Om vervolgens te klagen dat je lichaam aangeeft dat het klaar is.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:53 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Waarom zou je een citroen met schil en al opeten?
En hij maakt ook geen goede reclame voor z'n toko op deze manier.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:55 schreef Breekfast het volgende:
Ik snap echt niet waarom Bert zich heeft opgegeven. Die zit duidelijk helemaal niet te wachten op een vrouw in huis.
Roxanne van haar ouders, de rest geen idee.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:54 schreef Jemoederniet het volgende:
Is ook bekend hoe die bnb houders aan hun vermogen zijn gekomen?
Ja ben ik ook benieuwd naar!ook bij bv Carolienquote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:54 schreef Jemoederniet het volgende:
Is ook bekend hoe die bnb houders aan hun vermogen zijn gekomen?
Zitten allerlei essentiële oliën in de schil, aldus citroenexpert Debbiequote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:53 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Waarom zou je een citroen met schil en al opeten?
Ik denk dat zij van zichzelf oprecht denkt dat ze helder en duidelijk communiceert, en dat anderen haar wel uit zichzelf begrijpen, maar ze slaat de plank volledig mis. Nu ook in die gesprekken met Pascal en Chris, feitelijk wil ze dat beide heren na het gesprek hun koffers pakken, maar ipv dat gewoon te zeggen stelt ze beiden de vraag: "wat wil je nog doen?" Zij denkt daarmee te zeggen "lijkt me goed dat je vertrekt" maar de mannen nemen het gewoon "letterlijk". Dat ligt natuurlijk ook wel aan het anticipatievermogen van Pascal en Chris, maar wat een clusterfuck in communicatie is dit, ook van de kant van Debbie.quote:
Idd.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:55 schreef Breekfast het volgende:
Ik snap echt niet waarom Bert zich heeft opgegeven. Die zit duidelijk helemaal niet te wachten op een vrouw in huis.
Dat ze het letterlijk nemen is ook niet zo heel gek met haar.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 21:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat zij van zichzelf oprecht denkt dat ze helder en duidelijk communiceert, en dat anderen haar wel uit zichzelf begrijpen, maar ze slaat de plank volledig mis. Nu ook in die gesprekken met Pascal en Chris, feitelijk wil ze dat beide heren na het gesprek hun koffers pakken, maar ipv dat gewoon te zeggen stelt ze beiden de vraag: "wat wil je nog doen?" Zij denkt daarmee te zeggen "lijkt me goed dat je vertrekt" maar de mannen nemen het gewoon "letterlijk". Dat ligt natuurlijk ook wel aan het anticipatievermogen van Pascal en Chris, maar wat een clusterfuck in communicatie is dit, ook van de kant van Debbie.
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 21:24 schreef Fascination het volgende:
Fijn dat je even bevestiging krijgt hè Debbie
Ze zegt het ook niet heel duidelijk.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 21:26 schreef Breekfast het volgende:
Chris en Pascal hebben beiden niet door dat ze hun koffers per direct moeten pakken
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 21:26 schreef Breekfast het volgende:
Chris en Pascal hebben beiden niet door dat ze hun koffers per direct moeten pakken
Gewoon blijven hangen toch, lekker fifa spelen, gratis vakantie. Debbie extra irriteren, mooi manquote:Op woensdag 25 augustus 2021 21:26 schreef Breekfast het volgende:
Veel mensen relateren stiltes 1 op 1 met saai of dat er iets niet goed zou zitten. Terwijl het eigenlijk heel normaal is om stiltes te hebben. Als beiden partners er zo in staan kunnen stiltes juist heel mooi en fijn zijn.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 21:31 schreef Poison-Ivy het volgende:
Stiltes kan juist heel fijn zijn.
Al was het de laatste man op aardequote:
Stiltes zijn een grijs gebied.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 21:35 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Veel mensen relateren stiltes 1 op 1 met saai of dat er iets niet goed zou zitten. Terwijl het eigenlijk heel normaal is om stiltes te hebben. Als beiden partners er zo in staan kunnen stiltes juist heel mooi en fijn zijn.
Ach ja, sommige mensen blijven ook bij een partner die ze helemaal verrot slaat.quote:
Hij ziet voor zijn leeftijd wel ok uit toch?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 21:39 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Al was het de laatste man op aarde
Doet hij zelfquote:Op woensdag 25 augustus 2021 21:42 schreef Jemoederniet het volgende:
Mitch enkeltje richting friend zone.
Misschien kan hij met Rox een gesprek over het weer voeren.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 21:42 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik heb t gevoel dat Mitch zijn maatje mist en opeens niet weet wat hij met de volle aandacht van Rox moet doen.
Het is 2021, vrouwen mogen ook wel wat duidelijker zijn. Is ook algemeen bekend dat mannen veel “hints” niet oppikken.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 21:44 schreef Poison-Ivy het volgende:
Mannen moet eens leren gewoon te vragen en wat brutaler te zijn bij vrouwen.
Mitch zou tegen haar moeten zeggen....kom even naast me zitten. Bam.
Gewoon brutaal ook al lijkt het alsof ze extra in een andere stoel gaat zitten. Niet voor de vrouw denken.
Ik herken dat gedrag aan mezelf.
Terwijl ik in mijn hoofd gewoon wil dat de man initiatief toont.
Is 'kom hier zitten' ook niet voor de ander denken? Dat kan die ander toch ook gewoon doen als ze t wil?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 21:44 schreef Poison-Ivy het volgende:
Mannen moet eens leren gewoon te vragen en wat brutaler te zijn bij vrouwen.
Mitch zou tegen haar moeten zeggen....kom even naast me zitten. Bam.
Gewoon brutaal ook al lijkt het alsof ze extra in een andere stoel gaat zitten. Niet voor de vrouw denken.
Ik herken dat gedrag aan mezelf.
Terwijl ik in mijn hoofd gewoon wil dat de man initiatief toont.
Bert is eigenlijk gewoon een vreselijke hork, niks losweken. Hij wil zich totaal niet meer aanpassen aan iemand. Je hoeft je karakter echt niet compleet overboord te gooien in een relatie, maar je aanpassen zonder afbreuk te doen aan je karakter wordt niemand slechter van.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 21:53 schreef Kreator het volgende:
Bert is een nukkig boertje. Die moet je even losweken, zit wel een goed hart in. Heb er wel een zwak voor.
Die boerentrien uit Friesland haalt gewoon terecht het slechtste in hem naar boven, wat een naar mens is dat. Mensen zonder bovenlip moet je sowieso niet vertrouwen.
Ik praat voor mezelf.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 21:49 schreef Maartel het volgende:
[..]
Is 'kom hier zitten' ook niet voor de ander denken? Dat kan die ander toch ook gewoon doen als ze t wil?
Hij kan zelf dichterbij gaan zitten als ie dat wil
Niet mee eens. Roxanne duwt hem in de friendzone door precies de dingen die ze mist niet aan te geven in een 1 op 1 maar tegen de redactie van het programmaquote:
Ik zeg: nee. Geen vonk. En die komt er vanuit de dames ook niet meer.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 22:02 schreef jaha het volgende:
[..]
Niet mee eens. Roxanne duwt hem in de friendzone door precies de dingen die ze mist niet aan te geven in een 1 op 1 maar tegen de redactie van het programma![]()
Ik zou zeggen: meid, zeg tegen Mitch wat je op je lever hebt en wat je eventueel dwars zit. En misschien had ze gehoopt dat na het wegsturen van Teun ineens de magische bliksem inslaat bij Mitch, maar zo werkt het dus niet. Hij is gewend geraakt aan een bepaald patroon dus dat blijft hij volhouden.
Roxanne en Mitch; Caroline en Eric - ik geef het beiden wel een kans als ze durven open kaart met elkaar te spelen.
De relatie Roxanne-Mitch bestond bij de gratie van de aanwezigheid van Teun.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 22:02 schreef jaha het volgende:
Niet mee eens. Roxanne duwt hem in de friendzone door precies de dingen die ze mist niet aan te geven in een 1 op 1 maar tegen de redactie van het programma![]()
Ik zou zeggen: meid, zeg tegen Mitch wat je op je lever hebt en wat je eventueel dwars zit. En misschien had ze gehoopt dat na het wegsturen van Teun ineens de magische bliksem inslaat bij Mitch, maar zo werkt het dus niet. Hij is gewend geraakt aan een bepaald patroon dus dat blijft hij volhouden.
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 01:07 schreef Za het volgende:
[..]
De relatie Roxanne-Mitch bestond bij de gratie van de aanwezigheid van Teun.
Zij waren een drie eenheid, die nu uiteen gevallen is. Kansloos.
Inderdaad. Hij is helemaal niet gewoon wel grappig nukkig maar onmogelijk. Hij zegt dat hij tegengas wil. Krijg hij tegengas, dan wordt hij boos en intimiderend. Krijgt hij geen tegengas, dan blijft hij maar zeuren. En er staat niks tegenover, geen intelligent gesprek of leuk uitje, vrolijkheid of romantiek. Froukje moet maken dat ze wegkomt.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 08:58 schreef JanGroen het volgende:
Wat een hork is Bert. Je date in de auto (toch al een intieme ruimte waar een ander niet zomaar uit kan) minuten lang afzeiken omdat ze antwoord met “ja hè?”, terwijl ze het antwoord niet kan weten omdat ze nog nooit in die omgeving is geweest. Froukje helemaal blij dat ze naar de stad gingen, was het om snel bij de Action wat spullen te halen. Te pijnlijk om te zien.
Dat wordt inderdaad niks zo. Iemand moet de eerste stap zetten. Ik zie het niet per se als de schuld van een van beiden dat er niks gebeurt. Soms zit het er gewoon niet in. Ik vind Mitch een enorme mismatch. Mismitch.quote:Roxanne en Mitch gaat niks worden. Gaan ze er op uit, liggen ze meters uit elkaar op die strandstoel (?), in de B&B gaat ze apart zitten en vroeg in de avond al zeggen “ik ga naar bed”.
Er moet natuurlijk wel gewoon geld verdiend worden, want zo'n B&B in stand houden (de boerderij, de tuin, enz.) kost serieus geld qua onderhoud. Het is geen filantropische instelling natuurlijk dat er elke maand wel bijgestort wordt door papa en mama.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:19 schreef Duiveltja het volgende:
(...) geloof niet dat ze nou een bepaalde omzet moet halen om overeind te blijven aangezien ze uit een goed nest komt.(...)
Het is vooral erg oud. En de stijl krijgt het ook qua meubels en inrichting Sommige mensen zullen dat echt prachtig vinden.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:49 schreef matthijst het volgende:
Die B&B van Vincent ziet er echt crap uit. Wat kost een kamer daar in godsnaam
Bij Bert denk ik vooral: Wat is er in hemelsnaam in de omgeving te doen dat je daar in een B&B wil gaan zitten, BIj die andere B&B's snap ik wel dat de omgeving zelf aansprekend genoeg is....quote:Op donderdag 26 augustus 2021 10:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is vooral erg oud. En de stijl krijgt het ook qua meubels en inrichting Sommige mensen zullen dat echt prachtig vinden.
Van de B&B van Bert krijg je niet veel te zien voor mijn gevoel. Heb vooral het idee dat het allemaal heel klein is qua ruimtes, maar schijn bedriegt denk ik.
Maar daar is het uiteindelijk wel goedgekomen, ook omdat ze het uitspraken en ze bij elkaar waren zonder de camera's. Tenminste, het werd niet uitgezondenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 10:34 schreef TheVulture het volgende:
In Valduggia zag je hetzelfde gebeuren, je bent weken met meerdere mensen, houdt lichamelijk wat afstand en ineens ben je met z'n tweeën en dan komt er zo'n beladen deken op te liggen...
Sommige mensen komen graag voor de rust. hebben niet veel nodig, behalve een plek en rust.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 10:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bij Bert denk ik vooral: Wat is er in hemelsnaam in de omgeving te doen dat je daar in een B&B wil gaan zitten, BIj die andere B&B's snap ik wel dat de omgeving zelf aansprekend genoeg is....
Nee vast, maar die B&B wordt niet platgelopen.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:46 schreef JanGroen het volgende:
Er moet natuurlijk wel gewoon geld verdiend worden, want zo'n B&B in stand houden (de boerderij, de tuin, enz.) kost serieus geld qua onderhoud. Het is geen filantropische instelling natuurlijk dat er elke maand wel bijgestort wordt door papa en mama.
Dat de B&B haar ouderlijk huis is is bekend. Ze heeft (met haar familie) meegedaan aan Steenrijk Straatarm. En haar familie was niet de "arme" kant van het programma.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:46 schreef Claudia_x het volgende:
Kennen jullie Roxanne allemaal zo goed of roept ze gewoon een hoop vooroordelen op?
Nou inderdaad, goed gezegd. Wat heeft hij zelf te melden behalve schijtlollige dubbelzinnige opmerkingen? Het is me ook bijgebleven dat een van de dingen die hij benoemde die hij een vrouw kon bieden was "dubbelzinnigheid". Toen dacht ik al:quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:25 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Inderdaad. Hij is helemaal niet gewoon wel grappig nukkig maar onmogelijk. Hij zegt dat hij tegengas wil. Krijg hij tegengas, dan wordt hij boos en intimiderend. Krijgt hij geen tegengas, dan blijft hij maar zeuren. En er staat niks tegenover, geen intelligent gesprek of leuk uitje, vrolijkheid of romantiek. Froukje moet maken dat ze wegkomt.
Zo ad rem moet je op dat moment ook maar net zijn. Achteraf (of van achter de TV) kun je leuke reacties bedenken, maar in de praktijk is het wel lastiger.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 10:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]Maar toen ze zei "Zo de hele bank voor jou alleen" Had hij door moeten pakken en zeggen, kom er gezellig bij.
Nouja in dat stuk erna kwam het wel over alsof hij er over na had gedacht, omdat hij het had over dat ze iets had gezegd over lekker in de stoel te zitten of weet ik het.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 10:48 schreef JanGroen het volgende:
[..]
Zo ad rem moet je op dat moment ook maar net zijn. Achteraf (of van achter de TV) kun je leuke reacties bedenken, maar in de praktijk is het wel lastiger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |