SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK deelnemers TDF '18:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft een merkwaardige sport, dat wielrennen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Nee, dit kan niet. Dat wordt morgen een hele boel lists in tweetdeck openenen en smachten naar een nieuwtje.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zal je alvast wat stress voor morgen bezorgen.
Edward Planckaert
Alexander Krieger
Sascha Modolo
Wel of geen duosprint van Boraquote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, dit kan niet. Dat wordt morgen een hele boel lists in tweetdeck openenen en smachten naar een nieuwtje.
Morgen wel wat makkelijker om Eenhoorn te kiezen van Israël oh nu geef ik al teveel weg sorry.
Misschien gaan ze wel voor Sep!quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, dit kan niet. Dat wordt morgen een hele boel lists in tweetdeck openenen en smachten naar een nieuwtje.
Morgen wel wat makkelijker om Eenhoorn te kiezen van Israël oh nu geef ik al teveel weg sorry.
Komt Gibbons aan het duosprintfront nu Trentin er alleen voor staat zonder Molano?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:32 schreef Mani89 het volgende:
Kiezen we wel of niet dé sprintsensatie van deze Vuelta, Piet Allergaar?
Gewoon Jakobsen opstellen en verder niemand.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:34 schreef franklop het volgende:
Ik zie het al, morgen wordt een zware dag
Huh, ik ben ook bij die krabber uitgekomen voor vandaag 😂quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:57 schreef Slobeend het volgende:
Ik sta volledig achter Remy Rochas.
Janken.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:23 schreef Slobeend het volgende:
Magnus C. Nielsen mag van mij zware benen van gisteren hebben.
Ik heb Cort nietquote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:10 schreef Mani89 het volgende:
1,2,3,4,5
Maar ik zal niet de enige zijn lol.
Prima dag, toch.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:10 schreef Mani89 het volgende:
1,2,3,4,5
Maar ik zal niet de enige zijn lol.
Ik had Soto, had. Die moest deruit voor Bayer. Haha.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Prima dag, toch.
19,5 procent met Cort
50,8 procent met Bagioli
24,8 procent met Matthews
41,7 procent met Trentin
60,5 procent met Kron
Dat had je 525k extra opgeleverd haha we kijken zo wel 'what could've been'quote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik had Soto, had. Die moest deruit voor Bayer. Haha.
Net geen dagwinst danquote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat had je 525k extra opgeleverd haha we kijken zo wel 'what could've been'
Je kan er prima 9 kiezen zonder een Alpecin erbij. Of gaat er sowieso 1 top 8 rijden?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:38 schreef El-Stinho het volgende:
Plek 49. Wat een druk nu om de Alpecin-sprintjosti te kiezen.
Als ik geen informatie kan vinden stel ik ze lekker allemaal niet op. Krijg de tering.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:38 schreef El-Stinho het volgende:
Plek 49. Wat een druk nu om de Alpecin-sprintjosti te kiezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat moet hij nog even Cortsluiten met de ploegleiding.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:04 schreef franklop het volgende:
Zal Cort nog voor het groen willen gaan
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:05 schreef wimderon het volgende:
Doet er ook nog iemand mee met het AD wielerspel? Ik zie nu pas dat je daar ook per etappe de top 3 kunt voorspellen voor 50 en 25 punten bij respectievelijk correcte en top-3 plaats. Zonder die punten sta ik alsnog in de top 200 op <200 punten van de koploper. Dan had ik dus los aan de leiding gestaan mét voorspellingen
Die voorspellingen tellen toch niet mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Deze punten worden niet opgeteld bij de andere klassementen in het spel
Dan gaat dit niet op.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Die voorspellingen tellen toch niet mee?
[..]
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:05 schreef wimderon het volgende:
Doet er ook nog iemand mee met het AD wielerspel? Ik zie nu pas dat je daar ook per etappe de top 3 kunt voorspellen voor 50 en 25 punten bij respectievelijk correcte en top-3 plaats. Zonder die punten sta ik alsnog in de top 200 op <200 punten van de koploper. Dan had ik dus los aan de leiding gestaan mét voorspellingen
Landelijk in de top 200 of voor jouw regio?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk dat hij aan het cortste eind zal trekkenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat moet hij nog even Cortsluiten met de ploegleiding.
Een plek in de top 25 en aansluiting bij de onderkant van de subtop.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat had je 525k extra opgeleverd haha we kijken zo wel 'what could've been'
Bij het AD-gebeuren, dus ik neem aan landelijk.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Landelijk in de top 200 of voor jouw regio?
Word je nu een jaarabbonement op AD Sport door de neus geboord?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Bij het AD-gebeuren, dus ik neem aan landelijk.
Voor als dit een serieuze vraag is; nee.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:11 schreef franklop het volgende:
Kunnen we de niet meer meespelende spelers nog eruit trappen?
Dat kon tot rustdag 1.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:11 schreef franklop het volgende:
Kunnen we de niet meer meespelende spelers nog eruit trappen?
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tsja, niet voor de gedecimeerde sprint gegaan. Weer buiten de top 800 helaas.
Wow! Hoop dat je niet in de aloude crypten van het internet hebt moeten zoeken naar dit nieuws dat al sinds gisteravond op Nieuwsblad staat.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:53 schreef Mani89 het volgende:
Jongens ik heb het antwoord gevonden wie er gaat sprinten voor Alpecin, wat hebben jullie hier voor over?
Je eerste post in deze reeks sinds de start van de Vuelta en je klinkt gelijk ernstig gepikeerd, gaat alles goed?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:56 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wow! Hoop dat je niet in de aloude crypten van het internet hebt moeten zoeken naar dit nieuws dat al sinds gisteravond op Nieuwsblad staat.
Dit is een feitelijk onjuiste post.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je eerste post in deze reeks sinds de start van de Vuelta en je klinkt gelijk ernstig gepikeerd, gaat alles goed?
Koffieplanter is serieus geworden hè.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je eerste post in deze reeks sinds de start van de Vuelta en je klinkt gelijk ernstig gepikeerd, gaat alles goed?
Ja, ik maak een licht humoristische post en 5 seconden later komt meneer ineens met gestrekt been uit de lucht vallen.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Koffieplanter is serieus geworden hè.
Valt mee.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Koffieplanter is serieus geworden hè.
Jij had het bulletin met de aankondiging van een sprintende Modolo nog niet gezien met je betaalde abonnement? Haha.quote:
Planckaert staat al drie dagen op rij in mijn onaangepaste team, fourth time's the charm!quote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel fijn dat jullie dit allemaal delen, ik had net Planckaert en Krieger opgesteld!
Na jouw post opende ik de Sportwereld van vandaag en zag ik het antwoord (maar m'n abo loopt gelukkig af!)quote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jij had het bulletin met de aankondiging van een sprintende Modolo nog niet gezien met je betaalde abonnement? Haha.
je kan een "lijk" krijgenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:53 schreef Mani89 het volgende:
Jongens ik heb het antwoord gevonden wie er gaat sprinten voor Alpecin, wat hebben jullie hier voor over?
Hoe voelde jij je toen je bij het plusje voor zijn naam klikte?quote:
Het gewicht van de wereld viel van mijn schouders.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoe voelde jij je toen je bij het plusje voor zijn naam klikte?
De leadout zal wel in orde zijn.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:51 schreef Slobeend het volgende:
Maar Modolo sprint toch voor geen meter meer.
quote:
Alexander Krieger is een fenomeen.quote:
Op een dag als vandaag zou ik zeggen; zou het wat uitmaken? Met twijfelen tussen Modolo en Minali gaat je dag er niet opeens slechter uitzien.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:51 schreef Slobeend het volgende:
quote:Het begrip klein bier heeft 2 verschillende betekenissen:
1) waterig bier van mindere kwaliteit en een lager alcoholgehalte, dat vroeger gemaakt werd van de naspoelvloeistof van de wort.
2) zaak van geen belang; bagatel; kleinigheid; niks.
Vooral in uitdrukkingen als dat is klein bier vergeleken met, dat is geen klein bier.
Ik hoopte dat ie misschien een wit pfeerd zou zijnquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:51 schreef Slobeend het volgende:
Daar zat ik nog wel aan te denken, maar hij verloor steeds de duosprint van Soto.quote:
Gewoon een mooie 12e plaats voor onze Italiaan. Ik ben meer bang dat Cort ineens mee gaat sprinten ofzoquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 15:00 schreef El-Stinho het volgende:
Duimen dat Minali een verkeerd wiel volgt in de vinale.
Dit was na een lange etappe ineens te zwaar ofzoquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 17:39 schreef hhh38 het volgende:
2,3,6,14
In een op het oog normale sprintetappe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Hij heeft ook gewonnen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 17:54 schreef hhh38 het volgende:
https://cyclingmaster.nl/teamprofiel.php?tid=3562
Wie is deze helderziende joh
Ik had niet verwacht dat zo weinig mensen vol op de vlucht zouden gaan, aangezien de Deentjes én WF er allebei wel voor gingen.quote:
Hier nog een, en voor aanklamper Lowie.quote:
Dit wordt een hele mooie dag voor jou of een hele slechtequote:
Het kan vriezen of het kan dooien.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dit wordt een hele mooie dag voor jou of een hele slechte
Kunnen er nog zeker 12 wel ver terugzakken hoor.quote:
kan ook nietquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 15:12 schreef franklop het volgende:
[..]
Kunnen er nog zeker 12 wel ver terugzakken hoor.
Afhankelijk wat er op voorlaatste klim gebeurd
2.240.607 winstquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:33 schreef franklop het volgende:
1, 2 (zwart), 3
Enkel vluchters.
Geen idee of het genoeg is voor dagzege (vast niet), maar een zeer goede dag
Dat is heel netjes.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:33 schreef franklop het volgende:
1, 2 (zwart), 3
Enkel vluchters.
Geen idee of het genoeg is voor dagzege (vast niet), maar een zeer goede dag
Je had Demare?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien nog nummer 15 zo, jawel!
Ach, helaas.quote:
quote:
16-22, 24 en 26 zelfs, jawel!quote:
https://www.cyclingmaster.nl/teamprofiel.php?tid=2142quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:36 schreef franklop het volgende:
Zie zo snel niemand die direct in de buurt zou moeten komen overigens.
4 man zelfs nog, waarvan 3 nog goedkoper maar wel zelfde 3 renners en 1 met Zeits. Helaasquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
https://www.cyclingmaster.nl/teamprofiel.php?tid=2142
Je kunt toch wel negen vluchters selecteren?quote:Op zondag 29 augustus 2021 09:55 schreef DeLuna het volgende:
Dit was het wel. Ik heb echt geen idee.
Ik heb al meerdere keren 9 renners geselecteerd en er ook weer uitgegooidquote:Op zondag 29 augustus 2021 09:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je kunt toch wel negen vluchters selecteren?
Altijd gevaarlijk, dan denk je altijd ´wat als´quote:Op zondag 29 augustus 2021 09:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb al meerdere keren 9 renners geselecteerd en er ook weer uitgegooid
Een van de teams was wel echt te duur naar mijn smaakquote:Op zondag 29 augustus 2021 10:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Altijd gevaarlijk, dan denk je altijd ´wat als´
Ja, daar twijfelde ik nog over maar het is eigenlijk echt niet zwaar genoeg.quote:Op zondag 29 augustus 2021 11:51 schreef hhh38 het volgende:
Ben nog een beetje bang dat het vanwege de rustdag toch ineens door de klassementsmannen betwist gaat worden. Maar toch voor 9 vluchters gegaan.
Heb hem last minute er weer in gedaan ookquote:Op zondag 29 augustus 2021 11:55 schreef hhh38 het volgende:
Jesus Herrada weer zwart, dat is mooi. Verder 1x grijs
Dit is zo'n dag waarop je eerst een hoop mannen mee hebt en het daarna niets meer is.quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die tweede kopgroep was prima geweest, helaas mocht het niet zo zijn.
dat dusquote:Op zondag 29 augustus 2021 13:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit is zo'n dag waarop je eerst een hoop mannen mee hebt en het daarna niets meer is.
Ah toch 3 man nuquote:Op zondag 29 augustus 2021 13:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit is zo'n dag waarop je eerst een hoop mannen mee hebt en het daarna niets meer is.
Die moeten alleen nog dichterbij komen en het peloton verder achter zich latenquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:03 schreef Max23 het volgende:
[..]
Oh, ook nog Storer en Nieve in groep 2
Netjes.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:03 schreef Max23 het volgende:
[..]
Oh, ook nog Storer en zwart paard Nieve in groep 2
Edit: en grijs paard Brambilla
Idem.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:33 schreef Slobeend het volgende:
Dit is niet zo leuk. Gelukkig wel Majka.
QFTquote:
Als je maar je pad met een rechte rug betreden hebt. Ik zeg ook dag aan iedereen.quote:
Ik stel mij gerust met de gedachte dat Majka nooit in de planning heeft gezeten.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als je maar je pad met een rechte rug betreden hebt. Ik zeg ook dag aan iedereen.
Bij mij ook niet, want die rijdt al het hele seizoen kutquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik stel mij gerust met de gedachte dat Majka nooit in de planning heeft gezeten.
De laatste week van de Tour was wel prima, zeker met zijn kwetsuren.quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij mij ook niet, want die rijdt al het hele seizoen kut
Ja probeer je maar te vereenzelvigen met deze walgelijke fluke.quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
De laatste week van de Tour was wel prima, zeker met zijn kwetsuren.
Influencerquote:Op zondag 29 augustus 2021 17:14 schreef franklop het volgende:
Hopen dat iedereen voor sprinters gaat dinsdag
En eergisteren ook nietquote:Op zondag 29 augustus 2021 17:21 schreef Pino112 het volgende:
Dagwinnaar heeft z'n team van gisteren niet aangepast. Tja.
quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:21 schreef Pino112 het volgende:
Dit is toch heerlijk Johan.quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:21 schreef Pino112 het volgende:
Ik was daar ook al in getuind bij de UxUquote:Op zondag 29 augustus 2021 17:28 schreef hhh38 het volgende:
Het profiel op cyclingmaster voor dinsdag doet de pukkels in de finale geen recht aan, hopelijk gaat iedereen voor mannen als Jakobsen en Dainese.
Of klopt het profiel op PCS niet?
Dat had ik ook niet verwachtquote:Op maandag 30 augustus 2021 22:08 schreef Slobeend het volgende:
De Mol gaat voor Jakobsen, verwarrend.
geprobeerd op google het te bekijken maar lukte niet echt omdat ik ook te weinig tijd hebquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 08:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is vooral irritant dat er nauwelijks goeie profielkaartjes zijn van die pukkels. Ik heb nog steeds geen idee hoe zwaar het werkelijk is
De Mol heeft veloviewer segmentjes. Ze zijn allemaal niet echt steil, maar we hebben wel vaker gezien dat het in zo'n golvende fase makkelijk kan breken en dan kom je niet snel meer terug als er vol door wordt gereden.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 08:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is vooral irritant dat er nauwelijks goeie profielkaartjes zijn van die pukkels. Ik heb nog steeds geen idee hoe zwaar het werkelijk is
Als het er eentje was hadden de sprinters niet bang hoeven te zijn, maar door de hoeveelheid kan het wel spannend worden.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De Mol heeft veloviewer segmentjes. Ze zijn allemaal niet echt steil, maar we hebben wel vaker gezien dat het in zo'n golvende fase makkelijk kan breken en dan kom je niet snel meer terug als er vol door wordt gereden.
En zoals je zegt kunnen er ook renners wegrijden.
Behalve jij.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 08:22 schreef Koffieplanter het volgende:
Allemaal volledig van de kaart door Emil en David, fascinerend.
Hier is een idee voor je: stel negen renners op waarvan jij denkt dat ze kans maken. Wow!quote:
Dat heb ik allang gedaan. Ik ben in het geheel niet in de war.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:06 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hier is een idee voor je: stel negen renners op waarvan jij denkt dat ze kans maken. Wow!
Ja.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het is toch leuk om zelf te bedenken welke renners de meeste kans hebben in plaats van die lijstje maar af te struinen?
Als Emil vanavond neerpent dat de Covadonga een tweestrijd wordt tussen W. Kreder en S. Moniquet worden ze gewoon in de teams gegooid hoor.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het is toch leuk om zelf te bedenken welke renners de meeste kans hebben in plaats van die lijstje maar af te struinen?
Jeetje, zo had ik er nog niet over nagedacht!quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:06 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hier is een idee voor je: stel negen renners op waarvan jij denkt dat ze kans maken. Wow!
Jij bakt er weer niks van deze ronde hè?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als Emil vanavond neerpent dat de Covadonga een tweestrijd wordt tussen W. Kreder en S. Moniquet worden ze gewoon in de teams gegooid hoor.
Hoe kom je hierbij? I'm asking.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jij bakt er weer niks van deze ronde hè?
Dat doe ik ook eerst, maar dan stel ik het vaak bij op basis van wat mensen schrijven die het parcours echt goed bestudeerd hebben. Omdat ik geen ruggengraat heb.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
289equote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:13 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hoe kom je hierbij? I'm asking.
Wat is je mening over de Vuelta van Andreas Kron tot op heden?quote:
Kan beter.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat is je mening over de Vuelta van Andreas Kron tot op heden?
Ik kan deze wending niet helemaal plaatsen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Staat 70e, dat is echt echt afschuwelijk slecht.
Doorgaans heeft een rittenkaper weinig tot geen interesse in een klassement.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik kan deze wending niet helemaal plaatsen.
Hoe gaat het rittenkapen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:24 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Doorgaans heeft een rittenkaper weinig tot geen interesse in een klassement.
Even kijken... In de afgelopen Tour won ik met overmacht een rit en stond ik nog een keer op het podium, deze Vuelta zijn mijn keuzes voor pikzwarte paarden vaker wel dan niet de juiste en mijn keuzes voor het schrappen van grote namen altijd fout. Ik geef mezelf een zes voor de moeite.quote:
Ik was niet echt geinteresseerd in je antwoord maar wel leuk om te zien dat ik een open zenuw heb geraakt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:56 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Even kijken... In de afgelopen Tour won ik met overmacht een rit en stond ik nog een keer op het podium, deze Vuelta zijn mijn keuzes voor pikzwarte paarden vaker wel dan niet de juiste en mijn keuzes voor het schrappen van grote namen altijd fout. Ik geef mezelf een zes voor de moeite.
Hoe zit het met jou, sta jij alweer op een prachtige 53e plek?
Dat valt wel mee, je overschat jezelf. Mijn assessment en vraag waren oprecht en hopelijk heeft het je de inzichten gegeven om niet langer een Meintjes te zijn.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik was niet echt geinteresseerd in je antwoord maar wel leuk om te zien dat ik een open zenuw heb geraakt.
Beter een Kron dan een Meintjes?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:14 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, je overschat jezelf. Mijn assessment en vraag waren oprecht en hopelijk heeft het je de inzichten gegeven om niet langer een Meintjes te zijn.
Het is niet heel oprecht om jezelf een 6 te geven als je na 16 pogingen voor een dagezege 1 keer de top 100 heb gehaald.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:14 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, je overschat jezelf. Mijn assessment en vraag waren oprecht en hopelijk heeft het je de inzichten gegeven om niet langer een Meintjes te zijn.
100%.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Beter een Kron dan een Meintjes?
Goed met de paarden, fout met de namen. Een 6 lijkt me wat dat betreft een uitstekende profieltoets.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is niet heel oprecht om jezelf een 6 te geven als je na 16 pogingen voor een dagezege 1 keer de top 100 heb gehaald.
Ik denk dat Willie Smit of Louis Meintjes in dit geval een eerlijkere vergelijking is.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Beter een Kron dan een Meintjes?
Ik kan ook elke dag 9 paarden voorspellen. Als dat een "assessment" van succes is leg je de lat wel gigantisch laag voor jezelf.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Goed met de paarden, fout met de namen. Een 6 lijkt me wat dat betreft een uitstekende profieltoets.
Tja, je kunt pogingen ondernemen tot je een ons weegt maar dit ging vroeger een stuk beter. Kom op, je hebt het heus nog in je. We kunnen niet allemaal vol in de anonimiteit 44e worden om onze kleurloze levens van wat glans te voorzien.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik kan ook elke dag 9 paarden voorspellen. Als dat een "assessment" van succes is leg je de lat wel gigantisch laag voor jezelf.
Ik lees alleen nog maar projectie en geen enkel weerwoord.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:37 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Tja, je kunt pogingen ondernemen tot je een ons weegt maar dit ging vroeger een stuk beter. Kom op, je hebt het heus nog in je. We kunnen niet allemaal vol in de anonimiteit 44e worden om onze kleurloze levens van wat glans te voorzien.
Ik eet een ei.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik lees alleen nog maar projectie en geen enkel weerwoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |