SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Naaktslakken.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah gelukkig. Voel mij altijd intens schuldig als ik op een slak ben gaan staan en je dat huisje zo hoort kraken
Liever niet, maar als je het graag wil.quote:
Dit is waarheidquote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bitterbal is grappig en leuk als ze boos is, dan komt het echte deugende warme hartje bovendrijven.
Die zijn er echt veel dit jaar.quote:
huehuequote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:24 schreef bitterbal het volgende:
weer de hele ochtend aan het boren
Daarom, dat is de charme juist van Mediterraan bloed, sommige blanke vrouwen zijn geboren als dociele huisvrouwtjes en komen daarom nooit verder dan wat naaktslakken en verdovende sigaretjes op de tweedehands bank roken.quote:
Denk dat soms temperament hier word verward als boosheidquote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom, dat is de charme juist van Mediterraan bloed, sommige blanke vrouwen zijn geboren als dociele huisvrouwtjes en komen daarom nooit verder dan wat naaktslakken en verdovende sigaretjes op de tweedehands bank roken.
Truequote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat soms temperament hier word verward als boosheid
misschien heeft iemand dat ook wel gedaan. konden ze beter naar je staren terwijl je slaaptquote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:27 schreef bitterbal het volgende:
droomde vannacht dat iemand de spinnen had weggehaald bij de ramen
nee ik zie ze nog zittenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
misschien heeft iemand dat ook wel gedaan. konden ze beter naar je staren terwijl je slaapt
dan hebben ze er onderdoor gegluurdquote:
ga ze eens wassen danquote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:28 schreef bitterbal het volgende:
En de ramen zijn echt vies dus het is wat onhandig
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:28 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)-de-zee-in~a376bf7b/
ziek.
geef de spinnen een lapje. kunnen ze je helpenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat wil ik dus doen maar dan moeten eerst die spinnen weg
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:28 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)-de-zee-in~a376bf7b/
ziek.
Pootjes zat.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
geef de spinnen een lapje. kunnen ze je helpen
gaat het lekker snel.quote:
als je ze lief aankijkt willen ze je pijnlijke hobbitvoeten ook nog wel masserenquote:
oke nu is het genoegquote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
als je ze lief aankijkt willen ze je pijnlijke hobbitvoeten ook nog wel masseren
of anders?quote:
Ik heb nog wel een paar wishlists.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:39 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb zin om geld uit te geven.
Ok, maak maar een lijstje.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een paar wishlists.
Kan je gelijk aan die spinnen met doekjes vragen om je tranen te drogenquote:
Ik ook.quote:
waaraan wil je het uitgeven?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zie transactiemogelijkheden.
Ziet er zwaar uitquote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil deze nog steeds:
https://newrock.com/women-high-boots/M-236-S1-en
Zie gelijk dit voor mequote:
Aan iets om blij van te worden.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
waaraan wil je het uitgeven?
gewoon doenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aan iets om blij van te worden.
Ok, echt vet.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil deze nog steeds:
https://newrock.com/women-high-boots/M-236-S1-en
per paar hoop ik?quote:
Nee, want ik heb al teveel schoenen en deze zijn wat prijzig voor "voor de heb".quote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jezus. Ga je daar echt op lopen?
Ja, die ik net linkte zijn 2kg per stuk en daar staat 4kg bij.quote:
Leuk lijstjequote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:59 schreef UitStraling het volgende:
Kennis van me is butler bij een rijke Rus.
26 augustus - weer Madeira
16 augustus - Canada
14 augustus - London
02 augustus - Madeira
28 juli - Schotland
09 juli - Sint Petersburg
En wij maar zwoegen voor onze hongerloontjes. REVOLUTIE!!!!quote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor Corona was dit helemaal echt bizar maar ook wel leuk om te volgen.
Butlerbal.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:16 schreef bitterbal het volgende:
lijkt mij maar niks om een butler te zijn
nog altijd beter dan een Afghaans meisje in Rwanda zijn..quote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:16 schreef bitterbal het volgende:
ja das ook geen goed vooruitzichtquote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nog altijd beter dan een Afghaans meisje in Rwanda zijn..
Dacht ik in het begin ook, hij is best mondig en vrijzinnig die gast, relnichtentype, geloof dat het officieel ook butler moet heten, in de praktijk komt het erop neer dat hij gewoon beste vriendjes en regelneef van zijn werkgever is, eigenlijk het type dat door zijn karakter de mooiste plekjes en leukste feestjes weet te vinden op Aarde, meeste foto's zie je ze samen allemaal ook gewoon extreem luxe lol trappen alsof het een vriendenclub betreft.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:16 schreef bitterbal het volgende:
In Rwanda hadden ze toch na de genocide van 1994 enorm veel werk gemaakt van vrouwen-emancipatie? Omdat alle mannen vermoord waren moesten vrouwen ineens heel veel posities bekleden etc. Volgens mij is het met de vrouwenrechten in Rwanda wel okee hoor.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nog altijd beter dan een Afghaans meisje in Rwanda zijn..
Lijkt me immens mooi om zo'n "Sovjet" parade een keer bij te wonenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En wij maar zwoegen voor onze hongerloontjes. REVOLUTIE!!!!![]()
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt me immens mooi om zo'n "Sovjet" parade een keer bij te wonen
Naja, vanuit daar kan je tenminste nog ergens anders heen? Theoretisch?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:14 schreef bitterbal het volgende:
eindig je daar
20 MINUTEN GELEDEN
Afghaanse vluchtelingen naar Uganda en Rwanda
Bij de reddingsmissies vanuit Kabul zijn Afghaanse vluchtelingen niet alleen naar westerse landen gebracht. Sommigen vluchtelingen zijn de afgelopen dagen in Uganda en Rwanda terechtgekomen.
De opvang in Uganda is een afspraak met de Verenigde Staten. De Amerikanen betalen er ook voor, legt correspondent Elles van Gelder uit in het NOS Radio 1 Journaal. Er zouden zo'n 2000 vluchtelingen worden opgevangen, maar of dat lukt is de vraag. Op de eerste vlucht die nu is aangekomen zaten maar 51 Afghanen. Het vliegtuig was grotendeels leeg omdat mensen niet op tijd bij het vliegtuig konden komen.
Uganda helpt mee met de opvang omdat het land trots is op zijn reputatie als gastvrij land voor vluchtelingen, zegt Van Gelder. "Maar volgens sommige Ugandezen wil de regering ook een wit voetje te halen in het buitenland na de gewelddadig verlopen verkiezingen, waarbij ook mensenrechtenschendingen plaatsvonden."
In buurland Rwanda zijn ook 250 meisjes van een Afghaanse school aangekomen, met personeel en familie. Zij zeggen niet lang te willen blijven en hopen als het kan weer terug te keren naar Afghanistan.
De Foqueville bus op het Rode Plein voor Poetin zijn snufferdquote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Lijkt me een mooi tripje voor Foqueville tours
Mijn post was geheel gebaseerd op onderbuikgevoelquote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In Rwanda hadden ze toch na de genocide van 1994 enorm veel werk gemaakt van vrouwen-emancipatie? Omdat alle mannen vermoord waren moesten vrouwen ineens heel veel posities bekleden etc. Volgens mij is het met de vrouwenrechten in Rwanda wel okee hoor.
Denk dat er betere plekken zijnquote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mijn post was geheel gebaseerd op onderbuikgevoel
Ik heb weinig kennis van de huidige situatie in Rwande
En ook eigenlijk weinig interesse
En veel ookquote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat er betere plekken zijn
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Foqueville bus op het Rode Plein voor Poetin zijn snufferd
Volgens mij was je met een vagina niet echt veilig voor de Interahamwe.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In Rwanda hadden ze toch na de genocide van 1994 enorm veel werk gemaakt van vrouwen-emancipatie? Omdat alle mannen vermoord waren moesten vrouwen ineens heel veel posities bekleden etc. Volgens mij is het met de vrouwenrechten in Rwanda wel okee hoor.
Ik heb het ook maar een beetje van horen zeggen hoor, maar ik heb daar dus een tijdje terug wat over gehoordquote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mijn post was geheel gebaseerd op onderbuikgevoel
Ik heb weinig kennis van de huidige situatie in Rwande
En ook eigenlijk weinig interesse
Iedereen dronken achter de Ivans en Svetlana's aan.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
En dan lekker met z’n allen een bordje borsj gaan eten
Klopt ook wel een beetje, twee-derde van hun parliament is vrouwelijk, stond laatst in de NG.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb het ook maar een beetje van horen zeggen hoor, maar ik heb daar dus een tijdje terug wat over gehoord
Eigenlijk heette het altijd Randa.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik weet heel weinig over Rwanda. En dat wil ik eigenlijk best zo houden
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eigenlijk heette het altijd Randa.
En toch is oog in oog staan met een wilde berggorilla al jaren een van de top fifty things to do in life before you die.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik weet heel weinig over Rwanda. En dat wil ik eigenlijk best zo houden
Is het vlak onder je? Misschien zijn ze de badkamer aan het slopen. Dat maakt wel herriequote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:33 schreef bitterbal het volgende:
op het balkon die teringherrie enigsinds te handelen. Zou er bijna wat van zeggen maar goed zal wel moeten wat ze doen
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En toch is oog in oog staan met een wilde berggorilla al jaren een van de top fifty things to do in life before you die.
Hint: plan die als laatste inquote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En toch is oog in oog staan met een wilde berggorilla al jaren een van de top fifty things to do in life before you die.
Mja, heeft mijn lijstje niet gehaaldquote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
ja die woning onder mij is laatst verkocht maar het si zo hard dat de tranen in mijn ogen staanquote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is het vlak onder je? Misschien zijn ze de badkamer aan het slopen. Dat maakt wel herrie
opblaasboot naar Spanjequote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, vanuit daar kan je tenminste nog ergens anders heen? Theoretisch?
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die woning onder mij is laatst verkocht maar het si zo hard dat de tranen in mijn ogen staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |