SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK deelnemers TDF '18:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft een merkwaardige sport, dat wielrennen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Nee, dit kan niet. Dat wordt morgen een hele boel lists in tweetdeck openenen en smachten naar een nieuwtje.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zal je alvast wat stress voor morgen bezorgen.
Edward Planckaert
Alexander Krieger
Sascha Modolo
Wel of geen duosprint van Boraquote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, dit kan niet. Dat wordt morgen een hele boel lists in tweetdeck openenen en smachten naar een nieuwtje.
Morgen wel wat makkelijker om Eenhoorn te kiezen van Israël oh nu geef ik al teveel weg sorry.
Misschien gaan ze wel voor Sep!quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, dit kan niet. Dat wordt morgen een hele boel lists in tweetdeck openenen en smachten naar een nieuwtje.
Morgen wel wat makkelijker om Eenhoorn te kiezen van Israël oh nu geef ik al teveel weg sorry.
Komt Gibbons aan het duosprintfront nu Trentin er alleen voor staat zonder Molano?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:32 schreef Mani89 het volgende:
Kiezen we wel of niet dé sprintsensatie van deze Vuelta, Piet Allergaar?
Gewoon Jakobsen opstellen en verder niemand.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:34 schreef franklop het volgende:
Ik zie het al, morgen wordt een zware dag
Huh, ik ben ook bij die krabber uitgekomen voor vandaag 😂quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:57 schreef Slobeend het volgende:
Ik sta volledig achter Remy Rochas.
Janken.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:23 schreef Slobeend het volgende:
Magnus C. Nielsen mag van mij zware benen van gisteren hebben.
Ik heb Cort nietquote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:10 schreef Mani89 het volgende:
1,2,3,4,5
Maar ik zal niet de enige zijn lol.
Prima dag, toch.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:10 schreef Mani89 het volgende:
1,2,3,4,5
Maar ik zal niet de enige zijn lol.
Ik had Soto, had. Die moest deruit voor Bayer. Haha.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Prima dag, toch.
19,5 procent met Cort
50,8 procent met Bagioli
24,8 procent met Matthews
41,7 procent met Trentin
60,5 procent met Kron
Dat had je 525k extra opgeleverd haha we kijken zo wel 'what could've been'quote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik had Soto, had. Die moest deruit voor Bayer. Haha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |