Dit idee heb ik vaak bij spellen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 21:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Die 50x goud is echt een onmogelijke trophy. Snap niet dat er nog zoveel hem gehaald hebben.
Denk dat het vooral veel echte Megaman fans zijn die deze game spelen, want er is geen platinum. Zoveel moeite voor een simpele zilveren trophy doe je alleen als je het echt leuk vind om die challenges te halen. Daarom speelde ik die game 5 jaar geleden ook.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit idee heb ik vaak bij spellen.
Veel ziek goede spelers.
Savewizardquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit idee heb ik vaak bij spellen.
Veel ziek goede spelers.
dat weet ik niet, heb het zelf niet maar at is wel hoe veel cheaters zulk dingen doen. godmode en gaan, of iemand zn saveset ladenquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 06:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij Mega Man?
Werkt die ook bij challenges?
Spijtig.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 07:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat weet ik niet, heb het zelf niet maar at is wel hoe veel cheaters zulk dingen doen. godmode en gaan, of iemand zn saveset laden
Er zijn zelfs games waarbij je alleen de save hoeft te laden en je hebt hemt platquote:
Niet alle spellen. Zo heb ik alle trophy’s van de ff7 remake 1:1 over kunnen zetten, naar de trophy list van Fenyx is leeg terwijl ik die juist plat heb. Watchdogs is ook nog ( maar daar had ik er maar 5)quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 08:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Er zijn zelfs games waarbij je alleen de save hoeft te laden en je hebt hemt platBeetje zoals ps4 -> ps5 versie.
Rainbow 6 is daar een goed voorbeeld van, dat is ook een filter game geworden voor de leaderboards.
Klopt, werkt niet bij alles. Bij sommige bugt hij hem zelfs (zoals fifa 21 ps4 -> ps5)quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 08:53 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Niet alle spellen. Zo heb ik alle trophy’s van de ff7 remake 1:1 over kunnen zetten, naar de trophy list van Fenyx is leeg terwijl ik die juist plat heb. Watchdogs is ook nog ( maar daar had ik er maar 5)
Valhalla had ik al 35 uur in gestoken, daar eindigde ik net een random missie en ineens popte er 10 van de 13 troffeeën die ik al had![]()
Spiderman remastered had ik het OG spel niet, anders had mij dat ook wat tijd gescheelt, masr nu extra doorlopen
Neequote:Op zaterdag 28 augustus 2021 06:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij Mega Man?
Werkt die ook bij challenges?
Savewizard gebruiker gespotquote:
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:15 schreef StateOfMind het volgende:
Vanmiddag aan Hades begonnen.
Erg tof, en verslavend
2 Keer tot aan de (denk ik) baas (de Hydra) van Asphodel (de 2e wereld) gekomen.
Wel 'jammer' dat je wel elke keer weer de Fury uit de 1e wereld opnieuw moet verslaan.
Heb tot nu toe alle wapens tot en met de vuisten vrijgespeeld, maar de speer is tot nu toe toch mijn favoriet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flinke story spoiler wel, maar voor hen die toch geen zin er meer in hebben misschien wel motivatie om door te spelen
[ Bericht 41% gewijzigd door Jimbo op 28-08-2021 20:42:20 ]Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu begonnen aan Ghost of Tsushima. Heb een half uur gespeeld, begint in ieder geval goed maar zit nog half in tutorial gedeelte dus heb nog niet veel kunnen doen.
Respect.quote:
Was je niet 2 dagen geleden nog bij hades pas 2x verslagen te hebben?quote:
Tweede clear was dinsdagochtend. En nee, voor de plat is een heat 16 voor de tweede statue genoeg.quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:10 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Was je niet 2 dagen geleden nog bij hades pas 2x verslagen te hebben?
En moet je niet heat 32 verslaan voor 100% of zijn de ps5 dingen dan de steam achievements
Ah oke. Wat flauw dat je maar heat 16 hoeftquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Tweede clear was dinsdagochtend. En nee, voor de plat is een heat 16 voor de tweede statue genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |