SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Naaktslakken.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah gelukkig. Voel mij altijd intens schuldig als ik op een slak ben gaan staan en je dat huisje zo hoort kraken
Liever niet, maar als je het graag wil.quote:
Dit is waarheidquote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bitterbal is grappig en leuk als ze boos is, dan komt het echte deugende warme hartje bovendrijven.
Die zijn er echt veel dit jaar.quote:
huehuequote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:24 schreef bitterbal het volgende:
weer de hele ochtend aan het boren
Daarom, dat is de charme juist van Mediterraan bloed, sommige blanke vrouwen zijn geboren als dociele huisvrouwtjes en komen daarom nooit verder dan wat naaktslakken en verdovende sigaretjes op de tweedehands bank roken.quote:
Denk dat soms temperament hier word verward als boosheidquote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom, dat is de charme juist van Mediterraan bloed, sommige blanke vrouwen zijn geboren als dociele huisvrouwtjes en komen daarom nooit verder dan wat naaktslakken en verdovende sigaretjes op de tweedehands bank roken.
Truequote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat soms temperament hier word verward als boosheid
misschien heeft iemand dat ook wel gedaan. konden ze beter naar je staren terwijl je slaaptquote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:27 schreef bitterbal het volgende:
droomde vannacht dat iemand de spinnen had weggehaald bij de ramen
nee ik zie ze nog zittenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
misschien heeft iemand dat ook wel gedaan. konden ze beter naar je staren terwijl je slaapt
dan hebben ze er onderdoor gegluurdquote:
ga ze eens wassen danquote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:28 schreef bitterbal het volgende:
En de ramen zijn echt vies dus het is wat onhandig
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:28 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)-de-zee-in~a376bf7b/
ziek.
geef de spinnen een lapje. kunnen ze je helpenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat wil ik dus doen maar dan moeten eerst die spinnen weg
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:28 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)-de-zee-in~a376bf7b/
ziek.
Pootjes zat.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
geef de spinnen een lapje. kunnen ze je helpen
gaat het lekker snel.quote:
als je ze lief aankijkt willen ze je pijnlijke hobbitvoeten ook nog wel masserenquote:
oke nu is het genoegquote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
als je ze lief aankijkt willen ze je pijnlijke hobbitvoeten ook nog wel masseren
of anders?quote:
Ik heb nog wel een paar wishlists.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:39 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb zin om geld uit te geven.
Ok, maak maar een lijstje.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een paar wishlists.
Kan je gelijk aan die spinnen met doekjes vragen om je tranen te drogenquote:
Ik ook.quote:
waaraan wil je het uitgeven?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zie transactiemogelijkheden.
Ziet er zwaar uitquote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil deze nog steeds:
https://newrock.com/women-high-boots/M-236-S1-en
Zie gelijk dit voor mequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |