SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Hoi Paul, welkom.quote:
62 was -ie.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:43 schreef livelink het volgende:
Die saxofonist van UB40 zal nog niet zo oud zijn geweest, gok ik.
Ik ben er net. Waarom zou ik gaan?quote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoi Paul, welkom.
Dat is lang geleden.
Je hoeft niet te gaan hoorquote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ben er net. Waarom zou ik gaan?
en hoe lang geleden is dat dan ?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:48 schreef Paul het volgende:
[..]jaja ik heb zelf ook nog ene paar showtjes gemaakt
paar jaar geledenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:49 schreef just me het volgende:
[..]
en hoe lang geleden is dat dan ?
Inmiddels al wat langer...... ik denk een jaar of 6/7 geleden, zou dat kunnen?quote:
livelink zeker?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:49 schreef DJ11 het volgende:
Ik kreeg een verzoekje / suggestie binnen via DM:The Communards feat. Sarah Jane Morris - Don't Leave Me This Way
De lijnen staan trouwens open, zoals meestal.
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Inmiddels al wat langer...... ik denk een jaar of 6/7 geleden, zou dat kunnen?
Oh dat is van voor mijn tijdquote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:50 schreef Paul het volgende:
Maar toen heette het ONZ-radio, ik heb vast nog ergens de jingles
Dat is al heel wat jaartjes terug dan. Ik begon in juni 2016 als DJ en toen zat het allang in MUZ.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:50 schreef Paul het volgende:
Maar toen heette het ONZ-radio, ik heb vast nog ergens de jingles
Topicreeks: ONZ Radioquote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:51 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat is al heel wat jaartjes terug dan. Ik begon in juni 2016 als DJ en toen zat het allang in MUZ.
Zo zie je maar van onzin radio naar een volwaardig R49quote:
Toen zat je blijkbaar nog op je donkere zolderkamertje.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:53 schreef Paul het volgende:
oh ik zat ook bij Radio 49 hoor!
ONZ / [Radio 49] #2119 Paul in the light!
Oudste R49-topic is van juni 2011. Paar maanden geleden hebben we het 10-jarig jubileum gevierd, met drie DJ's op één avondquote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:54 schreef just me het volgende:
[..]
Zo zie je maar van onzin radio naar een volwaardig R49
![]()
Bee Gees, vermoed ik?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:57 schreef livelink het volgende:
Ok dit nummer ken ik in een andere versie.
Het is nooit van Fok! geweest.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:57 schreef Paul het volgende:
hoezo is dit niet van fok hee
Radio49!!! Radio 49, van tergende smartlappen tot snoeiharde rock, van Golden Oldies tot stampende house beats. Gerelateerd aan FOK!, maar niet van FOK! Enjoy!!
Welterusten aRdquote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:57 schreef anotherRandomdude het volgende:
DJ11 bedankt voor de show tot op heden.
Ik ga weer richting bed.
Voor de overige luisteraars nog veel luisterplezier toegewenst.
Welterusten aRd.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:57 schreef anotherRandomdude het volgende:
Ik ga weer richting bed.
Ja, klopt. Het duurde even voor het kwartje viel.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Bee Gees, vermoed ik?Candi Staton - Nights On Broadway
een goedenachtquote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:57 schreef anotherRandomdude het volgende:
Ik ga weer richting bed.
Uiteraard een fijn verzoekjes van mij.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:58 schreef DJ11 het volgende:
Hierna een nieuw nummer. Daarna een heel fijn verzoekje van Melting.
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Het is nooit van Fok! geweest.
Aangezien Fok! ons niet sponsort.
Tot nog toe ken ik het nog niet. Maar klinkt fijn genoeg.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Uiteraard een fijn verzoekjes van mij.
Ik doe alleen maar fijne verzoekjes.
Klopt.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:01 schreef livelink het volgende:
Oh wacht, dit is het nieuwe nummer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |