Brugge zou wel mee doen om plek 3, maar de rest gaat wel richting middenmoot inderdaad.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt, maar de discussie over de zogenoemde BeNeLiga is na deze week gelukkig ook weer de kiem in gesmoord.
Belgische clubs als Anderlecht, Club Brugge, Standard Liège, etc. zouden in de eredivisie in het rechter rijtje staan.
RB positie is wel prima ingevuld met Rensch daarachter.quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:05 schreef Ramboetan het volgende:
Mazraoui zit ook wel lekker in zijn vel zo te zien. Vandaag ook weer één van de uitblinkers na vorige week de enige uitblinker te zijn en tegen NEC, wat mij betreft, motm.
Er zal vast wel weer een aanvallende middenvelder worden omgeturnd tot back net als Sinkgraven en Mazraoui. Wellicht Kudus. Al zou hij dat nog best weleens heel goed kunnen invullen aangezien Ajax vrij vaak op de helft van de tegenstander is.quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:07 schreef Pedroso het volgende:
[..]
RB positie is wel prima ingevuld met Rensch daarachter.
LB is minder goed bezet als Tagliafico nog vertrekt.
6-1 pak slaag van Gent, dat zegt genoeg.quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:07 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Brugge zou wel mee doen om plek 3, maar de rest gaat wel richting middenmoot inderdaad.
Klopt ja, Ronald Koeman baalt nu als een stekker dat hij Dest heeft overgenomen van Ajax in plaats van Mazraoui.quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:05 schreef Ramboetan het volgende:
Mazraoui zit ook wel lekker in zijn vel zo te zien. Vandaag ook weer één van de uitblinkers na vorige week de enige uitblinker te zijn en tegen NEC, wat mij betreft, motm.
Alleen jammer dat die zovaak geblesseerde is.quote:Op zondag 29 augustus 2021 18:00 schreef Simmertje het volgende:
Dat contract van Mazraoui moet echt zo snel mogelijk verlengd gaan worden, speelt al weken echt top.
En speelde vandaag ook gewoon uitstekend.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gewoon meer dan prima statistieken.
Als 'ie scoort gaat het om het feit dat 'ie niet kan meevoetballen. Voetbalt hij lekker mee gaan we het weer hebben over gemiste kansen. Ik geef toe dat het beter kan, maar de hoeveelheid stront die Haller over zich heen krijgt is echt verre van terecht.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kijk dan welke 100% kansen hij mist, dat kan echt niet.
Belgische ploegen Europese hoofdtoernooien 21/22: 1 club CL, 2 clubs EL, (en 1 club CoL-fopcompetitie), 1 club uitgeschakeld.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt, maar de discussie over de zogenoemde BeNeLiga is na deze week gelukkig ook weer de kiem in gesmoord.
Belgische clubs als Anderlecht, Club Brugge, Standard Liège, etc. zouden in de eredivisie in het rechter rijtje staan.
Begreep ik het nou verkeerd / ik heb niet heel aandachtig geluisterd. Ik dacht dat ie aangaf dat er voor Neres belangstelling was en dat ze verwachten dat ie gaat; maar voor Nico (nog) niet.quote:Op zondag 29 augustus 2021 22:30 schreef TheVulture het volgende:
Prima zege, logisch verhaal ook van Overmars met betrekking tot Nico en Neres, lijkt me prima als beiden gaan. Rensch kan volgens mij ook als alternatieve linksback uit de voeten.
Daar kwam het wel op neer jaquote:Op maandag 30 augustus 2021 06:20 schreef manny het volgende:
[..]
Begreep ik het nou verkeerd / ik heb niet heel aandachtig geluisterd. Ik dacht dat ie aangaf dat er voor Neres belangstelling was en dat ze verwachten dat ie gaat; maar voor Nico (nog) niet.
Is ook een beetje stuivertje wisselen tussen beide landen. Mensen die denken dat door het samenvoegen van twee competities die beide op Europees niveau over het algemeen tussen plek 7 en 14 bivakkeren (laatste keer dat dit niet zo was is alweer 20 jaar geleden) het niveau niet omhoog gaat kan je niet zo serieus nemen. Zeker niet als zo'n persoon ook nog eens een blinde haat jegens één van je topspelers heeft.quote:Op zondag 29 augustus 2021 22:46 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Belgische ploegen Europese hoofdtoernooien 21/22: 1 club CL, 2 clubs EL, (en 1 club CoL-fopcompetitie), 1 club uitgeschakeld.
Nedelandse ploegen Europese hoofdtoernooien 21/22: 1 club CL, 1 club EL, (en 2 clubs CoL-fopcompetitie)
Dat verschil tussen NL en BE is echt niet zo groot (de Belgische top/subtop is iets breder), zo geweldig is de Eredivisie niet en de Beneliga is nog steeds profijtelijk damwel broodnodig.
Ik heb vandaag niet de hele wedstrijd kunnen zien en keek net de samenvatting terug maar Tadic lijkt wel behoorlijk in vorm te komen.
Maar als je naar de Europese punten kijkt en je neemt de beste van de 2 landen kom je nog niet aan die plek van Portugal of Frankrijk, het zou alleen pas interessant worden als je een garantie op 2 CL plekken krijgt, als je er nog voor moet gaan voetballen de komende jaren dan kan je dat net zo goed zonder de Belgen doen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 08:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Is ook een beetje stuivertje wisselen tussen beide landen. Mensen die denken dat door het samenvoegen van twee competities die beide op Europees niveau over het algemeen tussen plek 7 en 14 bivakkeren (laatste keer dat dit niet zo was is alweer 20 jaar geleden) het niveau niet omhoog gaat kan je niet zo serieus nemen. Zeker niet als zo'n persoon ook nog eens een blinde haat jegens één van je topspelers heeft.
Ja zo klonk het wel, maar had ook wel het idee dat de kansen voor Nico om te vertrekken ook nog steeds als realistisch worden beschouwd.quote:Op maandag 30 augustus 2021 06:20 schreef manny het volgende:
[..]
Begreep ik het nou verkeerd / ik heb niet heel aandachtig geluisterd. Ik dacht dat ie aangaf dat er voor Neres belangstelling was en dat ze verwachten dat ie gaat; maar voor Nico (nog) niet.
Wanneer je liever niet naar de lange termijn kijkt is dat inderdaad een mogelijkheid.quote:Op maandag 30 augustus 2021 09:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar als je naar de Europese punten kijkt en je neemt de beste van de 2 landen kom je nog niet aan die plek van Portugal of Frankrijk, het zou alleen pas interessant worden als je een garantie op 2 CL plekken krijgt, als je er nog voor moet gaan voetballen de komende jaren dan kan je dat net zo goed zonder de Belgen doen.
want jij bent de visionairquote:Op maandag 30 augustus 2021 09:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Wanneer je liever niet naar de lange termijn kijkt is dat inderdaad een mogelijkheid.
Jouw woorden, niet die van mij.quote:
De inkomsten stijgen direct al met 30%. Algeheel niveau in de competitie wordt hoger, je mist de wedstrijden tegen zwakke broeders als... Nouja, neem nu gewoon even een kijkje naar de Eredivisie anno 2021. Een groot gedeelte heeft daar gewoon echt helemaal niets meer te zoeken.quote:ik denk niet dat we er veel mee opschieten tenzij er echt een enorm commercieel pakket achter zit met een tv geld garantie dat vele malen hoger ligt dan het huidige
eens, tenzij er echt een partij is die er in wil investeren met navenante garantiesquote:Op maandag 30 augustus 2021 09:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik geloof er niks van dat buitenlanders opeens wel naar de BeNeliga gaan kijken ipv de Eredivisie. Zeker niet als er op het moment van een Ajax - Brugge ook een Manchester United - Liverpool en Real Madrid - Sevilla gespeeld worden elders.
Wat dat betreft kan je dan net zo goed de Eredivisie zelf stappen laten maken op commercieel gebied.
Niet helemaal bekend met hoe het in andere landen is. Ajax tegen grotere clubs in Nederland wordt hier in ieder geval gewoon uitgezonden. Dat een Man Utd. - Liverpool plus een wedstrijd van 's werelds grootste club meer aandacht genereert vind ik overigens geen sterk argument.quote:Op maandag 30 augustus 2021 09:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik geloof er niks van dat buitenlanders opeens wel naar de BeNeliga gaan kijken ipv de Eredivisie. Zeker niet als er op het moment van een Ajax - Brugge ook een Manchester United - Liverpool en Real Madrid - Sevilla gespeeld worden elders.
Wat dat betreft kan je dan net zo goed de Eredivisie zelf stappen laten maken op commercieel gebied.
Ik geloof niet dat dit heel problematisch wordt. Die wilde gewoon lekker in Nederland blijven maar natuurlijk wel bij verreweg de grootste club om te zien hoeveel hij sportief nog uit z'n carrière kan halen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:09 schreef Vjenne12345 het volgende:
Met afstand de beste speler van Feyenoord gewoon op het bankie bij Ajax. Zegt ook wel wat natuurlijk.
Ben benieuwd hoe lang Berghuis dat trekt.
De meerwaarde van een BeNeLiga is zeer beperkt. Hooguit iets meer tv-geld omdat de top 50% clubs uit België wat meer fans hebben dan de onderkant van de Eredivisie. Maar dat is het dan ook wel.quote:Op maandag 30 augustus 2021 09:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nvmquote:Op maandag 30 augustus 2021 10:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
De meerwaarde van een BeNeLiga is zeer beperkt. Hooguit iets meer tv-geld omdat de top 50% clubs uit België wat meer fans hebben dan de onderkant van de Eredivisie. Maar dat is het dan ook wel.
Misschien dat door iets meer tegenstand uiteindelijk het niveau wat omhoog gaat en je daardoor Europees wat meer in de melk te brokkelen gaat hebben. Maar ja, dan heb je uiteindelijk misschien samen twee vaste CL plaatsen, en die heb je nu ook al samen.
Blijft rare aankoop en naar alle waarschijnlijkheid een miskoop. Vooral met dat salaris.quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dit heel problematisch wordt. Die wilde gewoon lekker in Nederland blijven maar natuurlijk wel bij verreweg de grootste club om te zien hoeveel hij sportief nog uit z'n carrière kan halen.
Totaal andere speelwijze en dan ook nog eens een aantal niveautjes hoger dan dat hij gewend is. Ik geloof niet dat er iemand bij Ajax - noch hijzelf - verwacht dat hij er direct vanaf dag 1 staat.
die is echt wel bruikbaar hoor, geef het wat tijd, in principe kan je hem in een Tadic rol laten spelen als die Daramy linksbuiten staat en op 10 ook nog tegen veel NL tegenstandersquote:Op maandag 30 augustus 2021 11:40 schreef Adames het volgende:
[..]
Blijft rare aankoop en naar alle waarschijnlijkheid een miskoop. Vooral met dat salaris.
Die kerel heeft drie wedstrijden gespeeld en is nu al een miskoop? Haha, dat gaat snel.quote:Op maandag 30 augustus 2021 11:40 schreef Adames het volgende:
[..]
Blijft rare aankoop en naar alle waarschijnlijkheid een miskoop. Vooral met dat salaris.
We spelen waarschijnlijk weer 50+ wedstrijden roulatie houdt iedereen ook scherp en fit. Berghuis had 3 assists tegen NEC geloof ik die gaat echt wel renderenquote:Op maandag 30 augustus 2021 11:40 schreef Adames het volgende:
[..]
Joh ik heb die 10 miljoen er wel voor over om te kunnen zeggen dat de aanvoerder van Feyenoord niet verder komt dan de bank bij Ajax, is die discussie over wie je van welk ander team in je basis zou willen zien ook weer afgelopen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 11:40 schreef Adames het volgende:
[..]
Ok, dan hou ik hoop.quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
We spelen waarschijnlijk weer 50+ wedstrijden roulatie houdt iedereen ook scherp en fit. Berghuis had 3 assists tegen NEC geloof ik die gaat echt wel renderen
Neres heeft al heel lang zijn niveau niet meer gehaald, hoor.quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:10 schreef Ramboetan het volgende:
Als Nous maar ff verlengd.
Had trouwens wel liever gezien dat Berghuis lekker in Rotterdam bleef en dat wij nog minimaal een jaar kunnen lachen met Neres.
quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Neres heeft al heel lang zijn niveau niet meer gehaald, hoor.
Persoonlijk moeten ze er nog uitkomen.quote:
niet veel voor zo'n spelerquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:21 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
12 miljoen, prima voor nu. Laatste tijd kwam ie wat vaker te laat met wat kaarten als gevolg.
12 miljoen voor een speler die je voor 4 hebt gekocht is prima. Had hem liever bij Atletico zien spelen west ham zal niet zijn droomclub zijn.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
valt tegen, al begrijp ik wel dat hij een keer die stap wil maken
ik vond het een prima speler voor Ajax, maar goed er waren afspraken dus het zal wel in overleg geweest zijn, ik had hem wel een wat hoger niveau dan West Ham gegundquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:24 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
weinig rek in, veel kaarten, 1.5 jaar geleden was het idd meer maar ik vind het prima zo.
het gaat mij er meer om dat je voor 12 geen vervanger meer haalt al is het ook intern op te lossen denk ikquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
12 miljoen voor een speler die je voor 4 hebt gekocht is prima. Had hem liever bij Atletico zien spelen west ham zal niet zijn droomclub zijn.
40quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:25 schreef Maastoren het volgende:
Malacia kost minimaal 20 miljoen gr gr
die heeft toch net bijgetekend?quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:25 schreef Maastoren het volgende:
Malacia kost minimaal 20 miljoen gr gr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |