Ja dit dus. Goed samengevat.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 22:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Geschreven uit emotie
Te snappen, helemaal, maar dat gaan we gewoon niet zo doen
Voor iemand met coeliakie gaan we ook niet de wereld glutenvrij maken
Maar waarom kom je elke keer met Israel op de proppen? Daar hebben wij toch weinig mee te maken? Heel ander land, minder vaccinatiegraad, veel orthodoxe joden...quote:Op woensdag 25 augustus 2021 22:02 schreef Za het volgende:
[..]
In week 7 na de vaccinatie vertoonden slechts 8/16 ouderen (50,0%, 95% BI 28,0%-72,0%) hoge S1 IgG-aviditeitsindices ( > 60) vergeleken met 28/30 jongeren deelnemers (93,3%, 95% BI 78,7%-98,8%)
https://wwwnc.cdc.gov/eid/article/27/8/21-1145_article
[..]
Zie hetzelfde artikel.
Kun je misschien stoppen mij telkens als antivaxer te duiden? Ik noem jou ook geen Vax-Jehova oid.
Zorgbestuurders en politiek gaan niet over kwaliteit van leven en opname of niet, behandelbeperkingen e.d.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 22:03 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Dat is in Nederland nu al zo; hoogbejaarden en ernstig zieken worden niet behandeld of geopereerd omdat ze volgens zorgbestuurders en politiek grof gezegd maar door hout zijn. Iets met "kwaliteit van leven"...
Daarom hebben we ook zo ongelofelijk weinig IC-bedden in Nederland.
Duizenden schoolgaande kinderen op de IC's en met Long Covidquote:Op woensdag 25 augustus 2021 22:09 schreef quirina het volgende:
Hoorde net van een vriendin dat haar dochter in quarantaine moet. En dat er al meerdere klassen in quarantaine zijn.
School is net met de eerste week begonnen!
Dat belooft nog wat..
Vertraagde antilichaam- en T-celrespons op BNT162b2-vaccinatie bij ouderen, Duitslandquote:Op woensdag 25 augustus 2021 22:11 schreef popje het volgende:
Maar waarom kom je elke keer met Israel op de proppen? Daar hebben wij toch weinig mee te maken? Heel ander land, minder vaccinatiegraad, veel orthodoxe joden...
Das mooi rap. Maar de logica ontgaat me eerlijk gezegd. Ouders en grootouders zijn in principe gevaccineerd of kunnen dat in theorie nu zijn. Wat is hier dan precies de meerwaarde van en waarom prevaleert een quarantaine boven onderwijs op locatie? Lijkt me een goed moment om dit beleid te heroverwegen. Dit is zo toch niet werkbaar?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 22:09 schreef quirina het volgende:
Hoorde net van een vriendin dat haar dochter in quarantaine moet. En dat er al meerdere klassen in quarantaine zijn.
Dat belooft nog wat..
De gemiddelde leeftijd waar ze het hebben in dat onderzoek is 81. Voor die mensen is griep en andere respiratoire virussen ook gewoon gevaarlijk omdat ze een verzwakt immuunsysteem hebben. Dat is geen reden om de wereld met NPI's op slot te houden zoals gedwongen testen en mondkapjes.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 22:02 schreef Za het volgende:
[..]
In week 7 na de vaccinatie vertoonden slechts 8/16 ouderen (50,0%, 95% BI 28,0%-72,0%) hoge S1 IgG-aviditeitsindices ( > 60) vergeleken met 28/30 jongeren deelnemers (93,3%, 95% BI 78,7%-98,8%)
https://wwwnc.cdc.gov/eid/article/27/8/21-1145_article
[..]
Zie hetzelfde artikel.
Kun je misschien stoppen mij telkens als antivaxer te duiden? Ik noem jou ook geen Vax-Jehova oid.
Ik acht de kans niet zeer klein dat het puur verzonnen is.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 21:57 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Eerder vanavond dit over gepost:
[..]
Vind het wel simpele argumentatie voor iemand die zegt directrice van een onderwijsinstelling te zijn. Ik ben zielig en slachtoffer, de hele maatschappij moet rekening met mij houden.
Maandag gaat het basisschool circus hier weer van start, ik kijk nu al uit naar alle ergernissen die dat met zich mee gaat brengen.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 22:09 schreef quirina het volgende:
Dat belooft nog wat..
Ik kwam haar het op LinkedIn tegen ookquote:Op woensdag 25 augustus 2021 22:20 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ik acht de kans niet zeer klein dat het puur verzonnen is.
Het OMT wilde sowieso nog tot 20 september onderwijs met meer beperkingen, dus voorlopig hoeven we denk ik nog niet veel te verwachten. En de lerarenlobby helpt ook niet... helaas.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 22:19 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Das mooi rap. Maar de logica ontgaat me eerlijk gezegd. Ouders en grootouders zijn in principe gevaccineerd of kunnen dat in theorie nu zijn. Wat is hier dan precies de meerwaarde van en waarom prevaleert een quarantaine boven onderwijs op locatie? Lijkt me een goed moment om dit beleid te heroverwegen. Dit is zo toch niet werkbaar?
Je kwam die vrouw op linkedin tegen of het artikel?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 22:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik kwam haar het op LinkedIn tegen ook
Waarom zou het verzonnen zijn eigenlijk?
Jij wilde een link naar "Slechts de helft van de ouderen produceert voldoende antistoffen, 10% geniet geen enkele bescherming."quote:Op woensdag 25 augustus 2021 22:19 schreef ipa84 het volgende:
De gemiddelde leeftijd waar ze het hebben in dat onderzoek is 81. Voor die mensen is griep en andere respiratoire virussen ook gewoon gevaarlijk omdat ze een verzwakt immuunsysteem hebben.
Alle immuun gecompromitteerden hebben recht op gelijkwaardige deelname aan de maatschappij als ieder ander.quote:Dat is geen reden om de wereld met NPI's op slot te houden zoals gedwongen testen en mondkapjes.
Ik ben er bang voor dat het komende schooljaar weer op dezelfde manier zal gaan. Tegen de tijd dat mn dochter naar school gaat zal het wel normaal zijn, komt helemaal goed.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 22:22 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het OMT wilde sowieso nog tot 20 september onderwijs met meer beperkingen, dus voorlopig hoeven we denk ik nog niet veel te verwachten. En de lerarenlobby helpt ook niet... helaas.
Als straks de herfst om de hoek komt kijken en iedereen met een snotneusje thuis moet blijven, kan je net zo goed gelijk alle scholen sluiten toch.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 22:22 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het OMT wilde sowieso nog tot 20 september onderwijs met meer beperkingen, dus voorlopig hoeven we denk ik nog niet veel te verwachten. En de lerarenlobby helpt ook niet... helaas.
Die vrouw, we blijken wat zelfde mensen te kennenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 22:22 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Je kwam die vrouw op linkedin tegen of het artikel?
Om de publieke opinie te beinvloeden. Steun kweken voor maatregelen.
Waarom wordt het anders gepubliceerd.
Wanneer wordt ze geboren?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 22:24 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor dat het komende schooljaar weer op dezelfde manier zal gaan. Tegen de tijd dat mn dochter naar school gaat zal het wel normaal zijn, komt helemaal goed.
Als ze dit beleid koste wat kost willen vasthouden wel, ja.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 22:25 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Als straks de herfst om de hoek komt kijken en iedereen met een snotneusje thuis moet blijven, kan je net zo goed gelijk alle scholen sluiten toch.
Wat is er op 3 april 2023 anders dan, laten we zeggen, op 1 oktober 2021?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 22:26 schreef chratnox het volgende:
[..]
3 april 2023 mag ze naar de basisschool. Dan is onderwijs denk wel weer volledig op locatie.
Hoe groot is die groep? Want het OMT heeft het over 700.000 in Nederland en die zegt ook dat je voor hen niet de wereld op slot kan houden met NPI's. Ten tweede jij wilt niet dat ik jouw een anti-vaxxer noem prima, maar dan noem jij mensen die gevaccineerd zijn niet gevaccineerde frisse veulens.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 22:23 schreef Za het volgende:
[..]
Jij wilde een link naar "Slechts de helft van de ouderen produceert voldoende antistoffen, 10% geniet geen enkele bescherming."
Die heb je gehad, je kunt je voorstellen dat andere immuun gecompromitteerden evenmin dezelfde bescherming genieten als de gevaccineerde frisse veulens.
BNW he.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 22:22 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Je kwam die vrouw op linkedin tegen of het artikel?
Om de publieke opinie te beinvloeden. Steun kweken voor maatregelen.
Waarom wordt het anders gepubliceerd.
Iedereen die dood kan gaan aan dit virus is of dood of 7 keer gevaccineerd?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 22:27 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wat is er op 3 april 2023 anders dan, laten we zeggen, op 1 oktober 2021?
Niets.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 22:27 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wat is er op 3 april 2023 anders dan, laten we zeggen, op 1 oktober 2021?
We gaan vanzelf wel zien hoeveel nevenschade ze acceptabel vinden daar op het Binnenhof.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 22:26 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als ze dit beleid koste wat kost willen vasthouden wel, ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |