gast, 1 en 2 zijn juist de parelsquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:04 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb, op Metal Gear 5 The Phantom Psin na, nog nooit een Metal Gear game gespeeld
Mgs3 beste mgsquote:
Woensdag aanmelden, dinsdag in storequote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:59 schreef StateOfMind het volgende:
Over stealth gesproken, staan de nieuwe Plus games nu in de Store?
Of is dat volgende week pas?
nee nog nietquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:59 schreef StateOfMind het volgende:
Over stealth gesproken, staan de nieuwe Plus games nu in de Store?
Of is dat volgende week pas?
Wat doe jij nou hierquote:
Laatste woensdag van de maand worden ze toch meestal gemeld?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:02 schreef Jimbo het volgende:
woensda
[..]
Woensdag aanmelden, dinsdag in store
Ik heb vanmiddag geleerd dat de games de eerste dinsdag van de maand releasen en dat de aankondiging de woensdag er voor is.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:22 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Laatste woensdag van de maand worden ze toch meestal gemeld?
Dat was vorige week.
Maar soms wijken ze daarvan af.
Kijk, dat is nuttige infoquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag geleerd dat de games de eerste dinsdag van de maand releasen en dat de aankondiging de woensdag er voor is.
Dus kan het zijn dat dat niet de laatste woensdag van de maand is.
Mja als die maanden zoals nu overlappen dan is het dus die 1e woensdag en disndag erna release.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:22 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Laatste woensdag van de maand worden ze toch meestal gemeld?
Dat was vorige week.
Maar soms wijken ze daarvan af.
Ik was in de war en dacht dat het laatste dinsdag aankondigen was en eerste woensdag de gamesquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:27 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Kijk, dat is nuttige info
Ik was tijd, net als de meeste mensen denk ik, gefocust op de laatste woensdag vd maand.
Makes sense ook, eigenlijk.
Misschien gooien ze er nog een verrassing in. Balan wonderland ofzoquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:31 schreef Jimbo het volgende:
Ah ze zijn toch alweer gelekt. Weinig boeiends dus
Of een MGS remakequote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Misschien gooien ze er nog een verrassing in. Balan wonderland ofzo
Hier eigenlijk alleen 1 gedaan. Op de PS1, vergeet het nooit weer, wat een ervaring. Was toen 12 of zoiets, weet nog dat een kameraadje bleef logeren, die viel in slaap terwijl ik om 8 uur in de ochtend nog steeds aan het spelen was.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:11 schreef StateOfMind het volgende:
Destijds had ik nog niks net stealth en zulks
Maar goed, des te toffer is het voor mij straks, voor de eerste keer
Het is dan ook heel saai als je naar iemand moet gaan zitten kijken die zit te spelen in plaats van dat je dat zelf doet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hier eigenlijk alleen 1 gedaan. Op de PS1, vergeet het nooit weer, wat een ervaring. Was toen 12 of zoiets, weet nog dat een kameraadje bleef logeren, die viel in slaap terwijl ik om 8 uur in de ochtend nog steeds aan het spelen was.
Zeker, kon mij het verder schelen, ik wou hem uitspelenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Het is dan ook heel saai als je naar iemand moet gaan zitten kijken die zit te spelen in plaats van dat je dat zelf doet.
Ik zie jou ook gewoon al daar zitten van 'Nee het is mijn PSX dus ik speel ,jij kan kijken![]()
![]()
'
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zeker, kon mij het verder schelen, ik wou hem uitspelen.
Verwarrendquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mja als die maanden zoals nu overlappen dan is het dus die 1e woensdag en disndag erna release.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |