Haaland weg zou wel een slok op een borrel schelen iddquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 07:14 schreef Bugno3 het volgende:
Heerlijke loting, die daardoor alleen maar tegen kan vallen natuurlijk. Wat nog wel van invloed kan zijn is zijn de transfers Embappie > Real en Haaland > PSG. Dat zou wel een dubbele vernietiging van onze defensie besparen.
Dortmund lekker dichtbij en Lissabon mooie trip toch?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 08:52 schreef dimmak het volgende:
Lekkere loting. Alleen mager seizoen voor een tripje.
Nice. Bezoekje aan Istanbul gaat sowieso wel lukken. Lang geleden dat ik Ajax live heb kunnen zien spelenquote:
Alleen niet zoveel kaarten beschikbaar denk ik.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:17 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
Dortmund lekker dichtbij en Lissabon mooie trip toch?
Istanbul laat ik wel ff schieten. Athene was leuk hoor maar in dat vak waren er wel wat spannende momentenen Istanbul schat ik een beetje hetzelfde in.
Dat is echt een ramp de laatste jaren helaas. Europese awayday zou weer eens leuk zijn, maar je komt er nauwelijks tussen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:25 schreef dimmak het volgende:
[..]
Alleen niet zoveel kaarten beschikbaar denk ik.
Volgens berichten op twitter 1250 bij Dortmund, 800 in Lissabon en 0 in Istanbul. Zie daar maar eens tussen te komen. Dat is 1 grote loterij.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:30 schreef Fargo het volgende:
[..]
Dat is echt een ramp de laatste jaren helaas. Europese awayday zou weer eens leuk zijn, maar je komt er nauwelijks tussen.
Ja, volstrekt kansloos. Tegen de tijd dat je aan de beurt bent is alles al weg. Kaarten voor thuisduels net zo.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:31 schreef dimmak het volgende:
[..]
Volgens berichten op twitter 1250 bij Dortmund, 800 in Lissabon en 0 in Istanbul. Zie daar maar eens tussen te komen. Dat is 1 grote loterij.
Andere jaren was dat inderdaad zo. Maar gisteren meldde Ajax al voor de loting dat het definitieve speelschema waarschijnlijk pas in de loop van zaterdag naar buiten komt. Geen idee waar die vertraging dit jaar vandaan komt.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was toch altijd al op de avond zelf dat het speelschema duidelijk was?
Thuisduels zijn voor mij geen probleem. Maar met deze aantallen is het onder seizoenskaarten met uitrecht zelfs een loterij.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:44 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ja, volstrekt kansloos. Tegen de tijd dat je aan de beurt bent is alles al weg. Kaarten voor thuisduels net zo.
Ah ja ik ben altijd wel benieuwd naar de volgorde, scheelt toch iets of je Dortmund thuis treft op de laatste dag wanneer ze er al zijn of wanneer je ze tegenkomt op speeldag 3 en 4.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:46 schreef Fargo het volgende:
[..]
Andere jaren was dat inderdaad zo. Maar gisteren meldde Ajax al voor de loting dat het definitieve speelschema waarschijnlijk pas in de loop van zaterdag naar buiten komt. Geen idee waar die vertraging dit jaar vandaan komt.
Maakt me verder niet zoveel uit eigenlijk. Zolang de kaartverkoop maar begint op een moment dat ik niet werk.
Ik ben 'slechts' lid van de SV. Woon in het uiterste zuiden en werk regelmatig in het weekend, dus een seizoenkaart is nooit echt een optie geweest. Tot twee seizoenen terug geen enkel probleem gehad om jaarlijks 6-7 potjes te kunnen kijken in het stadion, maar dit seizoen heb ik er een hard hoofd in.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:47 schreef dimmak het volgende:
[..]
Thuisduels zijn voor mij geen probleem. Maar met deze aantallen is het onder seizoenskaarten met uitrecht zelfs een loterij.
Ik heb geen EU recht meer sinds jaren, kansloos verhaal voor mijquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:47 schreef dimmak het volgende:
[..]
Thuisduels zijn voor mij geen probleem. Maar met deze aantallen is het onder seizoenskaarten met uitrecht zelfs een loterij.
Dat deden we de laatste keer dat we tegen een Portugese ploeg speelden ook alquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 10:16 schreef Cherni het volgende:
Als PSV in de CL terecht waren gekomen met Bayern München, Barcelona en Dynamo Kiev was plaats 3 halen al een zeer zware opgave geweest.Ben benieuwd hoe Benfica het in die poule gaat doen.
Succes Ajax, prima loting en pak dan eindelijk eens een Portugese ploeg.
Haha nee dat gaat hem dan niet wordenquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:31 schreef dimmak het volgende:
[..]
Volgens berichten op twitter 1250 bij Dortmund, 800 in Lissabon en 0 in Istanbul. Zie daar maar eens tussen te komen. Dat is 1 grote loterij.
Thuisvak he. Dan effe in het Engels tegen een steward praten en ze pleuren je zo het uitvak in.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:30 schreef Fargo het volgende:
[..]
Dat is echt een ramp de laatste jaren helaas. Europese awayday zou weer eens leuk zijn, maar je komt er nauwelijks tussen.
Dat heb ik 1x geprobeerd maar toen stond ik even later buiten.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Thuisvak he. Dan effe in het Engels tegen een steward praten en ze pleuren je zo het uitvak in.
Ah, dan heb ik altijd geluk gehadquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:09 schreef dimmak het volgende:
[..]
Dat heb ik 1x geprobeerd maar toen stond ik even later buiten.
Oh heb EU+quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:47 schreef dimmak het volgende:
[..]
Als de eerste wedstrijd in een gelijkspel eindigt, is de kans meteen erg groot dat wedstrijd zes bepalend zal zijn.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:27 schreef Pedroso het volgende:
1e Wedstrijd al vrij bepalend, win je die dan zie ik Ajax wel doorgaan. 2e Wedstrijd is een must win (gaat ook wel lukken). Tegen Dortmund minimaal 1 punt halen.
Hoe vaak in de historie van het voetbal zijn dit soort 'voorspellingen' uiteindelijk van enige waarde gebleken?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:27 schreef Pedroso het volgende:
1e Wedstrijd al vrij bepalend, win je die dan zie ik Ajax wel doorgaan. 2e Wedstrijd is een must win (gaat ook wel lukken). Tegen Dortmund minimaal 1 punt halen.
Bijzonder normaal was het toch:quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:20 schreef Fargo het volgende:
15 september 21.00 uur Sporting - Ajax
28 september 18.45 uur Ajax - Besiktas
19 oktober 21.00 uur Ajax - Borussia Dortmund
3 november 21.00 uur Borussia Dortmund - Ajax
24 november 18.45 uur Besiktas - Ajax
7 december 21.00 uur Ajax - Sporting
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 00:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hoe vaak in de historie van het voetbal zijn dit soort 'voorspellingen' uiteindelijk van enige waarde gebleken?
In zowat elke competitie, in elke poule, gebeuren er dingen die je niet verwacht en zijn er freak-uitslagen die de boel totaal ondersteboven gooien.
En toch zijn er nog steeds 'kenners' die vooraf al voorspellen dat een bepaalde wedstrijd cruciaal is.
Ja laten we bespiegelingen over een CL poule gewoon niet meer doen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 00:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hoe vaak in de historie van het voetbal zijn dit soort 'voorspellingen' uiteindelijk van enige waarde gebleken?
In zowat elke competitie, in elke poule, gebeuren er dingen die je niet verwacht en zijn er freak-uitslagen die de boel totaal ondersteboven gooien.
En toch zijn er nog steeds 'kenners' die vooraf al voorspellen dat een bepaalde wedstrijd cruciaal is.
Dat is een veel beter uitgangspunt in elk geval.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 09:31 schreef Tarado het volgende:
[..]dan kunnen we wel ophouden met lullen over voetbal, ik voorspel dat alle 6 wedstrijden cruciaal zijn en dat we alles op alles moeten zetten om ze alle 6 te winnen
Als het maar niet hetzelfde afloopt als de laatste wedstrijd tegen Atalanta en Valencia. Daar kon Ajax zich ook plaatsen bij winst maar helaasss.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 02:46 schreef FireFox1 het volgende:
Ik kan U alvast voorspellen dat Ajax - Sporting een héél spannende wedstrijd zal worden
Ik ben niet zomaar een kenner he, ik zou een broer (eigenlijk zoon) van Aad de Mos kunnen zijn.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 00:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik hoop het ook maar wat een verkwisting weer van geld aan een spits die ook nog eens je recordaankoop is.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:24 schreef Class het volgende:
Ik hoop dat we eindelijk Tadic weer op 9 gaan zien in de CL. Waren toch de leukste wedstrijden om te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |