Klopt. Voor zover ik weet heeft hij geen clausules in z'n contractquote:
ik denk niet dat ze wat gaan halen voor die positiequote:Op maandag 30 augustus 2021 16:32 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Klopt. Voor zover ik weet heeft hij geen clausules in z'n contract.
Wijndal is natuurlijk ook een optie.
Zit er nog wat aan te komen in de jeugd?quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
het gaat mij er meer om dat je voor 12 geen vervanger meer haalt al is het ook intern op te lossen denk ik
Rensch kan ook links en je hebt Blind dus denk dat ze het zo latenquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:33 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Zit er nog wat aan te komen in de jeugd?
Timber en Rensch zijn meer voor op rechts volgens mij en dan heb je alleen nog Blind die ik liever centraal zie
Kan er geen klote van.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Salah-Edin god.
En Martinez kan er natuurlijk ook nog spelen.
12 miljoen is inderdaad een prima bedrag, zeker gezien zijn leeftijd ook en dat ie nog twee jaar een contract heeftquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:21 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
12 miljoen, prima voor nu. Laatste tijd kwam ie wat vaker te laat met wat kaarten als gevolg.
Zouden we Licha dan op de back gaan zien? Zal nog wel iets bijkomen denk ik.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
het gaat mij er meer om dat je voor 12 geen vervanger meer haalt al is het ook intern op te lossen denk ik
Martinez of Blind als back ja... Ik zie er geen aankoop meer bij komen, Overmars zal blij zijn dat ie met transfers van Nico en Neres dat gat van 25 miljoen heeft gedicht, dan ga je niet de hoofdprijs voor Malacia of Wijndal neerleggen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zouden we Licha dan op de back gaan zien? Zal nog wel iets bijkomen denk ik.
Fitz-Jim is een linksbuiten en Salah Edin gaat het niet redden. Youri Baasgod hebben we nog.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
12 miljoen is inderdaad een prima bedrag, zeker gezien zijn leeftijd ook en dat ie nog twee jaar een contract heeft
Deze transfer lost in principe ook wel meteen een puzzel op, met Blind als linksback waardoor Martinez en Alvarez ook gewoon kunnen blijven staan... Rensch kan ook op links volgens mij.
Voor de toekomst zitten daar dan nog Fitz-Jim en Salah Edin achter,
Die Fitz Jim is echt zo'n speler die je op veel plekken neer kunt zetten en toch altijd een 6 of een 7 scoort. Niet ideaal maar Malacia en Wijndal zijn dat ook niet (zeker niet voor hoge bedragen).quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
12 miljoen is inderdaad een prima bedrag, zeker gezien zijn leeftijd ook en dat ie nog twee jaar een contract heeft
Deze transfer lost in principe ook wel meteen een puzzel op, met Blind als linksback waardoor Martinez en Alvarez ook gewoon kunnen blijven staan... Rensch kan ook op links volgens mij.
Voor de toekomst zitten daar dan nog Fitz-Jim en Salah Edin achter,
Fitz Jim heb ik volgens mij al eens als back zien spelenquote:Op maandag 30 augustus 2021 17:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Fitz-Jim is een linksbuiten en Salah Edin gaat het niet redden. Youri Baasgod hebben we nog.
eens hoor, was er heel blij mee. Maar juiste moment wel gekomen denk ikquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vond het een prima speler voor Ajax, maar goed er waren afspraken dus het zal wel in overleg geweest zijn, ik had hem wel een wat hoger niveau dan West Ham gegund
Dat kan, maar het is een AML.quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Fitz Jim heb ik volgens mij al eens als back zien spelen
Het eerste wat ze met een linksbuiten in de jeugd doen als ze twijfelen aan zijn potentieel als linksbuiten is hem linksback zetten. Het kan allemaal.quote:
Rensch?quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:31 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Het eerste wat ze met een linksbuiten in de jeugd doen als ze twijfelen aan zijn potentieel als linksbuiten is hem linksback zetten. Het kan allemaal.
Anyway, komt er überhaupt een vervanger van Taggy? Ik vermoed dat Ten Hag Blind daar permanent gaat posteren.
Is ook niet zo dat het veel jaren anders is geweest dan dat.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:39 schreef SamCooke het volgende:
Verdediging gaat hoe dan ook wel de achilleshiel worden van Ajax dit jaar id mijn verwachting. Op Timber na zijn alle CV's het nét niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |