Ben je blij met de kick. Is FOK! dood of de programma's tussen 19:00 en 20:00 uur?quote:Op maandag 29 augustus 2022 21:03 schreef MadMaster het volgende:
Kick, de nieuwe reeks is weer begonnen…
Het programma interesseert mij helemaal niets, ik vind het een waardeloze talkshow.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 20:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben je blij met de kick. Is FOK! dood of de programma's tussen 19:00 en 20:00 uur?
Ik bedoelde het niet persoonlijk. Begrijp me niet verkeerd. Moest een invalshoek zoeken om te posten. M en DWDD scoorden wel. M minder. Maar dit is nul.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het programma interesseert mij helemaal niets, ik vind het een waardeloze talkshow.
Misschien denken velen er net zo over en beantwoordt dat je vraag…
Ik heb haar gisteren 0,8 seconden uitgehouden, dus ze heeft een eerlijke kans gehad.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 20:10 schreef tong80 het volgende:
Ik wilde het een kans geven. Maar Soundos over publiek dat niet lacht bij een cabaretier trek ik bij voorbaat niet.
Ik zou het wel eens terug willen zien.quote:Op donderdag 1 september 2022 18:57 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik heb haar gisteren 0,8 seconden uitgehouden, dus ze heeft een eerlijke kans gehad.
Bedankt voor de tip.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:19 schreef Tourniquet het volgende:
Bij uitzondering eens een spannende aflevering. Derk Bolt geroast door Wouke van Scherrenburg.
Derk Bolt is ietwat overspannen. Hij is echt iemand die te lange tijd (misschien wel bijna 30 jaar) geen tegenspraak meer heeft gehad. Hij denkt doordat hij zoveel heeft meegemaakt (achtervolging in Ghana, gevangenschap) dat hij daardoor zelf geen fouten meer kan maken.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:19 schreef Tourniquet het volgende:
Bij uitzondering eens een spannende aflevering. Derk Bolt geroast door Wouke van Scherrenburg.
Ik ben wat terughoudend wat betreft de woordkeuze van je post, maar ben het wel eens met de strekking.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:59 schreef casita het volgende:
Wouke van Scherrenburg is een tyfuswijf, mens ga nou eindelijk een koken bejaarde trut.
Ha ha haquote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:56 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik ben wat terughoudend wat betreft de woordkeuze van je post, maar ben het wel eens met de strekking.
Viel heel erg mee, ze zei zelfs nog dat ze vorig jaar nog bijna zelf een beeldje had gekocht.quote:Op maandag 30 januari 2023 19:51 schreef hanskraaijjr het volgende:
Mijn god, net die Gibbs aan het janken omdat Amalia een beeldje zou gaan beschilderen. Die negers doen er ook alles aan om beledigd te zijn.
Dat heeft de tijd gedaan, het is inmiddels 50 jaar laterquote:Op donderdag 2 februari 2023 19:05 schreef tong80 het volgende:
Ik ga niet kijken. Kan het niet aanzien hoe Monique van der Ven zich heeft laten verminken.
Nee, wees op de hoogte. De tijd heeft haar doen beslissen plastische chirgie te laten toepassen. Dat zie je ook. De nietjes zitten er nog in.quote:Op donderdag 2 februari 2023 19:42 schreef nils_22 het volgende:
[..]
Dat heeft de tijd gedaan, het is inmiddels 50 jaar later
Ach.. ook zonder plastische chirurgie zou ze er nu wss uitzien als een oude trolquote:Op donderdag 2 februari 2023 19:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, wees op de hoogte. De tijd heeft haar doen beslissen plastische chirgie te laten toepassen. Dat zie je ook. De nietjes zitten er nog in.
Nee hoor. Hoeft niet. Ik ben inmiddels 60. Zie er nog steeds uit als een jonge God.quote:Op donderdag 2 februari 2023 19:53 schreef nils_22 het volgende:
[..]
Ach.. ook zonder plastische chirurgie zou ze er nu wss uitzien als een oude trol
Kijk, deze bescheidenheid siert je, Tong.quote:Op donderdag 2 februari 2023 19:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee hoor. Hoeft niet. Ik ben inmiddels 60. Zie er nog steeds uit als een jonge God.
Zo ben ik.quote:Op donderdag 2 februari 2023 20:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kijk, deze bescheidenheid siert je, Tong.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |