Wat vond je ervan? Tot voor kort was Jan Rot Neerlands meest onbekende popster. Maar dat is hij nu blijkbaar. Wat heeft hij ons te zeggen? Als men overigens in de ramsj boekjes van Jan Rot tegenkomt: altijd kopen. Zeer goede schrijver deze man. Hij kan beter schrijven dan zingen m.i.quote:Op vrijdag 17 september 2021 11:21 schreef Gehenna het volgende:
2 boeken van Meindert Talma:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moet ze nog lezenquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:06 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Wat vond je ervan? Tot voor kort was Jan Rot Neerlands meest onbekende popster. Maar dat is hij nu blijkbaar. Wat heeft hij ons te zeggen? Als men overigens in de ramsj boekjes van Jan Rot tegenkomt: altijd kopen. Zeer goede schrijver deze man. Hij kan beter schrijven dan zingen m.i.
Ben benieuwd of het wat is.quote:
Same!quote:Op woensdag 13 oktober 2021 10:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of het wat is.
On the Road vond ik in ieder geval heel goed.
Ben wel benieuwd hoeveel meiskes hij nu weer langs achter in de foef neemt.quote:
On the Road ligt hier bovenop de "te lezen" stapel.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 10:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of het wat is.
On the Road vond ik in ieder geval heel goed.
Echt zo'n boek waarmee je niet kan stoppen te lezenquote:Op woensdag 13 oktober 2021 16:51 schreef cafca het volgende:
[..]
On the Road ligt hier bovenop de "te lezen" stapel.
Tof! Heb je de spellen ook gespeeld?quote:Op maandag 25 oktober 2021 17:07 schreef drakin het volgende:
Voor een andere verzameling, boeken met plaatjes
[ afbeelding ]
Ik kreeg ze laatst en heb ze beide gelezen. Voor mij was het natuurlijk één groot feest van herkenning, ik ken zowat de helft van de personages. Het is ook prima geschreven, Meindert Talma kan natuurlijk wel wat. Voor mij is moeilijk in te schatten hoe boeiend het verhaal is wanneer je er geen band mee hebt.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:06 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Wat vond je ervan? Tot voor kort was Jan Rot Neerlands meest onbekende popster. Maar dat is hij nu blijkbaar. Wat heeft hij ons te zeggen? Als men overigens in de ramsj boekjes van Jan Rot tegenkomt: altijd kopen. Zeer goede schrijver deze man. Hij kan beter schrijven dan zingen m.i.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |