabriek (prikocatie hier) geweest. (1x1e en 1x2e prik)
Was wederom erg goed geregeld.
Maar bijzonder om te zien dat er bijna alleen maar jongeren (<18) geprikt werden. De aanwezige volwassenen waren de ouders.
Wellicht kunnen de prikbussen dus het beste eerst op de markt / uitgaansgebied / winkelstraat gezet worden.
Ik wilde het niet zeggen, maar inderdaad.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 15:39 schreef blissard1984 het volgende:
[..]
Hijzelf denk ik. Denkt altijd alleen maar aan zichzelf die gast. Egotripper eerste klas
De sociale druk in de klassen zal de komende weken toenemen. Ik denk dat dat ook nog wel een leuk aantal extra prikken oplevert binnenkort.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 15:33 schreef blissard1984 het volgende:
[..]
Prikbussen is zeker een goed idee, al vind ik dat de jeugd het al heel goed doet zonder.
Gisteren met mijn 2 dochters naar de broodfabriek (prikocatie hier) geweest. (1x1e en 1x2e prik)
Was wederom erg goed geregeld.
Maar bijzonder om te zien dat er bijna alleen maar jongeren (<18) geprikt werden. De aanwezige volwassenen waren de ouders.
Wellicht kunnen de prikbussen dus het beste eerst op de markt / uitgaansgebied / winkelstraat gezet worden.
Wat maakt het dan uit of je naar een priklocatie gaat of dat die bus er al staat en je meteen kunt laten prikken?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 15:48 schreef GereDathan het volgende:
[..]
De sociale druk in de klassen zal de komende weken toenemen. Ik denk dat dat ook nog wel een leuk aantal extra prikken oplevert binnenkort.
Ben zelf geen fan van prikbussen. Wel van informatie uitdelen en zorgen dat men eenvoudig bij een priklokatie binnen kan lopen. En dat loopt redelijk goed, Hugo tweet net dat er per week nog steeds 85.000 1e prikken gezet worden waarvan 50% op vrij inloop lokaties.
Wel een extra vermelding waard inderdaadquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 16:33 schreef Sangha het volgende:
Die @:simonblue, je hoort hem niet veel, maar elke dag toch weer netjes alle grafieken hier, top hoor!![]()
https://www.nu.nl/coronav(...)33-keer-kleiner.htmlquote:RIVM: vaccins beschermen uitstekend tegen ernstige ziekte door deltavariant
Hersenkraker voor anti-vaxxers:quote:Na coronaprik is kans op ziekenhuisopname 20 keer kleiner, kans op ic 33 keer kleiner
.quote:Dat de vaccins werken, is terug te zien in de groep zeventigplussers. Volgens het RIVM werden in de afgelopen weken net zo veel ongevaccineerde zeventigplussers met COVID-19 opgenomen in het ziekenhuis als gevaccineerde zeventigplussers, terwijl die laatste groep veel groter is
Een stille held!quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 16:33 schreef Sangha het volgende:
Die @:simonblue, je hoort hem niet veel, maar elke dag toch weer netjes alle grafieken hier, top hoor!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |