Lekker maat, Pfizered?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 08:44 schreef fetX het volgende:
Vrijwillig maar tweede prikkie gehaald. Alles voor de zorg. @:wereldgozer @:lenny_leonard
Pfizer ja.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 08:50 schreef Oriente het volgende:
[..]
Lekker maat, Pfizered?
Ik had hem afgelopen zaterdag, dus nog negen daagjes tot die gouden QR code
Eerste ging ik niet lekker op. Daarom die 2e zo lang mogelijk uitgesteld want al corona gehad. Dus was niet per se nodig. Al loopt mijn QR code 5 september af (geen idee hoe dat zit).quote:Op donderdag 26 augustus 2021 08:53 schreef Oriente het volgende:
[..]
Lekker hoor, hopelijk niet te veel bijwerkingen.
Zoals een punthoofd.
@:Neef_wuppie
@Oriente was een week ziek door de prikquote:Op donderdag 26 augustus 2021 08:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Eerste ging ik niet lekker op. Daarom die 2e zo lang mogelijk uitgesteld want al corona gehad. Dus was niet per se nodig. Al loopt mijn QR code 5 september af (geen idee hoe dat zit).
Zal wel een hooikoortspatient zijn ook.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:06 schreef Coco het volgende:
[..]
@:Oriente was een week ziek door de prik
??quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:06 schreef Coco het volgende:
[..]
@:Oriente was een week ziek door de prik
Ik heb geen hooikoorts, mensen met hooikoorts zijn immers minderwaardig.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zal wel een hooikoortspatient zijn ook.
Maar het is helemaal geen zaterdagquote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:05 schreef Lange_Lans het volgende:
it de serie Foto's om je op te vrolijken - Fun Saturday #22 presenteer ik vandaag foto #51:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |