abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201071266
Met dank aan @Momo

bron: https://www.telegraaf.nl/entertainment/1501544439/joshua-nolet-prins-bernard-vroeg-chef-special-gratis-bij-formule-1-te-spelen

quote:
Joshua Nolet: prins Bernard vroeg Chef’Special gratis bij Formule 1 te spelen

Prins Bernhard heeft de groep Chef’Special gevraagd gratis op te treden tijdens de Formule 1 in Zandvoort. Dat heeft zanger Joshua Nolet woensdag laten weten via een bericht op Instagram.

„Het was voor ons allemaal – de band, de crew, alle collega’s – heel shitty dat alle festivals in september als sneeuw voor de zon verdwenen”, vertelt Nolet. „Zaterdag gingen tienduizenden mensen de straat op om daar aandacht voor te vragen. We kregen nul reactie uit Den Haag. Niets. Au. Dat doet pijn. Maar het zegt ook iets over dat ze niet zo goed weten wat ze moeten zeggen.”

Wel ontving de groep een mail namens prins Bernhard, de mede-eigenaar van het Circuit Zandvoort waar de Formule 1 plaatsvindt. „Hij vroeg of we wilden komen spelen op het evenement. En daar had hij welgeteld... nul euro voor over. Oké, wel een paar VIP-tickets misschien. Who cares?”

Nolet beklemtoont niet de Formule 1 onderuit te willen halen. „Maar het zegt iets over hoe er naar muzikanten wordt gekeken, en alles wat daarachter zit.”

De evenementensector is woest op het kabinet omdat alle voetbalwedstrijden en de Formule 1 met tienduizenden bezoekers wel door mogen gaan, maar alle festivals en concerten nog weken worden gecanceld. Het demissionaire kabinet heeft nog steeds niet gereageerd op de massale demonstratie, #unmuteus, van afgelopen zaterdag.
Instagram post (embed lukt niet):
https://www.instagram.com/tv/CTAA98WDwl7/

twitter
twitter

Belachelijk natuurlijk dat je iemand uit een sector die al 1,5 jaar amper geld verdient met optredens (met maximaal 700 man) wegens de corona maatregelen uitnodigt om voor een borrel en 5 bitterballen voor je te komen spelen terwijl je zelf een (relatief) volgepakt evenement organiseert met iedere dag 70.000 man.

Ik ben absoluut F1 van en vind het prachtig dat Nederland dit evenement mag hosten maar het is belachelijk dat Voetbal en F1 door kunnen gaan terwijl andere evenementen compleet gekortwiekt worden.

Het demissionaire kabinet heeft ook totaal niet gereageerd op de "Unmute Us" acties vanuit de branche ;(

Het gaat niet alleen om artiesten maar ook om roadies, fotografen, catering, geluid en licht, de zalen zelf, etc. En met wat geluk val je dan nog onder de "TOZO regeling" als ZZP'er in die sector, genoeg mensen die net buiten de boot vallen.

Maar goed, even terug bij Prins Bernard: blijkbaar verdienen al die grachtenpandjes in de verhuur niet genoeg om een band van te betalen. Best sneu voor die man.

woensdag 25 augustus 2021 @ 19:35:12 #2
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_201071298
Bernard: als ze geen brood hebben dan eten ze toch gewoon cake?
pi_201071342
Ik heb helemaal niets met Formule 1 en ook niet met de prins, maar ik vind dit toch een beetje makkelijk zeiken. Wat je ook van het evenement vindt, feit is dat er wereldwijd vele miljoenen mensen naar zullen kijken en laten we nou ook weer niet doen alsof Chef’Special the Rolling Stones zijn oid. Of een Martin Garrix of Tiësto die overal ter wereld gedraaid worden. Dat Chef’Special weigert mag uiteraard en ik kan dat ook best begrijpen, maar dat ze een uniek podium geboden wordt kan ze ook echt wel wat opleveren.
  woensdag 25 augustus 2021 @ 19:40:03 #4
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_201071355
quote:
1s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 19:38 schreef Raw85 het volgende:
laten we nou ook weer niet doen alsof Chef’Special the Rolling Stones zijn oid. Of een Martin Garrix of Tiësto die overal ter wereld gedraaid worden.
Mee eens. Een gage van 3.000-5.000 euro zou netjes zijn geweest.
  woensdag 25 augustus 2021 @ 19:41:15 #5
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_201071374
Ik denk dat zanger/tukkertje Lorenzo voor een paar frikandellen wel komt 'zingen'

*O*
Ik ben inmiddels overleden
pi_201071379
Mag hij toch gewoon vragen? Zeker nu het evenement zijn best moet doen om het verlies te beperken en veel artiesten kunnen de PR goed gebruiken.

Waar de prins verder zijn dagelijkse brood mee verdient doet er niet toe. Beetje zuur om dat mee te nemen in de klaagzang

Het zou wel beter geweest zijn als iemand anders het had gevraagd, zoals Lammers

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2021 19:43:17 ]
pi_201071380
quote:
Ik heb helemaal niets met Formule 1 en ook niet met de prins, maar ik vind dit toch een beetje makkelijk zeiken. Wat je ook van het evenement vindt, feit is dat er wereldwijd vele miljoenen mensen naar zullen kijken en laten we nou ook weer niet doen alsof Chef’Special the Rolling Stones zijn oid. Of een Martin Garrix of Tiësto die overal ter wereld gedraaid worden. Dat Chef’Special weigert mag uiteraard en ik kan dat ook best begrijpen, maar dat ze een uniek podium geboden wordt kan ze ook echt wel wat opleveren.
En hoe veel van de miljoenen fans schakelen niet direct naar de podiumceremonie over naar een ander kanaal? Voor zover het überhaupt al uitgezonden wordt trouwens want Ziggo doet dat volgens mij niet, die schakelen dan meteen terug naar de studio.
pi_201071383
quote:
5s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 19:40 schreef Kopiko het volgende:

[..]
Mee eens. Een gage van 3.000-5.000 euro zou netjes zijn geweest.
Had gekund maar hoeft niet wat mij betreft. Heeft die band ooit de mogelijkheid gehad om voor meer mensen op te treden? Een internationaal publiek bovendien?
  woensdag 25 augustus 2021 @ 19:43:08 #9
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_201071403
Wat een vrek.
pi_201071407
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 19:38 schreef Raw85 het volgende:
Ik heb helemaal niets met Formule 1 en ook niet met de prins, maar ik vind dit toch te makkelijk zeiken. Wat je ook van het evenement vindt, feit is dat er wereldwijd vele miljoenen mensen naar zullen kijken en laten we nou ook weer niet doen alsof Chef’Special the Rolling Stones zijn oid. Of een Martin Garrix of Tiësto die overal ter wereld gedraaid worden. Dat Chef’Special het weigert mag uiteraard en ik kan dat ook best begrijpen, maar dat ze een uniek podium geboden wordt kan ze ook echt wel wat opleveren.
Volgens mij wordt dat niet uitgezonden? Heb bij andere F1 races ook geen bands zien optreden, behalve na Mexico met Tiësto.
Dan is het hooguit voor de fans op Zandvoort, op de schermen langs de baan.
  Moderator woensdag 25 augustus 2021 @ 19:44:16 #11
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_201071413
Naast een huisjesmelker ook al een entertainmentmelker _O-
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_201071423
quote:
6s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 19:35 schreef Twiitch het volgende:
Bernard: als ze geen brood hebben dan eten ze toch gewoon cake?
Wat een smerig, misselijk pisprinsje is het ook. De quote typeert dit misselijkmakende verspilling van zuurstof uitstekend.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  Moderator / Redactie Sport woensdag 25 augustus 2021 @ 19:45:11 #13
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_201071424
Die gozer heeft één taak: gewoon zijn muil houden, en zelfs dat kan ie niet :|W
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_201071440
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 19:43 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Volgens mij wordt dat niet uitgezonden? Heb bij andere F1 races ook geen bands zien optreden, behalve na Mexico.
Dan is het hooguit voor de fans op Zandvoort, op de schermen langs de baan.
Garrix en Armin hebben we wel heel even gezien, bij de GPs van Mexico.

Dan nog, aandacht van 70k man plus andere tv stations. Dat is toch wel lekker.
pi_201071461
quote:
1s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 19:46 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]

Ja, en die aandacht krijgen ze ook als ze gewoon betaald worden.

Waarom zou alles geld kosten en zouden artiesten die komen optreden ineens voor nop moeten komen opdraven? Is het een benefiet? Spelen ze ook gratis op festivals omdat het aandacht van 70k man geeft?

Van aandacht en een schaal bitterballen betaal je je rekeningen niet.
pi_201071556
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 19:48 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Waarom zou alles geld kosten en zouden artiesten die komen optreden ineens voor nop moeten komen opdraven? Is het een benefiet? Spelen ze ook gratis op festivals omdat het aandacht van 70k man geeft?

Van aandacht en een schaal bitterballen betaal je je rekeningen niet.
Nou ja, één keer bizar veel aandacht kan je wel de komende jaren vele boekingen opleveren.
  woensdag 25 augustus 2021 @ 19:55:33 #17
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_201071580
quote:
1s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 19:46 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]

Dikke lul, wat is dat voor cheap ass uitknijper. Als je als commercieel evenement een artiest wilt laten optreden dan mag je daar gewoon voor betalen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_201071590
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 19:54 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Nou ja, één keer bizar veel aandacht kan je wel de komende jaren vele boekingen opleveren.
Er staan al DJ's en meerdere artiesten, het is dus maar de vraag of ze überhaupt in beeld waren gekomen.
Dat zal vast wel besproken zijn.

Ik ga niet aan het werk voor ¤0 maar misschien jij wel.
pi_201071623
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 19:48 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Ze moeten niet gratis optreden maar alle bedrijven nemen mee dat daar gezien worden qua marketing handig is.

Zoals VolkerWessels die veel geld stopt in de infra. Dat asfalt is natuurlijk met veel verlies neergelegd. Heineken zal ook zo zijn bijdrage leveren en Davina Michelle, die zal het vast gratis doen, puur voor de exposure.

Zo werkt er overal. Dat doen die klote instagram "influencers" ook, die benaderen bedrijven voor gratis producten en hotels want anders 'dreigement x'... En een artiest die gevraagd wordt voor een voorprogramma optreden, dat is financieel niet interessant, maar voor jou tien anderen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2021 19:58:46 ]
pi_201071630
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 19:54 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Probeer daar je huur maar eens mee te betalen.
pi_201071635
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 19:45 schreef Nattekat het volgende:
Die gozer heeft één taak: gewoon zijn muil houden, en zelfs dat kan ie niet :|W
Bernhard neem ik aan? Die had inderdaad wel door mogen hebben hoe pijnlijk dit in het algemeen is. Terecht dat Nolet opkomt voor hun sector en zich niet als oud vuil laat behandelen.

Ik snap best dat je entertainment tussendoor wil bieden in normale omstandigheden. Maar nu had je wel kunnen bedenken wat het impliceert. Gewoon dom.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_201071654
quote:
Dit krijgen alleen de lokale fans te zien he.
pi_201071669
quote:
10s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 19:58 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Probeer daar je huur maar eens mee te betalen.
Iets met investeren en er later weer meer uit halen
  woensdag 25 augustus 2021 @ 20:01:29 #24
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_201071695
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 19:59 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Dit krijgen alleen de lokale fans te zien he.
Bovendien is de GP van Zandvoort ook niet de Superbowl of de openingsceremonie van de OS.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_201071698
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 19:59 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Volgens mij had Chef' Special geen probleem om zalen en festivals vol te krijgen.

Ik zal U2 vragen of ze op m'n verjaardag komen spelen, is toch mooi gratis aandacht voor ze.
pi_201071704
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 19:59 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Heb je nogal weinig aan als je je nu je vaste lasten moet betalen.
pi_201071714
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 20:01 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Heb je nogal weinig aan als je je nu je vaste lasten moet betalen.
En een band is meer dan de mensen op het podium, de koffers en instrumenten komen niet zelf het podium opwandelen. De boekhouding doet zichzelf niet.
pi_201071733
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 20:01 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Volgens mij had Chef' Special geen probleem om zalen en festivals vol te krijgen.

Ik zal U2 vragen of ze op m'n verjaardag komen spelen, is toch mooi gratis aandacht voor ze.
Flauwe reactie maar dat snap je zelf ongetwijfeld ook wel
pi_201071738
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 20:03 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Flauwe reactie maar dat snap je zelf ongetwijfeld ook wel
Ik begrijp dat je het punt dat je gemaakt hebt wil verdedigen.
Maar ik kijk er echt anders naar, de band zelf blijkbaar ook.

Genoeg beginnende bandjes die maar wat graag gratis in het voorprogramma van Chef' Special zouden optreden en waarschijnlijk ook wel in het tussenprogramma bij de F1 maar die zijn er doorgaans financieel nog niet van afhankelijk.
pi_201071742
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 20:02 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
En een band is meer dan de mensen op het podium, de koffers en instrumenten komen niet zelf het podium opwandelen.
Ja maar die kun je natuurlijk ook wel later betalen als de investering eenmaal begint te renderen.
  woensdag 25 augustus 2021 @ 20:04:39 #31
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_201071769
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 20:02 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
En een band is meer dan de mensen op het podium, de koffers en instrumenten komen niet zelf het podium opwandelen. De boekhouding doet zichzelf niet.
Hoho, die krijgen ook gewoon 10 consumptiebonnen he, de prins is een joviale kerel. Bovendien krijgen ze Max ook van dichtbij te zien.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_201071777
You'll own nothing and you'll be happy.

- Chef'Special 2030.
pi_201071800
@D_A

Wat is jouw standpunt in deze als vakman?
pi_201071804
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 20:03 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Ik begrijp dat je het punt dat je gemaakt hebt wil verdedigen.
Maar ik kijk er echt anders naar, de band zelf blijkbaar ook.
Oh dat laatste begrijp ik ook echt wel hoor. Maar ik vind het flauw om gelijk die ‘pandjesprins’ daarom weer helemaal af te zeiken. Ik zou het als organisatie, waarbij je toch een uniek podium kunt bieden aan artiesten, misschien ook wel geprobeerd hebben. En als ik bij Chef’Special was had ik het misschien ook wel geweigerd. Maar de stemmingmakerij eromheen hoeft van mij niet.
pi_201071818
Dit is geen nieuws.
pi_201071840
Een van de meest walgelijke personen van het land, bah.
  woensdag 25 augustus 2021 @ 20:09:57 #37
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_201071869
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 20:06 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Oh dat laatste begrijp ik ook echt wel hoor. Maar ik vind het flauw om gelijk die ‘pandjesprins’ daarom weer helemaal af te zeiken. Ik zou het als organisatie, waarbij je toch een uniek podium kunt bieden aan artiesten, misschien ook wel geprobeerd hebben. En als ik bij Chef’Special was had ik het misschien ook wel geweigerd. Maar de stemmingmakerij eromheen hoeft van mij niet.
Mwa, uniek podium... Wanneer krijgt de wereld dat optreden te zien dan?
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_201071874
quote:

[..]
Ik begrijp de "stemmingmakerij" juist wel heel goed.

Er is net het "Unmute Us" protest geweest en er daar is vanuit de overheid 0,0 reactie op gekomen, de hele sector wordt gewoon doodgenegeerd. Er is weer een heel festivalseizoen de nek om gedraaid en voor een groot deel van mensen die werkzaam zijn in die sector (en dan bedoel ik echt niet alleen de artiesten zelf) staat het water financieel aan de lippen.

Ik vind dit wel een duidelijk signaal.
pi_201071878
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 20:01 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Bovendien is de GP van Zandvoort ook niet de Superbowl of de openingsceremonie van de OS.
Nouja F1 heeft op zich een prima representatief aantal kijkers, maar er is dus geen entertainment tijdens de race en voor of na de race komt het niet op TV.
pi_201071920
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 19:55 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Dikke lul, wat is dat voor cheap ass uitknijper. Als je als commercieel evenement een artiest wilt laten optreden dan mag je daar gewoon voor betalen.
GP Zandvoort begrijpt heel goed dat het meer dan een optreden is. Het is voor een artiest ook interessant om daar te staan, niet alleen de GP heeft baat bij een optreden, beide partijen hebben er baat bij.

Waar Chef's special normaliter (bijv) 30k vraagt voor een optreden op de Pettelaerse Schans in Den Bosch, willen ze het vast en zeker voor minder doen als afsluiter van Pinkpop of Lowlands. Want na die afsluiter en aanvulling op het CV kunnen ze meer geld vragen bij toekomstige optredens en gaan meer deuren open.

Waar het hier mis gaat. Is dat CS terecht aangeeft dat ze door corona al anderhalf jaar droog staan. En dat die kutprins zich ermee bemoeit, dat maakt nee zeggen nog veel lastiger.

Ik heb enige compassie voor de GP omdat ze veel geïnvesteerd hebben en door corona minder bezoekers krijgen. Ook zij moeten de broek ophouden. Maar als persoon vind ook ik het voor een CS veel vervelender, die GP overleeft het sowieso wel, verlies kan je over meerdere jaren goedmaken. CS heeft het wat dat betreft veel zwaarder en voor nop is wel heel goedkoop
pi_201071966
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 20:10 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Ik begrijp de "stemmingmakerij" juist wel heel goed.

Er is net het "Unmute Us" protest geweest en er daar is vanuit de overheid 0,0 reactie op gekomen, de hele sector wordt gewoon doodgenegeerd. Er is weer een heel festivalseizoen de nek om gedraaid en voor een groot deel van mensen die werkzaam zijn in die sector (en dan bedoel ik echt niet alleen de artiesten zelf) staat het water financieel aan de lippen.

Ik vind dit wel een duidelijk signaal.
De vraag is wat het ene met het andere te maken heeft. Dat de festivals gewoon door hadden moeten gaan staat buiten kijf verder.
pi_201071991
quote:

[..]
En met jou nog vele anderen, maar misschien is dat ergens ook wel de kern van het probleem. Dat we het als samenleving steeds normaler beginnen te vinden dat je mensen niet hoeft te betalen voor werkzaamheden die ze verrichten. Want hoewel het nu toevallig eens een grotere speler treft zijn er zat 'stagaires' die een een vrijwel volledige functie vervullen in ruil voor alleen wat 'werkervaring'.
pi_201072000
quote:
1s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 20:12 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]
GP Zandvoort begrijpt heel goed dat het meer dan een optreden is. Het is voor een artiest ook interessant om daar te staan, niet alleen de GP heeft baat bij een optreden, beide partijen hebben er baat bij.

Waar Chef's special normaliter (bijv) 30k vraagt voor een optreden op de Pettelaerse Schans in Den Bosch, willen ze het vast en zeker voor minder doen als afsluiter van Pinkpop of Lowlands. Want na die afsluiter en aanvulling op het CV kunnen ze meer geld vragen bij toekomstige optredens en gaan meer deuren open.

Waar het hier mis gaat. Is dat CS terecht aangeeft dat ze door corona al anderhalf jaar droog staan. En dat die kutprins zich ermee bemoeit, dat maakt nee zeggen nog veel lastiger.

Ik heb enige compassie voor de GP omdat ze veel geïnvesteerd hebben en door corona minder bezoekers krijgen. Ook zij moeten de broek ophouden. Maar als persoon vind ook ik het voor een CS veel vervelender, die GP overleeft het sowieso wel, verlies kan je over meerdere jaren goedmaken. CS heeft het wat dat betreft veel zwaarder en voor nop is wel heel goedkoop
Of de GP dit goed kan maken weet ik niet hoor, maar het is eerder ook gewoon kwalijk vanwege de hele situatie rondom festivals op dit moment en het is goed dat Chef´Special voor de hele sector opkomt waardoor zij groot zijn geworden. Ik mag dat wel.
pi_201072017
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 20:14 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
De vraag is wat het ene met het andere te maken heeft. Dat de festivals gewoon door hadden moeten gaan staat buiten kijf verder.
Het maakt het vooral ongemakkelijk en een miskenning. Ik snap wel dat het totaal niet goed voelt.
pi_201072023
quote:

[..]
Oh dat laatste begrijp ik ook echt wel hoor. Maar ik vind het flauw om gelijk die ‘pandjesprins’ daarom weer helemaal af te zeiken. Ik zou het als organisatie, waarbij je toch een uniek podium kunt bieden aan artiesten, misschien ook wel geprobeerd hebben.
Zou je het ook geprobeerd hebben bij de tribunebouwers, bij de beveiliging, bij de kaartcontroleurs, bij de cateraars? Heeejjjj kom gratis lunches uitdelen, en gratis de security doen, goed voor de exposure van jullie bedrijf?
pi_201072031
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 20:14 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Het is natuurlijk zuur dat evenementen met 70.000 man per dag kunnen doorgaan en dat ze iemand uit een andere sector waar je maximaal met 700 man mag optreden en die al 1,5 jaar droog staan vragen of ze even voor nop kunnen komen opdraven.

Als je dat verband niet ziet dan weet ik het ook niet.
pi_201072044
quote:
1s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 19:41 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Mag hij toch gewoon vragen? Zeker nu het evenement zijn best moet doen om het verlies te beperken en veel artiesten kunnen de PR goed gebruiken.

Waar de prins verder zijn dagelijkse brood mee verdient doet er niet toe. Beetje zuur om dat mee te nemen in de klaagzang

Het zou wel beter geweest zijn als iemand anders het had gevraagd, zoals Lammers
Natuurlijk mag hij dat vragen. En daar mag iedereen weer wat van vinden.

Dat laatste wordt nogal eens vergeten.
pi_201072049
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 20:17 schreef DonnaNoble het volgende:

[..]
Zou je het ook geprobeerd hebben bij de tribunebouwers, bij de beveiliging, bij de kaartcontroleurs, bij de cateraars? Heeejjjj kom gratis lunches uitdelen, en gratis de security doen, goed voor de exposure van jullie bedrijf?
Idd, dit wordt altijd geprobeerd in de creatieve sector. Het is gewoon minachtend.
pi_201072089
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 20:17 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Het is natuurlijk zuur dat evenementen met 70.000 man per dag kunnen doorgaan en dat ze iemand uit een andere sector waar je maximaal met 700 man mag optreden en die al 1,5 jaar droog staan vragen of ze even voor nop kunnen komen opdraven.

Als je dat verband niet ziet dan weet ik het ook niet.
Het verband is er niet. Vragen of ze gratis willen optreden heeft niets te maken met al die andere dingen. Dat je dat wanhopig wel probeert te leggen zegt meer over jou,
  woensdag 25 augustus 2021 @ 20:23:33 #50
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_201072124
quote:
1s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 19:58 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]

Zoals VolkerWessels die veel geld stopt in de infra. Dat asfalt is natuurlijk met veel verlies neergelegd. Heineken zal ook zo zijn bijdrage leveren en Davina Michelle, die zal het vast gratis doen, puur voor de exposure.

Volgens mij valt dat mee.

Ik denk dat de deal was dat VolkerWessels het event sponsort, maar dat zij als eerste in mogen schrijven (uiteraard marktconform) op de opdrachten die er mee gemoeid waren. En ja, onderaan de streep komt het vrijwel op hetzelfde neer. :P
pi_201072135
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Of de GP dit goed kan maken weet ik niet hoor, maar het is eerder ook gewoon kwalijk vanwege de hele situatie rondom festivals op dit moment en het is goed dat Chef´Special voor de hele sector opkomt waardoor zij groot zijn geworden. Ik mag dat wel.
Zeker waar. Knap van hem dat hij dit naar buiten en op deze persoonlijke manier. Heel veel waardering voor.
pi_201072141
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 20:20 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Het verband is er niet. Vragen of ze gratis willen optreden heeft niets te maken met al die andere dingen. Dat je dat wanhopig wel probeert te leggen zegt meer over jou,
Even resumerend: de band noemt dat verband, ik zie dat verband, jij ziet het niet.
pi_201072160
Het is gewoon een ondernemer en die wil geld verdienen. De rijkste stinkerds zijn de gierigste kwallen zegt men wel eens, maar je moet wel stalen ballen hebben om dit met droge ogen te kunnen doen ja.
pi_201072171
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 20:20 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Het heeft er niks mee te maken, maar het maakt het wel extra pijnlijk dat ze hier voor een dubbeltje op de eerste rang proberen te zitten.

Dat het geen verband houdt betekent niet dat het niet relevant is voor een waardeoordeel.

Als je baas jou vraagt om gewoon naar je werk te komen als een dag daarvoor je moeder is overleden heeft dat ook geen direct verband met jouw werk, maar dat maakt het nog niet moreel acceptabel.
pi_201072178
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 20:24 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Even resumerend: de band noemt dat verband, ik zie dat verband, jij ziet het niet.
Het is er dan ook niet.
pi_201072252
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 20:25 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Het is er dan ook niet.
Oké, op dat vlak zijn we het niet eens, prima.

Even wat anders:

- voetbal: maximaal 2/3e stoelen bezet
- Formule 1: 70.000 man per dag

en dan:

- muziekbranche: 700 man maximaal

Zie je dat als ongelijke behandeling?
pi_201072324
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 20:29 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Oké, op dat vlak zijn we het niet eens, prima.

Even wat anders:

- voetbal: maximaal 2/3e stoelen bezet
- Formule 1: 70.000 man per dag

en dan:

- muziekbranche: 700 man maximaal

Zie je dat als ongelijke behandeling?
ik heb al gezegd dat het aflassen van al die festivals belachelijk is. Evenals het beperken van het publiek bij F1 en voetbal. Daarnaast moet testen voor toegang zo snel mogelijk afgeschaft worden, voor alle sectoren.

De enige reden dat festivals en artiesten de lul zijn is politieke angst van Hugo en Rutte. Heeft niets maken met dit soort (onbeschofte) vragen.
pi_201072374
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 20:34 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
ik heb al gezegd dat het aflassen van al die festivals belachelijk is. Evenals het beperken van het publiek bij F1 en voetbal. Daarnaast moet testen voor toegang zo snel mogelijk afgeschaft worden, voor alle sectoren.

De enige reden dat festivals en artiesten de lul zijn is politieke angst van Hugo en Rutte. Heeft niets maken met dit soort (onbeschofte) vragen.
Onbeschoft nog wel, het is me wat.
  Moderator woensdag 25 augustus 2021 @ 20:39:46 #59
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_201072396
graag of niet toch?

ik zie het probleem verder niet zo en dan dat gezeur over de demonstratie erbij ... ik kan me zo voorstellen dat de regering ff wat anders aan zijn hoofd heeft dan de problemen in de entertainment sector
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_201072398
F1 is geen sport. En Chef's Special is geen muziek.
Dit was pas een chef _O_ :

U MAD?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')