Je quote de verkeerde. Maar dat filmpje was de definitie van 'cringe' inderdaad.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 08:26 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ja, WIE AR BEK dat was een hoogstandje 🤣
Hij liep wel moeilijk/wijdbeens gisteren.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Is van Ginkel al uit de selectie gezet?
Ja dat heeft echt iets te maken met vechtende psv supporters. Je zet jezelf voor lul kindje.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 08:26 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ja, WIE AR BEK dat was een hoogstandje 🤣
Verkeerde persoon gequote, zoals @BehoorlijkKritisch al zei. Geweld is inderdaad niet goed te praten, ik heb geen verder commentaar op jouw postquote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja dat heeft echt iets te maken met vechtende psv supporters. Je zet jezelf voor lul kindje.
Mathildelaan parkeren. Moet lukken.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:26 schreef onlogisch het volgende:
Boys.
4 september ga ik met mijn zoon naar Nederland - Montenegro. Dat is in het Phillips stadion. Kan je een beetje parkeren daar in de buurt? Ik zag een parkeergarage in de buurt, is daar altijd wel plek of steevast vol tijdens een wedstrijd?
Ik parkeer altijd een stukje verderop in een woonwijk, 10/15 minuutjes wandelen naar het stadion vanuit daarquote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:26 schreef onlogisch het volgende:
Boys.
4 september ga ik met mijn zoon naar Nederland - Montenegro. Dat is in het Phillips stadion. Kan je een beetje parkeren daar in de buurt? Ik zag een parkeergarage in de buurt, is daar altijd wel plek of steevast vol tijdens een wedstrijd?
Vroeger parkeerde mijn oom altijd bij mensen thuis op de oprit. Die kregen als vergoeding ieder jaar 100 euro en een half varken.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:35 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik parkeer altijd een stukje verderop in een woonwijk, 10/15 minuutjes wandelen naar het stadion vanuit daar
Het is je vergevenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:34 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Verkeerde persoon gequote, zoals @:behoorlijkkritisch al zei. Geweld is inderdaad niet goed te praten, ik heb geen verder commentaar op jouw post
Thanks.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mathildelaan parkeren. Moet lukken.
Volgend jaar valt een drama seizoen weg , dan gaat PSV weer stijgenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 23:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
PSV met geluk in pot 2 van de EL-loting. Zo slecht hebben die t nou toch ook weer niet Europees gedaan dat ze eigenlijk in pot 3 van het tweederangstoernooi zouden belanden achter Genk, Lokomotiv moskou etc
Valt me nu las op hoe treurig het eigenlijk echt is ja..quote:Op donderdag 26 augustus 2021 23:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
PSV met geluk in pot 2 van de EL-loting. Zo slecht hebben die t nou toch ook weer niet Europees gedaan dat ze eigenlijk in pot 3 van het tweederangstoernooi zouden belanden achter Genk, Lokomotiv moskou etc
Genk haalde in 2017 nog wel kwartfinale Europe League, 2019 poulewinnaar in de EL. Zo slecht doen die het ook weer niet, maar daar hoort PSV wel boven te staan jaquote:Op donderdag 26 augustus 2021 23:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
En als je een beetje je best doet als 2e eindigen in NL volgend jaar ook zomaar CL kan betekenen. Dus CL gegarandeerd voor PSV en Ajax.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:32 schreef TehRocks het volgende:
Je moet echt poulewinnaar worden in de EL omdat je als 2e gegarandeerd een plek 3 uit de CL krijgt.
Volgens mij is dat pas het jaar daarna?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:35 schreef Dven het volgende:
[..]
En als je een beetje je best doet als 2e eindigen in NL volgend jaar ook zomaar CL kan betekenen. Dus CL gegarandeerd voor PSV en Ajax.
Zelfde verhaal, gaat voor Ajax en PSV een heel voordelig verhaal zijn om die zesde plek te krijgen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:36 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Volgens mij is dat pas het jaar daarna?
edit: ja even gecheckt, het is pas 23-24 dat we met een goed jaar nu twee plekken CL zouden kunnen krijgen.
dat duurt toch nog 1 jaar, was 17/18 toch?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 23:06 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Volgend jaar valt een drama seizoen weg , dan gaat PSV weer stijgen
Correct.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat duurt toch nog 1 jaar, was 17/18 toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |