SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Naaktslakken.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah gelukkig. Voel mij altijd intens schuldig als ik op een slak ben gaan staan en je dat huisje zo hoort kraken
Liever niet, maar als je het graag wil.quote:
Dit is waarheidquote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bitterbal is grappig en leuk als ze boos is, dan komt het echte deugende warme hartje bovendrijven.
Die zijn er echt veel dit jaar.quote:
huehuequote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:24 schreef bitterbal het volgende:
weer de hele ochtend aan het boren
Daarom, dat is de charme juist van Mediterraan bloed, sommige blanke vrouwen zijn geboren als dociele huisvrouwtjes en komen daarom nooit verder dan wat naaktslakken en verdovende sigaretjes op de tweedehands bank roken.quote:
Denk dat soms temperament hier word verward als boosheidquote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom, dat is de charme juist van Mediterraan bloed, sommige blanke vrouwen zijn geboren als dociele huisvrouwtjes en komen daarom nooit verder dan wat naaktslakken en verdovende sigaretjes op de tweedehands bank roken.
Truequote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat soms temperament hier word verward als boosheid
misschien heeft iemand dat ook wel gedaan. konden ze beter naar je staren terwijl je slaaptquote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:27 schreef bitterbal het volgende:
droomde vannacht dat iemand de spinnen had weggehaald bij de ramen
nee ik zie ze nog zittenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
misschien heeft iemand dat ook wel gedaan. konden ze beter naar je staren terwijl je slaapt
dan hebben ze er onderdoor gegluurdquote:
ga ze eens wassen danquote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:28 schreef bitterbal het volgende:
En de ramen zijn echt vies dus het is wat onhandig
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:28 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)-de-zee-in~a376bf7b/
ziek.
geef de spinnen een lapje. kunnen ze je helpenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat wil ik dus doen maar dan moeten eerst die spinnen weg
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:28 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)-de-zee-in~a376bf7b/
ziek.
Pootjes zat.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
geef de spinnen een lapje. kunnen ze je helpen
gaat het lekker snel.quote:
als je ze lief aankijkt willen ze je pijnlijke hobbitvoeten ook nog wel masserenquote:
oke nu is het genoegquote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
als je ze lief aankijkt willen ze je pijnlijke hobbitvoeten ook nog wel masseren
of anders?quote:
Ik heb nog wel een paar wishlists.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:39 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb zin om geld uit te geven.
Ok, maak maar een lijstje.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een paar wishlists.
Kan je gelijk aan die spinnen met doekjes vragen om je tranen te drogenquote:
Ik ook.quote:
waaraan wil je het uitgeven?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zie transactiemogelijkheden.
Ziet er zwaar uitquote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil deze nog steeds:
https://newrock.com/women-high-boots/M-236-S1-en
Zie gelijk dit voor mequote:
Aan iets om blij van te worden.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
waaraan wil je het uitgeven?
gewoon doenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aan iets om blij van te worden.
Ok, echt vet.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil deze nog steeds:
https://newrock.com/women-high-boots/M-236-S1-en
per paar hoop ik?quote:
Nee, want ik heb al teveel schoenen en deze zijn wat prijzig voor "voor de heb".quote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jezus. Ga je daar echt op lopen?
Ja, die ik net linkte zijn 2kg per stuk en daar staat 4kg bij.quote:
Leuk lijstjequote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:59 schreef UitStraling het volgende:
Kennis van me is butler bij een rijke Rus.
26 augustus - weer Madeira
16 augustus - Canada
14 augustus - London
02 augustus - Madeira
28 juli - Schotland
09 juli - Sint Petersburg
En wij maar zwoegen voor onze hongerloontjes. REVOLUTIE!!!!quote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor Corona was dit helemaal echt bizar maar ook wel leuk om te volgen.
Butlerbal.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:16 schreef bitterbal het volgende:
lijkt mij maar niks om een butler te zijn
nog altijd beter dan een Afghaans meisje in Rwanda zijn..quote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:16 schreef bitterbal het volgende:
ja das ook geen goed vooruitzichtquote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nog altijd beter dan een Afghaans meisje in Rwanda zijn..
Dacht ik in het begin ook, hij is best mondig en vrijzinnig die gast, relnichtentype, geloof dat het officieel ook butler moet heten, in de praktijk komt het erop neer dat hij gewoon beste vriendjes en regelneef van zijn werkgever is, eigenlijk het type dat door zijn karakter de mooiste plekjes en leukste feestjes weet te vinden op Aarde, meeste foto's zie je ze samen allemaal ook gewoon extreem luxe lol trappen alsof het een vriendenclub betreft.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:16 schreef bitterbal het volgende:
In Rwanda hadden ze toch na de genocide van 1994 enorm veel werk gemaakt van vrouwen-emancipatie? Omdat alle mannen vermoord waren moesten vrouwen ineens heel veel posities bekleden etc. Volgens mij is het met de vrouwenrechten in Rwanda wel okee hoor.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nog altijd beter dan een Afghaans meisje in Rwanda zijn..
Lijkt me immens mooi om zo'n "Sovjet" parade een keer bij te wonenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En wij maar zwoegen voor onze hongerloontjes. REVOLUTIE!!!!![]()
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt me immens mooi om zo'n "Sovjet" parade een keer bij te wonen
Naja, vanuit daar kan je tenminste nog ergens anders heen? Theoretisch?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:14 schreef bitterbal het volgende:
eindig je daar
20 MINUTEN GELEDEN
Afghaanse vluchtelingen naar Uganda en Rwanda
Bij de reddingsmissies vanuit Kabul zijn Afghaanse vluchtelingen niet alleen naar westerse landen gebracht. Sommigen vluchtelingen zijn de afgelopen dagen in Uganda en Rwanda terechtgekomen.
De opvang in Uganda is een afspraak met de Verenigde Staten. De Amerikanen betalen er ook voor, legt correspondent Elles van Gelder uit in het NOS Radio 1 Journaal. Er zouden zo'n 2000 vluchtelingen worden opgevangen, maar of dat lukt is de vraag. Op de eerste vlucht die nu is aangekomen zaten maar 51 Afghanen. Het vliegtuig was grotendeels leeg omdat mensen niet op tijd bij het vliegtuig konden komen.
Uganda helpt mee met de opvang omdat het land trots is op zijn reputatie als gastvrij land voor vluchtelingen, zegt Van Gelder. "Maar volgens sommige Ugandezen wil de regering ook een wit voetje te halen in het buitenland na de gewelddadig verlopen verkiezingen, waarbij ook mensenrechtenschendingen plaatsvonden."
In buurland Rwanda zijn ook 250 meisjes van een Afghaanse school aangekomen, met personeel en familie. Zij zeggen niet lang te willen blijven en hopen als het kan weer terug te keren naar Afghanistan.
De Foqueville bus op het Rode Plein voor Poetin zijn snufferdquote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Lijkt me een mooi tripje voor Foqueville tours
Mijn post was geheel gebaseerd op onderbuikgevoelquote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In Rwanda hadden ze toch na de genocide van 1994 enorm veel werk gemaakt van vrouwen-emancipatie? Omdat alle mannen vermoord waren moesten vrouwen ineens heel veel posities bekleden etc. Volgens mij is het met de vrouwenrechten in Rwanda wel okee hoor.
Denk dat er betere plekken zijnquote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mijn post was geheel gebaseerd op onderbuikgevoel
Ik heb weinig kennis van de huidige situatie in Rwande
En ook eigenlijk weinig interesse
En veel ookquote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat er betere plekken zijn
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Foqueville bus op het Rode Plein voor Poetin zijn snufferd
Volgens mij was je met een vagina niet echt veilig voor de Interahamwe.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In Rwanda hadden ze toch na de genocide van 1994 enorm veel werk gemaakt van vrouwen-emancipatie? Omdat alle mannen vermoord waren moesten vrouwen ineens heel veel posities bekleden etc. Volgens mij is het met de vrouwenrechten in Rwanda wel okee hoor.
Ik heb het ook maar een beetje van horen zeggen hoor, maar ik heb daar dus een tijdje terug wat over gehoordquote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mijn post was geheel gebaseerd op onderbuikgevoel
Ik heb weinig kennis van de huidige situatie in Rwande
En ook eigenlijk weinig interesse
Iedereen dronken achter de Ivans en Svetlana's aan.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
En dan lekker met z’n allen een bordje borsj gaan eten
Klopt ook wel een beetje, twee-derde van hun parliament is vrouwelijk, stond laatst in de NG.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb het ook maar een beetje van horen zeggen hoor, maar ik heb daar dus een tijdje terug wat over gehoord
Eigenlijk heette het altijd Randa.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik weet heel weinig over Rwanda. En dat wil ik eigenlijk best zo houden
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eigenlijk heette het altijd Randa.
En toch is oog in oog staan met een wilde berggorilla al jaren een van de top fifty things to do in life before you die.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik weet heel weinig over Rwanda. En dat wil ik eigenlijk best zo houden
Is het vlak onder je? Misschien zijn ze de badkamer aan het slopen. Dat maakt wel herriequote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:33 schreef bitterbal het volgende:
op het balkon die teringherrie enigsinds te handelen. Zou er bijna wat van zeggen maar goed zal wel moeten wat ze doen
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En toch is oog in oog staan met een wilde berggorilla al jaren een van de top fifty things to do in life before you die.
Hint: plan die als laatste inquote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En toch is oog in oog staan met een wilde berggorilla al jaren een van de top fifty things to do in life before you die.
Mja, heeft mijn lijstje niet gehaaldquote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
ja die woning onder mij is laatst verkocht maar het si zo hard dat de tranen in mijn ogen staanquote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is het vlak onder je? Misschien zijn ze de badkamer aan het slopen. Dat maakt wel herrie
opblaasboot naar Spanjequote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, vanuit daar kan je tenminste nog ergens anders heen? Theoretisch?
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die woning onder mij is laatst verkocht maar het si zo hard dat de tranen in mijn ogen staan
België, ook niet interessantquote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:36 schreef UitStraling het volgende:
Bovendien is de geschiedenis van Rwanda juist vrij helder en duidelijk en belangwekkend, de Belgen vonden de Tutsi minderheid net wat "blanker" en beschaafder in hun ogen dus die kregen de beste baantjes, na een eeuw vonden de Hutu's dat niet zo tof meer.
Grotduiken in Yucatan om de Cenotes in kaart te brengen staat zelfs al lange tijd in de top 10 maar dat lijkt me ook vrij gevaarlijk.quote:
ja dat weet i maar die mensen die dat gaan doen die slapen in resorts toch en gaan daarna weer weg.quote:
Oh, allang gedaan joh.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ga liever nazi-jagen in Patagoniëquote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Grotduiken in Yucatan om de Cenotes in kaart te brengen staat zelfs al lange tijd in de top 10 maar dat lijkt me ook vrij gevaarlijk.
Genoeg harige gorilla's gespot in het uitgaansleven.quote:
hoe heette dat boek ook weer?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga liever nazi-jagen in Patagonië
Soms lijk je op mijn ex-vrouw, "Ja kom we ben lekker gaan naar de camping in Frankrijk, da ben spaaanend en mooi genoeg"quote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
België, ook niet interessant
Greywolfquote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoe heette dat boek ook weer?
Paar tientjes uitgeven daar om aapjes te kijken dusquote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat weet i maar die mensen die dat gaan doen die slapen in resorts toch en gaan daarna weer weg.
lees dat 60 procent onder de armoede grens leeft.
Ik wil wel nazi-jagen in Pategonië hoorquote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soms lijk je op mijn ex-vrouw, "Ja kom we ben lekker gaan naar de camping in Frankrijk, da ben spaaanend en mooi genoeg"
Toen ik haar ontmoette zaten de tropische kikkers en sprinkhanen nog in mijn backpack dus ik had zoiets van eeeeuhm
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die over hitler in zuid Amerika?
ja beetje verouderd wel. Zit er ook al 12 jaar in maar dat duurt nog wel hoor. MAar moet het hier wel beetje opknappen.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In je nieuwe appartement?Daar was toch niks mis mee?
nee balkondeur kan wel weer dicht iddquote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Binnen is het ook niet echt warm
Zo even sokken zoeken.
Ik zou met poep, bomen en babyaapjes gaan gooienquote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:40 schreef bitterbal het volgende:
denk dat die gorillas dat maar niks vinden. Al die naakte dunne apen die constant bij ze komen gluren
korte broek aan zekerquote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:42 schreef dud0r het volgende:
De wind is wat frisjes maar verder is het prima te doen buiten
Dat hád je ook als een indicatie kunnen opvatten natuurlijk.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soms lijk je op mijn ex-vrouw, "Ja kom we ben lekker gaan naar de camping in Frankrijk, da ben spaaanend en mooi genoeg"
Toen ik haar ontmoette zaten de tropische kikkers en sprinkhanen nog in mijn backpack dus ik had zoiets van eeeeuhm
Is dat het zusje van sniper wolf?quote:
ah heb 'm. kwam eerst op fantasy boeken uitquote:
ken je dat filmpje dat een zon gorrila iemand bij zijn voeten pakt en zo paar meter meesleeptquote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou met poep, bomen en babyaapjes gaan gooien
Ik ga meequote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil wel nazi-jagen in Pategonië hoor
Hoezo dat dan?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat hád je ook als een indicatie kunnen opvatten natuurlijk.
Neequote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ken je dat filmpje dat een zon gorrila iemand bij zijn voeten pakt en zo paar meter meesleept
Het is 18 gradenquote:
Niet op dezelfde golflengte zitten bij dingen die belangrijk voor je zijn enzo.quote:
dacht dat jij geen boerinnen/dialecten/accenten datequote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
True but love doesn't always makes sense.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet op dezelfde golflengte zitten bij dingen die belangrijk voor je zijn enzo.
Love doesn't always makes sense.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dacht dat jij geen boerinnen/dialecten/accenten date
Die kop van die gastquote:
Voor de verliefdheid niet, maar voor een stap als trouwen is het wel vrij suf als je niet even nadenkt over de houdbaarheid.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
True but love doesn't always makes sense.
Daarom, love doesn't always makes sense.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voor de verliefdheid niet, maar voor een stap als trouwen is het wel vrij suf als je niet even nadenkt over de houdbaarheid.
Denken dat trouwen om liefde draait.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom, love doesn't always makes sense.
Ik zit onder een dekentje te werkenquote:
The silverbacks are in fact stronger than 20 adult humans combined as they can lift or throw up to 815 kgs while a well-trained man can only lift up to 400 kgs. Any adult gorilla can lift up to 450 kilograms, not with a body size that can go as high as 200kgs.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom, love doesn't always makes sense.
Niet?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Denken dat trouwen om liefde draait.
We hebben een kenner en ervaringsdeskundige in huisquote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Denken dat trouwen om liefde draait.
Vriend van mij heeft een verblijf voor apen ontworpen in een dierentuin. Je kunt daar niet zomaar even iets vastschroeven aangezien de beesten een slag sterker zijn.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
The silverbacks are in fact stronger than 20 adult humans combined as they can lift or throw up to 815 kgs while a well-trained man can only lift up to 400 kgs. Any adult gorilla can lift up to 450 kilograms, not with a body size that can go as high as 200kgs.
Dacht dat je ging rolschaatsen?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zit onder een dekentje te werken
Ging ik dat doen ?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dacht dat je ging rolschaatsen?
Het zjin vooral praktische zaken die je ermee tackelt, aan de liefde verandert het nada.quote:
Ik zou dat toch niet doen met een slang die je met 1 beet richting ziekenhuis kan sturen 😅quote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:53 schreef IJsdraakje het volgende:
N'aww
https://thumbs.gfycat.com/CompleteEducatedIzuthrush-mobile.mp4
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:53 schreef IJsdraakje het volgende:
N'aww
https://thumbs.gfycat.com/CompleteEducatedIzuthrush-mobile.mp4
En toch zijn ze maar weinig agressief, zolang je maar van hun vrouwtjes afblijft.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vriend van mij heeft een verblijf voor apen ontworpen in een dierentuin. Je kunt daar niet zomaar even iets vastschroeven aangezien de beesten een slag sterker zijn.
Ik wist niet dat dit zo lang in de oven moest.quote:Roggebrood wordt meer 'gegaard' dan gebakken. De oven heeft bij het bereiden van roggebrood een veel lagere temperatuur dan bij tarwebrood en het bakproces duurt bij roggebrood langer. De zuidelijke (Limburgse en Brabantse) varianten van roggebrood verblijven ongeveer 2-4 uur in de oven terwijl dit bij de noordelijke (Friese en Groningse) varianten kan oplopen tot 24 uur.
I know. Hoewel sommige mensen toch graag officieel trouwen in plaats van iets van een samenlevingscontract.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het zjin vooral praktische zaken die je ermee tackelt, aan de liefde verandert het nada.
Na een tijdje ga je je vriendin je vrouw noemen dan dan voel je jezelf beschetenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik vind het wel een beetje eng om me vast te leggen op papier.
Dat is niet alleen voor apen zo.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En toch zijn ze maar weinig agressief, zolang je maar van hun vrouwtjes afblijft.
Toch maar reisje Rwanda afzeggen dan
Gewoon "is goed mam" zeggen als ze zegt dat je wat op moet ruimen.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Na een tijdje ga je je vriendin je vrouw noemen dan dan voel je jezelf bescheten
't Is natuurlijk allemaal maar speculatie. Maar wel spannende speculatie.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah heb 'm. kwam eerst op fantasy boeken uit
https://www.amazon.com/Gr(...)Hitler/dp/1402796196
Bye bye seksquote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon "is goed mam" zeggen als ze zegt dat je wat op moet ruimen.
Ja, want het plaatje. Ofzo. Moeten ze lekker zelf weten verder, ik heb niets tegen trouwen an sich. Maar het is wel verstandig om even stil te staan bij de gevolgen van de overeenkomst.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
I know. Hoewel sommige mensen toch graag officieel trouwen in plaats van iets van een samenlevingscontract.
Ik heb een beetje hetzelfde..quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, want het plaatje. Ofzo. Moeten ze lekker zelf weten verder, ik heb niets tegen trouwen an sich. Maar het is wel verstandig om even stil te staan bij de gevolgen van de overeenkomst.
Of het gebrek daaraan. Want als ik nu halfdood neerval, heeft partner niets over me te zeggen.
Op termijn moet ik ook iets regelen. In het verleden nooit gedaan.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, want het plaatje. Ofzo. Moeten ze lekker zelf weten verder, ik heb niets tegen trouwen an sich. Maar het is wel verstandig om even stil te staan bij de gevolgen van de overeenkomst.
Of het gebrek daaraan. Want als ik nu halfdood neerval, heeft partner niets over me te zeggen.
Zonde om de oven zo lang bezet te houden. Voor de ovenbezetting van 1 roggebrood kun je acht appeltaarten bakken.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dit zo lang in de oven moest.
Bijna in een hap roggebrood gestikt van het lachenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zonde om de oven zo lang bezet te houden. Voor de ovenbezetting van 1 roggebrood kun je acht appeltaarten bakken.
Covidpatiënten zijn het roggebrood van de intensive care.
Misschien toch even iets regelen voor Wattenschijfjequote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een beetje hetzelfde..
Ik vind dat eigenlijk een naarder idee dan dat ik (indien andersom) afhankelijk ben van de welwillendheid van kerel z'n ouders qua woning.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een beetje hetzelfde..
Wist niet dat jij zo'n keukenprinses bent?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:05 schreef dud0r het volgende:
Straks jam maken met de kleine man. Die heeft een miljoen bramen geplukt.
Daarom zeg ik, niets tegen trouwen (als in het feestje) an sich.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op termijn moet ik ook iets regelen. In het verleden nooit gedaan.
Ergens vind ik het ook wel een aardig idee om te trouwen en de liefde te vieren met je beste vrienden.
Wattenschijfje de cavia?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien toch even iets regelen voor Wattenschijfje
Ja, wie erft wat?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wattenschijfje de cavia?
Ookquote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wattenschijfje de cavia?
Dan weet je dat nuquote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wist niet dat jij zo'n keukenprinses bent?
Wel goed wassen he.. anders heb je zo vossenlintworm.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:05 schreef dud0r het volgende:
Straks jam maken met de kleine man. Die heeft een miljoen bramen geplukt.
Ja, dat lijkt me wel een belangrijk thema om te besprekenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk een naarder idee dan dat ik (indien andersom) afhankelijk ben van de welwillendheid van kerel z'n ouders qua woning.
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel goed wassen he.. anders heb je zo vossenlintworm.
quote:
Hier moet ik eens over na aan denken, maar ik ga er vanuit dat mr. Wattenschijfje voor de caafs gaat zorgen.quote:
[..]
Gelukkig lopen er geen vossen in m'n tuin.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had een stuk geschreven voor de trouwambtenaar om voor te lezen, ik wist hij dat gevraagd had maar dat was ik vergeten, dus ik snel wat in elkaar geflanst ergens om acht uur in de ochtend, aanstaande vrouw al boos op me "dat vergeet je toch niet eikel" lekker begin maar ik zakte echt door de rond heen toen die kerel me aankeek om stilte vroeg en zei "wat ik nu toch ga zeggen tegen jullie als aanwezigen, zoiets hebben jullie nog nooit gelezen, ga er even goed voor zitten en laat dit tot je doordringen, dit maakt mijn beroep en de liefde zo mooi"quote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
I know. Hoewel sommige mensen toch graag officieel trouwen in plaats van iets van een samenlevingscontract.
Vast welquote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Hier moet ik eens over na aan denken, maar ik ga er vanuit dat mr. Wattenschijfje voor de caafs gaat zorgen.
quote:
Nog best ernstig te nemen ook.quote:Infectie met E. multilocularis heeft een kwaadaardiger verloop dan infectie met E. granulosus. Grootte, plaats en groeisnelheid van het larvale stadium bepalen welke symptomen op de voorgrond treden. De infectie begint bijna altijd in de lever; in meer dan 90% van de gevallen vormen zich hier de afwijkingen. Het larvale stadium van E. multilocularis groeit invasief door in andere organen en bloedvaten. Ondanks alle schade die aangericht wordt, kan het toch wel 5-15 jaar duren voordat klachten duidelijk naar voren komen. Bij een ernstige aantasting van de lever zonder behandeling is de kans groot dat de patiënt hieraan overlijdt.
Myxomatose en dit is geen grapje.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bij jam maken zit je wel redelijk veilig denk ik.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Nog best ernstig te nemen ook.
[..]
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Mag toch hopen dat het dood kooktquote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bij jam maken zit je wel redelijk veilig denk ik.
Dat willen wij wel eens vast gaan leggen. Helft naar mijn hond; helft naar mijn vriendin.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk een naarder idee dan dat ik (indien andersom) afhankelijk ben van de welwillendheid van kerel z'n ouders qua woning.
Als die bramen iets hoger hangen is het risico minder grootquote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]![]()
Hij vreet ze ook zo van de struik.
ja ik ook, vorig jaar nog geloof ik. Nou ja over 5 tot 15 jaar weten we wel of ik er dood aan gegaan benquote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:13 schreef bitterbal het volgende:
bramen zo van de struik eten doen veel mensen. Heb ik vroeger als kind ook gedaan
ik hou het in de gatenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik ook, vorig jaar nog geloof ik. Nou ja over 5 tot 15 jaar weten we wel of ik er dood aan gegaan ben
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bij jam maken zit je wel redelijk veilig denk ik.
Vandaar je buikpijn nuquote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:13 schreef bitterbal het volgende:
bramen zo van de struik eten doen veel mensen. Heb ik vroeger als kind ook gedaan
"Verslagen door de bramenstruik"quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik ook, vorig jaar nog geloof ik. Nou ja over 5 tot 15 jaar weten we wel of ik er dood aan gegaan ben
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:15 schreef UitStraling het volgende:
Bramen plukken is een van de gevaarlijkste dingen die je in de natuur kunt doen in Nederland, dacht dat iedereen dat wel wist.
Op skeeleren in een witte bikini na.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:15 schreef UitStraling het volgende:
Bramen plukken is een van de gevaarlijkste dingen die je in de natuur kunt doen in Nederland, dacht dat iedereen dat wel wist.
ik kan zo honderd gevaarlijkere dingen opnoemen, maar daarvan zul jij onder elke reageren met "Nee bramen plukken is gevaarlijkerquote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:15 schreef UitStraling het volgende:
Dat hangen ze. Hij pakt ze niet van net boven de grondquote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als die bramen iets hoger hangen is het risico minder groot
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat hangen ze. Hij pakt ze niet van net boven de grond
"Killed by a blackberry"quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Verslagen door de bramenstruik"
Ligt eraan of ik wakker ben en het zie.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op skeeleren in een witte bikini na.
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ligt eraan of ik wakker ben en het zie.
Was en kook of verhit bosvruchten, paddenstoelen en valfruit voordat je ze eet. Thuis invriezen helpt niet, de eitjes gaan pas dood bij -80°C.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat het dood kookt
Nooit meer laaghangende bramen eten dusquote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:13 schreef bitterbal het volgende:
Ik schuif net 2 gekookte eieren in m'n mikquote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:20 schreef bitterbal het volgende:
ga vanavond weer die pasta cabonara maken maar dan met 2 eieren
Hehe, dat deed ik toch al nietquote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nooit meer laaghangende bramen eten dus
In Frambozen ook vaak.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
nee
nou ja nu doe ik het niet meer omdat er beestjes in zitten. Net als aardbeien
nee laaghangende sowieso niet. Hebben achtduizend kuthontjes overheen gepist.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nooit meer laaghangende bramen eten dus
gebruik jij het hele ei? of alleen de dooier?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:20 schreef bitterbal het volgende:
ga vanavond weer die pasta cabonara maken maar dan met 2 eieren
Ook datquote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee laaghangende sowieso niet. Hebben achtduizend kuthontjes overheen gepist.
In je eigen tuin niet of komen daar heel veel beesten ?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Toch dénk ik dat ik met de braam in m'n tuin niet zo heel veel risico loop.
Maar die was ik over het algemeen uitgebreid.
heb gehoord dat ik alleen de dooier moet gebruikenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gebruik jij het hele ei? of alleen de dooier?
Lekker bramen plukken langs de homoafwerkparkeerplaats.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee laaghangende sowieso niet. Hebben achtduizend kuthontjes overheen gepist.
De braam in m'n eigen tuin.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In je eigen tuin niet of komen daar heel veel beesten ?
Waar het hart vol van is...quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker bramen plukken langs de homoafwerkparkeerplaats.
Die wilde jou dus gewoon vermoorden.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:21 schreef bitterbal het volgende:
mijn buurvrouw uit den haag kwam vorig jaar met een hele bak bramen uit de buurt thuis voor mij. Heb gezegd dat ik het niet lustmaar dacht aan al die beestjes die er in zaten natuurlijk.
De mijne niet hoor, die vinden ze niet interessant.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
....loopt het kontje van over.
Bloed?quote:
Heb ik kunnnen voorkomenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die wilde jou dus gewoon vermoorden.
Ik gebruik gewoon het hele ei.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gebruik jij het hele ei? of alleen de dooier?
Irréversible nooit gezien zeker?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De mijne niet hoor, die vinden ze niet interessant.
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:27 schreef Ama het volgende:
Omg ik heb reactie op klacht en ik krijg een maand aan huur terug.![]()
![]()
ik weet niet wat beter isquote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon het hele ei.
Het wordt er hier wel eens tijd voor eigenlijk. En bij relatiebreuk is het simpel, want ik heb (van beide kanten bewust) geen geld in het huis zitten.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat willen wij wel eens vast gaan leggen. Helft naar mijn hond; helft naar mijn vriendin.
Dat is sowieso je eigen smaak. Dus als jij het lekkerder vind met alleen de dooier, gewoon blijven doen. Vind je het lekker met een heel ei, gewoon doen.quote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:28 schreef bitterbal het volgende:
wilde dus ruim bagage bij boeken voor griekenland. 52 euro
Hee, zelfreflectiequote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:29 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind het altijd raar als vrouwen eieren eten, ligt aan mij dat weet ik.
Die is hier ook aanwezig hoorquote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is sowieso je eigen smaak. Dus als jij het lekkerder vind met alleen de dooier, gewoon blijven doen. Vind je het lekker met een heel ei, gewoon doen.
Er is geen carbonara - politie, ook al doen de Italianen het zo voorkomen.
GEEN ROOM IN DE CARBONARAAAAAAAAAAA * AAAAARGGGGGHHHHquote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die is hier ook aanwezig hoor
quote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
....loopt het kontje van over.
TROCKEN IM KAKKER BISST DU BLUT SCHEISST!quote:
ik weet niet of k het lekkerder vind ;Pquote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is sowieso je eigen smaak. Dus als jij het lekkerder vind met alleen de dooier, gewoon blijven doen. Vind je het lekker met een heel ei, gewoon doen.
Ik heb die behoefte nooit zo gehad nee.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Irréversible nooit gezien zeker?
gewoon heel ei er in mikkenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik weet niet of k het lekkerder vind ;P
Die politie let er toch ook op of je wel of geen room bij het ei doet?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:27 schreef Ama het volgende:
Omg ik heb reactie op klacht en ik krijg een maand aan huur terug.![]()
![]()
Geglaceerde bramen.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker bramen plukken langs de homoafwerkparkeerplaats.
Doe nou, anders kun je al die Griekse ledematen niet mee terug nemen.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:28 schreef bitterbal het volgende:
Bijzondere (nare) film wel hoor, zit een geluidje in wat je net niet hoort want dat valt net buiten ons gehoorspectrum maar waar je nekharen recht overeind van gaan staan.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb die behoefte nooit zo gehad nee.
Misschien wat minder ruim nemen.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:28 schreef bitterbal het volgende:
Moet je de bagage wat minder ruim doenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:28 schreef bitterbal het volgende:
oke ja heb je ook weer een puntquote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doe nou, anders kun je al die Griekse ledematen niet mee terug nemen.
ja die koffer van vorige jaar is denk ik te groot voor handbagagequote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je de bagage wat minder ruim doen
Ik heb m'n portie nare, controversiële films wel gehad.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bijzondere (nare) film wel hoor, zit een geluidje in wat je net niet hoort want dat valt net buiten ons gehoorspectrum maar waar je nekharen recht overeind van gaan staan.
GMTAquote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien wat minder ruim nemen.
Een bank is al tweedehands als je de winkel ermee uitloopt hč.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom, dat is de charme juist van Mediterraan bloed, sommige blanke vrouwen zijn geboren als dociele huisvrouwtjes en komen daarom nooit verder dan wat naaktslakken en verdovende sigaretjes op de tweedehands bank roken.
Zal ik anders helpen met een koffer uitzoekenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die koffer van vorige jaar is denk ik te groot voor handbagage
Je hebt toch alleen bikini en paar jurkjes nodig?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die koffer van vorige jaar is denk ik te groot voor handbagage
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal ik anders helpen met een koffer uitzoeken
quote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal ik anders helpen met een koffer uitzoeken
vestjes en zo ookquote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hebt toch alleen bikini en paar jurkjes nodig?
Sowquote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Cancel liever de hele vakantie
Ik hoef ook niet meer alles te zien. Genoeg ellende op mijn netvlies gehad.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb m'n portie nare, controversiële films wel gehad.
Het is vrij noordelijk in Griekenland, in dat gebied kan het ook makkelijk sneeuwen rond die tijd van het jaar.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hebt toch alleen bikini en paar jurkjes nodig?
echt nietquote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is vrij noordelijk in Griekenland, in dat gebied kan het ook makkelijk sneeuwen rond die tijd van het jaar.
in het zuiden is alles toch weg door die bosbranden?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is vrij noordelijk in Griekenland, in dat gebied kan het ook makkelijk sneeuwen rond die tijd van het jaar.
Dat is wel een beetje drastischquote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Cancel liever de hele vakantie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |