Jij vindt dat Feyenoord goed speelt ja?quote:
Gelukkig is Bijlow nooit geblesseerd.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wel toegegeven. Ons keepersgilde na Bijlow is wel niveautje KKD.
Ik denk ook dat de tactiek slecht werkt als een paar spelers op 80% speeltquote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:50 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Jij vindt dat Feyenoord goed speelt ja?![]()
Tactisch klopt er niks van en liggen er steeds gigantische ruimtes voor Elfsborg in de omschakeling. Het is dat die er ook geen klote van kunnen en er verder niks mee doen. En Feyenoord levert ook de ene na de andere bal in, zo veel slordige en slechte passes.
Had gehoopt dat na met Slotgod de lat bij de supporters ook eindelijk eens wat omhoog gaat, maar helaas.
Dat staat nergens.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:50 schreef Pistolero het volgende:
[..]
quote:Tactisch klopt er niks van en liggen er steeds gigantische ruimtes voor Elfsborg in de omschakeling. Het is dat die er ook geen klote van kunnen en er verder niks mee doen. En Feyenoord levert ook de ene na de andere bal in, zo veel slordige en slechte passes.
Had gehoopt dat na met Slotgod de lat bij de supporters ook eindelijk eens wat omhoog gaat, maar helaas.
Stel je niet zo aan man. Deze wedstrijd is toch allang gespeeld. Spelen op halve kracht en geven alsnog 1 kans weg (de vrije trap).quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:50 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Tactisch klopt er niks van en liggen er steeds gigantische ruimtes voor Elfsborg in de omschakeling. Het is dat die er ook geen klote van kunnen en er verder niks mee doen. En Feyenoord levert ook de ene na de andere bal in, zo veel slordige en slechte passes.
Ik vind jou altijd een lichtelijke pessimistische inslag hebben over Feyenoord.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:50 schreef Pistolero het volgende:
[..]
En ook fijn voor ons.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:54 schreef De_Kraam het volgende:
Wel fijn voor de Jørg dat hij dit kunstgrasveld niet meer mee hoeft te maken.
Tsja, van deze instelling snap ik dan weer helemaal niks. Hier verliezen is gewoon een schande, ook al speel je op 50% en is de groepsfase allang binnen. Dat heeft verder niet zo veel de paniekmodus of wat dan ook te maken.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:56 schreef Scrummie het volgende:
Ik kan me hier verder niet zo druk om maken, zelfs als je verliest met 2-0 ofzo (wat ik niet verwacht). We zijn gewoon goed bezig, misschien dat een kut resultaat er ook voor kan zorgen dat we die focus net even wat beter vasthouden.
Direct in de paniekmodus om een kutwedstrijdje (waar je op dit moment 5-1 voorstaat..), daar kan ik niets mee.
Okequote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:59 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Tsja, van deze instelling snap ik dan weer helemaal niks. Hier verliezen is gewoon een schande, ook al speel je op 50% en is de groepsfase allang binnen. Dat heeft verder niet zo veel de paniekmodus of wat dan ook te maken.
Ze leggen er toch ook duidelijk minder energie in. Win ook liever in Utrecht dan vandaag eigenlijk.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:56 schreef Scrummie het volgende:
Ik kan me hier verder niet zo druk om maken, zelfs als je verliest met 2-0 ofzo (wat ik niet verwacht). We zijn gewoon goed bezig, misschien dat een kut resultaat er ook voor kan zorgen dat we die focus net even wat beter vasthouden.
Direct in de paniekmodus om een kutwedstrijdje (waar je op dit moment 5-1 voorstaat..), daar kan ik niets mee.
Ja precies, het is gewoon wat minder. En met een 5-0 thuis vind ik het niet zo raar dat de motivatie net even wat minder is. Niet dat ze dat expres doen, maar motiveer je maar eens in een Zweeds kut stadionnetje, 5-0 voor, een tegenstander die in niets laat merken er iets van te kunnen, etc.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Ze leggen er toch ook duidelijk minder energie in. Win ook liever in Utrecht dan vandaag eigenlijk.
Het zou wel uiterst irritant zijn en bovendien moeten we ook wat coëfficiënten binnen halen.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:56 schreef Scrummie het volgende:
Eigenlijk ben ik dat alquote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:06 schreef Caland het volgende:
Als dit nog billenknijpen wordt dan ga ik viesmad worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |