Eigenlijk wel. Winkelman is meer van de NASCAR, als hij commentaar geeft bij de F1 heb ik soms het idee dat hij niet echt een goed idee heeft waar hij over praat. Jack loopt daar natuurlijk rond over de paddock dus die heeft misschien wat meer kennisquote:
Naarmate de wedstrijd vordert en de gaten groter worden kan je makkelijker inhalen, maar Sochi is misschien een betere plek voor een gridstraf.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 12:44 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Overigens is Monza juist zo’n DRS-trein circuit waar je volgens mij helemaal niet zo makkelijk kunt inhalen
Het lijkt een zekerheidje te zijn dat ze ergens een 4e moeten gaan inzetten. Dan kun je beter de penalty daarvoor nemen op een plek waar het makkelijk is in te halen. Dus hier, en anders is Monza redelijk makkelijk.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 12:40 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Dat
[..]
In het verleden ging het ook prima in Rusland of Austin. Beide keren reed Max nog makkelijk naar voren. Ik zou even afwachten hoeveel races er überhaupt nog gaan komen.
Of zonden ze het niet uit?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 12:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat Jack wel fout voorspelde was dat er een boze boordradio van Lewis zou komen nadat die door Latifi werd opgehouden, Lewis hield zich helemaal stil
Ben je nog steeds woedend?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 12:54 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Goh tis eens niet mod @:Nattekat die zijn medicatie vergeten is maar een andere
Heb het net teruggezien op de onboard, hij zei er niks overquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 12:55 schreef daNpy het volgende:
[..]
Of zonden ze het niet uit?
Maareh, waarom staat de LOAT op P18?
Ja dat bevalt erg goed.quote:
Dat kan wel, maar dan krijg je de volgende race waarbij je de andere motor gebruikt opnieuw de gridstraf.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 12:17 schreef S95Sedan het volgende:
Kunnen ze niet gewoon meerdere motoren wisselen in 1 weekend en dan achteraan starten? Of is dat inmiddels via de regels geblokkeerd.
Maar met die Bull zou je in principe na 1 ronde al weer op plek 4 of 5 moeten rijden, en na ronde 2 op plek 2 of 3. Daarna kun je gewoon met DRS de laatste paar voorbij. Dat is allicht makkelijker dan elke rond maximaal 1 of 2 man voorbij komen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 12:44 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Overigens is Monza juist zo’n DRS-trein circuit waar je volgens mij helemaal niet zo makkelijk kunt inhalen
De McLarens rijden weer met Renault motor?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 12:59 schreef TagForce het volgende:
[..]
Maar met die Bull zou je in principe na 1 ronde al weer op plek 4 of 5 moeten rijden, en na ronde 2 op plek 2 of 3. Daarna kun je gewoon met DRS de laatste paar voorbij. Dat is allicht makkelijker dan elke rond maximaal 1 of 2 man voorbij komen.
Maakt dat iets uit?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 13:09 schreef daNpy het volgende:
[..]
De McLarens rijden weer met Renault motor?
Ik zie Max geen 40 rondes achter een McLaren hangen maar in 2 rondes naar P2 of 3 is tamelijk optimistisch in mijn ogen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 13:17 schreef TagForce het volgende:
[..]
Maakt dat iets uit?
De Bull is zoveel beter in de bochten dat ze zoveel overspeed hebben op het stuk er na dat dat geen enkel probleem is. Zeker niet in de eerste paar ronden waar iedereen dicht op elkaar zit. Daarbij kan Max echt wel een potje inhalen, dus die neemt geen halve maatregelen.
Ok, P2 of 3 is wellicht te optimistisch, maar top 5 zeker.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 13:26 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik zie Max geen 40 rondes achter een McLaren hangen maar in 2 rondes naar P2 of 3 is tamelijk optimistisch in mijn ogen.
Ja idd, heel verassend dat Red Bull volgend jaar geen high rake meer heeft en Mercedes is aan het sandbaggen terwijl Bottas bovenaan staat.quote:
Tokkiepolonaisequote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:36 schreef Zipportal het volgende:
Rond deze tijd los op Zandvoort.
Ogen opendoen, @:Wereldgozer
Droadjesvlees
Monza lijkt me echt een klote baan om Norris in te halen, of Leclerc of Sainz. Dat zie ik op Sochi toch beter lukken. Overigens weten we al zeker dat alleen de PU vervangen moet worden? Anders zijn het meer plaatsen dan 10 he?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 13:32 schreef TagForce het volgende:
[..]
Ok, P2 of 3 is wellicht te optimistisch, maar top 5 zeker.
Jack heeft vooral kennis van de coureursquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 12:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Winkelman is meer van de NASCAR, als hij commentaar geeft bij de F1 heb ik soms het idee dat hij niet echt een goed idee heeft waar hij over praat. Jack loopt daar natuurlijk rond over de paddock dus die heeft misschien wat meer kennis
Heeft Winkelman wel technische knowhow dan?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 14:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jack heeft vooral kennis van de coureurs
totaal geen technische knowhow'
Jack is er voor de roddels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |