gast, 1 en 2 zijn juist de parelsquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:04 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb, op Metal Gear 5 The Phantom Psin na, nog nooit een Metal Gear game gespeeld
Mgs3 beste mgsquote:
Woensdag aanmelden, dinsdag in storequote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:59 schreef StateOfMind het volgende:
Over stealth gesproken, staan de nieuwe Plus games nu in de Store?
Of is dat volgende week pas?
nee nog nietquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:59 schreef StateOfMind het volgende:
Over stealth gesproken, staan de nieuwe Plus games nu in de Store?
Of is dat volgende week pas?
Wat doe jij nou hierquote:
Laatste woensdag van de maand worden ze toch meestal gemeld?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:02 schreef Jimbo het volgende:
woensda
[..]
Woensdag aanmelden, dinsdag in store
Ik heb vanmiddag geleerd dat de games de eerste dinsdag van de maand releasen en dat de aankondiging de woensdag er voor is.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:22 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Laatste woensdag van de maand worden ze toch meestal gemeld?
Dat was vorige week.
Maar soms wijken ze daarvan af.
Kijk, dat is nuttige infoquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag geleerd dat de games de eerste dinsdag van de maand releasen en dat de aankondiging de woensdag er voor is.
Dus kan het zijn dat dat niet de laatste woensdag van de maand is.
Mja als die maanden zoals nu overlappen dan is het dus die 1e woensdag en disndag erna release.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:22 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Laatste woensdag van de maand worden ze toch meestal gemeld?
Dat was vorige week.
Maar soms wijken ze daarvan af.
Ik was in de war en dacht dat het laatste dinsdag aankondigen was en eerste woensdag de gamesquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:27 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Kijk, dat is nuttige info
Ik was tijd, net als de meeste mensen denk ik, gefocust op de laatste woensdag vd maand.
Makes sense ook, eigenlijk.
Misschien gooien ze er nog een verrassing in. Balan wonderland ofzoquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:31 schreef Jimbo het volgende:
Ah ze zijn toch alweer gelekt. Weinig boeiends dus
Of een MGS remakequote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Misschien gooien ze er nog een verrassing in. Balan wonderland ofzo
Hier eigenlijk alleen 1 gedaan. Op de PS1, vergeet het nooit weer, wat een ervaring. Was toen 12 of zoiets, weet nog dat een kameraadje bleef logeren, die viel in slaap terwijl ik om 8 uur in de ochtend nog steeds aan het spelen was.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:11 schreef StateOfMind het volgende:
Destijds had ik nog niks net stealth en zulks
Maar goed, des te toffer is het voor mij straks, voor de eerste keer
Het is dan ook heel saai als je naar iemand moet gaan zitten kijken die zit te spelen in plaats van dat je dat zelf doet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hier eigenlijk alleen 1 gedaan. Op de PS1, vergeet het nooit weer, wat een ervaring. Was toen 12 of zoiets, weet nog dat een kameraadje bleef logeren, die viel in slaap terwijl ik om 8 uur in de ochtend nog steeds aan het spelen was.
Zeker, kon mij het verder schelen, ik wou hem uitspelenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Het is dan ook heel saai als je naar iemand moet gaan zitten kijken die zit te spelen in plaats van dat je dat zelf doet.
Ik zie jou ook gewoon al daar zitten van 'Nee het is mijn PSX dus ik speel ,jij kan kijken![]()
![]()
'
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zeker, kon mij het verder schelen, ik wou hem uitspelen.
Verwarrendquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mja als die maanden zoals nu overlappen dan is het dus die 1e woensdag en disndag erna release.
Dat zou ook goed zijn. Of gewoon een oppoetsbeurt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:28 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Zou een remake eigenlijk jammer vinden. MGS1 had een aantal toffe think outside the box () momenten. Zou jammer zijn als de jongere generatie die niet meekrijgt.
Had eigenlijk liever gezien dat ze 1-4, PW etc. geport hadden zodat je het kan spelen op ps4/5. Volgens mij is deel 4 nog steeds alleen op de PS3 te spelen.
1 vooral.quote:
SOONYquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:58 schreef StateOfMind het volgende:
Wel fijn dat Hades een save functie heeft trouwens.
Handig voor als je een goede run hebt en weg moet of zo.
Returnal zou toch ook misschien een save functie krijgen?
Hoe staat het daarmee?
Dit, liever compleet andere games.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:52 schreef DKUp het volgende:
Laat het PS Plus september 2021-lek maar lekker fake zijn….
Hitman 2 heb ik al en de rest CARE
Mijn vriendin had 2 maanden geleden Overcooked AYCE gekocht voor de switch. Ik liet haar de keuze tussen de ps4 of switch versie toendertijd want had nog geen ps5.quote:
@Notorious_Roy lezen we even mee?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:10 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Mijn vriendin had 2 maanden geleden Overcooked AYCE gekocht voor de switch. Ik liet haar de keuze tussen de ps4 of switch versie toendertijd want had nog geen ps5.
Wat was zij jong en naief
Contact opnemen met Sony. Anders even op internet opzoeken wat het probleem is.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:25 schreef Starhopper het volgende:
Ik kan niets meer spelen want problemen met mijn licenties ofzo![]()
![]()
![]()
En herstellen lukt niet want kan geen verbinding maken met playstation network. Wtf
![]()
![]()
![]()
![]()
Is je firmware wel up to date.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:25 schreef Starhopper het volgende:
![]()
![]()
En herstellen lukt niet want kan geen verbinding maken met playstation network. Wtf
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:51 schreef DKUp het volgende:
[..]
Contact opnemen met Sony. Anders even op internet opzoeken wat het probleem is.
Ik zie op internet en twitter dat er meer mensen last van hebben. Zal dus wel een probleem van sony zijn. Morgen maar weer spelen. Wel balen dat ik ook niet offline kan spelenquote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:25 schreef Starhopper het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je kunt toch ook gewoon de game pauzeren en je PS5 in Rest mode zetten. Bij het aanzetten van de PS5 kan ik dan binnen 10 seconden weer verder met die game waar ik hem op pauze had gezet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:58 schreef StateOfMind het volgende:
Wel fijn dat Hades een save functie heeft trouwens.
Handig voor als je een goede run hebt en weg moet of zo.
Returnal zou toch ook misschien een save functie krijgen?
Hoe staat het daarmee?
Kost wel ziek veel stroom ditquote:Op woensdag 1 september 2021 11:52 schreef Kingside het volgende:
[..]
Je kunt toch ook gewoon de game pauzeren en je PS5 in Rest mode zetten. Bij het aanzetten van de PS5 kan ik dan binnen 10 seconden weer verder met die game waar ik hem op pauze had gezet.
bron?quote:Op woensdag 1 september 2021 12:34 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Kost wel ziek veel stroom dit
quote:Op woensdag 1 september 2021 12:39 schreef Leonos het volgende:
[..]
bron?
Mijn PS5 staat altijd in rest.
Sony: PlayStation 5 gebruikt in rustmodus bij pauzeren game ongeveer 0,5 wattquote:
Gaat wel eens per ongeluk hierquote:Op woensdag 1 september 2021 11:52 schreef Kingside het volgende:
[..]
Je kunt toch ook gewoon de game pauzeren en je PS5 in Rest mode zetten. Bij het aanzetten van de PS5 kan ik dan binnen 10 seconden weer verder met die game waar ik hem op pauze had gezet.
"Een kWh staat op de rekening. Is het vermogen continu 1 watt en dat een jaar lang kom je uit op iets minder dan 9 kWh.quote:Op woensdag 1 september 2021 13:33 schreef Drankster het volgende:
[..]
[..]
Sony: PlayStation 5 gebruikt in rustmodus bij pauzeren game ongeveer 0,5 watt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |