SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 07:25 schreef livelink het volgende:
En goedemorgen Raf en MadMaster.
Vandaag maar weer thuis werken. Gisteren op kantoor heb ik vooral hard gewerkt en niet echt met mensen gesproken.
Nee, ik voelde me nog niet helemaal op mijn gemak. Misschien dat ik vrijdag weer ga.quote:
Nee.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 07:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik voelde me nog niet helemaal op mijn gemak. Misschien dat ik vrijdag weer ga.
En jij let ook niet op tijdens die shows he![]()
DDM had het antwoord op de vraag van Mad al gegeven.
Ik heb hier altijd een encyclopedie naast me. Ik onthoud wel steeds meer, maar lang niets alles.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 07:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee.
En dat komt omdat ik dat toch snel weer vergeet. Dat soort informatie wil ik ook niet onthouden. Anders wordt ik straks nog concurrent van Mad of N00bie.
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 07:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb hier altijd een encyclopedie naast me. Ik onthoud wel steeds meer, maar lang niets alles.
DDM is je encyclopedie?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 07:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb hier altijd een encyclopedie naast me. Ik onthoud wel steeds meer, maar lang niets alles.
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 07:44 schreef Melting het volgende:
[..]
[quote]Op donderdag 26 augustus 2021 07:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Toch valt de temperatuur nog mee hier.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 07:52 schreef just me het volgende:
[..]goedemorgen het ziet er fris uit buiten!
Ik heb sowieso de tuindeuren altijd op n kiertje staan maar ga zo even alles openzetten, lekker hoorquote:Op donderdag 26 augustus 2021 07:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Toch valt de temperatuur nog mee hier.
Heb al heel de morgen mijn balkondeur open staan. Heb het nog niet koud.
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 08:29 schreef Melting het volgende:
Bijzonder koffiehuis
Hier komt de koffie
Wordt de tafel gedekt
Hier ruikt het lekker
Terwijl de thee trekt
Nicequote:Op donderdag 26 augustus 2021 08:29 schreef Melting het volgende:
Bijzonder koffiehuis
Hier komt de koffie
Wordt de tafel gedekt
Hier ruikt het lekker
Terwijl de thee trekt
Best wel goed. Beetje wandelen, wat fietsen, bootje varen, bijna niet koken… heerlijk relaxed.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 10:07 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Goedemorgen.
Hoe bevalt je vakantie, @:brother52?
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 10:12 schreef brother52 het volgende:
[..]
Best wel goed. Beetje wandelen, wat fietsen, bootje varen, bijna niet koken… heerlijk relaxed.
As we speak.. ik zit er nu naar te kijken op Netflix!quote:Op donderdag 26 augustus 2021 10:12 schreef Melting het volgende:
@:Doedezemaar:
[ afbeelding ]
Jullie kunnen weer naar de bios volgend jaar.
Ja, leuk.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 10:12 schreef Melting het volgende:
@:Doedezemaar:
[ afbeelding ]
Jullie kunnen weer naar de bios volgend jaar.
Oh, ik vergeet het belangrijkste… mijn neefje pesten natuurlijkquote:
Daar geniet je nog het meeste van waarschijnlijk.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Oh, ik vergeet het belangrijkste… mijn neefje pesten natuurlijk
Anders blijf wat langer in de douchewoning.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:12 schreef Rafeiro het volgende:
Huhu, net lekker op een spiksplinternieuwe toilet geweest.
Heb sleutel van een "douchewoning" maar het plastic zat nog om de wc-bril.
Dus die was nog wel proper![]()
Vanavond daar de douche maar inweidenIk heb nu geen douche meer, geen wasbak geen toilet en geen boiler/kraan in de keuken, Senseo wel weer op het aanrecht, moet nu alleen dus 2 verdiepingen hoger water halen
![]()
Bij het douchen straks maar wat lege flessen meenemen, dan kan ik even vooruit
Uiteraardquote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar geniet je nog het meeste van waarschijnlijk.
Nog steeds wel herrie en er staan geen stoelen of bank.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Anders blijf wat langer in de douchewoning.
Lijkt me wel lekker rustig.
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
Maar hij pest me ook terug
Met Dave Stewart van de Eurythmicsquote:Op donderdag 26 augustus 2021 07:21 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!
[..]
Siobhan zat eerst bij Banarama en later bij Shakespears Sister...
Vraag van de dag:
Maar met wie was Siobhan getrouwd tijdens haar Shakespear Sister periode?
Ik dacht al.... wat hoor ik nou voor knal?quote:
Kijk, jij weet dingenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:33 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Met Dave Stewart van de Eurythmics
En toen werd er een bouwvakker gelanceerd?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:43 schreef Rafeiro het volgende:
Door een leiding geboord, de sukkels.
Nee, die zijn zonder wat te zeggen gaan schaften.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
En toen werd er een bouwvakker gelanceerd?
Misschien verstandig als je vanavond in je douchewoning gaat slapen?quote:
Geen bed daar alleen douche en toilet. Verder kale woning.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Misschien verstandig als je vanavond in je douchewoning gaat slapen?
Als je met spoed naar het toilet moet, is het wel fijn als je die één in de buurt hebt.
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:41 schreef Melting het volgende:
Vanavond 19.00 - 21.00 draai ik weer golden oldies.
dus eind van de avond zijn ze allemaal omgedraaidquote:
Deze ongetwijfeld wel:quote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:27 schreef just me het volgende:
[..]
dus eind van de avond zijn ze allemaal omgedraaid
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Deze ongetwijfeld wel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat denken ze misschien van jou ook wel.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:34 schreef brother52 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ken slechtere plekken om te lezen.
Alleen mogen de schapen achter me we wat stiller eten
Onder het genot van de geur van droogvallende kwelders en een lokaal (??) geproduceerde, verantwoorde power reep…quote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:34 schreef brother52 het volgende:
[ afbeelding ]
Loslopende shoarma…quote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:40 schreef brother52 het volgende:
[ afbeelding ]
Komt wel erg dichtbij zo
niet zo mekkeren joh, het is daar mooiquote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:34 schreef brother52 het volgende:
[ afbeelding ]
Die mueslireep heb ik van thuis meegenomenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onder het genot van de geur van droogvallende kwelders en een lokaal (??) geproduceerde, verantwoorde power reep…
Ja maar ik moet me aanpassen aan de lokale bevolkingquote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:43 schreef just me het volgende:
[..]
niet zo mekkeren joh, het is daar mooi
doe je goedquote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:46 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja maar ik moet me aanpassen aan de lokale bevolking
Cranberry’s naar Terschelling dragen, het bestaat dus…quote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die mueslireep heb ik van thuis meegenomen
Die komt in ieder geval niet voorbij.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:57 schreef MadMaster het volgende:
Ter voorbereiding op de onvermijdelijke Schlagers vanavond:
Geen zorgen, er zijn nog honderden soortgelijke alternatievenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Die komt in ieder geval niet voorbij.
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Geen zorgen, er zijn nog honderden soortgelijke alternatieven
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:40 schreef brother52 het volgende:
[ afbeelding ]
Komt wel erg dichtbij zo
Ik zag dat de serie op Netflix was. Is het de moeite waard, just me?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 10:33 schreef just me het volgende:
[..]
As we speak.. ik zit er nu naar te kijken op Netflix!
Ik ben verslaafdquote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zag dat de serie op Netflix was. Is het de moeite waard, just me?
De eerste film heb ik gezien. Heeft 0 indruk op me gemaakt. Ze zeiden dat de film goed te bekijken was als je de serie niet had gezien, maar geen persoon werd geïntroduceerd in de film en ik had mijn vriendin nodig om me in te lichten en verbanden tussen mensen uit te leggen.
Dan ga ik ook maar een poging wagen.quote:
Mijn ouders keken ook altijd.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan ga ik ook maar een poging wagen.
het is inderdaad wel even inkomen maar dan....quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan ga ik ook maar een poging wagen.
haak je ook al snel af?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:57 schreef just me het volgende:
[..]
het is inderdaad wel even inkomen maar dan....
nee joh, ik verplicht mezelf om eerst een aantal dingen in huis te doen voordag ik mag kijkenquote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:00 schreef just me het volgende:
[..]
nee joh, ik verplicht mezelf om eerst een aantal dingen in huis te doen voordag ik mag kijken
ik beroep me op mijn zwijgplicht !quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:01 schreef Melting het volgende:
[..]
En kijk je dan 1 aflevering of meteen een stuk of 3?
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:02 schreef just me het volgende:
[..]
ik beroep me op mijn zwijgplicht !
Welkom.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:02 schreef livelink het volgende:
En ingetuned bij een voor mij onbekend nummer.
Ik haak altijd weer snel af. Ben aan een aantal series begonnen op Netflix, maar ben het na een paar afleveringen alweer zat.quote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik haak altijd weer snel af. Ben aan een aantal series begonnen op Netflix, maar ben het na een paar afleveringen alweer zat.
Oh maar als het mij niet boeit haak ik ook af hoorquote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik haak altijd weer snel af. Ben aan een aantal series begonnen op Netflix, maar ben het na een paar afleveringen alweer zat.
+1quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:02 schreef livelink het volgende:
En ingetuned bij een voor mij onbekend nummer.
Rotte Rozen…quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:03 schreef Melting het volgende:
Hierna maar meteen een nummer op voorspraak van Mad.
Ik haak ook af als het mij wel boeit. Ik kan het geduld niet opbrengen om een serie te kijken.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:05 schreef just me het volgende:
[..]
Oh maar als het mij niet boeit haak ik ook af hoor
+1quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik haak ook af als het mij wel boeit. Ik kan het geduld niet opbrengen om een serie te kijken.
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik haak ook af als het mij wel boeit. Ik kan het geduld niet opbrengen om een serie te kijken.
Tot nog toe niet. Ik begin er aan omdat anderen het me aanraden of zoals bij Downton Abbey omdat ik zelf wel nieuwsgierig ben naar waar iedereen het over heeft.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:06 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Waarom begin je er dan aan?
Kijk je nooit een serie helemaal?
Wij hebben ze allemaal gezien.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Mijn ouders keken ook altijd.
Ik heb nog geen aflevering gezien.
We hebben een abonnement op Netflix genomen toen mw. MM een paar jaar geleden ziek was en wat te doen moest hebben. Nu kijkt ze het nog maar zelden en ik alleen de documentaires of glasblaas/travestieten series…quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Tot nog toe niet. Ik begin er aan omdat anderen het me aanraden of zoals bij Downtown Abbey omdat ik zelf wel nieuwsgierig ben naar waar iedereen het over heeft.
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:09 schreef livelink het volgende:
Chrissie Hynde en die rossige jongen - I got you babe
Sonny & Cher, denk ik…quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:09 schreef livelink het volgende:
Chrissie Hynde en die rossige jongen - I got you babe
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ola![]()
Sonny and Cher I got you babe
Nee, toch niet.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:13 schreef MadMaster het volgende:
Het thema is ruziënde echtparen.
Whitney komt hierna…
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:13 schreef MadMaster het volgende:
Het thema is ruziënde echtparen.
Whitney komt hierna…
you never walk alone ?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:18 schreef MadMaster het volgende:
Uitvinder van de pacemaker Jan Nico Homan van der Heide (94) overleden
Om deze man te herdenken, heb je iets van Gary & The Pacemakers?
ben je zo populair geworden ?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:20 schreef MadMaster het volgende:
Ik had vanmiddag de quote alerts aangezet, ben er nu al weer klaar mee…
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Melting quote me steeds hier.
Quote-zak…
[..]
Quote-zak…
Be my guest, de optie staat weer onaangevinkt…quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:25 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Sorry. Zal het (hierna) niet meer zo vaak doen.
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:26 schreef MadMaster het volgende:
Jan Klaasen deTrompetter - Rob de Nijs
[..]
Quote-zak…
Ja laat die maar schuivenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:28 schreef MadMaster het volgende:
Gisteren overigens nog met Piet Piraat gesproken in 40+.
Hij gaat nu schuil onder een andere username, is gepensioneerd en heeft z'n schaapjes op het droge…
Zit hij op Terschelling nu?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:28 schreef MadMaster het volgende:
Hij gaat nu schuil onder een andere username, is gepensioneerd en heeft z'n schaapjes op het droge…
en hij zet nog steeds zijn vrouw op de centrifugequote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:28 schreef MadMaster het volgende:
Op de wasmachine, ja.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:30 schreef just me het volgende:
[..]
en hij zet nog steeds zijn vrouw op de centrifuge?
Dan waren die schapen van Brother dus niet van Piet.quote:
Maar fijn dat het goed met hem gaatquote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op de wasmachine, ja.
Ik heb hem gevraagd of die het nog deed en ze hebben inmiddels een nieuwe…
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op de wasmachine, ja.
Ik heb hem gevraagd of die het nog deed en ze hebben inmiddels een nieuwe…
Nee, Piet deed in paarden.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan waren die schapen van Brother dus niet van Piet.
Ik had eerst niet door dat hij het was, maar hij postte zijn bekende bezwerende DJ foto met een hoop rook…quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:31 schreef just me het volgende:
[..]
Maar fijn dat het goed met hem gaat
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Positieve note voor Symphonic…
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:39 schreef MadMaster het volgende:
Life Is What You Make It - Talk Talk
Die bestaan nu ook, in die zin dat je een user in het zonnetje mag zetten.quote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die bestaan nu ook, in die zin dat je een user in het zonnetje mag zetten.
En als ik zo naar jouw avatar kijk, dan ben je binnenkort aan de beurt…
vergeet je handdoek niet mee te nemen!quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:43 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga even douchen en dan tune ik nog even in. Was even gaan liggen want die herrie aan de kop is wel vermoeiend. Muziek staat nu al wel aan voor Draakje.
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:44 schreef just me het volgende:
[..]
vergeet je handdoek niet mee te nemen!
Had je ‘m niet eerder herkend? Nu heb ik een radar voor dat soort dingen, maar hij is altijd heel herkenbaar onder een nieuwe naamquote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had eerst niet door dat hij het was, maar hij postte zijn bekende bezwerende DJ foto met een hoop rook…
Goede tip weer van just me.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:44 schreef just me het volgende:
[..]
vergeet je handdoek niet mee te nemen!
Ik heb dat nooit doorquote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Had je ‘m niet eerder herkend? Nu heb ik een radar voor dat soort dingen, maar hij is altijd heel herkenbaar onder een nieuwe naam
Nee, hij had al gereageerd om mijn moderatorschap, zag wel een figuur uit de Piet Piraat serie als avatar.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Had je ‘m niet eerder herkend? Nu heb ik een radar voor dat soort dingen, maar hij is altijd heel herkenbaar onder een nieuwe naam
ik weet niet of hij delen van zijn lichaam vogelkooi noemtquote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Voor over de vogelkooi natuurlijk…
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:47 schreef just me het volgende:
[..]
ik weet niet of hij delen van zijn lichaam vogelkooi noemt
Vogelstokje?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:47 schreef just me het volgende:
[..]
ik weet niet of hij delen van zijn lichaam vogelkooi noemt
Samenwerken met Piet is een andere omschrijving van Joint venturequote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, hij had al gereageerd om mijn moderatorschap, zag wel een figuur uit de Piet Piraat serie als avatar.
Maar hij schreef niet op z'n Piet's, zeg maar. Misschien is hij van zijn 'medicatie' af…
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Samenwerken met Piet is een andere omschrijving van Joint venture
Daarom dacht ik...... zal ik dan maar?quote:
Suburbia - PSBquote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Daarom dacht ik...... zal ik dan maar?
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:59 schreef MadMaster het volgende:
Gwen Stefanni - What You're Waiting For
Jongens toch!quote:
Dit vind ik ook een fijn nummer.quote:
Ik begrijp dit nooit. Ze worden er bijna nooit mooier op. Zo bang oud te worden, lijkt het.quote:
Meen je dat nou? Ik vond er haar juist leuk uitzien op die before-foto's. Karakteristiek.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Jongens toch!
Wat zag ze er slecht uit.
Ze worden er bepaald niet mooier opquote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik begrijp dit nooit. Ze worden er bijna nooit mooier op. Zo bang oud te worden, lijkt het.
Het probleem is dat je qua leeftijd sowieso wel ouder wordt.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik begrijp dit nooit. Ze worden er bijna nooit mooier op. Zo bang oud te worden, lijkt het.
+1quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Ik vond er haar juist leuk uitzien op die before-foto's. Karakteristiek.
Ik vind haar er daar slecht uit zien.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Ik vond er haar juist leuk uitzien op die before-foto's. Karakteristiek.
Niet zo klagen. Je mag blij zijn dat ze een alternatief aanbieden.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:11 schreef Rafeiro het volgende:
Die douche moet bij straks wel beter zijn dan dit ding, lauw was het heetst dat er uit kwam.
Das helemaal niet lekker. Vooral in de zomer moet je goed heet kunnen douchen.
Want dan zetten je bloedvaten uit en koel je beter af.
Maar ook erg slappe waterdruk.
Hard op je hand blazen tijdens het douchen, moet je eens kijken wat een druk je ineens hebt…quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:11 schreef Rafeiro het volgende:
Die douche moet bij straks wel beter zijn dan dit ding, lauw was het heetst dat er uit kwam.
Das helemaal niet lekker. Vooral in de zomer moet je goed heet kunnen douchen.
Want dan zetten je bloedvaten uit en koel je beter af.
Maar ook erg slappe waterdruk.
Nee, hij bedoelt dat het straks bij hem ook zo wordt. Welkom in de wereld van de waterbesparende kraan icm waterbesparende douchekop.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet zo klagen. Je mag blij zijn dat ze een alternatief aanbieden.
Ja prima even, maar wil zelf straks wel fatsoenlijk kunnen douchen.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet zo klagen. Je mag blij zijn dat ze een alternatief aanbieden.
komt vast goedquote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:13 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ja prima even, maar wil zelf straks wel fatsoenlijk kunnen douchen.
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:15 schreef MadMaster het volgende:
Chrissie Hynde - I'll Stand By You…
Die rossige jongen ontbreekt wel…quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Livelink had voorspellende gaves
Die valt weg in dat rode vlakquote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die rossige jongen ontbreekt wel…
dan niet meer douchenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:18 schreef Rafeiro het volgende:
Alleen heet water voluit was nowhere near 65 graden, lekker gevaarlijk ook nog. Niet salmonella maar dat andere ziekte geval met een S. Daarvoor moet je heet water 65+ zijn.
Als je elke dag/om de dag douchet loop je geen gevaar, da’s alleen als water heel lang stilstaatquote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:18 schreef Rafeiro het volgende:
Alleen heet water voluit was nowhere near 65 graden, lekker gevaarlijk ook nog. Niet salmonella maar dat andere ziekte geval met een S. Daarvoor moet je heet water 65+ zijn.
En zo is hetquote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Maar zelfs voor just me is 65 graden te heet
Die is zelf heetquote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Maar zelfs voor just me is 65 graden te heet
Paul was gisteren nog in het topic. Is nog steeds mod.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:20 schreef MadMaster het volgende:
Paul was/is ook een Mod..
[ afbeelding ]
Ik doelde op Paul Weller…quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Paul was gisteren nog in het topic. Is nog steeds mod.
Was alleen verbaasd dat R49 niet van FOK! was.
Je bedoelt legionella?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:18 schreef Rafeiro het volgende:
Klopt. Dat wist ik nog.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik doelde op Paul Weller…![]()
Ik zag het van Paul hier, ja.
Hij had ook voor ONZ gedraaid…
Ik ben hem nog niet tegen gekomen.quote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die moet je inderdaad wel op 65 graden koken, al dente…
Het is wel lastig af te gietenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij had zijn schaapjes op het droge. Dus vandaar dat ik dacht dat hij bij jou was.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ben hem nog niet tegen gekomen.
Als mod moet je nu alles lezenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wist dat niet, maar dat heb ik vanmorgen teruggelezen…
Ik zou er legionellas van gemaakt hebben.quote:
Modverdorie..... dan heeft hij het nog druk.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Als mod moet je nu alles lezen
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Hij had zijn schaapjes op het droge. Dus vandaar dat ik dacht dat hij bij jou was.
Je bent op dreef vandaagquote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Modverdorie..... dan heeft hij het nog druk.
Of voortdurend roeren zodat het niet stilstaat.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vrees niet, dat ga ik niet doen.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Als mod moet je nu alles lezen
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Hij had zijn schaapjes op het droge. Dus vandaar dat ik dacht dat hij bij jou was.
Dat doe je helemaal goedquote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:28 schreef brother52 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of hij moet zijn naam hebben veranderd naar Schoemrakker
Jij sjoemelt. Het is de bedoeling dat je de beesten in de natuur tegenkomt. Niet in het caféquote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:28 schreef brother52 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Proost! Hoe smaakt ie?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:28 schreef brother52 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Smaakt prima.quote:
Proost dan maarquote:
Je bent toch niet zwanger?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Teveel suikers gegeten vanavond, denk ik.
Ik had zin in perziken op sap. Dus die heb ik flink wat op.
Ach moet kunnen een keertje. [ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij sjoemelt. Het is de bedoeling dat je de beesten in de natuur tegenkomt. Niet in het café
Cravings naar perziken op sap. Ik vind het verdacht hoor.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Het zal toch niet? Ik vind augurken ook erg lekker.
er zijn zelftesten te koop, niet te verwarren met die andere zelftestenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Het zal toch niet? Ik vind augurken ook erg lekker.
Vooruit dan maar. Proost!quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar kom ik ze ook tegen
Ik heb er van de week binnen gekregen van de overheid.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:32 schreef just me het volgende:
[..]
er zijn zelftesten te koop, niet te verwarren met die andere zelftesten
Je was me voor, ik haal mijn post wel weg…quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:32 schreef just me het volgende:
[..]
er zijn zelftesten te koop, niet te verwarren met die andere zelftesten
Die dingen moet je niet eten…quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb er van de week binnen gekregen van de overheid.
Even overheen plassen dan maar.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb er van de week binnen gekregen van de overheid.
Jij kunt datquote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je was me voor, ik haal mijn post wel weg…
en dan in je neus toch ?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Even overheen plassen dan maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |