Overheden baseren zich op wetenschap en adviseurs. Ik ga niet uit van een wereldwijd, grootschalig complot tegen de mensheid. Daarom gaan we er vanuit dat die gegevens betrouwbaar zijn.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:39 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Kun je bewijzen dat de gepubliceerde cijfers van overheden wereldwijd waar zijn als daarnaar wordt verwezen dan?
Vraag je om bewijs daarnaar?
Nee.
Dus waar ligt de grens dan? Wat is automatisch betrouwbaar en wat niet?
Precies. Genoeg mensen die dreigen hun baan te verliezen als ze zich uitspreken.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:44 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Niemand trekt aan de bel? Als mensen hun baan willen houden niet nee. Onafhankelijk orgaan? ik zou t niet weten. Van de FDA wordt ook gedacht dat t onafhankelijk is. Ik heb er ieder geval weinig vertrouwen meer in.
Volgens mij is er ooit maar 1 persoon geweest die geraakt is door een meteoriet wat gemeld is. Tenminste dat zag ik een keer op discovery daarover.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:24 schreef TheFreshPrince het volgende:
Er zijn ook filmpjes van mensen die een vliegtuigongeluk overleefd hebben of juist geraakt door een meteoriet.
In de grote statistieken de uitzonderingen van de regel. Niet iets om je keuzes op te baseren.
Kijk even naar de docu van Zembla die ik net gepost heb. Er wordt wel degelijk invloed uitgeoefend op overheden door de farmaceutische industrie. Of dat nu weer t geval is? Ik weet het niet maar uitsluiten doe ik t zeker niet.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Overheden baseren zich op wetenschap en adviseurs. Ik ga niet uit van een wereldwijd, grootschalig complot tegen de mensheid. Daarom gaan we er vanuit dat die gegevens betrouwbaar zijn.
Maar goed, verdere discussie hierover graag in het FB topic. Het is klaar.
Zijn er in het verleden geen misdaden tegen de mensheid gepleegd door verschillende overheden dan? De afgelopen 100 jaar bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Overheden baseren zich op wetenschap en adviseurs. Ik ga niet uit van een wereldwijd, grootschalig complot tegen de mensheid. Daarom gaan we er vanuit dat die gegevens betrouwbaar zijn.
Het lijkt me anders wel verstandig om eens vraagtekens te zetten bij wat je automatisch voor waar aanneemt en wat niet, om consequent te blijven.quote:Maar goed, verdere discussie hierover graag in het FB topic. Het is klaar.
Wetenschappers: vaccins zijn veilig en beschermen je tegen het veel minder veilige Covidquote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:38 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Dat weten we dus nog helemaal niet, want net als bij elk ander geneesmiddel zal er nog jarenlang worden onderzocht wat de daadwerkelijke langetermijneffecten van de vaccins zijn. Dit is dus fake news. Graag modereren dus.
[..]
Heb ik gezegd dat ik 'geen vertrouwen heb in iedereen die betrokken is...' ?
Nee hoor, dat heb ik nergens gezegd.
Je doet nu alsof ik een hele grote groep mensen wegzet als onbetrouwbaar.
Terwijl ik mij nooit over een dergelijke groep mensen heb uitgelaten.
Leg me AUB geen woorden in de mond.
Je legt me wel woorden in de mond. Ik ga niet in discussie met mensen die dat doen. Discussieer fatsoenlijk of niet.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wetenschappers: vaccins zijn veilig en beschermen je tegen het veel minder veilige Covid
Jij: vaccins zijn gevaarlijk, Covid is minder erg
Ik leg je geen woorden in de mond, dit is precies wat je zelf zegt. Jij kiest ervoor om de wetenschap in twijfel te trekken, want de wetenschap staat achter vaccinaties. De wetenschap zegt ook dat er na een paar maanden geen restanten van het vaccin meer in het lichaam te vinden zijn, waardoor verdere bijwerkingen onmogelijk zijn. Ook dat geloof je niet.
Maar waarom zou een onafhankelijk orgaan zo'n enorm complot ondersteunen? AstraZenika is ook meteen uit omloop genomen toen daar dingen naar boven kwamen.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:44 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Niemand trekt aan de bel? Als mensen hun baan willen houden niet nee. Onafhankelijk orgaan? ik zou t niet weten. Van de FDA wordt ook gedacht dat t onafhankelijk is. Ik heb er ieder geval weinig vertrouwen meer in.
Dus elke wetenschappers heeft nu dezelfde mening, geen wetenschappers met andere bevindingen?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wetenschappers: vaccins zijn veilig en beschermen je tegen het veel minder veilige Covid
Jij: vaccins zijn gevaarlijk, Covid is minder erg
Ik leg je geen woorden in de mond, dit is precies wat je zelf zegt. Jij kiest ervoor om de wetenschap in twijfel te trekken, want de wetenschap staat achter vaccinaties. De wetenschap zegt ook dat er na een paar maanden geen restanten van het vaccin meer in het lichaam te vinden zijn, waardoor verdere bijwerkingen onmogelijk zijn. Ook dat geloof je niet.
Je claimt toch echt zelf zaken die tegen de wetenschap in gaan. Zo makkelijk kom je er niet onderuit.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:55 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Je legt me wel woorden in de mond. Ik ga niet in discussie met mensen die dat doen.
Wie zegt dat t onafhankelijk is?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar waarom zou een onafhankelijk orgaan zo'n enorm complot ondersteunen? AstraZenika is ook meteen uit omloop genomen toen daar dingen naar boven kwamen.
Ik moet het eerste onderzoek nog tegen komen waarin geconcludeerd wordt dat Covid beter is dan vaccineren.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:56 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Dus elke wetenschappers heeft nu dezelfde mening, geen wetenschappers met andere bevindingen?
Van wie zou het afhankelijk moeten zijn dan?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:57 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Wie zegt dat t onafhankelijk is?
Kan van de farmaceutische industrie zijn, wie zal t zeggen. als er zoveel geld in om gaat is niemand onafhankelijk.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Van wie zou het afhankelijk moeten zijn dan?
En opnieuw een ad-hominem argument.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je claimt toch echt zelf zaken die tegen de wetenschap in gaan. Zo makkelijk kom je er niet onderuit.
Dus een overheidsorgaan laat zich door meerdere bedrijven omkopen om de volksgezondheid in gevaar te brengen? En geen enkel landelijk onderzoeksteam (want die zijn er ook nog) ontdekt dat er wat niet klopt? Of zijn die ook allemaal onafhankelijk van elkaar omgekocht?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:01 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Kan van de farmaceutische industrie zijn, wie zal t zeggen. als er zoveel geld in om gaat is niemand onafhankelijk.
Dat hangt dus af van je leeftijd en je gezondheid.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik moet het eerste onderzoek nog tegen komen waarin geconcludeerd wordt dat Covid beter is dan vaccineren.
Graag een bron naar cijfers waaruit blijkt dat Pfizer schadelijker is voor jongeren dan Covid.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:04 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Dat hangt dus af van je leeftijd en je gezondheid.
Die cijfers zijn toch echt al lang en breed gepubliceerd.
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus een overheidsorgaan laat zich door meerdere bedrijven omkopen om de volksgezondheid in gevaar te brengen? En geen enkel landelijk onderzoeksteam (want die zijn er ook nog) ontdekt dat er wat niet klopt? Of zijn die ook allemaal onafhankelijk van elkaar omgekocht?
Dat is een onzinnige vergelijking want Covid is al meer dan 1,5 jaar aanwezig en Pfizer is pas veel korter op grote schaal in gebruik genomen en moet herhaald worden geinjecteerd. Veel mensen zijn pas 1 keer geinjecteerd.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Graag een bron naar cijfers waaruit blijkt dat Pfizer schadelijker is voor jongeren dan Covid.
Je kan ook gewoon cijfers per vaccin of besmetting pakken.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:10 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Dat is een onzinnige vergelijking want Covid is al meer dan 1,5 jaar aanwezig en Pfizer is pas veel korter op grote schaal in gebruik genomen.
Vertel dat maar tegen mijn teamgenoot met longcovid.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:10 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Covid is voor jongeren zo goed als onschadelijk.
Dus waarom een vaccin?
Die zijn wat mij betreft volstrekt onbetrouwbaar. Zoals al eerder genoemd worden bijwerkingen in veel gevallen niet toegeschreven aan vaccins.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon cijfers per vaccin of besmetting pakken.
Als die anders was behandeld had dat wellicht kunnen voorkomen. Maar alle andere behandelmethoden zijn verboden of gedemoniseerd en de voorstanders ervan uit hun functie ontslagen of weggezet als complotgekkies.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vertel dat maar tegen mijn teamgenoot met longcovid.
Eén geval van 20 jaar geleden in een land dat er nou sowieso niet echt goed op staat als het op corruptie aan komt. Wij zitten in de EU, veruit het strengste orgaan ter wereld als het op kwaliteit aan komt van producten. Daarnaast is het vaccin ook in Nederland, ook niet echt een corruptie-gevoelig land, gewoon goedgekeurd.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:06 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Het komt blijkbaar voor. Dit is 1 geval.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |